nähdä,sairastaako syöpää?Esim.jos hem.on vain 120?
voidaanko
9
1608
Vastaukset
- alempana
samaa asiaa on täällä käyty läpi jo kahteenkin otteeseen ihan lähiaikoina.
Lyhyesti: verikokeesta EI voi yleisesti saada selville onko jollakin syöpä vai ei. Jos tällainen verikoe olisi, olisi se tietysti yleisesti käytössä.
Itselläni oli syöpä ja hemoglobiini 150 ( olen nainen).- Punakka
Hematologinen syöpä NÄKYY jopa perusverenkuvassa, leukemia, muut veritaudit.
Itselläni todettiin harvinainen polysytemia vera.
- Diagnoosin saaneelta
Miksi aina unohdetaan, että nimenomaan hematologinen syöpä NÄKYY jopa pienessä verenkuvassa.
Leukemiat, ja muut pahanlaatuiset veritaudit.
Itselläni todettiin polysytemia vera, näkyi verenkuvassa, luuydinnäyte täydensi dg:n.- kaikki..
EI kaikki hematologiset syövät näy verikokeessa, esim. lymfoomat voivat olla tällaisia.
- Diagnoosin saanut
kaikki.. kirjoitti:
EI kaikki hematologiset syövät näy verikokeessa, esim. lymfoomat voivat olla tällaisia.
Lymfooma=imukudossyöpä ei varsinaisesti hematologinen syöpä.
- se ole
Diagnoosin saanut kirjoitti:
Lymfooma=imukudossyöpä ei varsinaisesti hematologinen syöpä.
Kyllä imusolmukesyövät luokitellaan veritaudiksi, kts esim. http://fi.wikipedia.org/wiki/Hematologia
Löytyy tietoa myös muualtakin.
- Janett
hematologiset syövät näkyvät labrakokeissa mutta esim. lymfooma, jota minä sairastan, ei näy. HB oli 156 ja kaikki muutkin veriarvot hyvät ja lymfooma oli laajalle levinnyt.
- ei nyt kovin huono
hemoglobiini arvo ole; onhan se alakantissa, mutta varsinkin nuorilla se on verraten yleistä. Lukemat voivat olla tuota luokkaa, jos ei oikein ruoka maita tai laihduttaa, eikä syö kunnolla; liikkuu paljon, eikä syö riittävästi siihen verraten, ym, ym..
Tarkoitan viestilläni sitä, että tämäkin kannattaa ottaa huomioon, kun miettii oloaan ja miettii syytä siihen.
Joskus apu on riittävä terveellinen ravinto ja vitaniinien saanti.. hedelmiä ja marjoja ja vihanneksia lautaselle lisää! - kysymys..............
Epäiletkö itsessäsi syöpää? Onko ainoa "oireesi" tuo hemogl.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855