Skitsofrenia tms.

Naikko Nen

Entinen poikaystäväni sai joskus outoja kohtauksia kun oli juonut liikaa alkoholia. Hän oli kuin toinen ihminen ja puhui ihan sekavia. Pelkäsin häntä ihan oikeasti. Jälkeenpäin mietin, että oliko hänellä skitsofrenia tai joku jota alkoholi ruokki. Selvinpäin hän on mielestäni ihan täysjärkinen ihminen.

4

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U-Ö.

Kovemman juopottelun jälkeen kuka hyvänsä on aika raiteiltaan. Kerran hämmästyin itse, kun olin tosissaan pohtinut, että kuka olen? Siis mietin, että kuka olet? Aika outo asetelma.
      On ollut aikamoisia pelkotiloja ja säikky olo vaikka mikään ei uhkaa.
      Viina vie hermot.

• eli juoppohulluus saattaa aiheuttaa kuvaamasi kaltaisia ilmiöitä.

• mielenterveysongelmia

masennusta yms.. muita mielenhäiriöitä.
      Juoppohulluus on ihan yleistä suomessa.
      Poikakaverisi jos on skitsofreeninen.
      Hän on ihan normaali viinan muokkaama suomalainen mies.
      Viina on jo kulttuurillisesti niin hyväksytty huume, että kaikkea sen aiheuttamaa pidetään normaalina ihmisen käyttäytymisenä.

Syy seuraus suhteet aineen ja ihmisten käyttäytymisen välillä ovat hämärtyneet.

Eikä asioita edes tutkita tarpeeksi syvältä.
      Tai tutkimuksia ei julkisteta mielellään, kun ei valtio halua mustamaalata pyhää lehmäänsä eli alkoa. Se tuottaa paljon rahaa valtiolle ja alkoholiteollisuus lobbaa tutkimuksia, joissa punaviini esim muka edistäisi ihmisen terveyttä tai olut etc... näitä aina putkahtelee. Pienellä präntätään vain totuus jonnekin, että oluessa tai viinissä olevat muut ainesosat ovat ne terveyttä edistävät asiat ja alkoholi sitä tuhoava. Mutta "viinanhimoinen" kansa "ymmärtää" lukemansa tahallaan väärin. Alkoholisoituneessa kieroutuneessa mielessä, ei halua katsoa sitä totuutta.

Esim. Alkoholistiperheiden lasten mielenterveysongelmat ovat täysin arkipäivää ja johtuvat pelkästään niistä "alkolistisen todellisuuden" luomista pelkotiloista, vääryyksistä ristiriidoista. Eli ympäristötekijöistä.

Sitten syytä lasten ja ihmisten mielenterveysongelmiin etsitään perintötekijöistä.
      Vaikka ihmisen mieli ja ajattelu on oppimisprosessin tulos. Ja lopputuloksen tietää, millainen mieli ja pää ihmiselle tulee, kun opettajana on tunne- ja ajatusmaailmaltaan ailahtelava sairas alkoholistivanhempi.
      Oikea kunnon roolimalli, pojalle alkoholisti isä ja tytölle alkoholisti äiti. Tai sekoitus sitä kaikkea p...skaa.
      Näen noita tyttö ja poikaraasuja baareissa päivittäin ihmettlemässä omia ihmissuhdeongelmiaan kun ei ketään löydä eikä kukaan heitä ota. Voi voi kun ei ole vanhemmat lapsilleen kunnon roolimalleja antaneet.
      Vastuu jätetään yhteiskunnalle tai lapselle itselleen. Syytä ei itsestään tietenkään tunnusteta.
      Yksi perus alkoholistinen piirre onkin, että syy on aina jossain muussa kuin itsessään.

• crocoodiile

juoppohulluutta voi hyvinkin olla.

Itselläni on ollut vastaavanlaista. Muistan että heräilin keskellä yötä ja olin ihan varma että huoneessani on joku minun lisäkseni jne. Yöllä saatoin herätä niin että olin muka halvaantunut jne.
      Ja opiskelu ei onnistunut ei sitten yhtään.

Kannattaa lopettaa viinan suurkulutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe