Hakusessa Emmaljungan tupliin (Twin City Cross) jalkapeite.
Väri Jungle.
Kyseistä väriä ei enää valmisteta.
Kahdesta Lastentarvikeliikkeestä olen kysellyt, mutta väriä ei ole.
Olisiko jollain tietoa, mistä moisen peitteen mahdollisesti saisin? Sana kiertämään!
Mistä jalkapeite Emmaljungan tupliin?
KEH
2
763
Vastaukset
- *Noora*
Ostin samat vaunut, värillä joka on 2005-vuoden väri , sport pacific. Samalla en ostanut jalkapeitettä. Nyt syksyn tullen halusin sen kuitenkin. Halinalle Hyvinkäällä ainakin sai tilattua "vanhaa" väriä tehtaalta. Olisin tyytynyt tumman siniseenkin, koska tää mun väri on tumma sininen/vaalea sininen/valkoinen, mutta sainkin tilattua ihan niihin kuuluvan oikean jalkapeitteen.
- KEH
Mitkä on tehtaan yhteystiedot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446