Elatusmaksut oikeuden kautta

kusipää iskä

moi!

Tärkeää kysyttävää.Olen siis aito ja vilpitön "pitkän linjan katkera" etäisukki ja nytkin valvon.Erosta on kaksi vuotta,eukko läksi uuden matkaan ja lapset ovat pieniä.

Niin kysymykseni kuuluu, että miten pieniksi olette saaneet elatusmaksut oikeuden kautta? JA nimenomaan siinä tilanteessa,kun oikeutta on käyty työttömänä.

Nyt loppuu taas väliaikainen elatusmaksusopimus, joka on 55e/lapsi/kk, mikä taitaa ola työttömälle jonkinlainen "vakiosumma". Tuolla summallahan ei ole väliä, sillä sossu huomioi sen toimeentulotuessa ja käteen jää se 389e/kk oli lapsie elätettävänä tai ei.

Lasteni äiti kiristää huimilla elareilla, 200e/lapsi/kk ja hänen asianajajansa kirjeessä on250e/lapsi/kk, jotta tämä 200e savutettaisiin..

Näitä summia HÄN EI TULE SAAMAAN oikeudenkaan kautta, koska matematikkona olen laskeskellut tarkkaan näitä summia sen otm.fi -linkin kautta.

Enää en tee sopimusta jatkosta sossun kaa,koska haluan palata työelämään ja maksaa sitä kohtuullista elaria 128e/lapsi/kk. Eukkoni ei siihen taivu,ja NYT ON EDULLISTA käydä oikeutta,sllä asianajajanikin oikeusaputoimistosta. Haluan siis sopimuksen missä vaikka seuraavat 6kk oletetavasti oon viel työtön ja sitten alkaa se 128e/lapsi/kk juosta lapsen täysiikäisyyteen saakka.

Tavoitteenani on välttää ylisuuret elatusmaksut, ja tämän taistelun teen hinnalla millä hyvänsä, SIIS HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ.

Eli nyt viimeiset vuodet työttömänä ovat kuitenkin olleet niin antoisia pitkine aamuineen, niin voin jatkaa tätä työttömänä oloa vielä seuraavat 15 vuotta jolloin elatusvelvollisuus loppuu. Minulla on painoarvoa sanoillani, koska 2 vuotta on jo mennyt,ja enää 15 jäljellä...

Minulla on korkeakoulututkinto ja mahdollinen palkakehitykseni voi ola it-alalla hyväkin, mutta haluan todella varmistaa pienen elatusmaksutason jo ENNEN työelämään menmistä.

Jos elarit määrätään oikeudessa montakin senttiä yli 128e/kk/lapsi,niin en kyllä töihin mene 15 vuoteen...

Jos sitten vastauksissa jätetään kommentoimatta minun hulluuteni ja katkeruuteni, jotka avoimesti myönnän ja kysyn siis painotetusti:

KUINKA PIENIÄ ELATUSMAKSUJA OLETTE SAANEET OIKEUDESTA OLLESSANE TYÖTTÖMIÄ?

Muutkin kuin työtömät elatusmaksuriitelijät voivat vastata minulle...

Ennen lasteni äitiä tein ahkerasti töitä, oli autot ja osakeet, jäjellä on ASO-asunto, tosin velaton.

63

9841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole itse riidellyt, mutta minulle määrättiin työttömänä ollessa tämä minimi, minkä kaupunin sosiaalitoimi maksaa, n.118 euroa. Se meni ulosottoon, mutta sain vapautuksen maksuista työttömyyteen vedoten.Se piti hakea sosiaalilautakunnalta.

      Nyt saamapuolella ollessani maatalousyrittäjä on saanut maksun 60 euroon, huomioivat velat ja tulojen epäsäännöllisyyden, ja loput tulevat kaupungilta,johon exä maksaa 60 euron osuuttaan.Myös maatalousyrittäjä sai pudotettua maksuvelvollisuuden 30 euroon.

    • Juuso

      Jos elatusvelvollinen on kelan päivärahalla niin elatusapumaksu on yleensä määritelty työttömyyskorvauksen lapsikorotuksen suuruiseksi. Jos liiton korvauksilla niin sitten on laskeskeltu ikään kuin kyseessä olisi palkkatulo jos päiväraha on selvästi kelan korvauksia suurempi.

    • vaan

      Itse joudun valitettavasti menemään oikeuteen
      hakemaan elatusmaksua lapselleni.
      Sos.työntekijä kertoi että YLEENSÄ sopimus tehdään elatustuen suuruiseksi ja sama summa jatkuu 18 ikävuoteen asti.
      Toisaalta olen kuullut että elatusmaksu suhteutetaan tuloihin.
      Eli jos exäni tulot nousevat huomattavasti niin summaa voidaan kait tarkastaa ja ehkä korottaa.
      Mee oikeusaputoimistoon ottamaan selvää, saat palvelun ilmaiseksi jos olet työtön!!

    • myös käydä

      niin, ettei kohdallasi tehdä kuin määräaikasia elatussopimuksia jolloin tule jokavuotinen tarkistustilanne, tai tehdään sellainen sopimus, jossa oletetaan sinun plaaavan työelämään jonkin aikajakson kuluessa ja oletetaan palkkataso ja määritellään sen mukaan elatussumma.

      Eli siis välttämättä et pysty saamaan minimielatustasoa koko elatusvelvollisuusajallesi.

    • että että...

      Vaikka nyt oot työtön ja maksat vaan pientä elatusta niin töihin mennessäs tuleepi kutsu lastenvalvojan pakeille tekemään uusi elatussopimus.

      Kyllä siinä tutkitaan sun tulos tarkkaan ja katotaan sen perusteella mikä on kohtuullinen summa per kuukaus per lapsi.

      U can´t run u can´t hide :)

      • lastenvalvojalla

        ei ole oikeutta; ei ole asianosainen- ja sopimusosapuoli.
        Ymmärsitkö tämän, menneekö jakeluun???


    • Mahti-Onni

      Mitäköhän ex:si päässä liikkuu, jos oikeuden kautta yrittää saada "mahtavia" elatusmuksuja ? ? ? Hyvin osaa hänen asianajajansa vedättää ja luulee pääsevänsä "tilille".

      Kerta olet työtön, vaikkakin "elämäntapa" sellainen ja omahan on valintasi, niin mikään oikeusistuin ei tule määräämään, kuin maksimissaan sen minimin. Ja asuntoa ei tarvitse myydä alta, että korkeampaa elatusmaksua pystyisi maksamaan.

      Ja se minimikin katuu yksinkertaisesti siihen, että sinunkin täytyy saada syödä ja kattoa pitää pään päällä. Joten luulisi, että samalla kaavalla mennään, kuin tähänkin asti.

