Onko kokemuksia millaiset korkeammat renkaat sopii pyöriin ongelmitta Foresterin alla ?
Autoni on -98 ja alkuperäinen rengaskoko on 205/70-15. Olen ajatellut että talveksi olisi kiva saada vähän maavaraa isommaksi. Sopiikohan esim. 215/75-15 ? Laskurin mukaan renkaan halkaisija kasvaisi 35mm ja mittarivirhe pienenisi kuudesta yhteen. Onko kokemuksia tuosta tai muista vaihtoehdoista ?
En haluaisi ostaa vanteita kun asia ei ole kovin tärkeä.
Foresterin renkaat/korotus ?
Forester-kuski
3
2734
Vastaukset
- diuijws
Nykyään katumaasturitkin madalletaan ! Korotus ei ole muodissa !
- Typerää hommaa
Muodissa ??? mitä hemmettiä muodilla on merkitystä tai kiinnostaako jos pitää saada maanvaraa .
Madallukset ovat lippispäiden teinien juttuja ei aikuisten joiden pitää huolehtia perheestä.
- Anonyymi
-05 foreen sopii 215 65 16/215 60 17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233