Skitsofrenia tms.

Naikko Nen

Entinen poikaystäväni sai joskus outoja kohtauksia kun oli juonut liikaa alkoholia. Hän oli kuin toinen ihminen ja puhui ihan sekavia. Pelkäsin häntä ihan oikeasti. Jälkeenpäin mietin, että oliko hänellä skitsofrenia tai joku jota alkoholi ruokki. Selvinpäin hän on mielestäni ihan täysjärkinen ihminen.

4

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U-Ö.

Kovemman juopottelun jälkeen kuka hyvänsä on aika raiteiltaan. Kerran hämmästyin itse, kun olin tosissaan pohtinut, että kuka olen? Siis mietin, että kuka olet? Aika outo asetelma.
      On ollut aikamoisia pelkotiloja ja säikky olo vaikka mikään ei uhkaa.
      Viina vie hermot.

• eli juoppohulluus saattaa aiheuttaa kuvaamasi kaltaisia ilmiöitä.

• mielenterveysongelmia

masennusta yms.. muita mielenhäiriöitä.
      Juoppohulluus on ihan yleistä suomessa.
      Poikakaverisi jos on skitsofreeninen.
      Hän on ihan normaali viinan muokkaama suomalainen mies.
      Viina on jo kulttuurillisesti niin hyväksytty huume, että kaikkea sen aiheuttamaa pidetään normaalina ihmisen käyttäytymisenä.

Syy seuraus suhteet aineen ja ihmisten käyttäytymisen välillä ovat hämärtyneet.

Eikä asioita edes tutkita tarpeeksi syvältä.
      Tai tutkimuksia ei julkisteta mielellään, kun ei valtio halua mustamaalata pyhää lehmäänsä eli alkoa. Se tuottaa paljon rahaa valtiolle ja alkoholiteollisuus lobbaa tutkimuksia, joissa punaviini esim muka edistäisi ihmisen terveyttä tai olut etc... näitä aina putkahtelee. Pienellä präntätään vain totuus jonnekin, että oluessa tai viinissä olevat muut ainesosat ovat ne terveyttä edistävät asiat ja alkoholi sitä tuhoava. Mutta "viinanhimoinen" kansa "ymmärtää" lukemansa tahallaan väärin. Alkoholisoituneessa kieroutuneessa mielessä, ei halua katsoa sitä totuutta.

Esim. Alkoholistiperheiden lasten mielenterveysongelmat ovat täysin arkipäivää ja johtuvat pelkästään niistä "alkolistisen todellisuuden" luomista pelkotiloista, vääryyksistä ristiriidoista. Eli ympäristötekijöistä.

Sitten syytä lasten ja ihmisten mielenterveysongelmiin etsitään perintötekijöistä.
      Vaikka ihmisen mieli ja ajattelu on oppimisprosessin tulos. Ja lopputuloksen tietää, millainen mieli ja pää ihmiselle tulee, kun opettajana on tunne- ja ajatusmaailmaltaan ailahtelava sairas alkoholistivanhempi.
      Oikea kunnon roolimalli, pojalle alkoholisti isä ja tytölle alkoholisti äiti. Tai sekoitus sitä kaikkea p...skaa.
      Näen noita tyttö ja poikaraasuja baareissa päivittäin ihmettlemässä omia ihmissuhdeongelmiaan kun ei ketään löydä eikä kukaan heitä ota. Voi voi kun ei ole vanhemmat lapsilleen kunnon roolimalleja antaneet.
      Vastuu jätetään yhteiskunnalle tai lapselle itselleen. Syytä ei itsestään tietenkään tunnusteta.
      Yksi perus alkoholistinen piirre onkin, että syy on aina jossain muussa kuin itsessään.

• crocoodiile

juoppohulluutta voi hyvinkin olla.

Itselläni on ollut vastaavanlaista. Muistan että heräilin keskellä yötä ja olin ihan varma että huoneessani on joku minun lisäkseni jne. Yöllä saatoin herätä niin että olin muka halvaantunut jne.
      Ja opiskelu ei onnistunut ei sitten yhtään.

Kannattaa lopettaa viinan suurkulutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1829
    2. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1797
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1655
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1401
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1328
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      58
      1175
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1082
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1031
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      923
    Aihe