    • kusipää iskä

      1)Ykkössijainen tavoitteeni on aloittaa työelämä.

      2) Hartain toiveeni tämän¨viestin osalta on säilyttää elarien summan siinä minimissä,joka nyt on 128e/kk SIIS kun menen töihin.

      3) Tavoitteenani on käydä oikeusprosessi työttömänä koska oikeusaputoimiston asianajaja on silloni ilmainen! Oikeuden tavoitteeni on saada määräaikainen LAPSENTÄYSI-IKÄISYYTEEN asti oleva reilu sopimus (128e).

      Kiitos vastauksistanne,MUTTA vielä ei ole sellainen henkilö vastannut joka olisi "onnistunut" samassa kuin minä, eli työttönmänä saanut reilun sopimuksen.

      Olen TODELLA katkera maksamaan yhtään senttiä yli tämän minimin eksälle,lasten vkl tapaamiset menee ok, mutta katkeruus on nini syvä, sillä jos joutuisin maksamaan yli tämän minimin voidaan puhua hyvin kierosta eksästäni, niin uskon olevani jatkossa työtön.

      Olen niin katkera,että uskon työttömyyden olevan sopivampi jatko kuin lasteni äidin nenäluunmurtaminen jos 200 euron elareita määrätään. Varsinkin kun vkl tapaamiset lasten kaa menevät ok sekä lastenvaihdot.

      • sinun jo

        ymmärtää, että JOS menet töihin, niin elatussummaa ylensä muutetaan, JOS tulot nousevat todella paljon sopimuksen teko hetkestä olleesta tulotasosta.

        Jos siis saat nytten minimin sovitua, niin jos tulosi nousevat noin 20%, niin niistä uusista tuloista määritellään uusi elatussumma. Ja tätä kohtelua et voi välttää, jos exäsi sitten vie elaussumma-asian oikeuteen. Exäsi tulee voittamaan sen.

        aika kuvaava nimimerkki sinulla...


      • kusipää iskä
        sinun jo kirjoitti:

        ymmärtää, että JOS menet töihin, niin elatussummaa ylensä muutetaan, JOS tulot nousevat todella paljon sopimuksen teko hetkestä olleesta tulotasosta.

        Jos siis saat nytten minimin sovitua, niin jos tulosi nousevat noin 20%, niin niistä uusista tuloista määritellään uusi elatussumma. Ja tätä kohtelua et voi välttää, jos exäsi sitten vie elaussumma-asian oikeuteen. Exäsi tulee voittamaan sen.

        aika kuvaava nimimerkki sinulla...

        kiitos vastauksestasi!

        Tiedän paljon tilanteita ympäri valtakuntaa missä lähivanhempi(äiti) on lähtenyt hakemaan elareiden korotusta.On palkka noussut 20 tai vaikka 50 prossa etällä.

        Se on TODELLA hankalaa onnistua. Eräissäkin tapauksissa jonot oikeuteen kyseisestä aiheesta on vuosia,eikä vieläkänä ole tietoa käsittelypäivämäärästä.

        Jos onnistun saamaan minimielarit ekassa oikeudenkäynnissä,ja joskus lasteni äiti hakee korotusta elareille,minulla on monta kuukautta aikaa irtisanoutua työpaikastani ennen kyseistä käsittelyä. Se kyllä teen varmasti kyseisessä tilanteessa,ja eksä makselee sitten kiltisti oman asianajajansa kuluja...elareiden pysyessä minimissään ja mun suunnitelmat siinä vaiheessa on "taas" olla loppuelämä työttömänä.

        Näin ovat muutkin tietämäni työssäolevat etäiskät suunnitelleet elarikorotusten varalle. En ole ainoa...

        Olen miettiny tämän homman loppuun asti,ja pelaan täysillä... siis AIVAN täysillä.

        Toivon vain että ensimmäinen elarioikeudenkäynti määrää ne minimit, sitä ennen ei mennä asioiden edelle tuleviin oikkareihin...

        ei mennä asian edelle....ei mennä asioiden edelle rakas vastaaja...


      • tätä lukea
        kusipää iskä kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi!

        Tiedän paljon tilanteita ympäri valtakuntaa missä lähivanhempi(äiti) on lähtenyt hakemaan elareiden korotusta.On palkka noussut 20 tai vaikka 50 prossa etällä.

        Se on TODELLA hankalaa onnistua. Eräissäkin tapauksissa jonot oikeuteen kyseisestä aiheesta on vuosia,eikä vieläkänä ole tietoa käsittelypäivämäärästä.

        Jos onnistun saamaan minimielarit ekassa oikeudenkäynnissä,ja joskus lasteni äiti hakee korotusta elareille,minulla on monta kuukautta aikaa irtisanoutua työpaikastani ennen kyseistä käsittelyä. Se kyllä teen varmasti kyseisessä tilanteessa,ja eksä makselee sitten kiltisti oman asianajajansa kuluja...elareiden pysyessä minimissään ja mun suunnitelmat siinä vaiheessa on "taas" olla loppuelämä työttömänä.

        Näin ovat muutkin tietämäni työssäolevat etäiskät suunnitelleet elarikorotusten varalle. En ole ainoa...

        Olen miettiny tämän homman loppuun asti,ja pelaan täysillä... siis AIVAN täysillä.

        Toivon vain että ensimmäinen elarioikeudenkäynti määrää ne minimit, sitä ennen ei mennä asioiden edelle tuleviin oikkareihin...

        ei mennä asian edelle....ei mennä asioiden edelle rakas vastaaja...

        varmaankaan kun ei liity kysymykseesi, mutta pakko kysyä, vihaatko lapsiasi noin paljon?


      • tekee
        kusipää iskä kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi!

        Tiedän paljon tilanteita ympäri valtakuntaa missä lähivanhempi(äiti) on lähtenyt hakemaan elareiden korotusta.On palkka noussut 20 tai vaikka 50 prossa etällä.

        Se on TODELLA hankalaa onnistua. Eräissäkin tapauksissa jonot oikeuteen kyseisestä aiheesta on vuosia,eikä vieläkänä ole tietoa käsittelypäivämäärästä.

        Jos onnistun saamaan minimielarit ekassa oikeudenkäynnissä,ja joskus lasteni äiti hakee korotusta elareille,minulla on monta kuukautta aikaa irtisanoutua työpaikastani ennen kyseistä käsittelyä. Se kyllä teen varmasti kyseisessä tilanteessa,ja eksä makselee sitten kiltisti oman asianajajansa kuluja...elareiden pysyessä minimissään ja mun suunnitelmat siinä vaiheessa on "taas" olla loppuelämä työttömänä.

        Näin ovat muutkin tietämäni työssäolevat etäiskät suunnitelleet elarikorotusten varalle. En ole ainoa...

        Olen miettiny tämän homman loppuun asti,ja pelaan täysillä... siis AIVAN täysillä.

        Toivon vain että ensimmäinen elarioikeudenkäynti määrää ne minimit, sitä ennen ei mennä asioiden edelle tuleviin oikkareihin...

        ei mennä asian edelle....ei mennä asioiden edelle rakas vastaaja...

        teille määräaikaisen elatussopimuksen, jos todella kyse on tuonkaltaisesta pakoilusta.

        Eikä tällaisia asioita joudu odotelemaan vuosia, tosin jos oikein pitkälle viedään eri oikeusasteissa niin aikaa siihen kyllä menee. Haaste vaan menoksi ja kaikki etenee sitä rataa.

        Hyvä olisi muistaa, että aina ei saa sitä mitä toivoo vaan sinunkin on tyytyminen oikeuden päätökseen.


      • kusipää iskä
        tätä lukea kirjoitti:

        varmaankaan kun ei liity kysymykseesi, mutta pakko kysyä, vihaatko lapsiasi noin paljon?

        Et ole ensimmäinen joka sanoo noin.
        Et ole ensimmäinen jolle vastaan miten vähä-älyinen kommentisi on.

        Jos mä en välittäisi lapsistani,en tapaisi heitä joka toinen viikonloppu.

        Jos en välittäisi lapsistani,en olisi ehdottanut vuoroviikkoja asumiselle.

        Jos en välittäisi lapsistani, en olisi yhteistyöhaluinen näihin kohtuullisiin elareihin.

        Kun eksä-likka on tullut tähänkin asti toimeen sillä 128e/lapsi/kk. Niin tulee moni muukin,ja mäkään en tarttisi sen enempää elareita jos hän antaisi lapset mulle.

        Miten ihmeessä hän tarvitsisi enempää rahaa kuukaudessa kun mun tulot suurenisivat??

        Kyllä tässä on rahastuksesta kyse, ja on raukkamaista vedota ettei välitä lapsista.Toki sellasia tunteettomia etävanhempia on,niin isiä kuin äitejä,jotka eivät välitä. Minä en kuulu niihin.

        Toivoisin että Sinä vastaisit vielä että olet lukenut vastaukseni, kun voit vielä tehdä sen anonyyminä, hra/rva joka esiinnyt nimimerkillä "tätä lukea".

        Olen kumminkin iloinen sinunkin näkökulmasta, näkökulmasta joka on jo entuudestaan keksitty sekä tunnettu ja tätä näkökulmaa viljelevät lähinnä lähivanhemmat jotka haluavat ylisuuria elatusmaksuja.

        Hyvää syksyn jatkoa Sinulle,ja toivon Sinullekin asiallisia elatusmaksuja, olit sitten elariensaaja tai -maksaja....tai et kumpikaan.


      • yksinkertainen,,,
        tätä lukea kirjoitti:

        varmaankaan kun ei liity kysymykseesi, mutta pakko kysyä, vihaatko lapsiasi noin paljon?

        ja häpeän puolestasi, voisitko siis lopettaa lapselliset heittosi...nolaat vain noilla itsesi.


      • muijas kaa,

        saat paremmat edut ja lisäksi mietippä mitä lapsen hoito oikeasti maksaa, jos teet muksun maksat myös!


      • näin kävi
        kusipää iskä kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen joka sanoo noin.
        Et ole ensimmäinen jolle vastaan miten vähä-älyinen kommentisi on.

        Jos mä en välittäisi lapsistani,en tapaisi heitä joka toinen viikonloppu.

        Jos en välittäisi lapsistani,en olisi ehdottanut vuoroviikkoja asumiselle.

        Jos en välittäisi lapsistani, en olisi yhteistyöhaluinen näihin kohtuullisiin elareihin.

        Kun eksä-likka on tullut tähänkin asti toimeen sillä 128e/lapsi/kk. Niin tulee moni muukin,ja mäkään en tarttisi sen enempää elareita jos hän antaisi lapset mulle.

        Miten ihmeessä hän tarvitsisi enempää rahaa kuukaudessa kun mun tulot suurenisivat??

        Kyllä tässä on rahastuksesta kyse, ja on raukkamaista vedota ettei välitä lapsista.Toki sellasia tunteettomia etävanhempia on,niin isiä kuin äitejä,jotka eivät välitä. Minä en kuulu niihin.

        Toivoisin että Sinä vastaisit vielä että olet lukenut vastaukseni, kun voit vielä tehdä sen anonyyminä, hra/rva joka esiinnyt nimimerkillä "tätä lukea".

        Olen kumminkin iloinen sinunkin näkökulmasta, näkökulmasta joka on jo entuudestaan keksitty sekä tunnettu ja tätä näkökulmaa viljelevät lähinnä lähivanhemmat jotka haluavat ylisuuria elatusmaksuja.

        Hyvää syksyn jatkoa Sinulle,ja toivon Sinullekin asiallisia elatusmaksuja, olit sitten elariensaaja tai -maksaja....tai et kumpikaan.

        minun tapauksessa kävi niin että ku lapsen isä ei suostunut sopimaan elareista, jouduin menemään oikeusaputoimiston asiakkaaksi ja siellä laitettiin asia käräjäoikeuden päätettäväksi ja saan sen mitä asianajaja katsoi sopivaksi summaksi, 170€/kk. Tosin tässä tapauksessa isä töissä ja ei suostunut ilmoittamaan tulojaan saatikka sopimaan elatuksesta. Kun asia oli laitettu viereille niin siiten alkoi isän kitinä että sovitaan sittenkin, mutta myöhäistä enää. Oikeudenpäätös tuli ja elatukseksi oli määrätty 170€/kk siitä päivästä lähtien ja lisäksi kaikki menneet kuukaudet, suurin piirtein pojan syntymästä alkaen.


      • Anonyymi
        tekee kirjoitti:

        teille määräaikaisen elatussopimuksen, jos todella kyse on tuonkaltaisesta pakoilusta.

        Eikä tällaisia asioita joudu odotelemaan vuosia, tosin jos oikein pitkälle viedään eri oikeusasteissa niin aikaa siihen kyllä menee. Haaste vaan menoksi ja kaikki etenee sitä rataa.

        Hyvä olisi muistaa, että aina ei saa sitä mitä toivoo vaan sinunkin on tyytyminen oikeuden päätökseen.

        Juuri näin. Itse olet pakotettuna valmis maksamaan lapsista noin 50e/lapsi/ kk. Et kai oikeasti luule, että lapsi elää satasella kuukauden (eli ex-vaimosi osallistuis samalla summalla kuin sinäkin. Ja sinne töihinmenosta , eipä ole sinulla kaksinen työhistoria, kun lusmuilet jatkuvasti työttömänä. Voi olla että olet työtön loppuikäsi tai joudut ehkä puhelimmyyjäksi.


      • Anonyymi

        Oletko ihan tosissasi. Ei vissiin korkeakoulututkinto vaadi paljoa järkeä. Ei liene lasten vika et muijas lähti toisen matkaan. Lapsella on oikeus saada elatus molemmilta vanhemmilta kykynsä mukaan. Et maksa exälle vaan OMILLE LAPSILLESI heidän elämisestään, vaikka exäsi tilille rahat menevätkin.
        Jeesus mitä urpoja se leipä elättääkään.


    • kannattaa kyllä

      Äiti saa elatusmaksua sen minimin ja sinä hoidat sitten viranomaisten kanssa osuutesi maksukykysi mukaan.

      Maksu suhteutetaan tuloihin. Merkitystä on myös lapsen äidin tuloilla, jolloin hyvin palkatun varakkaan isänkin elatusmaksu voi olla se minimi.

      Jonkin verran vaikuttaa elatusmaksun määräämiseen myös vaikkapa työttömyyden tahallisuus. Jos voisit saada työtä, mutta et ota, on se sama kuin olisit työssä.

      Kumma että sinut on todettu maksukyvyttömäksti vaikka sinulla on velaton aso-asunto. Mies haki toimeentulotukea jossain vaiheessa niin hän ei saanut vaan hänen käskettiin myydä autonsa pois. Harkinnanvaraisuus on näköjään vaihteleva käsite.

      Nykyään meillä on elarit kunnossa. Isä maksaa jokaisesta lapsesta enemmän kuin exäsi lakimies on papereihin merkinnyt. Jokaisen euron käytän lapsiin eikä riitä. Johtuu lasten suht kalliista harrastuksesta.

      Tosin elaria voi syödä toisestakin päästä, sillä meidän iskä on ollut ovela ja houkutellut lapsia harrastamaan ja kokeilemaan kaikenlaista kivaa, joihin rahaa saa uppoamaan mielin määrin.

      Suosittelen sitä oikeuteen menemistä. Minäkin menin, ja tulos oli lapsen kannalta mitä parhain. Siellä ei vaikuta isän eikä äidin laskelmat, vaan tosiasiat, joiden mukaan vanhemmilla on elatusvelvollisuus eikä ilmaiseksi elä tässä maassa yksikään lapsi.

      • Anonyymi

        Lastensuojelun viranomaiset ja tuomioistuin eivät ole lapsia koskevissa asioissa edes oikeustoimikelpoisia, asianosaisia ja sopimus osapuolena vanhempien yhteisiä lapsia koskevissa keskinäisissä ja vapaaehtoisissa sopimusasioissa. Olet täysin väärässä - Suomessa ei ole määritelty lainsäädännössä mitään minimiä lasten elatusavun suuruudelle, joten minimi on edelleen 0€/kk/lapsi - revi siitä; paska jäi vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, "tuomioistuimen päätökselle" käteen. Ei ole tyydyttävä "oikeuden päätökseen", eikä ole koskaan tyydytty ja maksettu yhtään mitään, ja aion olla sen 50 vuotta eläkkeellä koska lasten- ja isän oikeudet eivät toisiinsa toteudu. Sitä saa edelleen mitä tilaa Suomi nimisessä paska valtiossa!!!


    • siltä että

      olet pahasti jo henkisesti häiriintynyt. hae masennukseesi(?) apua niin etteivät lapsesi menetä lopullisesti isäänsä. sen jälkeen tee jotain elämällesi (hanki töitä, mitä vaan että aktivoidut)

      välitätkö enää ollenkaan millaisen hyenkisen perinnön jätät lapsillesi? vai oletko aina ollut negatiivinen, katkera ja itsekäs?

      • Anonyymi

        Lastensuojelun viranomaiset ja tuomioistuin eivät ole lapsia koskevissa asioissa edes oikeustoimikelpoisia, asianosaisia ja sopimus osapuolena vanhempien yhteisiä lapsia koskevissa keskinäisissä ja vapaaehtoisissa sopimusasioissa. Olet täysin väärässä - Suomessa ei ole määritelty lainsäädännössä mitään minimiä lasten elatusavun suuruudelle, joten minimi on edelleen 0€/kk/lapsi - revi siitä; paska jäi vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, "tuomioistuimen päätökselle" käteen. Ei ole tyydyttävä "oikeuden päätökseen", eikä ole koskaan tyydytty ja maksettu yhtään mitään, ja aion olla sen 50 vuotta eläkkeellä koska lasten- ja isän oikeudet eivät toisiinsa toteudu. Sitä saa edelleen mitä tilaa Suomi nimisessä paska valtiossa!!!


    • hui

      Kirjoituksesti ovat todella huolestuttavia. Ei tervettä. Surullista. Minä henkilökohtaisesti toivoisin, että käyttäisit verorahojamme suunnittelemiesi oikeusprosessien sijaan johonkin ihan oikeasti sinua hyödyttävään esim. mielenterveyspalveluihin. Vihasi juontaa nyt jostain muusta kuin lapsistasi, rahasta ja exästäsi, joihin nyt kaiken projisoit. Viha syö ihmistä. Se on kuin syöpä, joka jäytää aivojasi pikkuhiljaa. Vääristää ajatuksiasi niin ettet huomaakaan. Poista se ja voit paljon paremmin. Sinulla on elämä elettävänäsi. Joku on joskus kohdellut sinua huonosti selkeästikin. Yritä päästä sinuiksi elämän ja menneisyytesi kanssa. Se on ainut kannaltasi oikea vaihtoehto. Usko pois.

      Mielenterveyden yksi määritelmä: kyky tehdä työtä ja rakastaa (Freud).

    • Tiina888

      Menitte ihan mihin oikeusistuntoon tai mihin tahansa suomessa niin sen elatusmaksun ninimi on yänä vuonna 156.39 eur/€
      Painakaaq tämä mieleenne

      !suomi on oikeuvaaltio!!!

      • TiinanTuokonTiina

        Tuomioistuin noudattaa elatuksessa säädöstä, jonka mukaan
        asuinkulujen, pankkilainan ym. menojen jälkeen tulee jäädä käyttövaraa elämiseen vähintään 500 eur/ kk käteen; sossu rikkoo lakia- 500 euroa on minimi, ei 389 euroa.

        Tiina tyttönen jauhaa paskaa;
        Älä mene oikeusaputoimistoon koskaan; palkkaa yksityinen asianajaja, saat ilmaisen oikeusavun valtion varoista-
        elatusavun mininmi on 0 euroa. Sinulla on tehty lainvastainen
        elatussopimus, joka ei ele täytäntöönpanokelpoinen; sopimus lapsen elatuksesta tehdään aina kunnes lapset täyttävät
        osaltaan 18 vuotta tai asiassa toisin määrätään. Sosiaalitoimi/ "lastensuojelu, lastenvalvoja"; ei ole lapsia koskvassa asiassa asianosainen- ja sopimusosapuoli eli heillä ei ole oikeutta laskea elatusavun määrää, ei oikeutta ottaa kantaa sopimuksen sisältöön- ja/ tai laatia vanhempien välistä keskinäistä- ja vapaa ehtoista sopimusta lapsensa elatusta, huoltoa,, tapaamisoikeutta ym. koskevassa asiassa.

        Toimi näin; otat yhteyttä yksityiseen asianajajaan, esim. asian ajaja Juha Manner, Lotta Kroneldt-Virtanen.

        - nostat veroprosenttia noin 28%,
        - et pidä omalla nimelläsi autoa omistuksessa.
        - hankit mahdollisimman paljon sairaanhoitokuluja;
        samaan kuukauteen ennen käsittelyä, mikäli oikeusistunto esimerkiksi toukokuussa, esität huhtikuun sairaanhoitokulut oikeudessa noin 300 euroa, et kerro sossulle/ äidille mitään;
        muista terveyskeskusmaksu myös
        - osta mahdollisimman kallis asunto- ja ota paljon pankkilainaa, muista myös korot, pankkilaina- ja korot saa vähentää- ja
        otetaan laskelmassa huomioon
        - siirry sairaspäivärahalle, jolloin ei voida työttömän lapsi- korotusta määrätä, periä elatusmaksuna maksettavaksi;
        sairaspäivärahaan sisältyy kätevästi lapsikorotus, mutta ei näy erikseen eikä tarvitse suorittaa elatusmaksuna

        Vaadit tietysti vastapuolta suorittamaan sinun oikeudenkäyntikulut ja vaadit vahingonkorvausta kunnalta/ lastenvalvojalta virkavelvollisuuden rikkomisesta, koska
        tehnyt laittoman, määräaikaisen sopimuksen joka ei ole
        täytäntöönpanokelpoinen; vaadit siten oikeudessa suorittamaan maksetut elatusmaksut takaisin laittoman sopimuyksen johdosta

        Näillä ohjeilla saat kätevästi laskelmat miinusmerkkiseksi jolloin laskelma näyttää 100-300 euroa vähemmän kuin käyttövarat/ kk ja sinulle ei määrätä näinollen elatusvelvollisutta ollenkaan, vaan elatus suoritetaan valtion varoista valtion vahinkona- ei elatusta vieraannuttaja "äidlle- ja sairaille vieraannuttaja viranomaisille"


      • Tiina888

        Olipa törkeitö ja syorastaan lainvastaisia ehdotuksia!! Tajuatko? Yrität saada toista ei noudattamaan lakia mikä on lainvastaista. Mitä muka tarkoitat ylipäätänsä lastenvalvojalta/kunnalta vahingonkorvausta jostain virkatehtävänsä rikkomisesta?? Oletko tyhmä? Ei sellainen ole edes mahdollista. Lain mukaan jokaisella lapsella oltava vähintään se elatustuen suuruinen elatusapu. Joten ajattele lasta äläkä vain itseäsi?


      • TIINAVIERAANNUTTAJAÄITI
        Tiina888 kirjoitti:

        Olipa törkeitö ja syorastaan lainvastaisia ehdotuksia!! Tajuatko? Yrität saada toista ei noudattamaan lakia mikä on lainvastaista. Mitä muka tarkoitat ylipäätänsä lastenvalvojalta/kunnalta vahingonkorvausta jostain virkatehtävänsä rikkomisesta?? Oletko tyhmä? Ei sellainen ole edes mahdollista. Lain mukaan jokaisella lapsella oltava vähintään se elatustuen suuruinen elatusapu. Joten ajattele lasta äläkä vain itseäsi?

        AJATTELE ITSE LAPSEN YHTEISHUOLTOA- JA TASA-VERTAISATA LAPSEN ASUMISTA SEKÄ ISÄLLÄ- ETTÄ ÄIDILLÄ; SIIS LAPSEN ETUA- JA OIKEUKSIA, IHMISOIKEUKSIA, LAINSÄÄDÄNTÖÄ, SUOMEN VALTION PERUSTUSLAKIA.

        HYVIN ON OHJEET TOIMINUT- JA VIERAANNUTTAJA "ÄITI- JA VIRANOMAISET" JÄÄNEET NUOLEMAAN NÄPPEJÄÄN- EI ELATUSTA VIERAANNUTTAJA ÄIDILLE- JA LUONNEHÄIRIÖI-SILLE, SAIRAILLE VIERAANNUTTAJA VIRANOMAISILLE"; PERÄTTÖMIN "VIRANOMAIS-" SELVITYKSIN, LAUSUMIN
        MM. TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA.

        AJATTELEN NIMENOMAAN LASTA- JA LAPSEN ETUA, OIKEUKSIA- JOTA ET ITSE VIERAANNUTTAJA "ÄITINÄ" KYKENE AJATTELRMAAN-

        AIVAN; JOKAISELLA LAPSELLA ON OIKEUS ELATUKSEEN VÄHINTÄÄN ELATUSTUEN VERRAN- MAKSAJA EI KUITEN-KAAN OLE VIERAANNUTETTU ISÄ, VAAN KELA: VITUTTAAKO???

        Lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta annetun lain tarkoituksena on lapsen suhteen säilyttäminen kiinteänä vanhempaansa, jonka luona lapsi ei virallisesti asu; tämä
        toteutetaan lain mukaan siten, vastuunkanto ja päätöksenteko eli lapsen huoltajuus pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella.

        Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet, erityisesti suorat kontaktit lapsen ja hänen vanhempansa välillä; lapsen huolto- ja tapaamisratkaisu tulee tehdä ja ratkaista edellä mainitun mukaisena.

        Lapsella on oikeus vanhempaansa- ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi EI virallisesti asu. Perustuslaissa on selkeästi ja kiistatta todettu vanhemmalla olevan myös oikeus perhe-elämäänsä omien lapsiensa kanssa.


      • TIINAVIERAANNUTTAJAÄITI

        Suksi KUULE ITSE V:UUN SAIRAIDEN RAISION KAUPUNGIN LUONNEHÄIRIÖISTEN "LASTENSUOJELUN-" VIERAANNUT-TAJA "VIRANOMAISTEN- JA LASTEN ÄIDIN" KANSSA PERÄT TÖMIN SELVITYKSIN, LAUSUMIN LAPSEN OLOSUHTEISTA-
        ja ala siellä katselemaan syyllistä. Vinkkinä sen verran, että se VIERAANNUTTAJATIINA "ÄITI" löytyy peilistä.


      • Anonyymi

        .. SUKSI KUULE ITSE VITTUUN SAIRAIDEN RAISION KAUPUNGIN LUONNEHÄIRIÖISTEN "LASTENSUOJELUN-" VIERAANNUTTAJA "VIRANOMAISTEN- JA LASTEN ÄIDIN" KANSSA PERÄTTÖMIN SELVITYKSIN, LAUSUMIN LAPSEN OLOSUHTEISTA-
        ja ala siellä katselemaan syyllistä. Vinkkinä sen verran, että se VIERAANNUTTAJA TIINA "ÄITI" löytyy peilistä.


      • Anonyymi

        "Isän" kannattaisi maksaa Timon lapsille korvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Isän" kannattaisi maksaa Timon lapsille korvauksia.

        Timolla ei ole mitään omia lapsia - älä valehtele taas "Petri" - eikö ylläpito voisi jo poistaa tämän nettihörhön palstalta?


      • Anonyymi

        Timo, Tiina ja Raision perhepalvelut sitä noudattaa kysy heiltä miksi?


      • Anonyymi
        Tiina888 kirjoitti:

        Olipa törkeitö ja syorastaan lainvastaisia ehdotuksia!! Tajuatko? Yrität saada toista ei noudattamaan lakia mikä on lainvastaista. Mitä muka tarkoitat ylipäätänsä lastenvalvojalta/kunnalta vahingonkorvausta jostain virkatehtävänsä rikkomisesta?? Oletko tyhmä? Ei sellainen ole edes mahdollista. Lain mukaan jokaisella lapsella oltava vähintään se elatustuen suuruinen elatusapu. Joten ajattele lasta äläkä vain itseäsi?

        Olipa törkeitö ja syorastaan lainvastaisia ehdotuksia!! Tajuatko? Älä valehtele; "jokaisella lapsella oltava vähintään se elatustuen suuruinen". Suomessa ei ole mitään lainsäädäntöä elatusavun suuruudesta - elatusapu ei ole.lakisääteinen; on ainoastaan oikeusministeriön suositus elatusavun määrättymisperusteista, joka ei sido lapsen vanhempia heidän omassa päätöksen teossaan. Elatusavun minimi on siten suomessa aina 0€/kk/lapsi ja tehdään aina kunnes lapset 18 vuotta. Elatusapua ei kuulu vahvistaa määräaikaisena, tässä kunnat syyllistyvät rikokseen. Ajattele itse vieraannutettua, aivopestyä lasta äläkä vain itseäsi? Oletko tyhmä? Raision kaupungin perhepalvelut ovat syyllistyneet perättömän lausumaan tuomioistuimessa lasten omosuhteista 27.5.2008 omassa menettelyssään vieraannuttaessaan, aivopestessään lapset sekaisin pois isästään- ja läheisistään oikeudettomasti ja ovat vahingonkorvaus velvollisia asiassa. Oletko tyhmä???


      • Anonyymi

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Isän" kannattaisi maksaa Timon lapsille korvauksia.

        "Äidin" ja Raision kaupungin m kannattaisi maksaa Karille ja Karin lapsille niitä vahingonkorvauksia lasten vierasnnuttamisedta, aivopesu sta, perättömästä lausumasta tuomioistuimessa ladten olosuhteista 27.5.2008- Timolle ei ole mitään omia lapsia, eikä ole Karin lasten isä, ei saanut sitä huoltajuuttakaan Varsinais-Suomen käräjäoikeuden lainvoimaisella päätöksellä.


      • Anonyymi

        Olet väärässä - Suomessa ei ole määritelty lainsäädännössä mitään minimiä lasten elatusavun suuruudelle, joten minimi on edelleen 0€/kk/lapsi - painakaa tämä mielernne- revi siitä; paska jäi vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille käteen. Ei ole tyydyttävä "oikeuden päätökseen", eikä ole koskaan tyydytty ja maksettu mitään, ja aion olla 50 vuotta eläkkeellä koska lasten- ja isän oikeudet eivät toisiinsa toteudu. Sitä saa edelleen mitä tilaa Suomi nimisessä paska valtiossa!!!


      • Anonyymi
        Tiina888 kirjoitti:

        Olipa törkeitö ja syorastaan lainvastaisia ehdotuksia!! Tajuatko? Yrität saada toista ei noudattamaan lakia mikä on lainvastaista. Mitä muka tarkoitat ylipäätänsä lastenvalvojalta/kunnalta vahingonkorvausta jostain virkatehtävänsä rikkomisesta?? Oletko tyhmä? Ei sellainen ole edes mahdollista. Lain mukaan jokaisella lapsella oltava vähintään se elatustuen suuruinen elatusapu. Joten ajattele lasta äläkä vain itseäsi?

        Lastensuojelun viranomaiset ja tuomioistuin eivät ole lapsia koskevissa asioissa edes oikeustoimikelpoisia, asianosaisia ja sopimus osapuolena vanhempien yhteisiä lapsia koskevissa keskinäisissä ja vapaaehtoisissa sopimusasioissa. Olet täysin väärässä - Suomessa ei ole määritelty lainsäädännössä mitään minimiä lasten elatusavun suuruudelle, joten minimi on edelleen 0€/kk/lapsi - revi siitä; paska jäi vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, "tuomioistuimen päätökselle" käteen. Ei ole tyydyttävä "oikeuden päätökseen", eikä ole koskaan tyydytty ja maksettu yhtään mitään, ja aion olla sen 50 vuotta eläkkeellä koska lasten- ja isän oikeudet eivät toisiinsa toteudu. Sitä saa edelleen mitä tilaa Suomi nimisessä paska valtiossa!!!


      • Anonyymi

        Lastensuojelun viranomaiset ja tuomioistuin eivät ole lapsia koskevissa asioissa edes oikeustoimikelpoisia, asianosaisia ja sopimus osapuolena vanhempien yhteisiä lapsia koskevissa keskinäisissä ja vapaaehtoisissa sopimusasioissa. Olet täysin väärässä - Suomessa ei ole määritelty lainsäädännössä mitään minimiä lasten elatusavun suuruudelle, joten minimi on edelleen 0€/kk/lapsi - revi siitä; paska jäi vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, "tuomioistuimen päätökselle" käteen. Ei ole tyydyttävä "oikeuden päätökseen", eikä ole koskaan tyydytty ja maksettu yhtään mitään, ja aion olla sen 50 vuotta eläkkeellä koska lasten- ja isän oikeudet eivät toisiinsa toteudu. Sitä saa edelleen mitä tilaa Suomi nimisessä paska valtiossa!!!


      • Anonyymi
        Tiina888 kirjoitti:

        Olipa törkeitö ja syorastaan lainvastaisia ehdotuksia!! Tajuatko? Yrität saada toista ei noudattamaan lakia mikä on lainvastaista. Mitä muka tarkoitat ylipäätänsä lastenvalvojalta/kunnalta vahingonkorvausta jostain virkatehtävänsä rikkomisesta?? Oletko tyhmä? Ei sellainen ole edes mahdollista. Lain mukaan jokaisella lapsella oltava vähintään se elatustuen suuruinen elatusapu. Joten ajattele lasta äläkä vain itseäsi?

        Lastensuojelun viranomaiset ja tuomioistuin eivät ole lapsia koskevissa asioissa edes oikeustoimikelpoisia, asianosaisia ja sopimus osapuolena vanhempien yhteisiä lapsia koskevissa keskinäisissä ja vapaaehtoisissa sopimusasioissa. Olet täysin väärässä - Suomessa ei ole määritelty lainsäädännössä mitään minimiä lasten elatusavun suuruudelle, joten minimi on edelleen 0€/kk/lapsi - revi siitä; paska jäi vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, "tuomioistuimen päätökselle" käteen. Ei ole tyydyttävä "oikeuden päätökseen", eikä ole koskaan tyydytty ja maksettu yhtään mitään, ja aion olla sen 50 vuotta eläkkeellä koska lasten- ja isän oikeudet eivät toisiinsa toteudu. Sitä saa edelleen mitä tilaa Suomi nimisessä paska valtiossa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa!

        Koska hän pystyy sillä tavalla pitämään "lapsesi" erossa sinusta. Hän ajattelee, että se on hänen perheensä etu. Sinähän voit vaikka tehdä rikosilmoituksen itsestäsi ja "lastesi" äidistä asian vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo, Tiina ja Raision perhepalvelut sitä noudattaa kysy heiltä miksi?

        Lasten "isä" on kertonut että lainvastainen päätös, jota hän noudattaa ja minua kiinnostaa tietää, miksi hän haluaa noudattaa sitä. Melko varmastikin lasten äiti, tiina ja uusi isä, Timo, noudattavat päätöstä, koska ajattelevat sen noudattamisesta olevan heidän lapsilleen etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timolla ei ole mitään omia lapsia - älä valehtele taas "Petri" - eikö ylläpito voisi jo poistaa tämän nettihörhön palstalta?

        Onko oravasi nimi Petri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten "isä" on kertonut että lainvastainen päätös, jota hän noudattaa ja minua kiinnostaa tietää, miksi hän haluaa noudattaa sitä. Melko varmastikin lasten äiti, tiina ja uusi isä, Timo, noudattavat päätöstä, koska ajattelevat sen noudattamisesta olevan heidän lapsilleen etua.

        Timolla on omia lapsia , joilla on isänsä sukunimi- Timo on hyvä isä! Katin perhe on se pieni oraca, joka katselee Karia pumeänäkökiikaireilla

        Timon lapset ovat jo aikuisia ja ovat paljon tekemisissä perheensä kanssa. Heidän perheeseen ei kuulu joku Kari. Kari hiplailee itseään ja siellä se pieni orava eli Ksrin perheenjäsen katselee ja ajattelee, että Kari voisi vaihtaa jo kättä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän pystyy sillä tavalla pitämään "lapsesi" erossa sinusta. Hän ajattelee, että se on hänen perheensä etu. Sinähän voit vaikka tehdä rikosilmoituksen itsestäsi ja "lastesi" äidistä asian vuoksi.

        Kari peltokänsä ei voi tehdä rikosilmoitusta, koska tekisi samalla itsestään rikosilmoituksen. Hän ei voi muuta kuin hankkia Petri-oravalleen lisää pähkinöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kari peltokänsä ei voi tehdä rikosilmoitusta, koska tekisi samalla itsestään rikosilmoituksen. Hän ei voi muuta kuin hankkia Petri-oravalleen lisää pähkinöitä.

        Mutta miksi sitten lasten "äiti" ja Raision kaupungin "lastensuojelun" viranomaiset haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu "Petrin lausuman" mukaisesti perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa! Onko lasten vieraannuttaja "äiti" ja Raision kaupungin perhepalvelujen "lastensuojelun" viranomaiset rikollinen?? Pyydän, älä koskaan ajattele edes tällaista, vaan ajattele, että he ovat lapsiasi ja eivät ole voineet valita elämänsä kulkua. Vanhempien avioero on aina vieraannutetulle lapselle valtava stressi ja aiheuttaa varmasti henkisiä paineita paljon.

        Pyydän kaikkia Raision perhepalvelujen "lastensuojelun" viranomaisia ajattelemaan, että lapset ovat omia lapsia ja jokaisen täytyy olla tasa-arvoinen myös erotilantiden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kari peltokänsä ei voi tehdä rikosilmoitusta, koska tekisi samalla itsestään rikosilmoituksen. Hän ei voi muuta kuin hankkia Petri-oravalleen lisää pähkinöitä.

        Tiina Surokänsä ei voi tehdä rikosilmoitusta, koska tekisi samalla itsestään rikosilmoituksen. Hän ei voi muuta kuin hankkia Timo-oravalleen lisää pähkinöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timolla on omia lapsia , joilla on isänsä sukunimi- Timo on hyvä isä! Katin perhe on se pieni oraca, joka katselee Karia pumeänäkökiikaireilla

        Timon lapset ovat jo aikuisia ja ovat paljon tekemisissä perheensä kanssa. Heidän perheeseen ei kuulu joku Kari. Kari hiplailee itseään ja siellä se pieni orava eli Ksrin perheenjäsen katselee ja ajattelee, että Kari voisi vaihtaa jo kättä.....

        Timolla ei ole omia lapsia , joilla olisi isänsä sukunimi- Timo ei voi olla hyvä isä isättömänä- ja lapsettomana ilman omia lapsia! Ei saanut sitä huoltajuuttakaan vieraannutetuille "lapsilleen" Varsinais-Suomen käräjäoikeuden lainvoimaisella päätöksellä 2017, koska ei ole huolehdittu lasten- ja isän, isovanhempien välisestä terveestä suhteesta lapsen edun mukaisrna, jonka Raision perhepalvelujen "lastensuojelun" viranomaistenkin tulee omassa toiminnassaan ymmärtää.. Tiinan perhe on se pieni Timo-oraca, joka katselee Tiinan pumeänäkökiikaireilla

        Karin lapset ovat jo aikuisia ja ovat paljon tekemisissä perheensä kanssa. Heidän perheeseen ei kuulu joku Timo. Timo hiplailee itseään ja siellä se pieni orava eli Tiinan perheenjäsen katselee ja ajattelee, että Timo voisi vaihtaa jo kättä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oravasi nimi Petri?

        Onko oravasi nimi Timo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten "isä" on kertonut että lainvastainen päätös, jota hän noudattaa ja minua kiinnostaa tietää, miksi hän haluaa noudattaa sitä. Melko varmastikin lasten äiti, tiina ja uusi isä, Timo, noudattavat päätöstä, koska ajattelevat sen noudattamisesta olevan heidän lapsilleen etua.

        Lasten vieraannuttaja "äiti", Timo ja Raision kaupungin perhepalvelujen "lastensuojelun" viranomaiset on kertonut että lainvastainen päätös, jota he noudattaa ja minua kiinnostaa tietää, miksi haluaa noudattaa sitä. Melko varmastikin lasten vieraannuttaja "äiti", Tiina ja lasten isätön "isä", Timo, noudattavat päätöstä, koska ajattelevat sen noudattamisesta olevan Karin ja Tiinan hteisille vieraannutetuille lapsille etua;
        aivopestynä, vieraannuttuna isästään, joka ei ole mikään Timo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän pystyy sillä tavalla pitämään "lapsesi" erossa sinusta. Hän ajattelee, että se on hänen perheensä etu. Sinähän voit vaikka tehdä rikosilmoituksen itsestäsi ja "lastesi" äidistä asian vuoksi.

        Lasten vieraannuttaja "äiti", Timo ja Raision kaupungin perhepalvelujen "lastensuojelun" viranomaiset on kertonut että lainvastainen päätös, jota he noudattaa ja minua kiinnostaa tietää, miksi haluaa noudattaa sitä. Melko varmastikin lasten vieraannuttaja "äiti", Tiina ja lasten isätön "isä", Timo, noudattavat päätöstä, koska ajattelevat sen noudattamisesta olevan Karin ja Tiinan hteisille vieraannutetuille lapsille etua;
        aivopestynä, vieraannuttuna isästään, joka ei ole mikään Timo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän pystyy sillä tavalla pitämään "lapsesi" erossa sinusta. Hän ajattelee, että se on hänen perheensä etu. Sinähän voit vaikka tehdä rikosilmoituksen itsestäsi ja "lastesi" äidistä asian vuoksi.

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa!


      • Anonyymi

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa! sinusta se rikosilmoitus tehdään nettivainoaja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa! sinusta se rikosilmoitus tehdään nettivainoaja..

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "isä" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa. Lasten öitihän varmasti mieoissään kun ex-isä pysyy pois hänen j auuden isän elämästä. Melko tyhmä mies se ex isä on kun ei tajua asiaa vai olisiko vaan niin, ettei hän halua olla "lastensa" kanssa tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "isä" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa. Lasten öitihän varmasti mieoissään kun ex-isä pysyy pois hänen j auuden isän elämästä. Melko tyhmä mies se ex isä on kun ei tajua asiaa vai olisiko vaan niin, ettei hän halua olla "lastensa" kanssa tekemisissä?

        Tarkista ITSE faktasi - lapsilla ei ole mitään "uutta isää" Varsinais-Suomen käräjäoikeuden käräjätuomari Minni-Mari Saari ja Eero Mattila lainvoimaisella tuomiolla. Timo ei ole lasteni isä, vanhempi- ja huoltaja Varsinais-Suomen käräjäoikeuden käräjätuomari Minni-Mari Saari lainvoimaisella tuomiolla 2017. Lastensuojelun sosiaalityöntekijä estänyt- ja salannut kaikki yhteydenotot omassa rikollisessa menettelyssään lapsen edun- ja oikeuksien, lainsäädännön vastaisesti, kuten Lounais-Suomen Avi ja Lounais-Suomen poliisi ovat lainvoimaisessa päätöksessään todennut- eikä kunnan sosiaalitoimi- ja sen "lastensuojelu, lastenvalvoja" ole edes lapsia koskevissa asioissa asianosainen- ja sopimusosapuoli antaessaan perättömän lausuman tuomioistuimessa lasten olosuhteista 27.5.2008 rikollisessa menettelyssään lapsen edun- ja oikeuksien, lainsäädännön, perustuslain vastaisesti- Tarkista ITSE faktasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "isä" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa. Lasten öitihän varmasti mieoissään kun ex-isä pysyy pois hänen j auuden isän elämästä. Melko tyhmä mies se ex isä on kun ei tajua asiaa vai olisiko vaan niin, ettei hän halua olla "lastensa" kanssa tekemisissä?

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa sitä perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja sen on jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa. Lasten isähän varmasti mielissään kun "uusi-isä" pysyy pois hänen j lasten isän elämästä. Melko tyhmä mies se "uusi-isä" on kun ei tajua asiaa, että lapset eivät ole edes hänen eivätkä kuulu millään tavoin hänen sukunimelleen lapsen edun vastaisesti, kun ei edes mitään sukua.. vai olisiko vaan niin, ettei hän halua olla "lastensa" kanssa tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "isä" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa. Lasten öitihän varmasti mieoissään kun ex-isä pysyy pois hänen j auuden isän elämästä. Melko tyhmä mies se ex isä on kun ei tajua asiaa vai olisiko vaan niin, ettei hän halua olla "lastensa" kanssa tekemisissä?

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa! sinusta se rikosilmoitus tehdään nettivainoaja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "äiti" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa! sinusta se rikosilmoitus tehdään nettivainoaja..

        Mutta miksi sitten lasten vieraannuttaja "isä" haluaa noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa? Lausuntohan annettiin jo 27.5 2008 ja senon jo ajat sitten todettu perättömäksi. Eihän perättömiksi todettuja päätöksiä tarvitse noudattaa. Lasten öitihän varmasti mieoissään kun ex-isä pysyy pois hänen j auuden isän elämästä. Melko tyhmä mies se ex isä on kun ei tajua asiaa vai olisiko vaan niin, ettei hän halua olla "lastensa" kanssa tekemisissä??


    • Anonyymi

      Yksi todistus istuvan oikeuden edessä riittää koko elämäksi. Elämän ikäsiä velkoja ei yksikään tuomioistuin voi tuomita.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe