olen iloinen scudon omistaja, mallia 01 JTD 2,0, siis auto. onko yleistä että kun laitattaa wepaston , joka on vakiona, niin siihen ajastimen, niin ohjaamon lämmittyslaitteen tuuletin lakkaa toimimasta ja kun laittaa ajaessa webaston päälle niin, puhallin toimii kunnes lämpötila-anturi (termostaatti)katkaisee virran. onko webasto kytketty väärin vai onko niin, että lämmityslaitteen säädin on oikkarissa.
Alku oli tälläista.
Mutta sukulaismies korjaamolla kytki puhalimen suoraan toimimaan niin, että virta, tai ns. ohjausvirta otettiin suoraan tupakan sytyttimestä ja mielenkiiintoista tässä oli se että molemmissa kytkennöissä oli virta.
jonkun aikaa homma toim i näin, että aina puhallinta tarvittaessa, puhallin toimi täydellä teholla pistokkeen ollessa sytyttimessä, mutta myös näin puhallin lakkasi toimimasta.
Webasto pelaa kuitenkin omaa eläämäänsä puhaltimineen, mutta ohjamoon ei tule mitään puhallusta enää.
Onko näillä asioilla mitään yhteistä. en minä tiedä, ei tiedä myöskään webaston ajastimen laittanut yrityskään.
scudo
3
2812
Vastaukset
- eivät kytkeneet
ajastinta Deltassa mutta itse sain samanvuotuiseen kun sulla teetettyä Koivuhaan Vehossa hyvän kytkennän. Jopa automaatin pois siten että voin itse painaa lämmittimen päälle kun haluan normaalin ajastuksen lisäksi. Lämmityslaitteen puhallin pelaa myös jos pistän ajastuksella. Kai se on osaamisesta kiinni tuo kytkeminen. Luulisi kyllä että laitteen asentanut firma pystyisi helposti tekemään tuon homman.
Veloitus oli ihan kohtuullinen ja pelasi viime talvenkin loistavasti. - asdfghjk
Sähkömies ei ollut ajantasalla, väärin kytketty.
- delta1
katsoppa webaston sulakkeet...
vois löytyä konehuoneen puolelta...
webaston palanu sulake sekottaa sisäpuhaltimen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486188Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664028Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163057- 322876
- 1902875
- 402472
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132449törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192360- 1501459
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451