Miten tehään temppu, jossa sormi on aivan kun olisi poikki (En tarkoita vanhaa kahden käden hommaa, vaan uudempaa jossa esitetään ainoastaa yhtä kättä kämmenen, sekä sen selkäpuolelta.
Hieman sinnepäin menevää osviittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=XrqN95zig_M
Sormen poikkaisutemppu
4
1653
Vastaukset
- irtosormi
Toi on pakko kyl olla irtotekosormi joka on magneetilla kiinni paikoillaan.
- Vissii
Ja oma aito pikkusormi on pistetty taskuun piiloon tempun ajaksi vai.
Ei kun hei tottakai.
Kaveri on katkaissut tahallaan sormensa magneettisormen hommaamisen jälkeen, jotta on saatu kunnon rutiini aikaiseksi.
Seuraavaksi on vuorossa peukalo, etusormi jne...
Ai niin mutta ilman sormia ei voi nostaa pupua hatusta.
HMMMMMMMM!!!!!!!
- Nimetön
Näyttäis yksinkertaisesti siltä, että pikkusormi taitetaan takana olevaa seinää vasten, joten oikeasta kulmasta katsottuna sormi näyttäisi olevan poikki.
- TeemuR
Joillain tietenkin on venyvä pikkusormi, mutta itse kun katsoin kiinnitti silmäni huomion tuollainen sumea kohta poistetun pikkusormen kohdalla. Veikkaisin siis ihan tuollaiseen trikkikuvaukseen perustuvaa hommaa. Mahdollista on myös, että sormi on irronnut ja tämä oli jonkinlainen proteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281