Dublinin klubit, baarit ja pubit?

Silmälasikäärme

Hyviä vinkkejä kaivataan! Eli minkänimisiin paikkoihin kannattaa suunnata, lukuunottamatta teinihelvettejä (olen 31 v.)? Olen kiinnostunut sekä trendikkäistä in-paikoista että kaikenkansan juottoloista ja kaikesta siltä väliltä. Kiitos paljon jo etukäteen:-)

7

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeanie Johnston

      Temple Barin alueelta löytyy kaikkea mahdollista kaikenikäisille. Tulet huomaamaan että Dublinissa todella osataan juoda ja pitää hauskaa. Pubeja on tosi paljon pitkin kaupunkia ja elävää musaa on monissa pubeissa joka ilta. Nyt on trendinä 70-luvun rock, mutta löytyy sieltä perinteistä irkkumusaakin. Kaks hyvää paikkaa voin neuvoa: Porterhouse Temple Barissa on jokaisen oluen ystävän mekka (16-18 Parliament Street), yläkerrassa myös hyvää elävää musaa (rokkia). The Celt Docklandsin alueella (os. 81 Talbot Street) on hulvaton ja reilu irkkupubi, josta on vaikea olla tykkäämättä. Siellä on elävää irkkumusaa joka ilta.

      • ...............

        Temple Bar voi olla mieluisa paikka, mutta jotkut eivät tykkää siitä että siellä on vähän turistirysä-meininki. Kannattaa siis käydä muuallakin, unohtamatta ihan satunnaisia kohdalle osuvia pikkupubeja jossain vähän syrjemmällä.

        Myös se varoiteltu Liffeyn pohjoispuoli on monin paikoin ihan mukavaa seutua.


      • Hmmm...

        Pubeja lukuun ottamatta Temple Bar oli minulle melkoinen pettymys: tarjolla vain kapakoita ja matkamuistokrääsää. Muualta kaupungista löytyi - anteeksi nyt vaan - huomattavasti aidomman tuntuista pubmeininkiä. Visiitit tuohon kaikkialla tyrkytettyyn alueeseen jäivät kahteen.


      • Dub Hub
        Hmmm... kirjoitti:

        Pubeja lukuun ottamatta Temple Bar oli minulle melkoinen pettymys: tarjolla vain kapakoita ja matkamuistokrääsää. Muualta kaupungista löytyi - anteeksi nyt vaan - huomattavasti aidomman tuntuista pubmeininkiä. Visiitit tuohon kaikkialla tyrkytettyyn alueeseen jäivät kahteen.

        http://www.diningpubs.com/

        Hyvä linkki pubeista, joissa saa myös syödäkseen.


      • Dub hub
        Dub Hub kirjoitti:

        http://www.diningpubs.com/

        Hyvä linkki pubeista, joissa saa myös syödäkseen.

        Oltiin viime viikonloppuna ja mukavia pubeja olivat Stags Head, O'Neills ja Bull & Castle. O'Neillissä oli todella hyvä carvery lunc, eli paistia lisukkeineen ja Bull & Castlen simpukat olivat maukkaita. Hyviä mestoja myös pelkkään oluen nauttimiseen. Porter bar Temple barin alueella oli kiva ja heidän oma portterinsa oikein hyvää. Temple barin Temple bar oli siitä hauska, että kun istui ikkunapaikalla, pääsi ainakin sadan ihmisen valokuva-albumiin.


      • Dub hub
        Dub hub kirjoitti:

        Oltiin viime viikonloppuna ja mukavia pubeja olivat Stags Head, O'Neills ja Bull & Castle. O'Neillissä oli todella hyvä carvery lunc, eli paistia lisukkeineen ja Bull & Castlen simpukat olivat maukkaita. Hyviä mestoja myös pelkkään oluen nauttimiseen. Porter bar Temple barin alueella oli kiva ja heidän oma portterinsa oikein hyvää. Temple barin Temple bar oli siitä hauska, että kun istui ikkunapaikalla, pääsi ainakin sadan ihmisen valokuva-albumiin.

        Eli piti olla Porter house ja 'carvery lunch'. Brazen Headissakin kannattaa käydä.


    • Muuten kiva kaupunki

      Ainakin meidän seurueelta vetivät törkeät tarjoilupalkkiot n. 20 €. katso tarkaan ruokalistan pienenpienellä kirjatut palkkiot. tuli vittumainen ylläri ja töykeää palvelua. lisäksi ruokien odotus kesti lähes tunnin. osoite on Temple Bar 2. Ihan toriaukion laidalla toinen kerros. Älä vaivaudu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe