Mitä mieltä olette nimestä Lenita? Onko mielestänne kaunis vai ihan kauhea? Ei taida olla ainakaan kovin yleinen.
Lenita
8
1914
Vastaukset
- tyttönen.
Tulee mieleen vahva ja määrätietoinen naishenkilö, kuten Lenita Airisto.
Nimenä ei erityisen kaunis, mutta ei myöskään ollenkaan huono. Ihan kiva nimi! - kiva nimi,
siitä vaan tulee aina neiti Airisto mieleen. Mutta hän on jo niin vanha, ettei enää lyö kauan leimaa nimeen. Tunnen yhden Lenitan, hän on 30 .
- öklöklökl
Lenita ei ole neiti Airisto vaan rouva Airisto. "Kerran nainut, aina nainut."
- Delja
Kivalta kuulostava nimi. Ei ehkä kaikista kaunein, mutta hyvä nimi silti. Juu Lenita Airisto tulee mieleen, mutta tiedän myös yhden Lenitan joka on 17-vuotias.
- Täti
Minusta Lenita on kiva nimi,
ja olen silloin tällöin täällä ehdottanutkin tätä nimeä.
Vaikka tänäpäivänä monelle tuleekin Lenita Airisto mieleen,
en usko sen olevan pikku-Lenitoille rasitteena.
Mukavampi nimi Lenita on kuin esim. Janita
(minun mielipiteeni siis). - Kukkakimppu I
Leenan hellittelymuoto. Vrt. Anita, Carita, Janita, Marita, Sarita.
Ei Lenitassa mitään vikaa ole. - tsirputin
Olen miettinyt sitä joskus lapselleni, eli kaunis on :)
- Anonyymi
Lenita on kaunis nimi,minun siskon nimi on Lenita,en vaan tiedä mistä nimi on alkuperäisin kotoinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863