Hei kaikki jousimiehen kanssa naimisissa olevat kaksosnaiset!
Onko jouskari uskollinen? Mistä saitte vihiä, jos hänellä on toinen suhde?
Paljonko vietätte viikossa yhteistä aikaa?
Miten riidat sovitaan?
miten jouskarin saa tekemään, mitä itse haluan?
Kuinka raha-asiat hoidetaan?
Jouskari aviomiehenä
4
1416
Vastaukset
- jousimies
miten jouskarin saa tekemään, mitä itse haluan?
Hohoijaa, tässä et ikävä tule tule jousimiehen kanssa onnistumaan. - oma suhteeni
Jousimies ei kyllä yleensä ole uskollista sorttia,mutta ei hän sen takia perhettään jätä.
Toisesta suhteesta vihiä saamiseen saa kyllä omistaa selvännäkijän lahjat..niin taitava jousimies on..
Riidoista sen verran,että kyllä se taitaa olla kaksonen joka riitelee,ja jouskari vaan kuuntelee sujuvasti..ja sittenhän kaksonen onkin jo riidan unohtanut!:)Eli ei tarvitse sopia.
En menisi kokeilemaan jouskarin oman tahdon unohtamista.
Raha-asiat,niin...kaksonen elää aina yli budjetin(minä ainakin),ja minun jouskari sitten paikkaili mokia,tosin jotku kaksoset on himosäästäjiä.- kaksosnaine
Kiitos paljon vastauksistanne, avustanne tilanteeseeni,
- Jouskarin exä
Jotkut jouskarit ovat myös tosi uskollisia, niin kuin omani oli ja on edelleen uudessa suhteessaan. (Olemme edelleen (tai jo) hyviä ystäviä) Toki hänellä oli paljon naispuolisia ystäviä, joista joistakin tuli myös vuosien varrella minun ystäviäni. Useampi riita niistä kyllä kuitenkin käytiin, ennen kun saavutettiin sopu asiaan. Omani oli huipputarkka rahan kanssa, mikä olikin oman tuhlailevan luonteeni huomioon ottaen hyvä, kaikki maksettiin puoliksi. Tosin jostakin matkasta hän voi maksaa enemmän kun olin opiskelija ja hän työssä. Jouskari tarvitsee paljon omaa tilaa, jos sen ymmärtää ja luottaa, niin onnellisia aikoja on tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774