Kyläpoliisille kehittämispalkinto

kyläpoliisi

Olen tehnyt aloitteita kunnan eteenpäin viemiseksi, jotka ovat toteutettu. Yksi kaara on ollut kunnassa toimivien yrityksien kehittäminen ja niiden toiminnan turvaaminen myös tulevaisuudessa.

EVOX RIFA on ollut suosikki, johtuen niin sanotusta yrityksessä havaitsemassani asennevammasta.

Yritys on menettänyt laskujeni mukaan 20- henkilömiestyövuotta, joka vuosi tupakoinnin seurauksena. Mitä se maksaa?
20x25.000€/v.=500.000€/v.
Laskelmani perustuu tutkintaan, ajan käytöstä tupakointiin, sekä henkilöiden määrään.

Nyt asiaan on puututtu, joten tarvitsen kehittämispalkinnon. Se on useinmiten 10% ensimmäisen vuoden aikana saadusta säästössä.
Siispä yritys maksaa minulle 50.000€:a.

Kyllä kehittäminen kannattaa.

59

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläpoliisi

      Palkinnosta aion lahjoittaa 10 %:a edelleen. Kannattaisi perustaa Suomussalmelle keksijäyhdistys. Uudelle keksinnölle annettaisiin sitten toi 5000 €:a.

    • kahjo kyläpoliisiksi

      luulin aiemmin, että nimimerkin takana on ehkä varkevämpikin kaveri

      • jos omansa

        ottaa...


      • äly hoe

        en edes kuvitellu että nimimerkin takana oes ihan täöspäenen!!


      • hurukko

        se on tuo järenköyhyys sellainen että sen huomaa ite viimmeseksi. kaikki muut on jo huomannu ennen.


      • talipaani

        Seköse on se raeskoaja joka juoksenteloo vielä vapaana.


      • talipaani
        talipaani kirjoitti:

        Seköse on se raeskoaja joka juoksenteloo vielä vapaana.

        se se taetaa olla ite.


      • tavantalibaani
        talipaani kirjoitti:

        Seköse on se raeskoaja joka juoksenteloo vielä vapaana.

        Katohan tuota ransuo mitä touhuvaa.


    • huomioon

      kaikkea. Esim. sitä, että tupakoinnin johdosta terveys heikkenee...ja laskee työtehoa.

      Palkinnon olet ansainnut!

      • kyläpoliisin palkitsemista, "Neuvos"


      • kyläpoliisi
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        kyläpoliisin palkitsemista, "Neuvos"

        kylläpä sitä kaikkeen on sotkeutunna.
        En vain ole vielä päättänyt otanko palakinnon vastaan yritykseltä vai kunnalta, oikein kunnanisän ojentamana.


      • ajattelisin niin!
        kyläpoliisi kirjoitti:

        kylläpä sitä kaikkeen on sotkeutunna.
        En vain ole vielä päättänyt otanko palakinnon vastaan yritykseltä vai kunnalta, oikein kunnanisän ojentamana.

        Kyllä tämä on sen verran suuren asioita, että Leskiselle kuuluu, ilman muuta, vai Tolonenko asioista päättää?Onhan aiemman päätöksen tehnyt jo aiemmin jo esim. suomussalmen kunta, mutta että yksityispuoli alkaisi tervehdyttämään kunnan talouspuolta on kyllä ennen kokematonta!


      • kyläpoliisi
        ajattelisin niin! kirjoitti:

        Kyllä tämä on sen verran suuren asioita, että Leskiselle kuuluu, ilman muuta, vai Tolonenko asioista päättää?Onhan aiemman päätöksen tehnyt jo aiemmin jo esim. suomussalmen kunta, mutta että yksityispuoli alkaisi tervehdyttämään kunnan talouspuolta on kyllä ennen kokematonta!

        voin ottaa Maakuntahallinnolta, siellä ei paljon 500.000 € tunnu. Timo kun Helsingistä rahaa säkillä kantaa, selkävääränä maakuntaan.

        Mutta jos kaikki maksaa, niin kyllä siitä iso potti paukahtaa. Kaikille Suomussalmelaisille läskihernekeiton torilla taijan tarjota.


    • tilinumerosi

      niin laitetaan vähän rövettä köyhälle.
      Vai sinä ketku se oot kulukenu ympäriinsä nuuskimassa nurkissa.
      Nooh, antaa kaikkien kukkien kukkia, mielestäni tyhmyydestä ei kannata tuomiota antaa....

      • vaenukoera

        pittäähänse yksi kylähullu olla tällähi kylällä.


      • voe jepulis

        Meinaatko että sille raeskoajalle palakinto.


    • kyläpolliisilta

      tämä on ensiluokkasta toemintaa!

      • Työtä.

        Kyläpoliisille yrittäjäpalkinto. Täytyy hattua nostaa! En viiti yritystä nimeltä sanoa, mutta konkurssiin mentiin, tupakoisien toimesta.

        Tänäpäivänä ei tule kuukoonkaan ns. välitupakointi.


      • kyläpolliisi

        kyllä se on yrittännä hoetoa sitä pilu polliisin virkoa


      • Jeppe ite

        kyllä se palakinnon tarvihtoo.


      • kyläpolliisi
        Jeppe ite kirjoitti:

        kyllä se palakinnon tarvihtoo.

        ehottomasti täotyy palakita kun on noin hyvän työn tehny!


      • palakinto!!
        kyläpolliisi kirjoitti:

        ehottomasti täotyy palakita kun on noin hyvän työn tehny!

        tosi on ,palakinnon se on ansaennu.


    • en pelkää poliisia

      Kylä poliisi voitaisko jotenkin tavata ja keskustella POLIISINKIN toiminnasta !!!!!

      • polliisi

        ei stä voe täötyy vaen pillhuilla virkamerkin takoa.


      • kylä jeppe

        ei sitä voe täötyy vaen pillhuilla


      • jeppe ite
        kylä jeppe kirjoitti:

        ei sitä voe täötyy vaen pillhuilla

        Niinpä tietysti, sehän on selvä.


      • polliisit

        ei muuta kun jatkaa vuan pillhuilua!!


      • kyläpolliisi
        kylä jeppe kirjoitti:

        ei sitä voe täötyy vaen pillhuilla

        semmosta se on polliisin työ


      • viran puolesta
        kylä jeppe kirjoitti:

        ei sitä voe täötyy vaen pillhuilla

        jären köyhyys on sellanen että se saa monenlaisia ilmenemismuotoja.


      • kyläpolliisi

        kun on päässy kyrhväksi tänne ei tarvi miettie mitä tekköö.


      • polliisi
        kyläpolliisi kirjoitti:

        kun on päässy kyrhväksi tänne ei tarvi miettie mitä tekköö.

        Se kuuluu jo toemenkuvvaan,


      • polliisiko
        kyläpolliisi kirjoitti:

        kun on päässy kyrhväksi tänne ei tarvi miettie mitä tekköö.

        Mielenkiintosta tuo polliisin työ kun on nuin monipuolista.


      • polliisi
        polliisiko kirjoitti:

        Mielenkiintosta tuo polliisin työ kun on nuin monipuolista.

        Täötyy sannoa että käöp katteeks.


      • palakittu

        Onko se pannu peäsä pensaaseen.


      • Tosi on
        kyläpolliisi kirjoitti:

        kun on päässy kyrhväksi tänne ei tarvi miettie mitä tekköö.

        On vaen oma ihtesä niin se riittää!


      • jeppehi

        vieläpä jären kanssa.


      • järkiki
        jeppehi kirjoitti:

        vieläpä jären kanssa.

        mistä sitä on soatu kun tähänasti sitä ei oo ollu


      • jeppekö
        kylä jeppe kirjoitti:

        ei sitä voe täötyy vaen pillhuilla

        On se raskasta työtä


      • sepäse!!
        polliisiko kirjoitti:

        Mielenkiintosta tuo polliisin työ kun on nuin monipuolista.

        Uskallanpa eppäellä onko mittää järkeä!


      • jeppekö
        jeppehi kirjoitti:

        vieläpä jären kanssa.

        mistä se on sitä järkeä soanu?


      • rampsu
        kyläpolliisi kirjoitti:

        kun on päässy kyrhväksi tänne ei tarvi miettie mitä tekköö.

        Ei tarvi kun esittelöö syntymälahjoasa.


      • jepellä
        polliisit kirjoitti:

        ei muuta kun jatkaa vuan pillhuilua!!

        kyllä on raskasta työtä kun pittää pilluilla!


      • jepellä
        polliisit kirjoitti:

        ei muuta kun jatkaa vuan pillhuilua!!

        pääasia että homma vuoan jatkuu ja työt tuloo tehtyö.


      • Jäbä
        polliisit kirjoitti:

        ei muuta kun jatkaa vuan pillhuilua!!

        Ei siihen kaikista oo siihen tarvitaan oekea konstaapeli.


      • taapeli!
        polliisit kirjoitti:

        ei muuta kun jatkaa vuan pillhuilua!!

        Hiki tirahti otalle tuosta työhommasta!


      • jeppekö
        kyläpolliisi kirjoitti:

        kun on päässy kyrhväksi tänne ei tarvi miettie mitä tekköö.

        Siihen tarvitaan oekea järjen valo!


    • (((===

      Hyvä

    • Poootilas

      Laskekaapa varsin kuinka paljo maakunnan tai soten rahoja mennöö, ku työntekijä-hoitsut käy tupakilla. Ihan jatkuvasti kulkevat. Hyvä ku tulloo mummut hoijettua. Siksikö lienöö sote köyhä. Ja muka savuton...

    • route64

      Kannattaisi hehittää super hyvät susi- ja karhuloukut., jos eväät riittävät.

    • vallanviisas

      Tuntuu kehitys kehittyvän vallan erinomaisesti.

    • juoruilutauot

      Entäpä ne jotka juoruavat" pidennetyillä" kahvi ja ruokatunneilla. Valuvat hiljakseen työ
      pisteelle vailla minkäänlaista kiirettä.Monesti tupakoijat ovat jo töissä.Itse en polta,mutta
      mielenkiinnolla olen seurannut tupakoimattomien taukojojen pituutta myös itseni.

    • kahta puolta

      Ainahan kunta eteenpäin menee, joskus hyvin ja joskus huonommin. Eteenpäin menoahan on nokilleenkin meno.

    • ruohonen3

      Sillan tois puolelle.

    • sumi1

      Rantaneuvos ja kyläpoliisihan voisi perustaa Suomussalmelle köyhien puolueen ,kun näyttää niin yksiin menevän.

      • Rankaneuvos.

        No polliisi ossaa lukkee, muttei rantaneuvos ossoo kirjottaa yhtään.

        T: Rankaneuvos.


    • Fakta

      Virkansa juonu.Sattuuhan sitä.

    • ei röökaa

      Turhaa jorinaa.EI OLE PALJON PALKITTU VAIKKA EI OLE TULLUT TUPAKOITUA kuinkapaljonhan työnantaja menettää jos ottaa töihin tuommoisten alotteiden kirjoittajan luulen ettei ole paljolti työlistetty

    • MIETTIKÄÄ VÄHÄN

      Yleensä tuommoiset laskijat mitkä kyttää toisten tekosia joutuvat kotiin VILTTIKETJUUN.

    • tienestikeikkaa

      Pyöriihän kylillä tummahiuksinen ruipelo, jonka lempihommaa on keljuilla ja ärsyttää toisia niin paljon, että saa jonkun lyömään ja sitten on käsi ojossa korvauksia vailla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe