Moi!
Onko kenelläkään tietoa opinto-oikeuden vanhenemisesta? Manuaaleja on niin pirusti, enkä sitä tietoa mistään löytänyt...varmasti se jossain kyllä on.
Kaipa ne perusopinnot jossain vaiheessa menevät vanhaksi, joskus oli 10v sääntö, mutta onkohan enää? Olen aloittanut opintoni 2001.
Opinto-oikeuden vanheneminen?
HuK
2
741
Vastaukset
- HuK
...ja puhe oli yliopistosta...sorry.
- jokaiselta
Kun menet sisään omilla tunnuksillasi vaikka suoriterekisteriisi (en tiedä millaiset sinulla on, koska en tiedä yliopistoasi), sieltä löytyy henkilötiedoista myös tieto opinto-oikeutesi päättymisestä. Minulla löytyy ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406