kala -miehen seksuaalisuus?

kauris naikkonen

kertokaapa, kokemuksien/horoskooppi -kirjojen perusteella kalojen seksuaalisuudesta? Millaisia sängyssä, mistä innostuvat, mistä eivät pidä?

12

7082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamieheni

      on aika laiskan letkeä sängyssä, haluaa seksiä aika usein, mutta ei halua tyydyttää naistaan. Tai se raasu luulee, et pelkkä penis riittää...Ei ole myöskään mitenkään spontaani ja ei halua mitään erikoista sängyssä. Lähetyssaarnaaja asento riittää. Mieheni on kyllä jo 45 v. että sekin voi vaikuttaa asiaan...

    • Pami69

      Mulla on kokemusta kalamiehen seksuaalisuudesta. Ollaan kumpikin Kaloja ja hyvin menee sängyssä. Kalamies ajattelee naistaan ja miten toisella on hyvä olla..ja on muuten kekseliäisyyttä tarpeeksi.

      • kalamies,

        yli 100 kiloinen, olen sängyssäkin iloinen. Kalamies on aidoimmillaan silloin,kun hän paljastaa hellät tunteensa. Myös kaikki,mitä hän on kuullut tai sanonut tuntellisena ja herkkänä ollessaan, painautuu mielen sopukoihin eikä sieltä lähde kuin kulumalla.


    • raju,

      siinä voi mennä touhuissa taju.
      Kauan aina kestää,
      pyytää yhä vain lisää.
      Taitaa temput monet,
      tietää naisen onneen ovet.
      Kutittaa päältä kaunista ihoa,
      sisältä herkkiä kohtia.
      Pyydät lisää vauhtia,
      olet hänen silmiin jo lumoutuneena.
      Innostuu luonnollisesta naisesta,
      ei meikkejä tai teatteria.
      Ei pelästy suurista tai pienistä,
      ehdottaa voit jos enemmän osaat keksiä.
      Jalkasi harvoin koskettavat enää maata,
      kalamiehen olet tainnut silloin tavata.
      Tie onneen löytyy raittiin kalamiehen luota,
      siihen voi melkein takuun kirjoitella.

    • tietää(N)

      No se on semmosia pervoja haaveilijoita, eli sängyssä voipi olla hyvinkin kiksiä, jos sinne asti ikinä PÄÄSTÄÄN siltä alituiselta HAAVEILULTA...!

    • Siinäpä vasta mielenkiintoinen kysymys.. Itse olen kalamiehen morsian ja täytyypä sanoa,että mielikuvitusta ei ainakaan puutu kalojen seksileikeistä!Kalamiehet tykkäävät kokeilla kaikkea uutta.Oma-aloitteisuus on in ! Ehkä kalamiehet saattavat joskus odottaa seksipartneriltaan aika paljon,joskus jopa liikaakin.. Kun olet vain huomaavainen ja kuiskit helliä sanoja kalamiehesi korvaan,niin luulempa, että hän tulee tekemään kaikkensa antaakseen sinulle parhaan mahdollisen tyydytyksen ja tehdäkseen sinut hirrrmu onnelliseksi! Tämä on vain minun käsitykseni.. Kaikkea hyvää sinulle kalamiehesi kanssa ja oikein antoisaa ja ihanan romanttisia pimeneviä syysiltoja!

      • makuultaan makuultaan

        naivia. Mulla on ollu 2 kalamiestä ja aivan saamattomia lahnoja. Kuin kalat vedessä, ei mitään hurjia seikkailuja seksin saralla odotettavissa. Vaihdoin skorppariin.


    • vaakatar

      Mun kalamiehen kanssa on ollu ehdottomasti parasta seksiä ikinä! No onhan se tossa vuosien mittaan hieman, tai aika paljonkin vähentyny mutta aina on ihanaa.. lisää voisi olla..
      ja yhteinen sävel löytyy aina :)

    • Kalamies on eri mies

      Minulla kalamies nykyään. on ennen ollut itsekeskeinen leijona, juoppo kaksonen ja saamaton nyhjäke vaaka. Kalamies aivan yliveto seksissä. En koskaan tiedä mitä uutta ja ihmeellistä saan kokea. Ainakin minusta tuntuu, että minun nautinto on Hänellekin ykkösasia.
      Monipuolinen seksi, jatkuvasti uutta ja ihanaa.

      Suosittelen kaikille seksistä pitäville naisille Kalamiestä (kun vaan ette vie tuota minun omaa:).

      • molemmat kaloja

        Kalamies on mielikuvituksellinen ja huomaavainen seksikumppani. Kalat ovat avoimia uusille asioille ja valmiita kokeilemaan uusia asioita.

        Minun kultakala on erittäin seksuaalinen ja seksiä pitää olla usein. Viikonloppuisin useamman kerran päivässä. Arkisin riittää kerta päivässä.

        Me olemme molemmat kaloja ja ymmärrämme toisiamme sanattomasti.

        Jos kala on lahna sängyssä ei sillä ole tunteita pelissä, rakastava kala huomioi toisen ennen itseään.


      • pakko kysyä
        molemmat kaloja kirjoitti:

        Kalamies on mielikuvituksellinen ja huomaavainen seksikumppani. Kalat ovat avoimia uusille asioille ja valmiita kokeilemaan uusia asioita.

        Minun kultakala on erittäin seksuaalinen ja seksiä pitää olla usein. Viikonloppuisin useamman kerran päivässä. Arkisin riittää kerta päivässä.

        Me olemme molemmat kaloja ja ymmärrämme toisiamme sanattomasti.

        Jos kala on lahna sängyssä ei sillä ole tunteita pelissä, rakastava kala huomioi toisen ennen itseään.

        että minkä ikäisiä nämä vastaajat ovat?
        Toki ihmiset ovat erilaisia, mutta...
        Ja toki pitää paikkansa että jos kalalla ovat aidot tunteet pelissä. hän ajattelee myös vastapuolta.
        Tuntuu vaan niin nuorelta tuo ajatusmaailma.
        Anteeksi jos jotakuta loukkaa, mutta tuli vain mieleen.


      • kun kalamiehellä
        pakko kysyä kirjoitti:

        että minkä ikäisiä nämä vastaajat ovat?
        Toki ihmiset ovat erilaisia, mutta...
        Ja toki pitää paikkansa että jos kalalla ovat aidot tunteet pelissä. hän ajattelee myös vastapuolta.
        Tuntuu vaan niin nuorelta tuo ajatusmaailma.
        Anteeksi jos jotakuta loukkaa, mutta tuli vain mieleen.

        alkaa ikää olla 50, alkaa verenpainelääkkeet viedä pahimman villityksen ja hänestä tulee ihan kivaa ja kotonapysyvää sorttia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe