Olipahan taas kivat markkinat ja tavaraa pilvin pimein tarjolla.Se on joka vuosi mukavaa tulla sinne markkinoille,kesän kohokohta.Hinnat vain tuppaa nousemaan liiaksi,mutta ostopakkoahan ei onneksi ole.Taaskin ostettiin ystävien kanssa vaikka mitä ihanaa ja odotellaan sitten vaan ensikesää.
roinanostajan paratiisi
2
1307
Vastaukset
- Traktor laban
Hinnat oli älyvapaan korkealla. Normaaliälyinen ei pyydä 200e tavarasta joka menee huutonetissä hintaan 7e plus pk. Onnistuin kuitenkin ostamaan 0,1e llä. Tuntuu siltä että vuodesta toiseen sama kama tulee uudestaan rompepäiville ja ei tuu kauppoja. Ensivuonna en vaivaudu paikanpäälle.
- Vieras kaukaa
Olen 6 vuotta käynyt paikanpäällä, ensivuonna taitaa jäädä väliin. Samat tavarat ovat esillä vuodesta toiseen aivan järjettömin hinnoin. Ja vielä vihjeeksi...Jättäkää ensivuonna kotiin ne "Tigers" dvd:T, jotka jaettiin ilmaiseksi joka kotiin. Niitä on vuodesta toiseen joka toisessa pöydässä myynnissä. EI NIITÄ KUKAAN OSTA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006