Haluaisin vinkkejä siitä, mitä hiivasyndroomasta kärsivä voi syödä. Perusjutut tiedän eli sokerit, viljat ym pois ruokavaliosta, mutta kaipailisin konkreettisia ruokavinkkejä siitä voisi mitä syödä esimerkiksi aamu- tai välipalaksi.
Millä luontaistuotteilla olette saaneet hiivan kuriin? Onko esimerkiksi Candida Fortesta ollut apua?
Hiivasyndrooma ja ruokavalio
6
720
Vastaukset
- hiivaa
Katso vanhat keskustelut, näissä jotain vinkkejä...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000028097839
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000028261945 - valkosipuli....
Multa hävisi pitkään jatkunut vatsan turvotus kun söin raa'an valkosipulin kynnen jogurttiin sekoitettuna. Sitten parin päivän päästä toisen kynnen. Valkosipulillahan sanotaan olevan antibioottinen vaikutus,et tepsi ainakin mulle:).Vatsan turvotus hävisi ja nyt pystyn syömään tavallisesti ilman,et maha ja pallea turpoaa heti kuin pullataikina.
- ......
Kokeile ihmeessä tuota valkosipulia,mulla se auttoi ja olo on hyvä! Vaikka vatsavaivat hävisivät,pidän ruokavaliostani jonkin aikaa loitolla ton sokerin,vaalean viljan yms.kunnes saan hiivan lopullisesti nujerrettua! Ulkoilu,liikunta ja veden juonti lisäksi tekevät hyvää!
- valvoja
Pekonia, kananmunaa, kanaa, lihaa, vihanneksia, porkkanaa, kalaa, raejuustoa, fetajuustoa, maustamatonta (asidophilus) jugurttia, asidophilus piimää, rahkaa, puolukkaa. Näillä eväillä itse pärjäsin pari kuukautta. Lisäksi hiivanhäätökuuri, asidophilus kapseleita ja kourakaupalla vitamiineja. Mikäli paino tippuu niin proteiinilisää vaikka sekoitettuna rahkaan tai jugurttiin. Lisäproteiinissakaan ei saa olla paljoa hiilihydraatteja. Olo paranee taatusti.
- massukka
Vaikka en aiempaa viestiä olekaan kirjoittanut, niin lisäisin vielä, että vihannekset, porkkanat yms. kannattaa näin alussa syödä keitettyinä. Suoli kun ei välttämättä kestä raakoja. Sitten tuosta lihasta, et kannattaa tosin suosia kalaa ja kanaa, mutta nautaa ja sikaa kannattaa välttää kun ne on huonosti sulavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179