Dublinin klubit, baarit ja pubit?

Silmälasikäärme

Hyviä vinkkejä kaivataan! Eli minkänimisiin paikkoihin kannattaa suunnata, lukuunottamatta teinihelvettejä (olen 31 v.)? Olen kiinnostunut sekä trendikkäistä in-paikoista että kaikenkansan juottoloista ja kaikesta siltä väliltä. Kiitos paljon jo etukäteen:-)

7

3890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeanie Johnston

      Temple Barin alueelta löytyy kaikkea mahdollista kaikenikäisille. Tulet huomaamaan että Dublinissa todella osataan juoda ja pitää hauskaa. Pubeja on tosi paljon pitkin kaupunkia ja elävää musaa on monissa pubeissa joka ilta. Nyt on trendinä 70-luvun rock, mutta löytyy sieltä perinteistä irkkumusaakin. Kaks hyvää paikkaa voin neuvoa: Porterhouse Temple Barissa on jokaisen oluen ystävän mekka (16-18 Parliament Street), yläkerrassa myös hyvää elävää musaa (rokkia). The Celt Docklandsin alueella (os. 81 Talbot Street) on hulvaton ja reilu irkkupubi, josta on vaikea olla tykkäämättä. Siellä on elävää irkkumusaa joka ilta.

      • ...............

        Temple Bar voi olla mieluisa paikka, mutta jotkut eivät tykkää siitä että siellä on vähän turistirysä-meininki. Kannattaa siis käydä muuallakin, unohtamatta ihan satunnaisia kohdalle osuvia pikkupubeja jossain vähän syrjemmällä.

        Myös se varoiteltu Liffeyn pohjoispuoli on monin paikoin ihan mukavaa seutua.


      • Hmmm...

        Pubeja lukuun ottamatta Temple Bar oli minulle melkoinen pettymys: tarjolla vain kapakoita ja matkamuistokrääsää. Muualta kaupungista löytyi - anteeksi nyt vaan - huomattavasti aidomman tuntuista pubmeininkiä. Visiitit tuohon kaikkialla tyrkytettyyn alueeseen jäivät kahteen.


      • Dub Hub
        Hmmm... kirjoitti:

        Pubeja lukuun ottamatta Temple Bar oli minulle melkoinen pettymys: tarjolla vain kapakoita ja matkamuistokrääsää. Muualta kaupungista löytyi - anteeksi nyt vaan - huomattavasti aidomman tuntuista pubmeininkiä. Visiitit tuohon kaikkialla tyrkytettyyn alueeseen jäivät kahteen.

        http://www.diningpubs.com/

        Hyvä linkki pubeista, joissa saa myös syödäkseen.


      • Dub hub
        Dub Hub kirjoitti:

        http://www.diningpubs.com/

        Hyvä linkki pubeista, joissa saa myös syödäkseen.

        Oltiin viime viikonloppuna ja mukavia pubeja olivat Stags Head, O'Neills ja Bull & Castle. O'Neillissä oli todella hyvä carvery lunc, eli paistia lisukkeineen ja Bull & Castlen simpukat olivat maukkaita. Hyviä mestoja myös pelkkään oluen nauttimiseen. Porter bar Temple barin alueella oli kiva ja heidän oma portterinsa oikein hyvää. Temple barin Temple bar oli siitä hauska, että kun istui ikkunapaikalla, pääsi ainakin sadan ihmisen valokuva-albumiin.


      • Dub hub
        Dub hub kirjoitti:

        Oltiin viime viikonloppuna ja mukavia pubeja olivat Stags Head, O'Neills ja Bull & Castle. O'Neillissä oli todella hyvä carvery lunc, eli paistia lisukkeineen ja Bull & Castlen simpukat olivat maukkaita. Hyviä mestoja myös pelkkään oluen nauttimiseen. Porter bar Temple barin alueella oli kiva ja heidän oma portterinsa oikein hyvää. Temple barin Temple bar oli siitä hauska, että kun istui ikkunapaikalla, pääsi ainakin sadan ihmisen valokuva-albumiin.

        Eli piti olla Porter house ja 'carvery lunch'. Brazen Headissakin kannattaa käydä.


    • Muuten kiva kaupunki

      Ainakin meidän seurueelta vetivät törkeät tarjoilupalkkiot n. 20 €. katso tarkaan ruokalistan pienenpienellä kirjatut palkkiot. tuli vittumainen ylläri ja töykeää palvelua. lisäksi ruokien odotus kesti lähes tunnin. osoite on Temple Bar 2. Ihan toriaukion laidalla toinen kerros. Älä vaivaudu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe