Entinen poikaystäväni sai joskus outoja kohtauksia kun oli juonut liikaa alkoholia. Hän oli kuin toinen ihminen ja puhui ihan sekavia. Pelkäsin häntä ihan oikeasti. Jälkeenpäin mietin, että oliko hänellä skitsofrenia tai joku jota alkoholi ruokki. Selvinpäin hän on mielestäni ihan täysjärkinen ihminen.
Skitsofrenia tms.
4
848
Vastaukset
- U-Ö.
Kovemman juopottelun jälkeen kuka hyvänsä on aika raiteiltaan. Kerran hämmästyin itse, kun olin tosissaan pohtinut, että kuka olen? Siis mietin, että kuka olet? Aika outo asetelma.
On ollut aikamoisia pelkotiloja ja säikky olo vaikka mikään ei uhkaa.
Viina vie hermot. eli juoppohulluus saattaa aiheuttaa kuvaamasi kaltaisia ilmiöitä.
- mielenterveysongelmia
masennusta yms.. muita mielenhäiriöitä.
Juoppohulluus on ihan yleistä suomessa.
Poikakaverisi jos on skitsofreeninen.
Hän on ihan normaali viinan muokkaama suomalainen mies.
Viina on jo kulttuurillisesti niin hyväksytty huume, että kaikkea sen aiheuttamaa pidetään normaalina ihmisen käyttäytymisenä.
Syy seuraus suhteet aineen ja ihmisten käyttäytymisen välillä ovat hämärtyneet.
Eikä asioita edes tutkita tarpeeksi syvältä.
Tai tutkimuksia ei julkisteta mielellään, kun ei valtio halua mustamaalata pyhää lehmäänsä eli alkoa. Se tuottaa paljon rahaa valtiolle ja alkoholiteollisuus lobbaa tutkimuksia, joissa punaviini esim muka edistäisi ihmisen terveyttä tai olut etc... näitä aina putkahtelee. Pienellä präntätään vain totuus jonnekin, että oluessa tai viinissä olevat muut ainesosat ovat ne terveyttä edistävät asiat ja alkoholi sitä tuhoava. Mutta "viinanhimoinen" kansa "ymmärtää" lukemansa tahallaan väärin. Alkoholisoituneessa kieroutuneessa mielessä, ei halua katsoa sitä totuutta.
Esim. Alkoholistiperheiden lasten mielenterveysongelmat ovat täysin arkipäivää ja johtuvat pelkästään niistä "alkolistisen todellisuuden" luomista pelkotiloista, vääryyksistä ristiriidoista. Eli ympäristötekijöistä.
Sitten syytä lasten ja ihmisten mielenterveysongelmiin etsitään perintötekijöistä.
Vaikka ihmisen mieli ja ajattelu on oppimisprosessin tulos. Ja lopputuloksen tietää, millainen mieli ja pää ihmiselle tulee, kun opettajana on tunne- ja ajatusmaailmaltaan ailahtelava sairas alkoholistivanhempi.
Oikea kunnon roolimalli, pojalle alkoholisti isä ja tytölle alkoholisti äiti. Tai sekoitus sitä kaikkea p...skaa.
Näen noita tyttö ja poikaraasuja baareissa päivittäin ihmettlemässä omia ihmissuhdeongelmiaan kun ei ketään löydä eikä kukaan heitä ota. Voi voi kun ei ole vanhemmat lapsilleen kunnon roolimalleja antaneet.
Vastuu jätetään yhteiskunnalle tai lapselle itselleen. Syytä ei itsestään tietenkään tunnusteta.
Yksi perus alkoholistinen piirre onkin, että syy on aina jossain muussa kuin itsessään. - crocoodiile
juoppohulluutta voi hyvinkin olla.
Itselläni on ollut vastaavanlaista. Muistan että heräilin keskellä yötä ja olin ihan varma että huoneessani on joku minun lisäkseni jne. Yöllä saatoin herätä niin että olin muka halvaantunut jne.
Ja opiskelu ei onnistunut ei sitten yhtään.
Kannattaa lopettaa viinan suurkulutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383629
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa481575- 931337
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301256MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2891154- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001