Ihastunut oinasmieheen

Jupiter tyttö

Tiedän hänenkin tuntevan jotain mua kohtaan.Seurustelusta on ollut puhetta.Jo jonkun aikaa ollaan pyöritty yhdessä,ja välillä on ah,niiiin ihana,sitten ihan yks kaks ottaakin etäisyyttä ja on kuin ei voisi vähempää kiinnostaa.Sitten samassa hetkessä kun olen luovuttamassa,hän onkin taas siinä,yhtä ihanana kuin ennenkin.On sovittu,ettei pelailla toistemme kanssa ja että puhutaan suoraan,ikään kuin päivitetään suhdetta vähän väliä,toistaiseksi se on kuitenkin jäänyt suurelta osin mun monologikseni

9

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta totuus

      On et sama homma jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....

      niin mekin sovimme samoista asioista ja nyt ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä (ikää jo molemmilla 30-40) niin sama homma jatkuu. Päätä ajoissa jaksatko jatkaa samaa, vai murrutko pidemmän päälle. Muuta en osaa neuvoa.

      onnea teille.

    • vakaa vaaka

      Kyllä sitä päivittämistä vaan tarttee,kun mies muis maalimois ja "unohtaa" lähimpänsä.Täytyy itsellä olla tosi vahva itsetunto ja sellainen realistinen näkemys koko ajan,ettei epävarmuus iske .Joo ei muutu koskaan,keski-ikäsiäkin olemme.Aina sil on vähän omia juttuja,eikä niistä kertoile,olettaa enemmänki että kun sulle on tykkäämisensä ilmoittanut joskus ja rakkautensa ja sitoutumisensä näyttänyt,niin sinä luotat häneen.Haluaa pitää jonkun asteen itsellisyyden,joka näkyy juuri etäisyytenä ehkä hieman viileytenäkin.Ovat kyl aika epävarmoja myös toisesta alussa ja siksikin loittonevat kuin todistaakseen itselle sekä varovaisina ovat ettei tule sydänsuruja.He ovat hyvin omistuvaisia sitten kun itse ovat varmoja omista ja sen toisen tunteista.Omistuvaisuus ei silti näy varsinaisesti koko ajan,luottavat että sinä kyllä ymmärrät ja luotat ja todella voiko sitä muuta tehdä kuin luottaa miehen sanaan.

      • jupiter tyttö

        miten siihen viileyteen sitten pitäisi suhtautua?Tää mies on vielä jotenkin varuillaan ja jonkin kuulema verran mustasukkainenkin.


      • muutenvaan
        jupiter tyttö kirjoitti:

        miten siihen viileyteen sitten pitäisi suhtautua?Tää mies on vielä jotenkin varuillaan ja jonkin kuulema verran mustasukkainenkin.

        häneen näinä viileinäkin hetkinä,kuin et huomaisikaan,niin hän pikkuhiljaa alkaa luottamaan.Oinaat ottaa etäisyyttä epävarmassa tilanteessa,jos sinä näytät vahvasti kuitenkin välittäväsi niin sulaa hänkin.Mutta älä sorru roikkujaksi,anna myös olla omikseenkin!!


    • Silmät avautuneet

      ...että oinas on juuri se,mitä olen kaivannut;jämäkkä ja määrätietoinen mies isolla M:llä,mutta kahden vuoden yhteiselon jälkeen totuus on todellakin paljastunut.En tuuliviirimpää ihmistä tunne.Yhtenä päivänä lämmin ja kultainen,välittää hyvinvoinnistani ja kyselee toiveitani,vaikuttaa suorastaan tervejärkisen ihanalta.Mutta heti seuraavana päivänä ehkä sitten tylsistyy,kun on niin tasaista ja mukavaa,elämä sujuu jouhevasti eli kehittää perkeleenmoisen draaman,yleensä tikusta.Naama mutrulla kulkee,kuin linnatuomiota kanssani joutuisi suorittamaan,kaikki paha ja ikävä hänen elämässään ja päässään on minun syytäni,koska kohtelen häntä ilkeästi(aivan totta:vaikka toisin kuun taivaalta ja nuolisin herran varpaanvälitkin,pahana hetkenään hän on tosissaan sitä mieltä,että olen ilkeä ja v-mäinen akka,joka olen olemassa vain siksi,että hänen olonsa kurjaksi tekisin)Hienompi homma olla niin vaikutusvaltainen!!!;-)Nykyään pyyhin pyllyä miehen moisilla uskomuksilla ja ihmettelen ihan vaan itsekseni,että jopas on pässi mulla narussa.Päästän hänet kyllä mielihyvin toisille laitumille,ei vois enempää kiinnostaa,minne menee,kunhan menee helvetin kauas ja jää sille tielleen.Oinaan kyseessä ollen ei kylläkään jää,tulee rannalle ruikuttamaan,kun huomaa,että joku oikeasti panee hanttiin eikä anna kävellä ylitseen.Minä annoin ja kohtelu oli sen mukaista,en ollut minkäänarvoinen,mutta ehkä on alkanut herra huomata asennemuutoksen minussa,kun kiukuttelu on alkanut kutistua minimiin...vahinko,että tunteeni ovat kuolemassa,ehkä tästä olisi aikaa myöten hyvä tullut,jos olisin jaksanut olla kärsivällisempi.Siinä ne vaihtoehdot:Lähde tai niele kiltisti kaikki paska,hyvällä tsägällä oinaspässisi kasvaa mieheksi ja kypsäksi aikuiseksi.Tosin vasta neljänkympin seutuun ehkä,sitä nuoremmat taitavat joitain poikkeuksia lukuunottamatta olla aivan lastentarhakamaa luonteensa puolesta:mulle kaikki heti,muista viis!!!

