Miten tehään temppu, jossa sormi on aivan kun olisi poikki (En tarkoita vanhaa kahden käden hommaa, vaan uudempaa jossa esitetään ainoastaa yhtä kättä kämmenen, sekä sen selkäpuolelta.
Hieman sinnepäin menevää osviittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=XrqN95zig_M
Sormen poikkaisutemppu
4
1606
Vastaukset
- irtosormi
Toi on pakko kyl olla irtotekosormi joka on magneetilla kiinni paikoillaan.
- Vissii
Ja oma aito pikkusormi on pistetty taskuun piiloon tempun ajaksi vai.
Ei kun hei tottakai.
Kaveri on katkaissut tahallaan sormensa magneettisormen hommaamisen jälkeen, jotta on saatu kunnon rutiini aikaiseksi.
Seuraavaksi on vuorossa peukalo, etusormi jne...
Ai niin mutta ilman sormia ei voi nostaa pupua hatusta.
HMMMMMMMM!!!!!!!
- Nimetön
Näyttäis yksinkertaisesti siltä, että pikkusormi taitetaan takana olevaa seinää vasten, joten oikeasta kulmasta katsottuna sormi näyttäisi olevan poikki.
- TeemuR
Joillain tietenkin on venyvä pikkusormi, mutta itse kun katsoin kiinnitti silmäni huomion tuollainen sumea kohta poistetun pikkusormen kohdalla. Veikkaisin siis ihan tuollaiseen trikkikuvaukseen perustuvaa hommaa. Mahdollista on myös, että sormi on irronnut ja tämä oli jonkinlainen proteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856