Moi!
Onko kenelläkään tietoa opinto-oikeuden vanhenemisesta? Manuaaleja on niin pirusti, enkä sitä tietoa mistään löytänyt...varmasti se jossain kyllä on.
Kaipa ne perusopinnot jossain vaiheessa menevät vanhaksi, joskus oli 10v sääntö, mutta onkohan enää? Olen aloittanut opintoni 2001.
Opinto-oikeuden vanheneminen?
HuK
2
737
Vastaukset
- HuK
...ja puhe oli yliopistosta...sorry.
- jokaiselta
Kun menet sisään omilla tunnuksillasi vaikka suoriterekisteriisi (en tiedä millaiset sinulla on, koska en tiedä yliopistoasi), sieltä löytyy henkilötiedoista myös tieto opinto-oikeutesi päättymisestä. Minulla löytyy ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769