Miten tehään temppu, jossa sormi on aivan kun olisi poikki (En tarkoita vanhaa kahden käden hommaa, vaan uudempaa jossa esitetään ainoastaa yhtä kättä kämmenen, sekä sen selkäpuolelta.
Hieman sinnepäin menevää osviittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=XrqN95zig_M
Sormen poikkaisutemppu
4
1721
Vastaukset
- irtosormi
Toi on pakko kyl olla irtotekosormi joka on magneetilla kiinni paikoillaan.
- Vissii
Ja oma aito pikkusormi on pistetty taskuun piiloon tempun ajaksi vai.
Ei kun hei tottakai.
Kaveri on katkaissut tahallaan sormensa magneettisormen hommaamisen jälkeen, jotta on saatu kunnon rutiini aikaiseksi.
Seuraavaksi on vuorossa peukalo, etusormi jne...
Ai niin mutta ilman sormia ei voi nostaa pupua hatusta.
HMMMMMMMM!!!!!!!
- Nimetön
Näyttäis yksinkertaisesti siltä, että pikkusormi taitetaan takana olevaa seinää vasten, joten oikeasta kulmasta katsottuna sormi näyttäisi olevan poikki.
- TeemuR
Joillain tietenkin on venyvä pikkusormi, mutta itse kun katsoin kiinnitti silmäni huomion tuollainen sumea kohta poistetun pikkusormen kohdalla. Veikkaisin siis ihan tuollaiseen trikkikuvaukseen perustuvaa hommaa. Mahdollista on myös, että sormi on irronnut ja tämä oli jonkinlainen proteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133