mieleni tekisi laittaa kolme vuotiaalle dreeveri-urokselle kaveri, mutta en osaa päättää rotua enkä sitä onko se narttu vai uros...liikaa vaihtoehtoja. toisaalta tekisi mieli laittaa narttu mutta se meinaisi pallien poistoa ukolle..näyttelyura meillä on, mutta sertejä ei vielä. voisitteko kertoa omia kokemuksianne teidän dreeverien kavereista, miten ovat ottaneet vastaan uuden ystävän jne ja minkä rotuisia ne ovat olleet. olen itse ajatellu jotain spanielia, vois opettaa lintujahdille sit sen ehkä..kiitos!
dreeverille mikä kaveri?
5
511
Vastaukset
- dreeveri10
Toinen urosdreeveri.
- -Nakertaja-
Miksi mielesi tekisi ottaa dreeverillesi kaveri? Ja jos et tiedä, mitä varten sen ottaisit (=sinulla ei ole tarvetta sille)..
- tiinami
ai miksi? no siksi. tarviiko siihen nyt mitään syytä olla?? eikö se ole tarpeeksi että haluan kaverin koiralleni? ...daiju...
- nak
tiinami kirjoitti:
ai miksi? no siksi. tarviiko siihen nyt mitään syytä olla?? eikö se ole tarpeeksi että haluan kaverin koiralleni? ...daiju...
No yleensä mulla ja muillakin tutuillani ainakin on ihan pätevä syy, jos koiraa rupeaa laittamaan..
Onko muuten käynyt mielessä, että kaikki koirat eivät edes viihdy yhdessä eivätkä pidä seuraa toisillensa..?
- rellulle
Meillä on dreeverin kaverina walesinspringerspanieli (molemmat uroksia)
Mutta meillä walesi oli ennen dreeveriä. Dreeveri tuppaa olemaan aika jämäkkä luonteinen, joten en tiedä kuinka kolme vuotias hyväksyy toista. Minäkin vähän "pelkään" että jossain vaiheessa käymme valtataistelua. Vaikka walesi on vielä "herra". Tietenkin kun johtajuus on alusta saakka selvä voi selvitä ilman ongelmiakin. Joten miksikäs ei spanieli on ihan oiva ratkaisu jos sorsalle/kanalinnulle mieli tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876