      • muutenvaan

        Pässiä ei tulisikaan saada liekaan vaan mielummin kuminauhan päähän,toki itse joutuu venymään,mut se kelle sopii kelle ei.Hänen kanssan on kyl aaltoliikettä tunnetasolla,mut ei hän koskaa minulle ole ilkeä ollut!!!Kyi oinas kyllästyy jos hänen tekemisiään ja olemisiaan mennään kovin paljon määrittelemään.Parempi suunnitella yhteistyössä ,tehdä ehdotuksia perustella ja toimia yhdessä.No nyt kuulostaa että häntä pitää koko ajan myötäelää,ei suinkaan!! Minun täytyy olla myös itsellinen ja hänestä riippumatonkin,tehdä myös ratkaisuja omikseenkin.Yhteen otetaan ja ylitse ei kävele,tarvii kunnon vastaanpanijan myös,heh


      • Silmät avautuneet
        muutenvaan kirjoitti:

        Pässiä ei tulisikaan saada liekaan vaan mielummin kuminauhan päähän,toki itse joutuu venymään,mut se kelle sopii kelle ei.Hänen kanssan on kyl aaltoliikettä tunnetasolla,mut ei hän koskaa minulle ole ilkeä ollut!!!Kyi oinas kyllästyy jos hänen tekemisiään ja olemisiaan mennään kovin paljon määrittelemään.Parempi suunnitella yhteistyössä ,tehdä ehdotuksia perustella ja toimia yhdessä.No nyt kuulostaa että häntä pitää koko ajan myötäelää,ei suinkaan!! Minun täytyy olla myös itsellinen ja hänestä riippumatonkin,tehdä myös ratkaisuja omikseenkin.Yhteen otetaan ja ylitse ei kävele,tarvii kunnon vastaanpanijan myös,heh

        No mulle ei ainakaan sovi,minusta suhde,jossa toimitaan vain toisen ehdoilla ja mietitään kaiken aikaa,mitä voi sanoa tai tehdä,ettei tule 30-vuotista sotaa,on haista paska suhde.Tottahan toki haluan olla itse suhteeni täysivaltainen jäsen enkä se,ken tekee joko kuten herra ja isäntä määrää tai vaihtoehtoisesti uppiniskainen jäärä,joka AINA tekee,kuten itse haluaa!!!Tasa-arvo on hyvä ja kiva,jos mies vie,muttei alista ja pomota!!!Oinas on outo lintu,liikaa vääntöä...siinä kaikki hyvä vähitellen häviää,kun suurimman osan aikaa saa olla vihainen/surullinen/katkera toisen toilailujen takia!Toivottavasti teillä muilla on toisenlaista!!!


      • muutenvaan
        Silmät avautuneet kirjoitti:

        No mulle ei ainakaan sovi,minusta suhde,jossa toimitaan vain toisen ehdoilla ja mietitään kaiken aikaa,mitä voi sanoa tai tehdä,ettei tule 30-vuotista sotaa,on haista paska suhde.Tottahan toki haluan olla itse suhteeni täysivaltainen jäsen enkä se,ken tekee joko kuten herra ja isäntä määrää tai vaihtoehtoisesti uppiniskainen jäärä,joka AINA tekee,kuten itse haluaa!!!Tasa-arvo on hyvä ja kiva,jos mies vie,muttei alista ja pomota!!!Oinas on outo lintu,liikaa vääntöä...siinä kaikki hyvä vähitellen häviää,kun suurimman osan aikaa saa olla vihainen/surullinen/katkera toisen toilailujen takia!Toivottavasti teillä muilla on toisenlaista!!!

        On heissä eroja,kuten nyt miehis yleensä!!Mulle vaakana sopiikin oikeastaan se että toi päättää mulle merkitsemättömis asioissa,mut isoissa asioissa joiden koen itselle tärkeäksi olen kyl järkähtämätön,vain kompromissi voi tulla kysymykseen.Kyllähän se parisuhde on aikalailla kompromissien tekemistä.Kuitenkin täytyy säilyttää oma tahto ja itsellisyys.Oinaalle täytyy asettaa selvät sävelet ja olla itse ehdoton,noiden toilailujen välttämiseksi.Mutkuten on tiedossa kaikki ei passaa kaikkien kanssa,ja oinas on vaikeakin.Tämä miun osaa kyl olla enimmäkseen aivan lutunen nallukka usko tai älä :)


    • jupiter tyttö

      Hän todella osaa yllättää...Hyvälläkin tavalla...huhhuh...Tää on myytyä naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe