Lahden keskustan spurgut.

vituttaa.

Mä varmaan joudun kirjoittamaan tästä vielä joskus johonkin jonkun vihaisen valituksen, mutta avaudunpa ensin tänne ihan vaan että saan päästeltyä höyryjä ulos. ja olen varma että mulla on kohtalotovereita.
mutta, onko tosiaan niin että lahden kaupungilla ei oo valtuuksia tehdä mitään todella suurelle ongelmalle, joka röyhyää valloillaan näin kesäisin? nimittäin ne saatanan spurgut siellä alatorin puistossa. mikään muu ei suututa enempää,kuin se että MINÄ, viaton ja kunnollinen kansalainen odotan linja-autoa, ja sieltä tulee LÄHES JOKA KERTA joku saatanan urpo sössöttämään jotain ja haisee paskalle ja ällöttää muutenkin. Joka kerta ovat kyllä suksineet kuuseen kun olen niin pyytänyt, mut että tartteekin tulla ees häiritsemään!
Sen lisäksi että ne ulostavat ja virtsaavat julkisesti kaikkien nenän edessä siinä puistossa, haisevat hirveelle ja dokaavat siellä, niin ne näyttää todella järkyttävälle muuten niin nätissä ympäristössä. Puisto on pidetty ihan kauniissa kunnossa, mut eipä sinne kiinnosta mennä kun on enempi sääntö ku poikkeus,että jokaisella penkillä makaa joku resuisen näköinen känniläinen.
Sit joka kerta kun siitä puiston läpi kulkee, sieltä vähintään HUUDELLAAN jotain törkeetä tai vihelletään perään, mikä vittu siinä on ettei voi pitää sitä turpaansa kiinni jos ei ole tärkeämpää sanottavaa?
mä en voi uskoa ettei kaupungin resurssit riitä poistamaan näitä tuolta yleisistä puistoista häiritsemästä ja pilaamasta katukuvaa, eikö kaupungin säännötkin jo kiellä tollasen yleisen dokaamisen ja ympäripäissään riehumisen päiväsaikaan? ja yölläkin..

mä en voi kun ihmetellä. noi spuget on oikeasti jo ihan riesa, varsinkin niitä ihmisiä kohtaan jotka haluaisi rauhassa vain odotella linja-autoa siinä alatorin pysäkillä..

82

5764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä

      No mitäs jos pukeutuisit vähän vähemmän provosoivasti? Loppus vihelteleminen. No kohtahan tulee talvi niin ei voi vähissä vaatteissa hiihdelläkään.

      • vituttaa.

        Joo, aika tuulesta temmattu toi sun väittees että se johtuis mun pukeutumisesta. Onko huppari ja farkut sun mielestä provosoivaa pukeutumista?! niin, sitähän minäkin..

        ja tässähän ei ollut kyse mun pukeutumisesta. taidat ite olla yks näistä vähempiosaisista idiooteista jotka siel puistossa makailee, ku niitä niin puolustelet.. hah!


      • näreet
        vituttaa. kirjoitti:

        Joo, aika tuulesta temmattu toi sun väittees että se johtuis mun pukeutumisesta. Onko huppari ja farkut sun mielestä provosoivaa pukeutumista?! niin, sitähän minäkin..

        ja tässähän ei ollut kyse mun pukeutumisesta. taidat ite olla yks näistä vähempiosaisista idiooteista jotka siel puistossa makailee, ku niitä niin puolustelet.. hah!

        Sun ilmeisesti tarvi pönkittää itsetuntoas kertomalla kuinka kaikki miehet viheltelee/ehdottelee sulle siel puistos?


      • näreet tässä tapaukses
        vituttaa. kirjoitti:

        Joo, aika tuulesta temmattu toi sun väittees että se johtuis mun pukeutumisesta. Onko huppari ja farkut sun mielestä provosoivaa pukeutumista?! niin, sitähän minäkin..

        ja tässähän ei ollut kyse mun pukeutumisesta. taidat ite olla yks näistä vähempiosaisista idiooteista jotka siel puistossa makailee, ku niitä niin puolustelet.. hah!

        Sulla oli ilmeisesti tarvetta pönkittää itsetuntoas kertomalla meillle kuinka kaikki miehet viheltelee sulle siel alatorin puistos?


      • Sivustaseuraaja
        näreet kirjoitti:

        Sun ilmeisesti tarvi pönkittää itsetuntoas kertomalla kuinka kaikki miehet viheltelee/ehdottelee sulle siel puistos?

        Sori vaan, mut ite oon nähnyt samaa kun oon seurannut alatorin paskahousujen touhuja. Siellä huudellaan vanhoille mummoille ja kun paappa ilmestyy mukaan kuvioon mummun vierelle, huutelu loppuu siihen paikkaan. Ei nää paskiaiset siellä osaa muuta tehä kuin huudella ihmisille törkeyksiä ja vetää sitä väljähtynyttä kaljanlitkuu, joskus jopa taskulämmintä kossuu.

        Tuommosilta huutelijoilta pitäs ottaa kaikki tukiaiset pois. Ei ne mitään muuta tee kuin häiritsevät ohikulkijoita ja puistotyöntekijäitä siellä alatorilla. NIIN! Ja tukkivat normi puistossa istujan/levähtäjän. Nyt sinne ei pääse tavallinen kansalainen istumaan, vaan joutuu odottamaan joko sadetta tai sitä että poliisi vie köörin putkaan selviimään.

        Poliisin paikalle tullessa. mitä tää kööri tekee? Nää istuu ihan hiljaa ja kattelee kun poliisi ajaa ohi. Miksi poliisikaan ei siihen toimintaan tartu? Sitä ihmettelen. On siitä varmaan kerrottu niillekkin.


    • Sääli

      Spugekulttuuri siirtyy sukupolvelta toiselle kopioinnin ja opin kautta.

      Kaupungilla menoa nähneenä, voit uskoa spugejen lisääntyvän ja nuorentuvan melko pian.

      Metron tienoo ei tule riittämään kaikille holisteille, niin paljon uusia ja yhä nuorempia holisteja on liittymässä remmiin lähitulevaisuudessa.

      • tehtävä jotain ja äkkiä..

        Hienoksi on alatori laitettu, mutta tuskin kuului suunnitelmiin tehdä siitä spugeille olohuonetta. Ei todellakaan mesta nykyisellään houkuta istuskelee pitkää aikaa. Mihin tää paskasakki pitäis sit häätää? Ehdotuksia??


      • sdgsdg
        tehtävä jotain ja äkkiä.. kirjoitti:

        Hienoksi on alatori laitettu, mutta tuskin kuului suunnitelmiin tehdä siitä spugeille olohuonetta. Ei todellakaan mesta nykyisellään houkuta istuskelee pitkää aikaa. Mihin tää paskasakki pitäis sit häätää? Ehdotuksia??

        Mullan alle.


      • Harmaakarhu.
        tehtävä jotain ja äkkiä.. kirjoitti:

        Hienoksi on alatori laitettu, mutta tuskin kuului suunnitelmiin tehdä siitä spugeille olohuonetta. Ei todellakaan mesta nykyisellään houkuta istuskelee pitkää aikaa. Mihin tää paskasakki pitäis sit häätää? Ehdotuksia??

        Paha on ruveta häätämäänkään,kun kaupunki lopetti ja jätti Kivikylän hajoamaan käsiin.Nyt siitä ei enää kukaan välitä.KAupungilta löytyy kyllä rahaa kulttuuripääkaupunki hankkeisiin ja muuhun semmoiseen,mutta sosiaali ja terveystoimi on täysin retuperällään,samoin koulujen asiat.Sivistystoimi mainostaa olevansa sitä ja tätä.Ja mitä ne ovat? Joidenkin AHNEIDEN KÄPYSÄKKIEN KELMIEN KERHOJA.Siinä se totuus on.


    • oi ystävät

      Etkö tiedä,,he ovat sairaita.Osoita lähimmäisen rakkautta ja vie heille leipää ja juomaa.Voit tehdä näin hyvän työ lähimmäistä kohtaan.Ja tässä työss,verisuonesi eivät pullistu niin,että olisi vaaraa vaikkapa aivoinfarktiin.Voit myös ostaa Kossua ja aperitaa,siitä he pitävät.Maailma on hyvä,kun pidämme toisista ja sairaista huolta.

    • kulkijoita

      Siinä tapauksessa sinulla ei ole alkoholisoitumisen vaaraa. Siitä se on lähtenyt kaikilla alkkiksilla.

      • voi myös toipua

        Alkoholiriippuvuus voi olla sekä fyysistä, että psyykkistä. Fyysinen riippuvuus tarkoittaa sitä, että elimistö on tottunut alkoholin läsnäoloon. Psyykkinen riippuvuus tarkoittaa sitä, että alkoholista kehittyy lähes tärkein asia henkilön ajatuksissa. Tällöin hänellä on lähes alituinen alkoholin himo. Tämä johtaa siihen, että käytön lopettaminen tulee lähes mahdottomaksi. Alkoholismi on tila, joka aiheuttaa mielenterveyden, tunne-elämän ja terveyden ongelmia. Myöhäisvaiheen alkoholisti viettää suurimman osan ajastaan juoden, koska muutoin hänen tuskansa on hirvittävä. Alkoholismin myöhäisvaiheiden aikana alkoholistin mielenterveys ja fyysinen terveys ovat vakavasti vaurioituneet. Tärkein elinten vaurioituminen kuluttaa loppuun hänen fyysiset voimansa; tautien ja tulehdusten vastuskyky on alentunut; mielen tasapaino on järkkynyt ja uhanalainen. Pitkälle kehittynyt alkoholisti on niin sairautensa tuhoama, ettei hän pysty edes ymmärtämään, että alkoholi on tuhoamassa hänet.


    • Rahat menee

      Ei voi eikä halua kaupunki asialle mitään tehdä kun kaikki yhteiset verorahat menee ja pannaan iloisesti menemään hiihtourheiluun ja kaupungin päättäjien ja virkamiesten ulkomaanmatkoihin (turhiin).

      Uusia MM-kisoja (muista doping) hetaan isolla rahalla, Salpausselän rinteitä on jo raiskattu, suksille leveämmät tiet kuin autoille ym. ym. ruohoa kasvatetaan suurennuslasin kanssa jollekin tehottomalle potkupalloporukalle ja politikot reissaa verovaroilla Italiaa myöden. Ei siinä jouda näitä oikeita huolenaiheita hoitamaan. Sitäpaitsi haisee se spurgu kaupungin poliitikonkin ja virkamiehen nenään, phtyi olkoon, tekemättä mitään pääsee helpommalla ja kun kukaan ei oikein puutu tuohon vetämättömään menoon.

      Oiskohan jo aika Lahlessakin.

      • jotain x-faillsia vai häh

        Mikstää nyt ilmaantu takasin tänne? täähän oli jonku aikaa mystisesti kadonnut koko ketju?


    • paha sairaus)

      Eettinen rappio. Alkoholisti tekee mitä vain saadakseen alkoholia. Pelkotilat. Kuulo- näkö- ja tuntoharhat. Epämääräiset uskonnolliset toiveet.

      • vituttaa.

        NO HÖPÖ HÖPÖ mua ei kiinnosta YHTÄÄN että onko se alkoholismi sairaus, tai että kenen vika on että ne siel retkottaa. Mun mielestä tähän pätis vanha sanonta, että jokainen on oman onnensa seppä!
        että eiköhän sen syyttävän sormen voi osottaa ihan itseensä, kyllä ne spurgut vois hankkiutua vaikka AA-kerhoon tai johonkin tukiryhmään, ja pistää elämänsä kuntoon. paremmaksi se ei ainakaan mene siellä puistossa makaillessa ja dokaillessa.
        ei meille muillekaan ole työtä ja asuntoa käteen annettu, omalla työllä ja opiskelulla ne on saatu.

        mun mielestä vähintäänkin verojen maksajilla pitäis olla joku oikeus puuttua siihen mihin kaupunki käyttää ne verorahat, ihan varmasti saisi ne spurgut sieltä puistoista pois, jos vähän viitsisi nähdä vaivaa. Oikesti, mua suututtaa suunnattomasti katsoa kun vanhukset haluaisi levähtää ja istua johonki hetkeksi, mut ei mihinkään voi, paitsi linja-autopysäkeille, ellei niilläkin ole jotain spugeja istumassa ja kaljottelemassa.
        kyllähän poliisitkin siitä puiston ohi ajaa joka päivä, mutta eihän ne sieltä ketään muita talteen ota kuin ne jotka penkeille on sammunut,JOS niitäkään.

        mä ihmettelen myös tätä välinpitämättömyyttä kaupungilta, eikö tosiaan yhtään kiinnosta että minkälaisen kuvan vieraat ja turistit kaupungista saa?


      • ollaanpas sitä hienoa
        vituttaa. kirjoitti:

        NO HÖPÖ HÖPÖ mua ei kiinnosta YHTÄÄN että onko se alkoholismi sairaus, tai että kenen vika on että ne siel retkottaa. Mun mielestä tähän pätis vanha sanonta, että jokainen on oman onnensa seppä!
        että eiköhän sen syyttävän sormen voi osottaa ihan itseensä, kyllä ne spurgut vois hankkiutua vaikka AA-kerhoon tai johonkin tukiryhmään, ja pistää elämänsä kuntoon. paremmaksi se ei ainakaan mene siellä puistossa makaillessa ja dokaillessa.
        ei meille muillekaan ole työtä ja asuntoa käteen annettu, omalla työllä ja opiskelulla ne on saatu.

        mun mielestä vähintäänkin verojen maksajilla pitäis olla joku oikeus puuttua siihen mihin kaupunki käyttää ne verorahat, ihan varmasti saisi ne spurgut sieltä puistoista pois, jos vähän viitsisi nähdä vaivaa. Oikesti, mua suututtaa suunnattomasti katsoa kun vanhukset haluaisi levähtää ja istua johonki hetkeksi, mut ei mihinkään voi, paitsi linja-autopysäkeille, ellei niilläkin ole jotain spugeja istumassa ja kaljottelemassa.
        kyllähän poliisitkin siitä puiston ohi ajaa joka päivä, mutta eihän ne sieltä ketään muita talteen ota kuin ne jotka penkeille on sammunut,JOS niitäkään.

        mä ihmettelen myös tätä välinpitämättömyyttä kaupungilta, eikö tosiaan yhtään kiinnosta että minkälaisen kuvan vieraat ja turistit kaupungista saa?

        Sä kyllä tosiaan luulet olevansa jotenkin paljon näitä kovaonnisia parempi ihminen. Elät kenties fantasiamaailmassa, jossa olet joku paikallinen Paris Hilton tai jotain.

        Lisäksi sun piti pönkittää itsetuntoasi kertomalla meille kuinka kaikki alatorin spurgut vislailee ja huutelee sulle, ku oot kerta niin vitun kaunis.


      • vituttaa.
        ollaanpas sitä hienoa kirjoitti:

        Sä kyllä tosiaan luulet olevansa jotenkin paljon näitä kovaonnisia parempi ihminen. Elät kenties fantasiamaailmassa, jossa olet joku paikallinen Paris Hilton tai jotain.

        Lisäksi sun piti pönkittää itsetuntoasi kertomalla meille kuinka kaikki alatorin spurgut vislailee ja huutelee sulle, ku oot kerta niin vitun kaunis.

        niinjoo, tosta vislailusta, että ne tekee sitä varmaan jokaiselle naisihmiselle, mä en nimittäin ole yhtään paris hiltonin näköinen tai edes kaunis.
        Pointti oli lähinnä se, että ne möykkäämisellään ja ördäämisellään häiritsee normaali ihmisiä jotka hoitaa päivittäisiä asioita siinä puiston tuntumassa.


      • Osama Bin Gay
        vituttaa. kirjoitti:

        niinjoo, tosta vislailusta, että ne tekee sitä varmaan jokaiselle naisihmiselle, mä en nimittäin ole yhtään paris hiltonin näköinen tai edes kaunis.
        Pointti oli lähinnä se, että ne möykkäämisellään ja ördäämisellään häiritsee normaali ihmisiä jotka hoitaa päivittäisiä asioita siinä puiston tuntumassa.

        "mä en nimittäin ole yhtään paris hiltonin näköinen tai edes kaunis"

        Ehkä just siks sä ootkin noin vihanen? Turha sitä on viattomiin kovempiosaisiin kohdistaa..Kerro terkkarille (lol teinix) sun tuntemuksistas ja ehkä se voi auttaa sua pääsemään irti vihastas.


      • vituttaa.
        Osama Bin Gay kirjoitti:

        "mä en nimittäin ole yhtään paris hiltonin näköinen tai edes kaunis"

        Ehkä just siks sä ootkin noin vihanen? Turha sitä on viattomiin kovempiosaisiin kohdistaa..Kerro terkkarille (lol teinix) sun tuntemuksistas ja ehkä se voi auttaa sua pääsemään irti vihastas.

        (lol teinix)


      • sdfdfdfa
        vituttaa. kirjoitti:

        (lol teinix)

        Teini-ikäisenä elämä voi tuntua olevan täynnä vastoinkäymisiä ja usein se saattaa kenkuttaa. Tuntuu että kalkkikset ei ymmärrä ja ihq poikakaan ei tajua mitään.

        Nuoruus on tunnemyrskyjä ja pettymykset saattavat rakennuttaa nuoren sisälle vihaa, joka helposti kohdistuu sitten viattomiin (sinun tapauksessa, spurguihin).


      • pian, ettei tarvi tänne pätee
        vituttaa. kirjoitti:

        (lol teinix)

        NORMAALIMPAAhan se on käydä terveydenhoitajalla puhumassa ONGELMISTAAN kuin täällä virtuaalimaailmassa purkaa vihaansa.

        Toisaalta täällä virtuaalimaailmassahan pieni hiirikin voi olla suuri härkä.


      • M.ennen

        Onks tietoo?
        Mitä rappikset juo nykyään?


      • Lahdessa syntynyt

        Valitettavasti olen kokenut sen entisen aviomieheni muodossa että alkoholisti on juuri tuollainen...

        Exällekkin tuli aistiharhoja ja kouristuksenomaisia lihasoireita... Aikoi hyökätä kimppuuni ja sitten ihmetteli hampaat irvessä, miksi pakenin... Kyllä sitä pakenee mieluummin kuin ottaa vastaan kurkusta kuristamisen...

        Ex kävi kimppuuni kerran viinahöysyissään ja siihen päättyi oikeastaan sellainen "huoleton" ja mukava yhdessä olo... Sain aina pelätä mitä seuraavaksi...

        Exällä alkoi keväisin jalka vipattaa ja tiesin ettei häntä sinä kesänä tapaisi enää kuin muutaman kerran, joten ei ollut kesäelämää ensinkään... Minulle jäi vain puutarhani...ja tyttäreni seura...

        Onneksi lähdin tyttäreni kanssa, sillä muutoin olisin samassa jamassa kuin ex nyt... Juomista on silloin kun on rahaakin... sen jälkeen ei ole rahaa, eikä ruokaa... ja lisäksi kamala morkkis kaikesta...

        Olen ollut lähes vuoden vesiselvä ja nyt elämä hymyilee, koskaan enää ota... tiedän sen kun ohitin 6kk rajan... Onneksi näin kohdallani! :-)


    • luettavaa

      Kuulepas nyt angstaava pikkuneiti. Ymmärrän että sinut on hemmoteltu ja opetettu perheessäsi halveksumaan vähempiosaisia. No tee sitten asialle jotain, mene sanomaan niille sinne puistoon kuinka halveksit niitä ja että niitten pitäs lähteä pois sieltä. Turha se on täällä Interweb-maailmassa angstata ja luulla vaikuttavansa asioihin.

      Toivottavasti ett vaan ikinä hakeudu hoitoalalle, sun vihasi huonompiosaisia kohtaan johtaisi varmaan potilaiden kuolemiin tai jotain.

      • vituttaa.

        mua ei tosiaan ole opetettu halveksumaan vähempiosaisia, ihan oon itse tän vihani kehittänyt, joka kerta kun oon joutunut tekemisiin niiden spurgujen kanssa.
        Se on totta, että asia ei miksikään muutu, vaikka mä täällä miten avautuisin, mut musta tuntuu et vaikka minne juputtaisin asiasta niin se ei miksikään muuttuis. Niinkuin sanottu,niin ne on jo monien vuosikymmenien ajan siellä dokanneet, ja tulevat varmaan viel tulevien vuosikymmenten ajan dokaamaan.. lähinnä purin näitä omia patoutumiani tällä avautumisella, ja mullahan on oikeus mielipiteeseen, joten turha sinun on sieltä tulla mussuttamaan mistään vähempiosaisista. Mun mielestä toi on maailman isointa paskaa väittää, että se niiden vähempiosaisuus on joku yhteiskunnan syy, ja että ne on itse syyttömiä siihen. Niinkuin sanottu, niin asiat saisi kuntoon jos itse haluaisi..

        ja älä mussukkani pelkää, en todellakaan tule hakeutumaan hoitoalalle, ei kiinnosta sillä palkalla alkaa sellaiseen hommaan.


      • päsper jaakkone
        vituttaa. kirjoitti:

        mua ei tosiaan ole opetettu halveksumaan vähempiosaisia, ihan oon itse tän vihani kehittänyt, joka kerta kun oon joutunut tekemisiin niiden spurgujen kanssa.
        Se on totta, että asia ei miksikään muutu, vaikka mä täällä miten avautuisin, mut musta tuntuu et vaikka minne juputtaisin asiasta niin se ei miksikään muuttuis. Niinkuin sanottu,niin ne on jo monien vuosikymmenien ajan siellä dokanneet, ja tulevat varmaan viel tulevien vuosikymmenten ajan dokaamaan.. lähinnä purin näitä omia patoutumiani tällä avautumisella, ja mullahan on oikeus mielipiteeseen, joten turha sinun on sieltä tulla mussuttamaan mistään vähempiosaisista. Mun mielestä toi on maailman isointa paskaa väittää, että se niiden vähempiosaisuus on joku yhteiskunnan syy, ja että ne on itse syyttömiä siihen. Niinkuin sanottu, niin asiat saisi kuntoon jos itse haluaisi..

        ja älä mussukkani pelkää, en todellakaan tule hakeutumaan hoitoalalle, ei kiinnosta sillä palkalla alkaa sellaiseen hommaan.

        Luokkatovereillasikin on varmasti parempaakin tekemistä kun angstata netissä, kyllä siinä vähän yksin taitaa jäädä sitten harrastuksensa kanssa..

        Koita keksiä joku rakentava harrastus vaikka!

        Kaikkea hyvää !


      • Ollaan Ystävällisiä
        vituttaa. kirjoitti:

        mua ei tosiaan ole opetettu halveksumaan vähempiosaisia, ihan oon itse tän vihani kehittänyt, joka kerta kun oon joutunut tekemisiin niiden spurgujen kanssa.
        Se on totta, että asia ei miksikään muutu, vaikka mä täällä miten avautuisin, mut musta tuntuu et vaikka minne juputtaisin asiasta niin se ei miksikään muuttuis. Niinkuin sanottu,niin ne on jo monien vuosikymmenien ajan siellä dokanneet, ja tulevat varmaan viel tulevien vuosikymmenten ajan dokaamaan.. lähinnä purin näitä omia patoutumiani tällä avautumisella, ja mullahan on oikeus mielipiteeseen, joten turha sinun on sieltä tulla mussuttamaan mistään vähempiosaisista. Mun mielestä toi on maailman isointa paskaa väittää, että se niiden vähempiosaisuus on joku yhteiskunnan syy, ja että ne on itse syyttömiä siihen. Niinkuin sanottu, niin asiat saisi kuntoon jos itse haluaisi..

        ja älä mussukkani pelkää, en todellakaan tule hakeutumaan hoitoalalle, ei kiinnosta sillä palkalla alkaa sellaiseen hommaan.

        He eivät ole ihmistä kummallisempia. Vaihda joskus muutama sana heidän kanssaan, saat huomata heidät harmittomiksi juttukumppaneiksi. Tarjoa savuke ja sidukasta suullinen, saat ikuisen ystävän. Ihmisiä he ovat siinä kuin me muutkin, älä aliarvioi laitapuolen kulkijaa.


      • sen kummempia kuin muutkaan
        Ollaan Ystävällisiä kirjoitti:

        He eivät ole ihmistä kummallisempia. Vaihda joskus muutama sana heidän kanssaan, saat huomata heidät harmittomiksi juttukumppaneiksi. Tarjoa savuke ja sidukasta suullinen, saat ikuisen ystävän. Ihmisiä he ovat siinä kuin me muutkin, älä aliarvioi laitapuolen kulkijaa.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Ikävää että jo nuorella ihmisellä on noin suurta vihaa kanssaihmisiä kohtaan.


      • RKW0
        sen kummempia kuin muutkaan kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Ikävää että jo nuorella ihmisellä on noin suurta vihaa kanssaihmisiä kohtaan.

        Kyllähän spurgut ovat huikeasti erilaisia kuin muut.


      • arvoisia kuin sinä
        RKW0 kirjoitti:

        Kyllähän spurgut ovat huikeasti erilaisia kuin muut.

        Ei ne kyllä ole ihmisarvoltaan yhtään erilaisia kuin sinäkään, joka sieltä norsunluutornistas katsot ihmisiä alaspäin. Luulet tosiaan olevasi jotain eiks je?


      • kannata tarjota!!!
        Ollaan Ystävällisiä kirjoitti:

        He eivät ole ihmistä kummallisempia. Vaihda joskus muutama sana heidän kanssaan, saat huomata heidät harmittomiksi juttukumppaneiksi. Tarjoa savuke ja sidukasta suullinen, saat ikuisen ystävän. Ihmisiä he ovat siinä kuin me muutkin, älä aliarvioi laitapuolen kulkijaa.

        kuka hullu tarjoaisi siduasta suullista. Monilla näillä on tarttuvia tauteja, hepatiittia ym., jotka tulleet elämäntapoen myötä. Sairaus tai ei, kenenkään ei tarvise kärsiä häirinnästä kaupungilla kävellellessään tai bussia odottaessaan.


    • kamalalla seuralla

      Kesälomallani Lahdessa ollessani ostettii poikani kanssa ärrältä jädet ja istuttiin yhteen vaapaaseen penkkiin alatorilla. Jo sieltä vierähti yhdestä örypenkistä mies, paskanen ja haiseva, tulee ja haluaa paskasilla käsillään tervehtiä poikaani. Ei kyllä käynnyt mielessäkään sääliä miestä ja hänen kohtaloaan, vaan hyökkään puolustamaan omaa poikaani. Onhan tietysti tämä spuge ollut joskus jonkun äidin oma pikku vesseli, mut nyt puolestani saa häipyä lähentymästä tai loukkaamasta muita.

      • sama henkilö

        Sä oot se sama joka koko tämän ketjun aloitti nimimerkillä "vituttaa". Että meneppäs nyt poies vaan, keissi on käsitelty.


      • hiljenny

        Mieti sitten mitä kirjoittelet!

        p.s. Muuten, mitä pojallasi mahtaa olla ikää?


      • 16:00 Iltalehti

      • hyvä hyvä hyvä
        16:00 Iltalehti kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708246501333_uu.shtml

        huh huh

        Jep. Poika pääsee vielä kuin koira veräjästä kun on alle 15v. Hyvä hyvä!!! Eihän siinä mitään vaikka on yksi ihminen kuollut, ja vaikka olisikin ollut jo kuollut ennen tulipaloa, olisi kyseessä hautarauhan häiritseminen tai jotain.

        Tekijä pääsee kuin koira veräjästä, hienoa suomi!


      • Lahti the city

        Skidit polttaa kodittomia, kukaan ei ota kantaa? Sun kanssa samasta puusta kaikki veistetty? Puupäitä kaikki? Niin, ja varmaan vierailijat osaa sanoa alatoria alatoriksi? Entinen lahtelainen tietää alatorin porukat, siellä ne on aina viihtyneet, vuosikerta korkeintaan vaihtunut ja juomapuoli?


      • isä tai äiti

        Jopa puistokemisteissä on isiä ja äitejä seassa, ovat kotikemistejä asunnosta lemppaamiseen asti. On entisiä hyvätuloisia ammatti-ihmisiä, varatuomari muuttuu juomariksi siinä kuin taivaanrannan maalarikin. On jopa tiettyjä ammatteja, joissa alkoholisoituminen hiipii palkan lisänä kuin varkain. Raskas työ vaatii raskaat huvit sanotaan, henkisesti raskas eritoten.

        Kenen tahansa vesselin tie saattaa johtaa minne lie, sinunkin.


    • poika84.

      Sama asia vituttaa. Noita eläimiä on Lahti täynnä.
      Makaavat perse paljaana pitkin katuja, aikuiset miehet. Alkoi ajatuskin raivostuttaa. Eikö ihmisillä ole lainkaan selkärankaa, ei saatana!

      Eilen sai nähdä kun poliisit eivät edes saaneet yhtä likaista läskisäkkiä ylös maasta Sokoksen edessä, kyllä ukko vastaan jaksoi pistää, mutta mitään muuta ei sitten jaksa tehdä kuin kerjätä ja kaataa nesteenä kurkusta alas ja kusta toisesta päästä ulos.

      Anteeksi kielenkäyttö mutta niin kauan kuin tuota paskameininkiä näkyy, suhtaudun siihen arvoisellaan tavalla.

      • sXe

        Palataan asiaan vuonna 2024, tarkastellaan sitten kasinelosten tilannetta. Näyttää päihteet maittavan siihen malliin, että mahtaako pysyä kaikilla homma hallinnassa?

        Straight edge

        sXs


      • angstaaja!

        Teini-ikäisenä elämä voi joskus tuntua, fossiilit eivät ymmärrä jne, koulussa on kokeita jne. mutta sinun täytyy keksiä parempaa tekemistä kuin angstata vihaisena täällä virtuaalimaailmassa.


      • What?
        angstaaja! kirjoitti:

        Teini-ikäisenä elämä voi joskus tuntua, fossiilit eivät ymmärrä jne, koulussa on kokeita jne. mutta sinun täytyy keksiä parempaa tekemistä kuin angstata vihaisena täällä virtuaalimaailmassa.

        Sinä olet oppinut uuden sanan. Minua ahdistaa sanat, joita en ymmärrä. Mitä tarkoittaa angstata?


      • angsteri
        What? kirjoitti:

        Sinä olet oppinut uuden sanan. Minua ahdistaa sanat, joita en ymmärrä. Mitä tarkoittaa angstata?

        Se mitä sinä ja ketjun aloittaja tekevät


      • What?
        angsteri kirjoitti:

        Se mitä sinä ja ketjun aloittaja tekevät

        Kun en ymmärrä, mitä?


      • poika84.
        sXe kirjoitti:

        Palataan asiaan vuonna 2024, tarkastellaan sitten kasinelosten tilannetta. Näyttää päihteet maittavan siihen malliin, että mahtaako pysyä kaikilla homma hallinnassa?

        Straight edge

        sXs

        Minä en juo enkä polta.


      • selvät ajatukset
        poika84. kirjoitti:

        Minä en juo enkä polta.

        Nuorison keskuudessa on lisääntynyt ja lisääntymässä mielenkiinto päihteettömään elämään. Hieno homma.


    • Syntynyt Lahdessa

      Täällä ei ole muuttunut mikään vuosien mittaan, eikä muutu. Kaikki menee samaa rataa, vaan ne "poloiset" vaihtuu katukuvassa. Eikä Lahti ole mitenkään erikoinen siinä suhteessa; Riihimäki ja Hyvinkää ihan sama juttu.

      Ai miten tiedän sen? Olen syntyperäinen Lahtelainen! :-)

      • on uutta Suomessa

        Samaan ei törmää Suomen ulkopuolella. Turisteja hämmästyttää suomalaisten vapaa, ikärajaton katujuopottelu. Huolestuttavaa, että juopottelusta on tullut yleisesti hyväksytty, suomalainen kansaa yhdistävä tekijä.
        Suomalainen juoppo kansa-Suomikuva leviää maailmalla.


      • poika84.
        on uutta Suomessa kirjoitti:

        Samaan ei törmää Suomen ulkopuolella. Turisteja hämmästyttää suomalaisten vapaa, ikärajaton katujuopottelu. Huolestuttavaa, että juopottelusta on tullut yleisesti hyväksytty, suomalainen kansaa yhdistävä tekijä.
        Suomalainen juoppo kansa-Suomikuva leviää maailmalla.

        En ole varsinaisesti ajatuksena innostunut minkäänlaisesta kansallisesta Suomikuvasta, mutta ei muualla vastaavaa juopottelua näekään. Olen kiertänyt maailmaa jonkin verran, myös valtaosan metropoleista, niissä näkyy yllättävän vähän alkoholisteja kaduilla. Kerjäläisiä kyllä on, mutta ei suinkaan ihan joka puolella. Heidän tilanteessa kyllä ymmärtää, kun se ei usein ole itseaiheutettua (jalat puuttuu tms). Alkoholismi on aina itseaiheutettua, on jokaisen oma asia mieltääkö sen sitten sairaudeksi vaiko ei. Minä en miellä, pidän sitä mielenheikkoutena.

        Liekö Lahden poliisilla niin paljon muuta rikollisuutta selvitettävänä, ettei ole aikaa spurguja siivota kaduilta pois, enpä tiedä. Syyttävä sormi osoittaa tältä suunnalta myös siihen suuntaan.


      • historiaa

        Ja alkoholijuomien myynti ja nautiskelu oli rajoitettua, julkijuopottelu oli kriminalisoitu. 70-luvulta alkaen, alkoholijuomia sai ravintoloista ruoan kytköksenä, leipä olut-säännöllä. Päihtymishakuinen juominen oli laissa kielletty, ravintolaan ei saanut mennä päihtymistarkoituksessa. Anniskelulupaa ei saanut, ellei ollut ruokaa tarjolla, anniskelulupia jaettiin muutenkin rajoitetusti.

        EU vapautti alkoholin 2004


      • Sillähän siitä pääset
        poika84. kirjoitti:

        En ole varsinaisesti ajatuksena innostunut minkäänlaisesta kansallisesta Suomikuvasta, mutta ei muualla vastaavaa juopottelua näekään. Olen kiertänyt maailmaa jonkin verran, myös valtaosan metropoleista, niissä näkyy yllättävän vähän alkoholisteja kaduilla. Kerjäläisiä kyllä on, mutta ei suinkaan ihan joka puolella. Heidän tilanteessa kyllä ymmärtää, kun se ei usein ole itseaiheutettua (jalat puuttuu tms). Alkoholismi on aina itseaiheutettua, on jokaisen oma asia mieltääkö sen sitten sairaudeksi vaiko ei. Minä en miellä, pidän sitä mielenheikkoutena.

        Liekö Lahden poliisilla niin paljon muuta rikollisuutta selvitettävänä, ettei ole aikaa spurguja siivota kaduilta pois, enpä tiedä. Syyttävä sormi osoittaa tältä suunnalta myös siihen suuntaan.

        Niin me suomalaiset ollaan niin epäsivistyneitä. Pitäisi olla joku metroseksuaali Lipevä Luigi Euroopan metropoleista ja litkiä Cosmopolitaneja. Vitun metroseksuaalit. Mikset sitten muuta sinne Lipevien Luigien maahan? häh? mikset?


      • Suomi sairastaa
        poika84. kirjoitti:

        En ole varsinaisesti ajatuksena innostunut minkäänlaisesta kansallisesta Suomikuvasta, mutta ei muualla vastaavaa juopottelua näekään. Olen kiertänyt maailmaa jonkin verran, myös valtaosan metropoleista, niissä näkyy yllättävän vähän alkoholisteja kaduilla. Kerjäläisiä kyllä on, mutta ei suinkaan ihan joka puolella. Heidän tilanteessa kyllä ymmärtää, kun se ei usein ole itseaiheutettua (jalat puuttuu tms). Alkoholismi on aina itseaiheutettua, on jokaisen oma asia mieltääkö sen sitten sairaudeksi vaiko ei. Minä en miellä, pidän sitä mielenheikkoutena.

        Liekö Lahden poliisilla niin paljon muuta rikollisuutta selvitettävänä, ettei ole aikaa spurguja siivota kaduilta pois, enpä tiedä. Syyttävä sormi osoittaa tältä suunnalta myös siihen suuntaan.

        Kerjäläisetkin ovat saapuneet. Vanhoista itäblokin maista "soutelevat" Suomeen kerjuulle.
        EU mahdollisti senkin.

        Lisää "mielenheikkoussairauksia"?: liikalihavuus, sydän-ja verisuonisairaudet, diabetes, korkea verenpaine, rasva-aineenvaihdunnan häiriöt, uniapnea, syömishäiriöt, mielenterveyden häiriöt jne.

        Minne kaikki saadaan piilotettua?
        Poissa silmistä, poissa mielestä, niinkö?


      • poika84.
        Suomi sairastaa kirjoitti:

        Kerjäläisetkin ovat saapuneet. Vanhoista itäblokin maista "soutelevat" Suomeen kerjuulle.
        EU mahdollisti senkin.

        Lisää "mielenheikkoussairauksia"?: liikalihavuus, sydän-ja verisuonisairaudet, diabetes, korkea verenpaine, rasva-aineenvaihdunnan häiriöt, uniapnea, syömishäiriöt, mielenterveyden häiriöt jne.

        Minne kaikki saadaan piilotettua?
        Poissa silmistä, poissa mielestä, niinkö?

        Onko sinulla lyödä kortti pöytään siitä, että alkoholismi on perinnöllinen sairaus? Mikäli vakavissasi niin väität, olet tehnyt aikamoisen lääketieteellisen uranuurron!


      • poika84.
        Sillähän siitä pääset kirjoitti:

        Niin me suomalaiset ollaan niin epäsivistyneitä. Pitäisi olla joku metroseksuaali Lipevä Luigi Euroopan metropoleista ja litkiä Cosmopolitaneja. Vitun metroseksuaalit. Mikset sitten muuta sinne Lipevien Luigien maahan? häh? mikset?

        Tähän on pakko todeta, että sinulla on sisälukutaidossa jonkinasteinen häiriö, koska en ole sanallakaan sanonut
        a) suomalaisten olevan sivistymättömiä
        b) olevani "lipevä Luigi", oletko muuten rasisti?

        Niin muutankin pois Suomesta, heti kun se vain on elämäntilanteeni kannalta mahdollista - ei todellakaan tarvitse erikseen käskeä. Italiaan (mikäli rasistisilla ilmauksillasi viittaist kyseiseen maahan) en kuitenkaan ole muuttamassa.


      • Kyse oli
        poika84. kirjoitti:

        Onko sinulla lyödä kortti pöytään siitä, että alkoholismi on perinnöllinen sairaus? Mikäli vakavissasi niin väität, olet tehnyt aikamoisen lääketieteellisen uranuurron!

        "mielenheikkoussairaus"
        =elintasosairaus


      • lueppas tämä
        poika84. kirjoitti:

        Onko sinulla lyödä kortti pöytään siitä, että alkoholismi on perinnöllinen sairaus? Mikäli vakavissasi niin väität, olet tehnyt aikamoisen lääketieteellisen uranuurron!

        Teini-ikäisen elämä voi olla täynnä suuria tunteita ja se pistää usein hämilleen. Joskus paineet seksuaalisuudesta saavat hämilleen ja silloin teini-ikäisen kiukun kohteeksi saattavat joutua täysin viattomat, kuten sinun tapauksessasi, spurgut.


      • Syntynyt Lahdessa
        historiaa kirjoitti:

        Ja alkoholijuomien myynti ja nautiskelu oli rajoitettua, julkijuopottelu oli kriminalisoitu. 70-luvulta alkaen, alkoholijuomia sai ravintoloista ruoan kytköksenä, leipä olut-säännöllä. Päihtymishakuinen juominen oli laissa kielletty, ravintolaan ei saanut mennä päihtymistarkoituksessa. Anniskelulupaa ei saanut, ellei ollut ruokaa tarjolla, anniskelulupia jaettiin muutenkin rajoitetusti.

        EU vapautti alkoholin 2004

        Kyllä vain pitää paikkansa :-)

        Vaikkakin tarkoitin että mikään ei ole muuttunut tuossa alatorin puistikossa, vain naamat muuttuneet ajan saatossa...

        Paljon on siitä muuten muuttunut tämä Lahti.


      • Syntynyt Lahdessa
        on uutta Suomessa kirjoitti:

        Samaan ei törmää Suomen ulkopuolella. Turisteja hämmästyttää suomalaisten vapaa, ikärajaton katujuopottelu. Huolestuttavaa, että juopottelusta on tullut yleisesti hyväksytty, suomalainen kansaa yhdistävä tekijä.
        Suomalainen juoppo kansa-Suomikuva leviää maailmalla.

        Niin valitettavaa ja totta...

        Mutta se ei ole muuttunut kuitenkaan aikain saatossa, vaikka niin onkin.

        Tässä nyt vain tarkoitin, mihin ystävällisesti vastasit, että vain naamat ovat muuttuneet... Siellä on ollut spurguja aina...vain naamat vaihtuvat.

        Nuorten ja lasten alkoholin käyttö on huolestuttavasti lisääntynyt ja siihen toden totta pitäisi puuttua, mutta ei kadunmies tai nainen voi siihen vaikuttaa...

        Tämäkin asia on vähän kuin ketjureaktio; Kaikki vaikuttaa kaikkeen.


      • ashton kusteri
        Syntynyt Lahdessa kirjoitti:

        Niin valitettavaa ja totta...

        Mutta se ei ole muuttunut kuitenkaan aikain saatossa, vaikka niin onkin.

        Tässä nyt vain tarkoitin, mihin ystävällisesti vastasit, että vain naamat ovat muuttuneet... Siellä on ollut spurguja aina...vain naamat vaihtuvat.

        Nuorten ja lasten alkoholin käyttö on huolestuttavasti lisääntynyt ja siihen toden totta pitäisi puuttua, mutta ei kadunmies tai nainen voi siihen vaikuttaa...

        Tämäkin asia on vähän kuin ketjureaktio; Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

        niin joo niin vaikuttaa. ja sitten sä matkustat ajassa ja muutat jotain ja spurgut hävii.

        hei, älä itke iines.


      • Poliitikot on perseestä
        historiaa kirjoitti:

        Ja alkoholijuomien myynti ja nautiskelu oli rajoitettua, julkijuopottelu oli kriminalisoitu. 70-luvulta alkaen, alkoholijuomia sai ravintoloista ruoan kytköksenä, leipä olut-säännöllä. Päihtymishakuinen juominen oli laissa kielletty, ravintolaan ei saanut mennä päihtymistarkoituksessa. Anniskelulupaa ei saanut, ellei ollut ruokaa tarjolla, anniskelulupia jaettiin muutenkin rajoitetusti.

        EU vapautti alkoholin 2004

        Eihän poliitikot vieläkään osaa suhtautua viinaan niin kuin sivistyneet ihmiset, viinanhinnan korotusta rummutetaan ja testataan miten siihen reagoidaan jne.., olisi syytä poliitikkojen näyttää itse esimerkkiä ja suhtatutua alkoholiin kuten normaalit ihmiset niin saataisiin spurgutkin vähenemään kaduilta.

        Ja minkä helvetin takia diplomaatit saa ajaa kännissä, miksei niitä puhallluteta.


      • kosteat lounaat
        Poliitikot on perseestä kirjoitti:

        Eihän poliitikot vieläkään osaa suhtautua viinaan niin kuin sivistyneet ihmiset, viinanhinnan korotusta rummutetaan ja testataan miten siihen reagoidaan jne.., olisi syytä poliitikkojen näyttää itse esimerkkiä ja suhtatutua alkoholiin kuten normaalit ihmiset niin saataisiin spurgutkin vähenemään kaduilta.

        Ja minkä helvetin takia diplomaatit saa ajaa kännissä, miksei niitä puhallluteta.

        Tuskin poliitikot tietävät mitä maito- tai kossulitra maksaa.
        Kun vuoden lopussa maito kallistuu 10:llä sentillä, korotusta pidetään huimana, samaan aikaan muiden elintarvikkeiden hinnat vaihtelevat villinä, mutta se ei liikuta ketään.
        Maidon kulutus on pientä, jos verrataan Kossuun ja bensaan. Maitoa ostetaan litra kerrallaan, bensaa tankillinen.


      • anteeksi olemassaolomme
        kosteat lounaat kirjoitti:

        Tuskin poliitikot tietävät mitä maito- tai kossulitra maksaa.
        Kun vuoden lopussa maito kallistuu 10:llä sentillä, korotusta pidetään huimana, samaan aikaan muiden elintarvikkeiden hinnat vaihtelevat villinä, mutta se ei liikuta ketään.
        Maidon kulutus on pientä, jos verrataan Kossuun ja bensaan. Maitoa ostetaan litra kerrallaan, bensaa tankillinen.

        "Koskenkorvalla on vahvat juuret suomalaisessa kansanperinteessä. Eli että kyseessä on nykyaikainen ja urbaani maa, joka on ylpeä juuristaan"

        Sanoo Altian johtaja Kalevassa sopivasti.


      • Lahdessa syntynyt
        ashton kusteri kirjoitti:

        niin joo niin vaikuttaa. ja sitten sä matkustat ajassa ja muutat jotain ja spurgut hävii.

        hei, älä itke iines.

        Väitätkö muka vastaan ettei 44 vuoden aikana ole muuttunut nuorten ja lasten viinan käyttö??

        Olis parempi tollasten kakaroiden miettii vähä mitä sanoo puolet vanhemmalle ihmiselle joka on nähnyt miltei kaiken Lahdesta ja sen muuttumisesta...

        Niin että hyvää viinanjuonti viikoloppua sullekkii vaa... Juo munki puolestani... Pääset nopeemmin parempaan paikkaan...mulla meinaan ei oo sinne kiire, täällä maanpäällä paljon hauskempaa piruilla :-))


      • henki
        anteeksi olemassaolomme kirjoitti:

        "Koskenkorvalla on vahvat juuret suomalaisessa kansanperinteessä. Eli että kyseessä on nykyaikainen ja urbaani maa, joka on ylpeä juuristaan"

        Sanoo Altian johtaja Kalevassa sopivasti.

        Mä luulen ,että te ette uskolla pogoo, kun pelkäätte jonkun varastavan teidän kivat tavarat.


      • Anonyymi
        Poliitikot on perseestä kirjoitti:

        Eihän poliitikot vieläkään osaa suhtautua viinaan niin kuin sivistyneet ihmiset, viinanhinnan korotusta rummutetaan ja testataan miten siihen reagoidaan jne.., olisi syytä poliitikkojen näyttää itse esimerkkiä ja suhtatutua alkoholiin kuten normaalit ihmiset niin saataisiin spurgutkin vähenemään kaduilta.

        Ja minkä helvetin takia diplomaatit saa ajaa kännissä, miksei niitä puhallluteta.

        Saatanan siat!


    • Puistossa

      vaan jopa täällä.
      Muutaman kerran vaihtanut mielipidettä, olikohan chat vai net.
      Tulee kaikenlaista ehdotusta ja pyyntöä.
      Tuleppas katsomaan tuonne ............ on kuva siellä ja voisitko laittaa mulle pari -kolme kymppiä.
      Pitäisi maksaa puh. lasku tai hakea äiti pois kun on joutunut "töppäilyn " takia pol. hoitoon.
      Ei yksin omaan Lahtelaiselta vaan muualtakin.
      Kaikkea on joutunut kokemaan.
      Elän ja annan toistenkin elää, näin elonkuun viimeisenä päivänä

    • Tuntuu pahalta katsella

      Menkää kentälle kiertelemään ja noukkimaan apua tarvitsevat ihmiset. Viekää pesulle, antakaa puhtaat vaatteet päälle ja höyryävä ruoka-annos eteen, sekä yöpyminen lämpimissä sisätiloissa edes kerran kuussa . Yöpakkasia jo, ei ole muovikasseista heille peiton korvikkeeksi. Onko Lahdessa yhtään "hurstia"? Ei kai.

      • kaapunnipoeka

        spurguloeta hyysseetkotonas.


      • ei heitteille
        kaapunnipoeka kirjoitti:

        spurguloeta hyysseetkotonas.

        Jos siellä ei ruokaa ole. Kylmä yö, missä lämmittelet, jos sinulla ei ole majapaikaa? Jos ei ole lankaa ja neulaa, milläs parsit? Liekkiviinakaan ei lämmitä orpoa tallustajaa.


      • Niin makaat kuin petaat!
        ei heitteille kirjoitti:

        Jos siellä ei ruokaa ole. Kylmä yö, missä lämmittelet, jos sinulla ei ole majapaikaa? Jos ei ole lankaa ja neulaa, milläs parsit? Liekkiviinakaan ei lämmitä orpoa tallustajaa.

        ei ole yhtään näiden spurgujen oma syy, että ovat tuossa tilassa??? Varmaan muiden syytä taas. Lopettakaa sääliminen jos paskan elämän on itse aiheuttanut!


      • ..olla välittämättä mistään!!!
        Niin makaat kuin petaat! kirjoitti:

        ei ole yhtään näiden spurgujen oma syy, että ovat tuossa tilassa??? Varmaan muiden syytä taas. Lopettakaa sääliminen jos paskan elämän on itse aiheuttanut!

        Kämppiä myydään, että saadaan mummot ajettua laitoshoitoon, joita paikkoja ei ole rajattomasti. Niin ja huonompiosaisia on aina mukava potkia, kun itsellä menee niin hyvin.

        Oma napa on taas lähin...

        Mietippä vähän tota sun asennettas; mistä voit tietää, miten hankalaa toisen elämä voi olla???


      • Jokainen on oman onnensa seppä
        ..olla välittämättä mistään!!! kirjoitti:

        Kämppiä myydään, että saadaan mummot ajettua laitoshoitoon, joita paikkoja ei ole rajattomasti. Niin ja huonompiosaisia on aina mukava potkia, kun itsellä menee niin hyvin.

        Oma napa on taas lähin...

        Mietippä vähän tota sun asennettas; mistä voit tietää, miten hankalaa toisen elämä voi olla???

        Kirjoitin "jos on oma syy" se rajaa jo ne onnettomat ihmiset pois. *Itse tässä on saanut taistella läpi elämänsä niinkuin moni muukin, eikä ole valttikortteja jaettu. Olen vain selviytynyt tähän asti jotenkin. Liika sääli on sairautta ja sitä ne luuserit käyttävät häikäilettömästi hyväksi.


      • Ei jokainen
        Jokainen on oman onnensa seppä kirjoitti:

        Kirjoitin "jos on oma syy" se rajaa jo ne onnettomat ihmiset pois. *Itse tässä on saanut taistella läpi elämänsä niinkuin moni muukin, eikä ole valttikortteja jaettu. Olen vain selviytynyt tähän asti jotenkin. Liika sääli on sairautta ja sitä ne luuserit käyttävät häikäilettömästi hyväksi.

        On ihminen omista tai muista syistä huonossa jamassa, apua on oltava tarjolla. Ketään ei saa jättää heitteille. Kukaan ei kaipaa sääliä, ei säälittely ketään autakaan, mutta monet ovat vailla konkreettista apua sitä silti pyytämättä. Heikoilla oleva ihminen ei osaa tai kehtaa pyytää apua, ihmisinä heillä on arvo kaikesta huolimatta heikoimmillaankin.


    • linjuri

      nähtii siin alatorin s-marketis kerra yhen spugen kusevan housuihi pullokoneen edes. vartijaki huomas sen nii sen ilme oli kyl näkemisen arvone :DDD pyöritteli hetken vaa päätää naama rutus
      vähänkö revettii

      kuvittelen vaa mihi ne siit alatorlt talven tulles siirtyy. aikaki on hommii vartioilki

      • TEINIX KUSIX

        HAHAHA! Tosi hauska juttu, teinari...

        Mee johonkin oleen teinari ja älä vaivaa tällasilla jutuilla pientä päätäsi.


    • huhuja

      Spuget vai tavisnuoret asialla? Tietääkö joku? Ei kai spuget siten kahakoi, ne örinöi keskenään hyväntahtoisesti.

      • huhua että

        Huumehörhö puukotti viatonta spukea tupakan takia.


    • Anonyymi

      Huolestuttavaa että monet nuoretkin käyttäytyy kuin rappio alkoholistit ja tai narkkarit

      • Anonyymi

        Nuoret spurgut vahtii ketä saa käydä keskustassa ja voi mumista perään...tunnetaan vaikka ei olla puhuttu...toisen ulkonäkö haittaa vaikka ite pieni ja pullea pikku mies....


    • Anonyymi

      Lahes työssäkäyvät, vanhukset ja muut huutelee myös perään. Aina vihaisia. Mikä mättää?

    • Anonyymi

      Kuinka paljon siellä onkaan näitä kovan elämän koululaisia? Ilmeisesti aika korkea prosentti...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe