65-70v naisen nussiminen?

heppikeippi

onko kokemuksia 65-70 naisen nussimisesta, kastuuko tavara enää tuossa iässä vai onko hommat jo tehty aikaa sitten, kertokaa kokemuksia jos olette erehtyneet vanhaan lihaan.

393

23428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpäjooseppi

      Minäkin haluaisin päästä nussimaan 65 vuotiasta naista. Itse olen 4-kymppinen, mutta olen usein haaveillut pääseväni nussimaan tuollaista tai jopa vanhempaa naista. Luultavasti siinä tarvittaisiin rasvapurkkia, mutta mitä siitä.

      • Anonyymi

        Se on miehessä vika jollei saa naista märäksi.


      • Anonyymi

        EI kostu, mutta liukkaria käyttämällä ovat aivan käyttökelpoisia naisia! Suosittelen, koska kiimaa heiltä löytyy erikoisesti vieraaseen mieheen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on miehessä vika jollei saa naista märäksi.

        Onko naisen vika jossei sul seiso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naisen vika jossei sul seiso?

        Se on penkistä kiinni. Pikkupipisten puheita.


      • Anonyymi

        Ei se iästä ole kiinni 80 v. nainen voi parempi kuin 20 v. ! Tämä on totuus !
        Eihän ne niin märkiä ole kuin 20 v. että kastuu patjat ja kaikki .mutta saattaa taas 70 v. Ruiskia kaarella keksen kaiken niin että säikähtää oikien että mikä se oli.


      • Anonyymi

        Moi, minulla on 67 nainen jota käyn sillointällöin nussimassa ja voiteita ei tarivta, peppu pyörii kuin nuorilla naisilla, todella hyvä..tiukkka pillukin on..


      • Anonyymi

        Vaimo on 61 ja pillu kastuu edelleen mahtavasti. Saa tulla kokeilemaan😜

        Pari Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo on 61 ja pillu kastuu edelleen mahtavasti. Saa tulla kokeilemaan😜

        Pari Kuopio

        Kyllä vanhempi nainen osaa ja haluaa. Olin työkeikalla ja hotelliin tuli eläkeläisiä bussilasti. Katselin baarinpuolelta porukan iloisia ilmeitä. Baariin tuli loppuillasta tiskille harmahtava tukkainen nainen oli vähän ottanut ja istui viereen kysyi onko liian vanhaa porukkaa, olin jo vähän humalass sanoin ei ole olethan sinäkin nuorekas ja katsoin hymyillen. Naine katsoi ja ojensi kätensä Sinikka sanoin Esa. Sinikka oli pitempi kuin minä laiha mutta rintavarustus iso.
        Istuttiin jonkin aikaa kysyi silmiin katsoen antaisitko vähän tai paljon, naurahti ja katseli ympärilleen tässäkö ja nyt. Molemmat hymyiltiin näytin avainta ja lähdin.
        Kuulin koputuksen menin ovelle pikkuhousuissa Sinikka pyörähti sisään ja katsoi minua halasin ja avasin mekkoa Sinikka kuiskasi siitä on aikaa, riisuin Sinikan siinä paikassa käveltiin sänkyyn jossa olin jo makaillut.
        Rinnat oli jo vähän pehmeät mutta nännit oli terhakkaat Sinikka kuiskas olen kuin vähän huora kun näin tulen suutelin rintoja ja annoin suukon Sinikka vastasi pehmeästi naurahti en osaa enää edes suudella suudltiin pitkään painoin kalua jalkja vasten katse kirkastui tuo tuntuu hyvältä koskettelin pillun karvoja Sinikka vapautui ja tarttui kovaan kaluun kuiskas jos saan heti ja levitti jalkoja työnnyin kosteaan naiseen Sinikka tarrautu kiinni nyt antaisin vaikka komppanialle ja nauroi saanhan aamuun asti mieheni oli kapiainen ja nuorena soltut katseli kiimaisena ja joskus varsin pukeuduin seksikkäästi voi pane ihanaa saada tiedätkö kerran kun ukko oli komennuksella annoin kolmen soltun panna koko yön.
        Sinikka huusi kiimasena kun panin takaa. Kun oltiin naitu kahdesti makoiltiin Sinikka makasi kainalossa nauroi kyllä huommenna olen saaneen näköinen ei mennyt pitkään kun imi kalua kovaksi kuiskasin haluatko olla päällä suukotti ja kuiskas kuin huora ja nousi kyllä osasi naida ei ollut selkä kipeä eikä jäykkä vauhti kiihtyi sanoi haluaisin sprmaa ja paljon se on ihanaa tunne. Kun laukesin oli pitkään päällä. Nukahdettiin vähän ja aamulla enne aamupalaa panin hulluna ja Sinikka nautti. Sain puhelin numeron asui aika lähellä minun paikkakuntaa. Kävin usein Sinikan luona, kerran olin kaverin kyydillä 45v. ja sanoin olis yksi vanhempi nainen kyseli tarkasti ja myönsi olis kiva saada vanhaa.
        Soiitelin Sinikalle miten olis kaksi miestä en sin tyrmäsi heti kun soittelin antoi vähän periksi ja lopulta suostui jos on kunnon mies.
        Kun päästiin Sinikan luo eräänä iltana pääsin pikku hiljaa suuteleen ja hyväilemään antoi Sinikka molemmille sai aamuun mennessä kuusi kertaa spermaa sisään, soitti sitten myöhemmin ja kertoi että antoi halusta mlemmille ja on vieläkin hyvä olla. Käyn silloin tällöin sen luona ja sain selville on 67v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vanhempi nainen osaa ja haluaa. Olin työkeikalla ja hotelliin tuli eläkeläisiä bussilasti. Katselin baarinpuolelta porukan iloisia ilmeitä. Baariin tuli loppuillasta tiskille harmahtava tukkainen nainen oli vähän ottanut ja istui viereen kysyi onko liian vanhaa porukkaa, olin jo vähän humalass sanoin ei ole olethan sinäkin nuorekas ja katsoin hymyillen. Naine katsoi ja ojensi kätensä Sinikka sanoin Esa. Sinikka oli pitempi kuin minä laiha mutta rintavarustus iso.
        Istuttiin jonkin aikaa kysyi silmiin katsoen antaisitko vähän tai paljon, naurahti ja katseli ympärilleen tässäkö ja nyt. Molemmat hymyiltiin näytin avainta ja lähdin.
        Kuulin koputuksen menin ovelle pikkuhousuissa Sinikka pyörähti sisään ja katsoi minua halasin ja avasin mekkoa Sinikka kuiskasi siitä on aikaa, riisuin Sinikan siinä paikassa käveltiin sänkyyn jossa olin jo makaillut.
        Rinnat oli jo vähän pehmeät mutta nännit oli terhakkaat Sinikka kuiskas olen kuin vähän huora kun näin tulen suutelin rintoja ja annoin suukon Sinikka vastasi pehmeästi naurahti en osaa enää edes suudella suudltiin pitkään painoin kalua jalkja vasten katse kirkastui tuo tuntuu hyvältä koskettelin pillun karvoja Sinikka vapautui ja tarttui kovaan kaluun kuiskas jos saan heti ja levitti jalkoja työnnyin kosteaan naiseen Sinikka tarrautu kiinni nyt antaisin vaikka komppanialle ja nauroi saanhan aamuun asti mieheni oli kapiainen ja nuorena soltut katseli kiimaisena ja joskus varsin pukeuduin seksikkäästi voi pane ihanaa saada tiedätkö kerran kun ukko oli komennuksella annoin kolmen soltun panna koko yön.
        Sinikka huusi kiimasena kun panin takaa. Kun oltiin naitu kahdesti makoiltiin Sinikka makasi kainalossa nauroi kyllä huommenna olen saaneen näköinen ei mennyt pitkään kun imi kalua kovaksi kuiskasin haluatko olla päällä suukotti ja kuiskas kuin huora ja nousi kyllä osasi naida ei ollut selkä kipeä eikä jäykkä vauhti kiihtyi sanoi haluaisin sprmaa ja paljon se on ihanaa tunne. Kun laukesin oli pitkään päällä. Nukahdettiin vähän ja aamulla enne aamupalaa panin hulluna ja Sinikka nautti. Sain puhelin numeron asui aika lähellä minun paikkakuntaa. Kävin usein Sinikan luona, kerran olin kaverin kyydillä 45v. ja sanoin olis yksi vanhempi nainen kyseli tarkasti ja myönsi olis kiva saada vanhaa.
        Soiitelin Sinikalle miten olis kaksi miestä en sin tyrmäsi heti kun soittelin antoi vähän periksi ja lopulta suostui jos on kunnon mies.
        Kun päästiin Sinikan luo eräänä iltana pääsin pikku hiljaa suuteleen ja hyväilemään antoi Sinikka molemmille sai aamuun mennessä kuusi kertaa spermaa sisään, soitti sitten myöhemmin ja kertoi että antoi halusta mlemmille ja on vieläkin hyvä olla. Käyn silloin tällöin sen luona ja sain selville on 67v.

        Olipas pitkä lause.


    • Anonyymi

      On kokemusta useasta 70 v naisesta....osan kanssa joutuu käyttään liukua ja toiset kostuvat runsaastikin..erittäin hyvää seksiä päässyt harrastamaan heidän kanssaan. Elämäni parasta suuseksiä sain kun mummo otti tekarit suustaan otti kullin suuhun

      • Anonyymi

        Miltä tuntui? mulle mummu lupasi että ens keskiviikkona ottaa tekarit pois ja imee.


      • Anonyymi

        Parhaat pillut on nuorilla ja tosi iäkkäillä,viimeksi saanut 74vuotiasta,ei tarvinnut rasvaa,ja se ratsastus voi luoja kun kiree pillunen mummu ilakoi tapin nenässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat pillut on nuorilla ja tosi iäkkäillä,viimeksi saanut 74vuotiasta,ei tarvinnut rasvaa,ja se ratsastus voi luoja kun kiree pillunen mummu ilakoi tapin nenässä.

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Hei ! saisko tutustua olen yki 60 v mies, sähköposti kirjottamista


      • Anonyymi

        Joo, ei ne kaikki ole 'kuivia' ollenkaan, ja ihan naimiselta tuntuu. Irtoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ! saisko tutustua olen yki 60 v mies, sähköposti kirjottamista

        Olen sitä suku polvea en käytä sähköpostia. Voisin tutustua kyllä miehen hellittely kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        66v ja toimii joten laita viesti.K-S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Saatko herkässti orgasmin? Mikä sun lempi asento miehen naidessa sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko herkässti orgasmin? Mikä sun lempi asento miehen naidessa sua.

        Hellä mies kyllä saa nopsaan purkautuu😋 normi asento mies päällä paras😋


      • Anonyymi

        Hei Esa😊 kyllä kelpaisi viriili mies jolla ei alko ongelmia ja terveys kunnossa😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Esa😊 kyllä kelpaisi viriili mies jolla ei alko ongelmia ja terveys kunnossa😊

        Ei ole alko ongelmaa voisitko kirjoittaa s- postia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole alko ongelmaa voisitko kirjoittaa s- postia?

        Ja terveys kunnossa muutenkin mistä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja terveys kunnossa muutenkin mistä olet?

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊

        Asun Turussa voi harmi olisitpa lähempänä ni voitais kohdata olisin kovasti kiinnostunut😊🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Turussa voi harmi olisitpa lähempänä ni voitais kohdata olisin kovasti kiinnostunut😊🤗

        Kesällä vietän aikaa Turun likellä mökillä yksin , heinkuusssa lapset peerheineen pariviikkoa luonani😊 Otsikkossa suoraan kysytään oletko päässyt miltä tuntui kerroit haluavasi vanhempaa naista. Pidän kunnostani huolta ja ulkonäöstäni et varmaan lähde pakoon ku näet😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊

        Hei leski rva 68. Lähellä Mikkeliä olis 51v kohtelias, savuton ja alkoton ,viriili ja terve mies jos kiinnostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Täällä olisi 67 vuotias mies joka tutustuisi mielellään kyseisen ikäiseen leidiin - Asun Lahden seudulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä vietän aikaa Turun likellä mökillä yksin , heinkuusssa lapset peerheineen pariviikkoa luonani😊 Otsikkossa suoraan kysytään oletko päässyt miltä tuntui kerroit haluavasi vanhempaa naista. Pidän kunnostani huolta ja ulkonäöstäni et varmaan lähde pakoon ku näet😊

        Hyvältä tuntui vanhempi nainen upea mulla on muutama vanhempi ollut peti kaverina ovat tykkään kun jaksan pitkään hellästi mutta tarvittaessa rajusti missä päin mökkisi on? Miten sitä tarvitaan sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä tuntui vanhempi nainen upea mulla on muutama vanhempi ollut peti kaverina ovat tykkään kun jaksan pitkään hellästi mutta tarvittaessa rajusti missä päin mökkisi on? Miten sitä tarvitaan sinut?

        Ihana kuulla😊 en itsekkään hae oman ikäisiäni, viime kesänä suunnilleen saman ikäinen mies kävi luonani useamman kerran viikossa. Saunottiin useampi tunti ja rakasteltiin koko päivä. Jaksaminen tärkeää miehelle vanhempi haluaa nauttia pitkään tavatesssa😊 mökkini reilun puoletunnnin ajomatkan päässä Turusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla😊 en itsekkään hae oman ikäisiäni, viime kesänä suunnilleen saman ikäinen mies kävi luonani useamman kerran viikossa. Saunottiin useampi tunti ja rakasteltiin koko päivä. Jaksaminen tärkeää miehelle vanhempi haluaa nauttia pitkään tavatesssa😊 mökkini reilun puoletunnnin ajomatkan päässä Turusta.

        Haluaisitko tavata mut ensi kesänä? Mä haluisin sinut tavata itse 175 ja 80,5 millainen nainen olet? Odotan kesää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Nyt äkkiä tänne😁
        M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tavata mut ensi kesänä? Mä haluisin sinut tavata itse 175 ja 80,5 millainen nainen olet? Odotan kesää

        Haluan kyllä mökille seuralaiisen. Olen 168 78 ja rintani D riippuvat mut kimmoisat vieläkin, harmaat hiukset en käytä laseja😊 sopivan kokoinen olet hellittäväksi ihan tässä mieli tekee 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä mökille seuralaiisen. Olen 168 78 ja rintani D riippuvat mut kimmoisat vieläkin, harmaat hiukset en käytä laseja😊 sopivan kokoinen olet hellittäväksi ihan tässä mieli tekee 😊

        Olet hyvä kokoinen nam haluan hellittäväksesi kumoa olis kesä millaisesta seksistä pidät? Mulla on tumman ruskeat hiukset pidän naisessa rinnoista myös paljon miten tästä jatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä kokoinen nam haluan hellittäväksesi kumoa olis kesä millaisesta seksistä pidät? Mulla on tumman ruskeat hiukset pidän naisessa rinnoista myös paljon miten tästä jatko?

        Kiva kun tykkäät😊 tykkään molemmin puolisesta suu seksistä tosi paljon. Yhdynnässä normi mies päällä sit kylki sekä takaa esim. pöydän tai terassilla aitaan nojaten. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊

        Olen itä Uudeltamaalta ja kiva olisi tulla myöhemmin kun pandemia on ohi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun tykkäät😊 tykkään molemmin puolisesta suu seksistä tosi paljon. Yhdynnässä normi mies päällä sit kylki sekä takaa esim. pöydän tai terassilla aitaan nojaten. Veera

        Oi Veera olisi kiva päästä kunnolla panemaan pitkään ja nautinnollisesti tykkäätkö siitä että rintoja hyvillään puristellaan ja imetään? Oletko millon menossa mökillesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi Veera olisi kiva päästä kunnolla panemaan pitkään ja nautinnollisesti tykkäätkö siitä että rintoja hyvillään puristellaan ja imetään? Oletko millon menossa mökillesi?

        Mökille noin kuukauden päästä jos tää tilanne rauhottuu🙂 mikä ihanempaa kuin nautinnollinen.. tykkään toki rintojeni hyväilystä.. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökille noin kuukauden päästä jos tää tilanne rauhottuu🙂 mikä ihanempaa kuin nautinnollinen.. tykkään toki rintojeni hyväilystä.. Veera

        Kiva haluan niin kovin vanhempaa naista olis upeeta yhteisiä hetkiä kirjoitellaanko tääll Esa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva haluan niin kovin vanhempaa naista olis upeeta yhteisiä hetkiä kirjoitellaanko tääll Esa

        Ihan hyvä täällä kirjoitella. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä täällä kirjoitella. Veera

        Joo hyvä täällä on kirjoitella toivotaan että tilanne rauhoittuu ja että pääset mökillesi mitä haluaisit muuta tietää minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hyvä täällä on kirjoitella toivotaan että tilanne rauhoittuu ja että pääset mökillesi mitä haluaisit muuta tietää minusta?

        Oletko vapaa vai.. kiinnostas myös minkä lainen josta saan nauttia kanssasi😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vapaa vai.. kiinnostas myös minkä lainen josta saan nauttia kanssasi😊

        Olen vapaa no on normi 17centtiä toivon että ei liian pieni taitava oon😊 Veera ootko täältä tavannut sen viime kesään miehen? Mun nimi on Petri Esa vaan nimi merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vapaa no on normi 17centtiä toivon että ei liian pieni taitava oon😊 Veera ootko täältä tavannut sen viime kesään miehen? Mun nimi on Petri Esa vaan nimi merkki

        Vapaa mieluimmin ei tarvii sovitella aikatauluja, sopivan kokoinen kun jaksaa ilakoida..tapasin viime kesänä tän miehen laiva ravintolan terassilla istuimme samassa pöydässä joteskin juttu luisti hyvin. Aloimme puhua kaksi mielisiä mies ehdotti saunomista mökillä, tiesin heti mitä hän halusi huomasin itsekkin halun samaa. Lähdimme mökille saman tien siitä alkoi koko kesänn kestävä seksi suhde😊 Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa mieluimmin ei tarvii sovitella aikatauluja, sopivan kokoinen kun jaksaa ilakoida..tapasin viime kesänä tän miehen laiva ravintolan terassilla istuimme samassa pöydässä joteskin juttu luisti hyvin. Aloimme puhua kaksi mielisiä mies ehdotti saunomista mökillä, tiesin heti mitä hän halusi huomasin itsekkin halun samaa. Lähdimme mökille saman tien siitä alkoi koko kesänn kestävä seksi suhde😊 Veera

        Mä haluan sun kanssa seksisuhteen kyllä ja toivon että meillä sellainen suhde alkaa nythän tässä hyvää aikaa tutustua toisiimme vai mitä? Mulla on silmälasit kyllä olen laitoshuoltaja ammatiltani oletko itse työelämässä? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellä mies kyllä saa nopsaan purkautuu😋 normi asento mies päällä paras😋

        kyllä mies päällä,eikä pussailua eikä muutakaan räpläämistä.,antaa munan tuntua.sillä asenteella onnistuu. ja tietysti mitä kauemmin halusta saa nauttia sen parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa mieluimmin ei tarvii sovitella aikatauluja, sopivan kokoinen kun jaksaa ilakoida..tapasin viime kesänä tän miehen laiva ravintolan terassilla istuimme samassa pöydässä joteskin juttu luisti hyvin. Aloimme puhua kaksi mielisiä mies ehdotti saunomista mökillä, tiesin heti mitä hän halusi huomasin itsekkin halun samaa. Lähdimme mökille saman tien siitä alkoi koko kesänn kestävä seksi suhde😊 Veera

        Mitä muuta haluaisit tietää Veera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan sun kanssa seksisuhteen kyllä ja toivon että meillä sellainen suhde alkaa nythän tässä hyvää aikaa tutustua toisiimme vai mitä? Mulla on silmälasit kyllä olen laitoshuoltaja ammatiltani oletko itse työelämässä? Petri

        Haluatko tavata mut Veera? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan sun kanssa seksisuhteen kyllä ja toivon että meillä sellainen suhde alkaa nythän tässä hyvää aikaa tutustua toisiimme vai mitä? Mulla on silmälasit kyllä olen laitoshuoltaja ammatiltani oletko itse työelämässä? Petri

        Olen ansaitulla eläkkeellä nyt aikaa nauttia..kuntokin vielä hyvä😊 Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ansaitulla eläkkeellä nyt aikaa nauttia..kuntokin vielä hyvä😊 Veera

        Kiva kun laitoit viestin haluaisitko sinä kanssani seksisuhteen? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ansaitulla eläkkeellä nyt aikaa nauttia..kuntokin vielä hyvä😊 Veera

        Toivottavasti tää korona touhu menisi nopeesti ohi niin voisimme nauttia toisistamme haluan sua😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun laitoit viestin haluaisitko sinä kanssani seksisuhteen? Petri

        Haluisin Petri jossa molemmat nauttisimme😊 Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin Petri jossa molemmat nauttisimme😊 Veera

        Se ois upeita minkä ikäisiä lapset on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ois upeita minkä ikäisiä lapset on?

        Lapset suunnilleen sun ikäisiä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset suunnilleen sun ikäisiä😊

        Haluamme molemmat rakastella toistemme kanssa ja se on hyvä se! Olen kauan jo halunnut vanhempaa naista on upea että saan sinut seksiseuraksi miten päiväsi muuten on mennyt? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluamme molemmat rakastella toistemme kanssa ja se on hyvä se! Olen kauan jo halunnut vanhempaa naista on upea että saan sinut seksiseuraksi miten päiväsi muuten on mennyt? Petri

        Tykkään nuoremmista miehistä intohimo tallella, moni sun ikäinen taas etsii vanhempaa sänkyynsä. Ihana olet halunnut vanhempaa , toivottavasti nautit kanssani saat purettua mies paineet .. kävin lekillä noin 10 km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään nuoremmista miehistä intohimo tallella, moni sun ikäinen taas etsii vanhempaa sänkyynsä. Ihana olet halunnut vanhempaa , toivottavasti nautit kanssani saat purettua mies paineet .. kävin lekillä noin 10 km

        joo hyvä kun kävit lenkillä samoin minä kävin varmaan joku 10km kanssa on se vaan hieno kun kesä tulee ja päästään mökilllesi rakastelemaan... haluisin naida sinua kovasti jo nyt.. no pitää kesää odottaa oletko ,leskenä miten pitkään ollut? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo hyvä kun kävit lenkillä samoin minä kävin varmaan joku 10km kanssa on se vaan hieno kun kesä tulee ja päästään mökilllesi rakastelemaan... haluisin naida sinua kovasti jo nyt.. no pitää kesää odottaa oletko ,leskenä miten pitkään ollut? Petri

        Ihana kun puhut suoraan kiihotun siitä😋 leskenä viisi vuotta kaksi vuotta sumussa kunnes päätin jatkaa elämääni. Tein mökillä täyden remontin laitatin saunaan ledi valot myös makkariin kattoon tähti taivaan joita voi himmentää. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun puhut suoraan kiihotun siitä😋 leskenä viisi vuotta kaksi vuotta sumussa kunnes päätin jatkaa elämääni. Tein mökillä täyden remontin laitatin saunaan ledi valot myös makkariin kattoon tähti taivaan joita voi himmentää. Veera

        Oi Veera haluan puhua suoraan eli haluan naida ja jos on joku mitä et halua tehdä niin sano mutta mitä enemmän tätä miettii. Halut kasvaa haluisin puristella hyvällä ja helliä sinut pidät suudelmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi Veera haluan puhua suoraan eli haluan naida ja jos on joku mitä et halua tehdä niin sano mutta mitä enemmän tätä miettii. Halut kasvaa haluisin puristella hyvällä ja helliä sinut pidät suudelmista?

        Olet söötti😋 tykkään naida eri asennoista..suudella hellästi ja puristelusta kunnon otteessa. Olen kova ääninen kun nautin saan perättäisiä orgasmeja useita😋 saunan lämmössä ihana lempiä myös. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet söötti😋 tykkään naida eri asennoista..suudella hellästi ja puristelusta kunnon otteessa. Olen kova ääninen kun nautin saan perättäisiä orgasmeja useita😋 saunan lämmössä ihana lempiä myös. Veera

        Tuo tähtää on varmasti upea ja nuo himmetyt valot tykkään suudella paljon tykkään myös kun nainen ratsastaa se on upea rinnat pomppien ja sinulla on ihanat rinnat ja pilllu myös ihana haluan sua vaan niin paljon☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tähtää on varmasti upea ja nuo himmetyt valot tykkään suudella paljon tykkään myös kun nainen ratsastaa se on upea rinnat pomppien ja sinulla on ihanat rinnat ja pilllu myös ihana haluan sua vaan niin paljon☺

        Sun kanssa helppo kommunikoida😊 valot luo tunnelmaa kesä iltana ja hyvä musiikki.. käyn tanssimassa kaksi kertaa viikossa sekä reenaan säännöllisesti alapään lihaksia geissa pallon avulla myös käytän sauvaa..silloin mies jonka kanssa yhdyn nauttii myös. Ratsastus yksi suosikeistani molemmin päin..aah kiihottaa kun kerron sinulle, rinnat ovat isot kun kiihotun niistä tuleee kimmoisat, oikeesti ne pomppii ratsastuksen tahtiin..odotan että pääsen nauttii susta, tykkään imeksiä miehen kalua hellästi ja puristella kiveksiä samalla😋 tiedät kohta kaiken helppo tavata eka kerralla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssa helppo kommunikoida😊 valot luo tunnelmaa kesä iltana ja hyvä musiikki.. käyn tanssimassa kaksi kertaa viikossa sekä reenaan säännöllisesti alapään lihaksia geissa pallon avulla myös käytän sauvaa..silloin mies jonka kanssa yhdyn nauttii myös. Ratsastus yksi suosikeistani molemmin päin..aah kiihottaa kun kerron sinulle, rinnat ovat isot kun kiihotun niistä tuleee kimmoisat, oikeesti ne pomppii ratsastuksen tahtiin..odotan että pääsen nauttii susta, tykkään imeksiä miehen kalua hellästi ja puristella kiveksiä samalla😋 tiedät kohta kaiken helppo tavata eka kerralla..

        Kiitos niin sinunkin kanssa on helppo kommunikoida ja totta että on helppo tavata kun tietää ihana kun olet iso ääninen orgasmista odotan että pääsen nauttiin sinusta ja ihanasta pillusta.rinnoista ja sinusta kokonaisuutena odotan kesää ja panemistamme😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin sinunkin kanssa on helppo kommunikoida ja totta että on helppo tavata kun tietää ihana kun olet iso ääninen orgasmista odotan että pääsen nauttiin sinusta ja ihanasta pillusta.rinnoista ja sinusta kokonaisuutena odotan kesää ja panemistamme😊

        Asun rivitalossa jossa ongelma rakastellessa kun huudan nautinnosta, mökillä sitä ongemaa ole. Ihana kun löysin sut ihana lähteä mökille..saat kulta panna niin paljon kuin jaksat ja halut. Pilluni juuri aivan kostea sykkii ihanasti olisi valmis sinulle😊 lähden juuri saunaan samalla fantasioin sinusta😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun rivitalossa jossa ongelma rakastellessa kun huudan nautinnosta, mökillä sitä ongemaa ole. Ihana kun löysin sut ihana lähteä mökille..saat kulta panna niin paljon kuin jaksat ja halut. Pilluni juuri aivan kostea sykkii ihanasti olisi valmis sinulle😊 lähden juuri saunaan samalla fantasioin sinusta😗

        No mulla on vaikeuksia pitää hoiusujs kun kulli pystyssä kun ajatteleekin sitä ihanaa ja seksin täytteistä kesää sinä olet Veera mun kulta😊 tää suunnittelu ja kirjoittelu saa kyllä munani seisomaan entistä kovemmin mitä kivaa saunassa voitais tehdä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun rivitalossa jossa ongelma rakastellessa kun huudan nautinnosta, mökillä sitä ongemaa ole. Ihana kun löysin sut ihana lähteä mökille..saat kulta panna niin paljon kuin jaksat ja halut. Pilluni juuri aivan kostea sykkii ihanasti olisi valmis sinulle😊 lähden juuri saunaan samalla fantasioin sinusta😗

        Mitäs saunailta suju oliko ihana pillusihellänä? Sinä oot mun kulta Veera ois ihana jos ratsastamista seisovalla kakulla se vois sinun sisässäni yhä innokkaammin löytäen ah niin ihana g pisteen sen jälkeen voisin nautinnolla nuolla ihanan ja tajunnan räjäyttävä pitkä orgasmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs saunailta suju oliko ihana pillusihellänä? Sinä oot mun kulta Veera ois ihana jos ratsastamista seisovalla kakulla se vois sinun sisässäni yhä innokkaammin löytäen ah niin ihana g pisteen sen jälkeen voisin nautinnolla nuolla ihanan ja tajunnan räjäyttävä pitkä orgasmin

        Hei kulta😊 saunassa mukana sauva nautinn seljälläni lauteills lämmöstä samalla kun tyydytin itseäni mietin meitä sain ihanasti😊 olet ihana..parasta kun tulen päällesi suudellaan hellästi levitän reisiäni, tunnen jäykän kalusi painaudun hitaasti kalusi työntyy hitaasti odottavaan pilllluuni..uhh ratsastan rauhallisesti imeksin sun pieniä rinnan napukoita😋 tulen ylemmäksi kasvojesi päälle pääset nuolee hyvin.. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta😊 saunassa mukana sauva nautinn seljälläni lauteills lämmöstä samalla kun tyydytin itseäni mietin meitä sain ihanasti😊 olet ihana..parasta kun tulen päällesi suudellaan hellästi levitän reisiäni, tunnen jäykän kalusi painaudun hitaasti kalusi työntyy hitaasti odottavaan pilllluuni..uhh ratsastan rauhallisesti imeksin sun pieniä rinnan napukoita😋 tulen ylemmäksi kasvojesi päälle pääset nuolee hyvin.. Veera

        Wau, oot ihanan kuuma nainen Veera.
        Jyväskylässä ois myös halukas alle 50:nen mies, jos täällä päin liikuskelet ja eippä täältä sinne Mikkeliinkään kauaa ajele 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta😊 saunassa mukana sauva nautinn seljälläni lauteills lämmöstä samalla kun tyydytin itseäni mietin meitä sain ihanasti😊 olet ihana..parasta kun tulen päällesi suudellaan hellästi levitän reisiäni, tunnen jäykän kalusi painaudun hitaasti kalusi työntyy hitaasti odottavaan pilllluuni..uhh ratsastan rauhallisesti imeksin sun pieniä rinnan napukoita😋 tulen ylemmäksi kasvojesi päälle pääset nuolee hyvin.. Veera

        Hei kulta on ihanaa kun pääsen sun käsittelyyn olet ihana pakkaus ja halumme toisiamme kohtaan vaan kiihtyy vai mitä? Ajattelen sua paljon mitäs tänä päivänä muuta aiot tehdä? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta on ihanaa kun pääsen sun käsittelyyn olet ihana pakkaus ja halumme toisiamme kohtaan vaan kiihtyy vai mitä? Ajattelen sua paljon mitäs tänä päivänä muuta aiot tehdä? Petri

        Pesen pyykkiä ja silitän verhot mökille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, oot ihanan kuuma nainen Veera.
        Jyväskylässä ois myös halukas alle 50:nen mies, jos täällä päin liikuskelet ja eippä täältä sinne Mikkeliinkään kauaa ajele 😘

        Olette molemmat naisen mieleen.. mieli kyllä tekis tavata sinutkin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesen pyykkiä ja silitän verhot mökille..

        Hei kulta mä haluan sua toivottavasti näemme mökillä heti kun mahdollista ? oot upea meillä olis mukava yhdessä ollaanhan me paljon kirjoiteltu Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette molemmat naisen mieleen.. mieli kyllä tekis tavata sinutkin😊

        Hhmm, kiva kuulla. Milloin sinulle sopisi 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊

        Mites vieläkös kiinostas ite olisin mikkelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta mä haluan sua toivottavasti näemme mökillä heti kun mahdollista ? oot upea meillä olis mukava yhdessä ollaanhan me paljon kirjoiteltu Petri

        Kulta me voimme nauttia sinun kanssasi pitkistä rakasteluista ja hyväilyistä uskon että nautit minusta että myös voidaan pitää toisemme tyytyväisinä joka osa alueilla 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Moikka jos kiinosta nii ota yhteyttä oon mikkelistä 0465304520


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta mä haluan sua toivottavasti näemme mökillä heti kun mahdollista ? oot upea meillä olis mukava yhdessä ollaanhan me paljon kirjoiteltu Petri

        Hei kulta me voimme nauttia pitkistä tarkastelusta hellyydestä toisistamme joka osa alueilla uskon nautyimme toisistamme suunnattomasti😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta me voimme nauttia pitkistä tarkastelusta hellyydestä toisistamme joka osa alueilla uskon nautyimme toisistamme suunnattomasti😘

        Hei taisin vastata omaan sulle tarkoitettuun vastaukseen sori oot nii. Haluttava Veera😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta mä haluan sua toivottavasti näemme mökillä heti kun mahdollista ? oot upea meillä olis mukava yhdessä ollaanhan me paljon kirjoiteltu Petri

        Hei Petri😊 kerroin vaan tuntemuksista kun ihanat miehet kiinnostuneita.. en juuri nyt hyppää muiden kanssa sänkyyn, odotan sua mökille😊 Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Petri😊 kerroin vaan tuntemuksista kun ihanat miehet kiinnostuneita.. en juuri nyt hyppää muiden kanssa sänkyyn, odotan sua mökille😊 Veera

        Joo ymmärrän tykkäätkö mistä asennosta eniten? Sinulla ja minulla on ihana kesä edessä jota kelpaa muistella myöhemmin😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän tykkäätkö mistä asennosta eniten? Sinulla ja minulla on ihana kesä edessä jota kelpaa muistella myöhemmin😘😊

        Kovimmat orgasmit saan kyljellään toinen jalka miehen olkpäällä silloin mies pääsee tosi syvälle😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka jos kiinosta nii ota yhteyttä oon mikkelistä 0465304520

        Laitoin numeron muistiin.. katsotaan syksyllä kun palaan mökiltä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovimmat orgasmit saan kyljellään toinen jalka miehen olkpäällä silloin mies pääsee tosi syvälle😋

        Niin.millon lähdet mökille onko ajankohtaa tiedossa? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.millon lähdet mökille onko ajankohtaa tiedossa? 😊

        Toukokuun alussa jos tää kauos hellittää😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuun alussa jos tää kauos hellittää😊

        Hei selvään se haluan täällä kirjoitella joka päivä vai mitä? Olet Veera ihana ja kuuma nainen nytkin kaluni haluisi saada ihanaa suuta ja ihan sinun pillusi saisi hyvää suuhoidon miltä kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei selvään se haluan täällä kirjoitella joka päivä vai mitä? Olet Veera ihana ja kuuma nainen nytkin kaluni haluisi saada ihanaa suuta ja ihan sinun pillusi saisi hyvää suuhoidon miltä kuulostaa?

        Halun kulta😊 haittaako sua jos samalla stimulloin alapääni lihaksia..nuuolisin pitkin vedoin kalun vartta sekä terskaa..saat nuolla juuri ajelin siistiksi😗 tää ihnan hullua en aikaisemmin ole viestitellyt näin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halun kulta😊 haittaako sua jos samalla stimulloin alapääni lihaksia..nuuolisin pitkin vedoin kalun vartta sekä terskaa..saat nuolla juuri ajelin siistiksi😗 tää ihnan hullua en aikaisemmin ole viestitellyt näin..

        ei hattaa kulta titenkään sulla on d-cup meillä olisi nytkin oikein mukavaa mutta pitää odottaa mökillä nautitaan toisistamme millainen pillusi on muuten? aih sitä ois ihana nuolla nauttia ihanista kiihkeistä aromeistasi Olet Veera mun kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei hattaa kulta titenkään sulla on d-cup meillä olisi nytkin oikein mukavaa mutta pitää odottaa mökillä nautitaan toisistamme millainen pillusi on muuten? aih sitä ois ihana nuolla nauttia ihanista kiihkeistä aromeistasi Olet Veera mun kulta

        Olet tosi kuuma..tanseissa miehet eivät saa katseitaan pois rinnoistani. Ainakin viime kesänä tää kaveri ihastui pilluuni..ikäisekseni kimmoisa isohkot huulet jos tykkäät sellaisista😗 vuodan aika runsaasti nuollessa..Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi kuuma..tanseissa miehet eivät saa katseitaan pois rinnoistani. Ainakin viime kesänä tää kaveri ihastui pilluuni..ikäisekseni kimmoisa isohkot huulet jos tykkäät sellaisista😗 vuodan aika runsaasti nuollessa..Veera

        Kyllä pidän isoista pillu huulista se voi.olla että.myös mäkään en saa katsettani pois rinnoistasi meillä on todella ihana kesä tulossa haluan sinua ja tuo tähtitaivas kuvio katossa on varmasti ihana jos muistan oikein että sellainen ? Tää kirjoittelu on ihanaa eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pidän isoista pillu huulista se voi.olla että.myös mäkään en saa katsettani pois rinnoistasi meillä on todella ihana kesä tulossa haluan sinua ja tuo tähtitaivas kuvio katossa on varmasti ihana jos muistan oikein että sellainen ? Tää kirjoittelu on ihanaa eikö?

        Tykkään kirjoitella kanssasi samalla opin tuntee sua. Arvaa haluanko siitä akaa kun miestä sain, ennen Joulua.. tähtitaivas tykkään itsekkin saa musiikin mukaan palaa. Oletko hyvä kuntoinen ja kestävä.. nyt sauva surisee siellä missä sun jäykän pitäis olla.aah miten hyvää tekee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kirjoitella kanssasi samalla opin tuntee sua. Arvaa haluanko siitä akaa kun miestä sain, ennen Joulua.. tähtitaivas tykkään itsekkin saa musiikin mukaan palaa. Oletko hyvä kuntoinen ja kestävä.. nyt sauva surisee siellä missä sun jäykän pitäis olla.aah miten hyvää tekee..

        no varmasti olen hyväkuntoinen ja kestävä mutta kesällä mökillä se jäykkä on siellä ja useasti! samoin minä opin tuntemaan sinua olet vaan niin upea pakkaus ihana kun löysimme toisemme vai mitä? kulta voisin olla siellä sun luona nii pantaisii niin kovin että ei ole ennen kuultu.. olen muuten rehellinen täysin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no varmasti olen hyväkuntoinen ja kestävä mutta kesällä mökillä se jäykkä on siellä ja useasti! samoin minä opin tuntemaan sinua olet vaan niin upea pakkaus ihana kun löysimme toisemme vai mitä? kulta voisin olla siellä sun luona nii pantaisii niin kovin että ei ole ennen kuultu.. olen muuten rehellinen täysin

        Ihana ottaa aurinkoa nakuna käydä uimassa välillä ja rakastella kun mieli tekee.. vaistoan olet rehti ja hellä sekä raju tarvittaessa.. yleensä joudun täällä pitää tyynyä suuni edessä kun alan tulee en pysty ole hiljaa siinä vaiheessa.. aah tulin juuri aivan märkä sohva tuoli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ottaa aurinkoa nakuna käydä uimassa välillä ja rakastella kun mieli tekee.. vaistoan olet rehti ja hellä sekä raju tarvittaessa.. yleensä joudun täällä pitää tyynyä suuni edessä kun alan tulee en pysty ole hiljaa siinä vaiheessa.. aah tulin juuri aivan märkä sohva tuoli..

        Sauva ja kirjoitukseni sai sen aikaa? Ymmärrän että ennen joulua tapahtunut tuli mieleesi mökilöä ei tarvi pitää tyynyä mikä sen paikan nimi on missä se mökkisi on? Haluan olla sun kanssasi koko kesän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauva ja kirjoitukseni sai sen aikaa? Ymmärrän että ennen joulua tapahtunut tuli mieleesi mökilöä ei tarvi pitää tyynyä mikä sen paikan nimi on missä se mökkisi on? Haluan olla sun kanssasi koko kesän

        Kulta en uskalla tänne kirjoittaa mut tapaan sinut sovitussa paikassa menemme sit mökille. Halun kesän viettää kanssasi voit syksyllä tulla kotiani jos töiltä ehdit. Tytäreni tulee juuri hakee autoni vie huoltoon huomenna. Mökillä oma nimi kajastus aurinko laskee iltaisin ja peilaa tontille upeasti. Hyvää illan jatkoa sinulle..Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta en uskalla tänne kirjoittaa mut tapaan sinut sovitussa paikassa menemme sit mökille. Halun kesän viettää kanssasi voit syksyllä tulla kotiani jos töiltä ehdit. Tytäreni tulee juuri hakee autoni vie huoltoon huomenna. Mökillä oma nimi kajastus aurinko laskee iltaisin ja peilaa tontille upeasti. Hyvää illan jatkoa sinulle..Veera

        Kiitos samoin kulta kirjoitellaan taas huomenna😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta en uskalla tänne kirjoittaa mut tapaan sinut sovitussa paikassa menemme sit mökille. Halun kesän viettää kanssasi voit syksyllä tulla kotiani jos töiltä ehdit. Tytäreni tulee juuri hakee autoni vie huoltoon huomenna. Mökillä oma nimi kajastus aurinko laskee iltaisin ja peilaa tontille upeasti. Hyvää illan jatkoa sinulle..Veera

        Hei kulta oliko tytär myöhään? Puh haluisin niin imeä sun ja maistella noita sun ihania rintoja haluan sua paljon ja haluan myös että molemmat nautimme paljon toisistamme mökillä sitten päästään yhtymään😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta oliko tytär myöhään? Puh haluisin niin imeä sun ja maistella noita sun ihania rintoja haluan sua paljon ja haluan myös että molemmat nautimme paljon toisistamme mökillä sitten päästään yhtymään😘😊

        Juuri avasin sivun nukuin vähän huonosti kun viestiteltiin niin kuumia..tytär tunnin luonani kahviteltiin, keskusteltiin mökille muuttamisesta ja viihdynkö siellä koko kesän. Saat kulta imeä rintojani ja yhtyä millloin halut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri avasin sivun nukuin vähän huonosti kun viestiteltiin niin kuumia..tytär tunnin luonani kahviteltiin, keskusteltiin mökille muuttamisesta ja viihdynkö siellä koko kesän. Saat kulta imeä rintojani ja yhtyä millloin halut.

        Mitä tyttärelle viihtymistä? Olisitko nukkunut paremmin jos olisin siellä? Meillä on kyllä tulossa ihana ja upea kesä yhdessä onko hiukset lyhyet vai pitkät? Mitä ajattelit tänään tehdä? Kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tyttärelle viihtymistä? Olisitko nukkunut paremmin jos olisin siellä? Meillä on kyllä tulossa ihana ja upea kesä yhdessä onko hiukset lyhyet vai pitkät? Mitä ajattelit tänään tehdä? Kulta

        Kyllä tytär tietää että viihdyn ja luonani käy mies vieraita enhän vielä ikä loppu ole. Hiukset hartioille saakka aika tuuheat. Odotan saan autoni huollosta ja lähden kävelylle. Ehkä olisin nukkunut hyvin jos olisi yhdytty kunnolla😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä mökille seuralaiisen. Olen 168 78 ja rintani D riippuvat mut kimmoisat vieläkin, harmaat hiukset en käytä laseja😊 sopivan kokoinen olet hellittäväksi ihan tässä mieli tekee 😊

        Moi, m42v, missä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tytär tietää että viihdyn ja luonani käy mies vieraita enhän vielä ikä loppu ole. Hiukset hartioille saakka aika tuuheat. Odotan saan autoni huollosta ja lähden kävelylle. Ehkä olisin nukkunut hyvin jos olisi yhdytty kunnolla😊

        Varmasti kulta kävin eilen lenkillä ja tänään olis tarkoitus puntti salilla pitää jaksaa vielä töissä monta vuotta😊 mä voisin sitten tulla kesän jälkeen sun luo vai.mitä? Oletko hyvä suutelija? Mua ovat jotkut kehuneet me voimme tänään taas kirjoitella ihania juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tytär tietää että viihdyn ja luonani käy mies vieraita enhän vielä ikä loppu ole. Hiukset hartioille saakka aika tuuheat. Odotan saan autoni huollosta ja lähden kävelylle. Ehkä olisin nukkunut hyvin jos olisi yhdytty kunnolla😊

        Varmasti kulta kävin eilen lenkillä ja tänään olis tarkoitus puntti salilla pitää jaksaa vielä töissä monta vuotta😊 mä voisin sitten tulla kesän jälkeen sun luo vai.mitä? Oletko hyvä suutelija? Mua ovat jotkut kehuneet me voimme tänään taas kirjoitella ihania juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tytär tietää että viihdyn ja luonani käy mies vieraita enhän vielä ikä loppu ole. Hiukset hartioille saakka aika tuuheat. Odotan saan autoni huollosta ja lähden kävelylle. Ehkä olisin nukkunut hyvin jos olisi yhdytty kunnolla😊

        Kulta et todellakaan ole ikäloppu ajattelet jo.paljon? Minä ajattelen sinua paljon joko lenkin olet tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tytär tietää että viihdyn ja luonani käy mies vieraita enhän vielä ikä loppu ole. Hiukset hartioille saakka aika tuuheat. Odotan saan autoni huollosta ja lähden kävelylle. Ehkä olisin nukkunut hyvin jos olisi yhdytty kunnolla😊

        Hei kulta joko sait huollosta? En taida mennä salille tänään ois upea päästä nuolemaan sun ihanaa pilluasi oikein antaumuksella tykkäät aluksi pitkistä liikkeistä suudelmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta joko sait huollosta? En taida mennä salille tänään ois upea päästä nuolemaan sun ihanaa pilluasi oikein antaumuksella tykkäät aluksi pitkistä liikkeistä suudelmista?

        Auto huollettu ja lekillä käyty tein taka pihalla kevät töitä. Voinko kysyä milloin viimeksi olet rakastellut😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto huollettu ja lekillä käyty tein taka pihalla kevät töitä. Voinko kysyä milloin viimeksi olet rakastellut😋

        Hei kulta hyvä kun sait sen auton huollettua noin kuukausi sitten voit kysyä muutakin jos haluat ois ihanaa olla sielllä sun kanssa sinä olet upea tulin juuri saunasta ois ihana saunoa kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla😊 en itsekkään hae oman ikäisiäni, viime kesänä suunnilleen saman ikäinen mies kävi luonani useamman kerran viikossa. Saunottiin useampi tunti ja rakasteltiin koko päivä. Jaksaminen tärkeää miehelle vanhempi haluaa nauttia pitkään tavatesssa😊 mökkini reilun puoletunnnin ajomatkan päässä Turusta.

        täällä mies turunb suunnalta kaipaa seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Esa😊 kyllä kelpaisi viriili mies jolla ei alko ongelmia ja terveys kunnossa😊

        Olen kiinnostunut iso kyrpä varmaan toimii perspuolellekin olis kiva. NORSUKYRPÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ansaitulla eläkkeellä nyt aikaa nauttia..kuntokin vielä hyvä😊 Veera

        oLEN MIES JA TEKARIT HYVÄ NUOLEMAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto huollettu ja lekillä käyty tein taka pihalla kevät töitä. Voinko kysyä milloin viimeksi olet rakastellut😋

        Iltaa ootko vielä hereillä? jos et niin jatketaan huomenna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto huollettu ja lekillä käyty tein taka pihalla kevät töitä. Voinko kysyä milloin viimeksi olet rakastellut😋

        Hei kulta olet jälleen mielessäni himoitsen sinua haluan suudella yhtyä sinuun joka asennossa mistä pidät ja mitä halutaan tehdä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto huollettu ja lekillä käyty tein taka pihalla kevät töitä. Voinko kysyä milloin viimeksi olet rakastellut😋

        Hei Veera ehditkö ja haluatko kirjoitella? Olet upea pakkaus ja halun sun kanssa viettää kesän ja sitten syksyllä tulla sitten sun luo sinne😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pidän isoista pillu huulista se voi.olla että.myös mäkään en saa katsettani pois rinnoistasi meillä on todella ihana kesä tulossa haluan sinua ja tuo tähtitaivas kuvio katossa on varmasti ihana jos muistan oikein että sellainen ? Tää kirjoittelu on ihanaa eikö?

        Suostuiko Veera ryhmä panoon joku kesä viikkon loppu mukaan 2-4 kiimasta urosta😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto huollettu ja lekillä käyty tein taka pihalla kevät töitä. Voinko kysyä milloin viimeksi olet rakastellut😋

        Hei mitäs sun päivä? Ehditkö tänään kirjoitella odotan sitä mökki kesää kanssasi kulta😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mitäs sun päivä? Ehditkö tänään kirjoitella odotan sitä mökki kesää kanssasi kulta😗

        Hei kulta😊 eilen ongelma liittymässä ei avautunut sivu. Ulkoilemaan lähdössä nyt, viestejä tullut laidasta laitaan myös rumia. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta😊 eilen ongelma liittymässä ei avautunut sivu. Ulkoilemaan lähdössä nyt, viestejä tullut laidasta laitaan myös rumia. Veera

        Mut viestit minulta ihania? Haluan sua valtavasti on ihana viettää kanssasi kesän? Haluisin antaa kielihoidon pillullesi😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta😊 eilen ongelma liittymässä ei avautunut sivu. Ulkoilemaan lähdössä nyt, viestejä tullut laidasta laitaan myös rumia. Veera

        Hei Veera tarkoititko noita ehdotuksia mitä sulle on tullut? Olemmehan menossa sinne mökille yhdessä yhtymään? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Veera tarkoititko noita ehdotuksia mitä sulle on tullut? Olemmehan menossa sinne mökille yhdessä yhtymään? Petri

        Vaki kaverin halun susta mökille..miehiä kiinnnostaa kimpppa myös varmaankin monia naisia ainakin fantasioissa. Ihana ulkoilu sää tänäänkin mut kylmempää lupailtu. Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suostuiko Veera ryhmä panoon joku kesä viikkon loppu mukaan 2-4 kiimasta urosta😬

        Veera ulvois kuin susi kun useampi painas vuoron perään😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaki kaverin halun susta mökille..miehiä kiinnnostaa kimpppa myös varmaankin monia naisia ainakin fantasioissa. Ihana ulkoilu sää tänäänkin mut kylmempää lupailtu. Veera

        Hei niin voi olla kimppajuttu juuri niin täällä on myös hieno päivä ihana kun löysimme toisemme kulta? me tullaan niin hyvin juttuun mitä töitä teit kun olit työelämässä? Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei niin voi olla kimppajuttu juuri niin täällä on myös hieno päivä ihana kun löysimme toisemme kulta? me tullaan niin hyvin juttuun mitä töitä teit kun olit työelämässä? Petri

        Oma kampaamo olin yksin yrittäjä. Ihana kun löysimme voimme sanoa suoraan mistä tykkäämme tai fantasioimme😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kampaamo olin yksin yrittäjä. Ihana kun löysimme voimme sanoa suoraan mistä tykkäämme tai fantasioimme😋

        Se on Veera just näin olemme tavalla samalla aalopituudella ihana olisi olla nyt kun luonasi mut onneksi kesä kohta😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Missä päin, m40,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kampaamo olin yksin yrittäjä. Ihana kun löysimme voimme sanoa suoraan mistä tykkäämme tai fantasioimme😋

        Olet ihana Veera ja ajattelen sinua mitä kivaa voisimmekaan yhdessä tehdä mä olen kulta sä mun😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Veera just näin olemme tavalla samalla aalopituudella ihana olisi olla nyt kun luonasi mut onneksi kesä kohta😗

        Oletko sinä ihan Mikkelistä lähtöisin? Mä olen lähtöisin Porista! Mä halusin kertoa sen että mulla on ollut sellainen kun kasvohermo halvaus joka parane koskaan joka ei vaikuta seksiin pystyn nuolemaan jne sekä suudelmat onnistuu toivottavasti tämä ei haittaa sinua Veera kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ihan Mikkelistä lähtöisin? Mä olen lähtöisin Porista! Mä halusin kertoa sen että mulla on ollut sellainen kun kasvohermo halvaus joka parane koskaan joka ei vaikuta seksiin pystyn nuolemaan jne sekä suudelmat onnistuu toivottavasti tämä ei haittaa sinua Veera kulta

        Lähtöisin Kemistä! Kulta söpöä kun kerrot sairaus voi yllättää meidät jokaisen, sisin tärkein sekä halu nauttia myös seksistä läheisyydestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kampaamo olin yksin yrittäjä. Ihana kun löysimme voimme sanoa suoraan mistä tykkäämme tai fantasioimme😋

        Olisitko kiinnostunut ryhmä orgioista Veera jos mies porukka löytyis? Olet kiimasen tuntuinen leski🕵 54v ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtöisin Kemistä! Kulta söpöä kun kerrot sairaus voi yllättää meidät jokaisen, sisin tärkein sekä halu nauttia myös seksistä läheisyydestä..

        Ajattelin kertoa kun sen kumminkin huomaa ja rehellisyys on tärkeä haluan olla sulle rehellinen uskon että olemme molemmat kulta meillä kiva ja upea kesä yhdessä edessä😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin kertoa kun sen kumminkin huomaa ja rehellisyys on tärkeä haluan olla sulle rehellinen uskon että olemme molemmat kulta meillä kiva ja upea kesä yhdessä edessä😗

        Arvostan sitä😊 mitä puuhaat kotona..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtöisin Kemistä! Kulta söpöä kun kerrot sairaus voi yllättää meidät jokaisen, sisin tärkein sekä halu nauttia myös seksistä läheisyydestä..

        Haluan seksiä ja läheisyyttä kulta😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan seksiä ja läheisyyttä kulta😘

        Samoin😊 jäin fantasioimaan luin rymä seksiä haluavia viestejä..tää kaveri jota tapailin viime kesänä, rakastellessa kiihotti mua ajatuksella toisesta miehestä kanssamme sängyssä..halun sua ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan sitä😊 mitä puuhaat kotona..

        Uutisia katselen tällä hetkellä ja haaveilen sinusta kulta entä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia katselen tällä hetkellä ja haaveilen sinusta kulta entä itse?

        Olen rehellinen😊 rentoudun sauva sisälläni kun laitan viestä sinulle kulta😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin😊 jäin fantasioimaan luin rymä seksiä haluavia viestejä..tää kaveri jota tapailin viime kesänä, rakastellessa kiihotti mua ajatuksella toisesta miehestä kanssamme sängyssä..halun sua ..

        Me haluamme molemmat toisiamme meillä on ihana kesä mökilläsi😊 haaveemme käy toteen kyllä varmasti😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin😊 jäin fantasioimaan luin rymä seksiä haluavia viestejä..tää kaveri jota tapailin viime kesänä, rakastellessa kiihotti mua ajatuksella toisesta miehestä kanssamme sängyssä..halun sua ..

        Eli ymmärsinkö että se viime kesänä fantasioimasm toisesta miehestä teidän rakastelessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehellinen😊 rentoudun sauva sisälläni kun laitan viestä sinulle kulta😗

        Kulta me rakasteaan ja ja vietetään kahdestaan kesä vai mitä? Mun kalu olisi mielellään sen sauvan tilalla😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta me rakasteaan ja ja vietetään kahdestaan kesä vai mitä? Mun kalu olisi mielellään sen sauvan tilalla😗

        Tarkoitin rakastellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ymmärsinkö että se viime kesänä fantasioimasm toisesta miehestä teidän rakastelessa?

        Huomenta kulta😊 ymmärsit kun kaveti yhty ja nautin siitä hän alkoi juttelee kuvittele jos imisit samalla toisen miehen kalua, laukesin heti😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta😊 ymmärsit kun kaveti yhty ja nautin siitä hän alkoi juttelee kuvittele jos imisit samalla toisen miehen kalua, laukesin heti😗

        Ok kulta niin voimme fantasioita toisillemme ja olis kiva nyt sua rakastella mutta kyllähän tämä toisaalta nopeesti kun on hyvää luvassa mitä odottaa... Olen onnellinen kun kohtasimme toisemme.. Veera kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kulta niin voimme fantasioita toisillemme ja olis kiva nyt sua rakastella mutta kyllähän tämä toisaalta nopeesti kun on hyvää luvassa mitä odottaa... Olen onnellinen kun kohtasimme toisemme.. Veera kulta

        Hei kaveri! Nainen täysin antaa ymmärtää er valmis ryhmän naitavaksi järkkää sellainen mökille👽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kulta niin voimme fantasioita toisillemme ja olis kiva nyt sua rakastella mutta kyllähän tämä toisaalta nopeesti kun on hyvää luvassa mitä odottaa... Olen onnellinen kun kohtasimme toisemme.. Veera kulta

        Jaksamme odottaa..useampi viesti ryhmä kokeilusta😋 haluaistko sinä kokea sellaisen..kysyn mielenkiinnosta en loukkaannu..Veera👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamme odottaa..useampi viesti ryhmä kokeilusta😋 haluaistko sinä kokea sellaisen..kysyn mielenkiinnosta en loukkaannu..Veera👄

        en halua.. muta jos sinä haluat niin vois sitä kokeilla?.. sinä kirjoitit että haluat mut vakituiseksi seuraksi mökille joten olisin kuitenkoin sulle se seuralainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamme odottaa..useampi viesti ryhmä kokeilusta😋 haluaistko sinä kokea sellaisen..kysyn mielenkiinnosta en loukkaannu..Veera👄

        haluan olla vain sun kanssa Veera .. entä mitä sinä haluat? oot ihana nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en halua.. muta jos sinä haluat niin vois sitä kokeilla?.. sinä kirjoitit että haluat mut vakituiseksi seuraksi mökille joten olisin kuitenkoin sulle se seuralainen..

        Rehellisesti kiinnostais kokeilla 2-3 miestä mukana..tietenkin sinä vaki mies ja turva minulle😋 vois loppu kesästä kun olemme tutustuneet toisiimme kunnolla ja tarpeeksi rakasteltu kahdestaan😗 mut jos sua hirvittää sit ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti kiinnostais kokeilla 2-3 miestä mukana..tietenkin sinä vaki mies ja turva minulle😋 vois loppu kesästä kun olemme tutustuneet toisiimme kunnolla ja tarpeeksi rakasteltu kahdestaan😗 mut jos sua hirvittää sit ei..

        Mietitään sitä. Viimeinen työpäivä ennen lomaa tahtoisin niin sinua hyvällä helliä ja yhtyä sinuun ja puristella imeskellä rintojani😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitään sitä. Viimeinen työpäivä ennen lomaa tahtoisin niin sinua hyvällä helliä ja yhtyä sinuun ja puristella imeskellä rintojani😗

        Ihana kun halut😋 rinnat tykkäävät siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun halut😋 rinnat tykkäävät siitä..

        Käytätkö pus.ip liivejä eli kohottava? Sinä.kokonaisuutena olet ihana pakkaus kyllä tämä yhteinen kesä on ihana viettää sun kanssa jos haluat niin voin tulla Mikkeliin joskus luoksesi esim joskus syksyllä jos sulle sopii ja haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö pus.ip liivejä eli kohottava? Sinä.kokonaisuutena olet ihana pakkaus kyllä tämä yhteinen kesä on ihana viettää sun kanssa jos haluat niin voin tulla Mikkeliin joskus luoksesi esim joskus syksyllä jos sulle sopii ja haluat?

        Sähän liivi asian tuntija olet käytän kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän liivi asian tuntija olet käytän kyllä..

        En mä mikään liivi asian tuntija ole mut tiedän semmoisia on .! Kulta mitäs sun päivä on miten menny? Me voimme keskustella mistä vaan eli tarkoitan että juttu luistaa näin kirjoituksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun halut😋 rinnat tykkäävät siitä..

        Haluatko että sit syksyllä voisin sun luo tulla? Jos haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti kiinnostais kokeilla 2-3 miestä mukana..tietenkin sinä vaki mies ja turva minulle😋 vois loppu kesästä kun olemme tutustuneet toisiimme kunnolla ja tarpeeksi rakasteltu kahdestaan😗 mut jos sua hirvittää sit ei..

        Kyllä täältä löytyy sopivia miehiä Veera varmaan saisit hyvän kokemuksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊

        Moikka...sporttinen 60 miehen alku löytyisi mökiltään, Hirvensalmelta. Olisi kiva tavata. Tetkut Markulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän liivi asian tuntija olet käytän kyllä..

        Kulta meillä on hyvä juttu menossa ja haluan olla sinun vakikaveri olen onnellinen että löysin sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän liivi asian tuntija olet käytän kyllä..

        Anteeksi jos loukkasi sua🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos loukkasi sua🤔

        Hää en loukkaantunut😊 tottakai käytän koska rintani tulee hyvin esiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täältä löytyy sopivia miehiä Veera varmaan saisit hyvän kokemuksen!

        Täytyis löytää luotettavia miehiä joiden ksnssa vois keskustella nauraa, ottaa muutama kuohu juoma saunoo sekä rakastella ilman musta sukkaisuutta ilman kateutta😋 varmaankin joku paremmassa iskussa kuin toinen ja jaksaa enemmän touhuta kuin toinen sitä olen miettinyt.. Veera ps. Tietenkin et Petri suostuu ja tykkää kans..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyis löytää luotettavia miehiä joiden ksnssa vois keskustella nauraa, ottaa muutama kuohu juoma saunoo sekä rakastella ilman musta sukkaisuutta ilman kateutta😋 varmaankin joku paremmassa iskussa kuin toinen ja jaksaa enemmän touhuta kuin toinen sitä olen miettinyt.. Veera ps. Tietenkin et Petri suostuu ja tykkää kans..

        haluan sua veera nin paljon mut jos tämää tapahtuyisi niin sen pitäs olla sitten loppu kesästä vai mitä veera Petri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyis löytää luotettavia miehiä joiden ksnssa vois keskustella nauraa, ottaa muutama kuohu juoma saunoo sekä rakastella ilman musta sukkaisuutta ilman kateutta😋 varmaankin joku paremmassa iskussa kuin toinen ja jaksaa enemmän touhuta kuin toinen sitä olen miettinyt.. Veera ps. Tietenkin et Petri suostuu ja tykkää kans..

        Eli haluaisitko minusta seuraa myös esim syksyllä voisimme sitten tavata rakastella miltä se kuulostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat pillut on nuorilla ja tosi iäkkäillä,viimeksi saanut 74vuotiasta,ei tarvinnut rasvaa,ja se ratsastus voi luoja kun kiree pillunen mummu ilakoi tapin nenässä.

        Ihmettelen alkujaan kysyttyä. Ite 60v ja olen nainut 75v kanssa hurjemmin kuin nuorena. Rva oli selibaatissa ollut 20v ja kun vuosi naitiin, niin rva oli niin herkkä, että sai orkkuja ajatuksen voimalla. Sit loppu duunit ko. kylillä ja se loppui siihen. Saatettiin illassa töräyttää paritki varvit ja vielä ovella nuolin pillua, että polvet kastui. Siis onneksi olemme erilaisia. Arvostan ikäladyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan sua veera nin paljon mut jos tämää tapahtuyisi niin sen pitäs olla sitten loppu kesästä vai mitä veera Petri

        Mitäs siellä ilta sujuu? fantasioin sinusta Veera mitä toivottavasti ei haittaa että olen vaan niin onnellinen että juuri sinä olet väki seurana kesän koska olet ihana ja kuuma nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehellinen😊 rentoudun sauva sisälläni kun laitan viestä sinulle kulta😗

        Ootko hereillä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehellinen😊 rentoudun sauva sisälläni kun laitan viestä sinulle kulta😗

        Ootko hereillä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan sua veera nin paljon mut jos tämää tapahtuyisi niin sen pitäs olla sitten loppu kesästä vai mitä veera Petri

        Hyvää Pääsiäistä sinulle Petri😊 samoin mieli tekee rentoutua..oisihan kiva kerran kokeilla useamman miehen kanssa jos asiallisia löytäis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Pääsiäistä sinulle Petri😊 samoin mieli tekee rentoutua..oisihan kiva kerran kokeilla useamman miehen kanssa jos asiallisia löytäis..

        Hyvää pääsiäistä Veera joo jos löytyis hyvä porukka mitä tänään meinaat tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää pääsiäistä Veera joo jos löytyis hyvä porukka mitä tänään meinaat tehdä?

        Kyllähän mökillä vois järjestää kun naapurin mökki kauempana koton liian moni kiinnittäis huomion😊 tytären perhe tulee kylään kohta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Pääsiäistä sinulle Petri😊 samoin mieli tekee rentoutua..oisihan kiva kerran kokeilla useamman miehen kanssa jos asiallisia löytäis..

        Kulta oot ihana ja upea pakkaus fantasioin siitä että voisin imeä ihania rintojani ja tietty nuolla sinulle ihana orgasmin sekä yhtyä ihanasti ja pitkään😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta oot ihana ja upea pakkaus fantasioin siitä että voisin imeä ihania rintojani ja tietty nuolla sinulle ihana orgasmin sekä yhtyä ihanasti ja pitkään😗

        Säkin oot😊 älä kerro kiihotun tosi paljon kun vieraitakin tulee..tekee mieli niin paljon kunnon yhdyntää et arvaakkaan..😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin oot😊 älä kerro kiihotun tosi paljon kun vieraitakin tulee..tekee mieli niin paljon kunnon yhdyntää et arvaakkaan..😗

        Hei kulta onko tyttären perhe vielä kylässä? Onko muita lapsia kuin tytär?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä mökille seuralaiisen. Olen 168 78 ja rintani D riippuvat mut kimmoisat vieläkin, harmaat hiukset en käytä laseja😊 sopivan kokoinen olet hellittäväksi ihan tässä mieli tekee 😊

        upee bööna olet


      • Anonyymi
        enska58 kirjoitti:

        upee bööna olet

        Hitsi kun pääsis jyystää kunnolla useamman uroksen kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin oot😊 älä kerro kiihotun tosi paljon kun vieraitakin tulee..tekee mieli niin paljon kunnon yhdyntää et arvaakkaan..😗

        Kulta mitäs sun ilta sujunut? Fantasian kovasti oot ihana Veera😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta mitäs sun ilta sujunut? Fantasian kovasti oot ihana Veera😗

        Olen nyt yksin! Mistä sinä fantasioit?


      • Anonyymi
        enska58 kirjoitti:

        upee bööna olet

        Kiitos kohteliaisuudesta😗 Veera


      • Anonyymi
        enska58 kirjoitti:

        upee bööna olet

        Kiitos kohteliaisuudesta😗 Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt yksin! Mistä sinä fantasioit?

        Kulta fantasioin ihanasta rinnoista jota voisin ime kunnolla sekä ihanan ja upean nuolemisesta sekä saisin upottaa jäykän kaluni sisääni ja saisit pitkän orgasmin mites eilinen ilta sujui? 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta fantasioin ihanasta rinnoista jota voisin ime kunnolla sekä ihanan ja upean nuolemisesta sekä saisin upottaa jäykän kaluni sisääni ja saisit pitkän orgasmin mites eilinen ilta sujui? 😗

        Olet ihanan halukas😊 saisin kyllä viimeistään kun nuolet..huutaisin kun työnnyt sisääni ja nauttisin kun panisit rauhassa ilman kiirettä..😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt yksin! Mistä sinä fantasioit?

        Mistä sinä fantasioit minusta jotain kivaa😘 Veera odotan yhteistä tulevaa kesää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä fantasioit minusta jotain kivaa😘 Veera odotan yhteistä tulevaa kesää!

        Fantasioin sinusta miten halut mua ja kalusi jäykkänä haluu jalkojeni väliin..odotan et pääsen mökille😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin oot😊 älä kerro kiihotun tosi paljon kun vieraitakin tulee..tekee mieli niin paljon kunnon yhdyntää et arvaakkaan..😗

        Haluan sua Veera😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanan halukas😊 saisin kyllä viimeistään kun nuolet..huutaisin kun työnnyt sisääni ja nauttisin kun panisit rauhassa ilman kiirettä..😗

        Juu ilman kiirettä ja pitkin vedoin syvälle ihanan pillusi syvyyksiin ja nauttisit pitäisit kiimoissasi olet niin ihana ja kuuma Veera mun väki rakastajattarensa😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioin sinusta miten halut mua ja kalusi jäykkänä haluu jalkojeni väliin..odotan et pääsen mökille😋

        Niin minäkin odotan sitä kulta😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioin sinusta miten halut mua ja kalusi jäykkänä haluu jalkojeni väliin..odotan et pääsen mökille😋

        Niin minäkin odotan sitä kulta😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioin sinusta miten halut mua ja kalusi jäykkänä haluu jalkojeni väliin..odotan et pääsen mökille😋

        hei mites siellä on sujunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin oot😊 älä kerro kiihotun tosi paljon kun vieraitakin tulee..tekee mieli niin paljon kunnon yhdyntää et arvaakkaan..😗

        Veera kulta mitä tarkoitat väki kaverilla? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veera kulta mitä tarkoitat väki kaverilla? 😘

        Olet vaki kaveri kesä mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veera kulta mitä tarkoitat väki kaverilla? 😘

        Olet vaki kaveri kesä mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaki kaveri kesä mökillä.

        Eli me tavaittaisiin vain kesän ajan mökillä? Kulta haluan sua niin paljon😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli me tavaittaisiin vain kesän ajan mökillä? Kulta haluan sua niin paljon😘

        miten kullan pääsiäinen on mennyt? ootko fantasoinu minusta? ja meistä mitää me tehdään sitten mökillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaki kaveri kesä mökillä.

        mites veeran pääsiäinen on mennyt? olet fantasioinut minusta?minä olen paljon me voimme yhtyä monessa sasennossa monen kertaan pitkään ja hartaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin oot😊 älä kerro kiihotun tosi paljon kun vieraitakin tulee..tekee mieli niin paljon kunnon yhdyntää et arvaakkaan..😗

        Hei kulta ehditkö millon juttelee lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täältä löytyy sopivia miehiä Veera varmaan saisit hyvän kokemuksen!

        Miehet jotka tykkää ryhmä panosta vois laittaa tiedot itsestään tänne vois Veera seuloa muutaman mökille touhuilemaan! Minä 56v 182 86 18 karvaton ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet jotka tykkää ryhmä panosta vois laittaa tiedot itsestään tänne vois Veera seuloa muutaman mökille touhuilemaan! Minä 56v 182 86 18 karvaton ukm

        Ukm olen Tampereelta 61 176 80 19/7 seisoo hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaki kaveri kesä mökillä.

        Veera en suostu siihen ryhmä panoon lainkaan! Sua haluan naida ja rakastella kyllä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioin sinusta miten halut mua ja kalusi jäykkänä haluu jalkojeni väliin..odotan et pääsen mökille😋

        Niin tarkoitin Veera että haluan että oltaisiin kahdestaan eikä näitä muita siellä.mikaka naimassa sua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitin Veera että haluan että oltaisiin kahdestaan eikä näitä muita siellä.mikaka naimassa sua!

        Heip😊 sun kanssa halun kesän viettää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heip😊 sun kanssa halun kesän viettää..

        Hei kulta mitä meinaat touhuta tänään? Kaipaa rintojasi ja pilluasi kovasti😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        leski rva 68v olen melko läheltä mikkeliä haluaisitko nähdä livenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä täällä kirjoitella. Veera

        En ole tulossa mökillesi kesällä olen naimisissa enkä halua pettää vaimoa onnea matkaa ja hyvää kesää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta mitä meinaat touhuta tänään? Kaipaa rintojasi ja pilluasi kovasti😗

        Olen aivan hämilläni kirjoituksista kohta en tiedä milloin sä kirjoitat🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan hämilläni kirjoituksista kohta en tiedä milloin sä kirjoitat🤔

        Anteeksi Veera en voi olla sun kanssa kesää olen naimisissa toivotan sinulle hyvää kesää ja jatkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi Veera en voi olla sun kanssa kesää olen naimisissa toivotan sinulle hyvää kesää ja jatkoa!

        Miksi puhuit palturia että olet vapaa..hyvää kesää kuiteskin sinulle☺ Veera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Tuutko panee


      • Anonyymi

        namia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntui? mulle mummu lupasi että ens keskiviikkona ottaa tekarit pois ja imee.

        tuntuu herkulliselta olis kiva kokeilla samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä suku polvea en käytä sähköpostia. Voisin tutustua kyllä miehen hellittely kelpaisi.

        kypsän naisen kanssa seksi on herkullista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellä mies kyllä saa nopsaan purkautuu😋 normi asento mies päällä paras😋

        kaikki asennot sopii on kokemusta,notkeutta riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Esa😊 kyllä kelpaisi viriili mies jolla ei alko ongelmia ja terveys kunnossa😊

        kyllä hellät heiluvat naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä s postia olen Mikkelissä missä sä olet😊

        hei tyttö haluatko puhelin-numeroni


      • Anonyymi

        [email protected]
        [email protected] Kik: Alexboyis
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected] Kik: Jeppiskolli
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected] bi-miehelle 19/6, seuraa Kotkaan
        [email protected] btm-miehelle tosikarvaista miestä
        [email protected] 045-1689275 Arille mulkkua
        [email protected] Kik: danskulih00 miehelle "matoa" anukseen
        [email protected] nainen hakee miestä
        [email protected] kik Natsku90 poika hakee poikaa
        [email protected] mies ostaa käytetyt miesten alushousut
        [email protected] Wickr: Cumcum12 89 - kaksi nuolee yhtä
        [email protected] orille toista oria
        [email protected] Jussille poikaa
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected] Kik: Heksavaan
        [email protected] Kik: @pimpelipompeli0
        [email protected] pojalle meisseksiä
        [email protected] mies haluaa syöttää naista
        [email protected] Kik: jirkari kuntosalimiehelle toista kuntosaliäijää
        [email protected] Kik: jokuvaan1990 poika hakee miestä
        [email protected] 040-6616516 lady myy lempeä
        [email protected] Kik: vattua kaunis neito kaipaa miesseuralaista
        [email protected] Kik: jalliuma mies miestä pamputtamaan
        [email protected] miestä miehelle
        [email protected] nuorta poikaa aikamiehelle
        [email protected] Kik: olen_tuhma neidolta seksipalveluja
        [email protected] 044-9388623 poika haluaa poikaa leikkimään
        [email protected] Kik: wildfinss Pojille olutseuraa
        [email protected] Kik: weloveblind alikessua kouluttamaan alokasta
        [email protected] pari etsii poikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Leski rouva täältä sais 21cm pitkä ja 6cm paksua kyrpää, haluaisin nussia ja nuolla pilluasi. Pori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla😊 en itsekkään hae oman ikäisiäni, viime kesänä suunnilleen saman ikäinen mies kävi luonani useamman kerran viikossa. Saunottiin useampi tunti ja rakasteltiin koko päivä. Jaksaminen tärkeää miehelle vanhempi haluaa nauttia pitkään tavatesssa😊 mökkini reilun puoletunnnin ajomatkan päässä Turusta.

        Olisi kiva nussia ja nuolla pilluasi mulla on 21cm pitkä ja 6cm paksu kyrpä ja nautin kun saan nuolla pillua pitkään ja sitten nussia isolla kyrvällä. Kiinnostaako. Pori mies 66v.


      • Anonyymi

        Hyviä nussittavia vitut kyllä on märkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä nussittavia vitut kyllä on märkiä.

        Noinko isot pojat pojulle kertoivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei leski rva 68. Lähellä Mikkeliä olis 51v kohtelias, savuton ja alkoton ,viriili ja terve mies jos kiinnostaa...

        Voisin tulla Turkuun tullessa moikkaamaan. Haluttais kovasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, oot ihanan kuuma nainen Veera.
        Jyväskylässä ois myös halukas alle 50:nen mies, jos täällä päin liikuskelet ja eippä täältä sinne Mikkeliinkään kauaa ajele 😘

        Minulla aivan samat tuntemukset kuin Veeralla. Minut saisit Lahdessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka...sporttinen 60 miehen alku löytyisi mökiltään, Hirvensalmelta. Olisi kiva tavata. Tetkut Markulta

        Vieläkö Markku sinut löytää itsekseen Hirvensalmelta? Olen Veeraa paljon pienempi a kokoinen leski matkalla etelän suunnasta Jyväskylään lopummalla kuuta. Matkan varrella vois ehkä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä kokoinen nam haluan hellittäväksesi kumoa olis kesä millaisesta seksistä pidät? Mulla on tumman ruskeat hiukset pidän naisessa rinnoista myös paljon miten tästä jatko?

        Tuu heti haluan mutta peniksessä pitää olla paksuutta ja pituutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä vietän aikaa Turun likellä mökillä yksin , heinkuusssa lapset peerheineen pariviikkoa luonani😊 Otsikkossa suoraan kysytään oletko päässyt miltä tuntui kerroit haluavasi vanhempaa naista. Pidän kunnostani huolta ja ulkonäöstäni et varmaan lähde pakoon ku näet😊

        Tunnen tämän naisen on kuin variksenpelätin. Hamsteri pussi roikkuu leukapielissä. väkrki kuiva kuin saharan hiekka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kommentti😊 täällä leski rva 68v

        Kyllä sinullekkin olisi käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat pillut on nuorilla ja tosi iäkkäillä,viimeksi saanut 74vuotiasta,ei tarvinnut rasvaa,ja se ratsastus voi luoja kun kiree pillunen mummu ilakoi tapin nenässä.

        Seksi 80 v. naisen kanssa voi olla paljon parempaa kuin 20 v. kanssa ,vaikka ei niin kostee olisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä mökille seuralaiisen. Olen 168 78 ja rintani D riippuvat mut kimmoisat vieläkin, harmaat hiukset en käytä laseja😊 sopivan kokoinen olet hellittäväksi ihan tässä mieli tekee 😊

        On se mahtava iso rintaista leski rouvaa painaa takaapäin ja pitää kiinni isoita moukareista;)
        Ja on siinä vuosia puuuteessa ollut leskirouvakin ihan muissa maailmoissa kun nuorempaa mistä saa...


      • Anonyymi

        No niinpä. Vitsisi täyttää jo 121 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi 80 v. naisen kanssa voi olla paljon parempaa kuin 20 v. kanssa ,vaikka ei niin kostee olisikaan.

        Kerran yksi nuohooja sanoi kun n. 90 v. leski rouva oli vietellyt sen sohvalle kaivanut housuista esiin pikkuveljen ja sanonut että eihän tämä niin musta ollutkaan kuin sun kädet on ja oli laittanut hampaat olohuoneen pöydälle ja.....Ei ollut mennyt kun 3 kk niin se oli soittanut uudelleen nuohoamaan taas... Nyt se mummo oli laittanut vanhan lakanan sohvalle suojaksi jo valmiiksi ja sanoi että oli viimmeksi niin kova homma nokii pestä pois sohvasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole alko ongelmaa voisitko kirjoittaa s- postia?

        Mullakin on viinaa, mutta kulli ei kuitenkaan ota eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        66v ja toimii joten laita viesti.K-S.

        Haluan todella vanhaa naista, mielluin yli 80 vuotiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä mökille seuralaiisen. Olen 168 78 ja rintani D riippuvat mut kimmoisat vieläkin, harmaat hiukset en käytä laseja😊 sopivan kokoinen olet hellittäväksi ihan tässä mieli tekee 😊

        Hei olen 63 mies tekisin kaiken sinulle ota yhteyttä tepi


    • Anonyymi

      Olis hyvä kokeilla, 40v 187/76 19

      • Anonyymi

        Sitä sinä parraillaan teet.Tarkkaan luet kommentit kun tunnista vonkaaja,Eipä taida sullakaan elämää olla.


    • Anonyymi

      on loistavia

      • Anonyymi

        Samaa toistamalla pidät varmaan itsesi fiksuna.


    • Anonyymi

      Kostuu kun hyväilee ja hellii naista pitkään. Ei tosin niin märkänä ole kuin pari kolmekymppisellä, mutta kyllä lasti nopeasti lähtee

    • Anonyymi

      Voi kai liukkaria käyttää jos ei kostu tarpeeksi, ei kai se mikään häpeä ole?

      • Anonyymi

        Kyllä liukkaria voi käyttää, itse en eka kerralla kehdannut sanoa et tarvis liukas tetra kun rouva aika kuivahko. Nyt kun tapailu yli vuos niin nyt jo kehtaa.


    • Anonyymi

      Nuo iäkkäämmät naiset ovat vielä usein paremmassa kunnossa kuin nuoremmat.
      On aikaa jo tehdä itselle mukavia asioita kuntoilla, ym.
      Kuumia ja intohimoisia naisia ovat.

    • Anonyymi

      Emättimen kostumisessa on suuria henkilökohtaisia eroja. Tosin näin on myös ennen vaihdevuosia. Liukuvoiteita ja öljyjä voi käyttää seksissä, vaikkei siihen penetraation osalta olisi tarvettakaan. Ennakkoluuloja heijastelama termi aloittajalta tuo "erehtyneet". Ainakaan itse en ole koskaan erehtynyt mihinkään seksikumppaniin, vaan aina on harkitusti toimittu. Tiedän kyllä, että jotkut naiset ja miehet esim. juovuspäissään kelpuuttavat kenet tahansa.

      • Anonyymi

        Itse en naisena huoli mitään ikäloppua kurppaa 60.v.on raja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en naisena huoli mitään ikäloppua kurppaa 60.v.on raja

        Kysytkö kaikilta paperit ennen sänkyyn menoa.Voi olla kunnostaa huolta pitävä raitismies.Näyttää varmasti nuoremmalta kuin 50v.Itse olen 64v kukaan ei uskoa luulevat alle 50v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en naisena huoli mitään ikäloppua kurppaa 60.v.on raja

        Hei,
        Miten olisi 23vuotias mies? Vastaavasta ei ole kokemusta ja kiinnostaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Miten olisi 23vuotias mies? Vastaavasta ei ole kokemusta ja kiinnostaisi!

        Painu kotias kasvamaan tissiposki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö kaikilta paperit ennen sänkyyn menoa.Voi olla kunnostaa huolta pitävä raitismies.Näyttää varmasti nuoremmalta kuin 50v.Itse olen 64v kukaan ei uskoa luulevat alle 50v.

        Eipä kiinnosta fossiilit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kiinnosta fossiilit

        Mistähän sinutkin on kaivettu esiin.Kuka ottaa vastuun.


      • Anonyymi
        silvis kirjoitti:

        Mistähän sinutkin on kaivettu esiin.Kuka ottaa vastuun.

        Kaiva ittes kiikkuun hönö 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiva ittes kiikkuun hönö 😡

        Kerros miten kiikkuun kaivetaan.Mikä tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kiinnosta fossiilit

        Tilannehan on varmaan se olet niin saatanan susiruma kukaan ei kiinnostu susta.On helppo sanoa noin.


      • Anonyymi

        Havukka-ahon suurelta ajattelijalta uusi ja uskomaton kommentti.ihan käsittämättömä hieno.


    • Anonyymi

      On kokemuksia, vanhin jonka kanssa olen nussinut on 74v. eikä tarvittu mitään liukuaineita vaan kiihkeää naimista.

      • Anonyymi

        Ollut useampikin yli 65 vuotias yhdynnässä kanssani, iäkkäin viime kesänä 76v kostui nopeasti ja ulisi kuin nuoret tytöt.


      • Anonyymi

        Yksi tuli heti mieleen 68v tykkää munasta kuin hullu puurosta. Tosi kiva nainen sekä hyvä kroppainen ikäisrkseen.


      • Anonyymi

        Jotkut naiset kuivuu kasaan jo nuoremmalla iällä, ylä- ja alapäästä. Olen pahoillani puolestasi, toivottavasti tuo loputon katkera vähämielinen jankkaus helpottaa oloasi edes vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tuli heti mieleen 68v tykkää munasta kuin hullu puurosta. Tosi kiva nainen sekä hyvä kroppainen ikäisrkseen.

        Mikä naisen nimi? Mistäpäin?


      • Anonyymi

        Sun vonkaamisen aika on jo ohi ilman jäit.Enää et pysty muuhun kuin typeriin kommentteihisi.Lammas olet itse ja vielä säälittävä sellainen.


    • Anonyymi

      Kyllä 70v antaa parastaan , ei moittimista naisessa pillu lotisee kosteudesta ?

    • Anonyymi

      Hyvaa se tekee harvasa viikko polkasea
      74 vanhaa

    • Olis kiva, 40v 187/76 19, pks alue

    • Anonyymi

      Vanha on nainen on hyvä.Hän antaa aina kaikkensa kun ei tiedä jos on viimeinen kerta.

    • Anonyymi

      64v vanhin ketä päässyt kopaisemaan ja kyllä siihen vähän liukkaria tarvitsi mutta kyyti kyllä parempaa ku nuorempien kanssa:-)

    • Anonyymi

      Onko täällä 60-65-vuotiasta naista joka haluis purkaa paineita komean nuoren miehen kanssa sitten kun tää koronakriisi menee ohi? Sen aikaa voitais kirjoitella ja kiusoitella toisiamme sitä päivää odotellessa että päästään tositoimiin.

      Mies31v

      • Anonyymi

        Nostan ikähaarukkaa 65-70v. Joku eläkkeellä oleva himokas leskirouva olis paras jonka kanssa olis aikaa nauttia seksistä niin monta kertaa vuorokaudessa kuin mieli tekee.

        Mies31v


    • Anonyymi

      Hienoa kuulla, että seksi kiinnostaa naisin vanhalla iällä. Seksissä tärkeintä on iloinen mieli.

    • Kylla toimii ja luistaa mulla esinahkaton ei propleemaa menee juurta myoten

    • Anonyymi

      Mua kiinostas vanhempi kans oon mikkelistä jos olis halukkaita varttuneempia naisia saa ottaa yhteyttä 0465304520

    • Anonyymi

      kaksi miestä istuu kauppakeskuksen ja naurua piisaa ,kuljen kahvikupin kanssa ohi ja kuppilassa pikkutakit päällä juovat kahvia juttu heilläå luistaa.olin tähdännyt silleen että voin mennä heidän pöytän istumaan ,lusikkani putoa siinä lattialle ja ,kyllä toinen mies auttaa lusikan ylös,huvittavaa ja sen tiimoilta päästään jutun juureen,kuvittelen siinä mielessäni minkä laiset vehkeet miehilä on , pakko on keksiä jotain siihen suuntaan aihetta ,ja kyllä pjilta läytyy siihenkin vitsiä, alan käydä tosi kuumana,,pakko sanoa,että kyllä mulle käy ,vaikka ei ole sitä ääneen sanottukaan .selviää ,että toisen kotiin voitais mennä mies asuu yksin,ja niiin mentiin kerrostalon toiseen kerrokseen,molemmat miehet tuli mukaan. eikä aikaakaan kaikki ymmärsimme yskän ja pojat siinä hiveli itseään siihen malliin,että kohta minää SAAN MOLEMMILTA YHTÄAIKAA,nyt olin jo niin kipee,että en ikinä ole ollut niin kipee.panetti niin ,että vittuni ei ole seissut niin paljon koskaan,vittu oli kun isoperuna valmiina ottamaan molemma syliin.,ja tuntupaikat niin tiuklta ja orgasmia pukkas koko ajan,pojat lepäs välill' ja vittu hehku ja tulivat ja pitivät niiin hyvänä,että en koskaan kokenut mitään sellasta mutta ei se jäänyt ainoaksi kerraksi.

    • Anonyymi

      Toi Veera = Paavo, älykääpiöt...

      • Anonyymi

        taasen yksi kateellinen runkkari linjoilla=sika, kusipää..


    • Anonyymi

      Ok kulta oliko sauva pitkään sisälläsi min seiso niin kovasti ajattelinkin sitä mitä meillä on edessä voidaan fantasiat sun muut toteuttaa yhdessä ois Veera halusin sut niin syleilyyn ja hellyyden sekä kunnon painoon😘

      • Anonyymi

        Tunnin nautin sauva sisälläni sain useamman ihanan..fantasioita voisin toteuttaa jopa livenä kun sinun laisesi vaki rakasttaja turvana..olen seksuaalliseti yli aktiivinen ollut koko ikäni😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnin nautin sauva sisälläni sain useamman ihanan..fantasioita voisin toteuttaa jopa livenä kun sinun laisesi vaki rakasttaja turvana..olen seksuaalliseti yli aktiivinen ollut koko ikäni😗

        Ihana si tää tuli alemmas joten Veera oot ihana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana si tää tuli alemmas joten Veera oot ihana

        Ok kyllä mä olen sun vaki rakastaja😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana si tää tuli alemmas joten Veera oot ihana

        Ok kyllä mä olen sun vaki rakastaja😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana si tää tuli alemmas joten Veera oot ihana

        Ok kyllä mä olen sun vaki rakastaja😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnin nautin sauva sisälläni sain useamman ihanan..fantasioita voisin toteuttaa jopa livenä kun sinun laisesi vaki rakasttaja turvana..olen seksuaalliseti yli aktiivinen ollut koko ikäni😗

        Kelpaisiko seksi kanssani t 22m


    • Anonyymi

      Hei mistähän löytyisi varatulle hoikalle 40m vanhempaa seuraa?
      Olen Keski-Suomen ja Pirkanmaan rajalta

    • Ei o kokemusta mutta kyllä kiihota 40v 187/76 19/5 urheilinen ja luotettava paikka ei o ongelma

    • Anonyymi

      Olen kerran päässyt pukkille yli 60v kanssa. Nainen repi vaatteeni päältä levitti rreitensä ja halusi kyrvän pilluunsa saman tien. Aivan märkä pillu joka imi kyrpääni sisäänsä. Todella ikimuistoinen pano.

      • Anonyymi

        Saispa joskus kypsää pillua korkata😆


    • Anonyymi

      Olen seurustellut minua 17 vuotta vanhemman naisen kanssa jo noin 13 vuotta. Hän onnyt 79. Olen ukkomies ja tämä nainen on sivuside. Seksi hänen kanssaan on ihaninta mitä olla voi. Kosteanskin on aina. Suosittelen kaikille miehille kunnon vanhempaa suhdetta.

      • Anonyymi

        Puhut vähän mut asiaa. Parasta mitä mies tarttee


      • Anonyymi

        Minulla sama homma. Taitaa tulla nyt 6 vuotta täyteen suhde nyt 82 v rouvaan. Olemme molemmat naimisissa hänen miehensä tosin hoivakodissa ollut jo useita vuosia. Tapaamme n kerran kaksi viikossa ja aivan upeaa seksiä joka kerta. Itse ole 55v ukkomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama homma. Taitaa tulla nyt 6 vuotta täyteen suhde nyt 82 v rouvaan. Olemme molemmat naimisissa hänen miehensä tosin hoivakodissa ollut jo useita vuosia. Tapaamme n kerran kaksi viikossa ja aivan upeaa seksiä joka kerta. Itse ole 55v ukkomies.

        Tuo on parasta hyväntekeväisyyttä mitä mies voi vanhemmalle naiselle tehdä :)

        Vanhempia Naisia on puutteessa joka puolella leskiä,varattuja sinkkuja eronneita ja karanneita.. suurin osa haluaa miestä,osa haluaa niin salaa ettei tietenkään tunnusta kenellekään sitä että haluaa ja osa ei uskalla edes katsella mistään miestä siihen hommaan..
        On se hyvä että on miehiä jotka ajattelee vanhempien naistenkin parasta:)

        Naisilla kun seksuaalinen ikä on paljon pidempi kuin miehillä naislla se alkaa aiemmin,kun pojat vielä mopoja rassaa.. loppuu myöhemmin kun miehet on ollut jo kiikkituoli pappoja 20 v.
        Sen takia miehillä pitää olla usempi nainen päällekäin kun on lyhyempi se aika että on tasapuolista.
        Sitten kun sinä olet 15 v. kuluttua kiikkutuolissa niin on hyvä että nuoremmat miehet auttaa sun vaimoa hädässä. Tasapuolista mutta kivaa :)


    • Anonyymi

      Iltaa Veera mitä olet touhu mut?

    • Anonyymi

      Hei Veera en tahdokkaan viettää mökillåsi kesää siis haluan olla rehellinen että mä en pysty tuommoiseen seksisuhteeseen koska olen naimisissa enkä halua pettää vaimoa eli saat hakea tilalleni jonkun Onnea matkaan ja hyvää kesää😊

    • Anonyymi

      Joks sormet liukkaana

    • Anonyymi

      Siinä iässä naiset osaavat tyydyttää miestä ja avoimesti kertoa omat toivomukset.Olivat ne sitten kuinka oudot tahansa.Myös miehelle annetaanmahdolöisuus omiin toivomuksiin.Ei mitää häveliäisyyttä.Elämää nähnyt

    • Anonyymi

      Olin silloin 44-v muuttanut juuri paikkakunnalle, naapurissa asui 74-v leskirouva, muutaman kuukauden päästä pääsin ensimmäistä kertaa panemaan ja suhde jatkui muutaman vuoden, Naapurina edellleen nyt hän 84 ja minä 54-v. Joskus tekisi vielä mieli kiksauttaa Marjattaa. Marjatta synnyttömätön nainen, pimppi tiukka, kostui nuolemisesta ja sormetuksesta . Rinnat roikkuvat e-kupit joissa muhkeat nännit. Marjatta ei kotioloissa pitänyt rintaliivejä, joten nännit nöpöttivät aina kiihottavasti.

    • Anonyymi

      Olen 32v mies, olin anopin luona vaimon pyynnöstä on leski ja vähän loukannut kättä.
      Anoppi on 77v liikkuu hyvin ja on pirteä. Työnnin lumihommat paita märkänä , kun tulin sisään Katri sanoi vävylle on sauna lämmin. Istuttiin ja otettiin konjakkia muutama lasi, kaadoin Katrillekkin kunnon lasin, sanoi huh huh menee kohta päähän.
      Katsoin kipsiä ja hain muovi nauhan jolla voi helpottaa kutinaa kädessä. Katri sanoi sauna kohta valmis, sanoin käytkö sinä laitetaan pussi käteen tai kaksi ja kunnon teippi voi sitä käydä, miten tällä pesee sanoin voin pestä, en minä nyt sinun kanssa voi käydä, katselin ympärille ei täällä ketään ole ja voin olla housut jalassa, niin sinä entä minä.
      No tissejä olen nähnyt useita, niin mutta et näin vanhoja, nostin paitaa nyt olen, läppäsi kynsille, et saa noin ja nauroi. Mentiin saunaan, avustin lauteille ja vein lasit konjakkia. Makusteltiin juomaa ja otettiin hiljaset löylyt, katsoin anopin rintoja kokeilin näitäkö murehdit hieroin vähän ja kokeilin nännejä hätkähti sanoin sinulla on isot komia nännit ja hieroin yritti panna kättä eteen sanoin anna minä vähän, tunsin etää kalu nousi märissä pikkareissa toiseen lahkeeseen.
      Kumarriun vähän ja imaisin suuhun, ei älä mutta antoi imeä sievästi alkoi huokailemaan siitä on liian pitkä aika, käänsin selkä tukea vasten no sitten ja jatkoin hyväilyä näin kun anoppi katsoi housuihin, samalla kun hyvälin suulla hyväilin jalkoja ensin puristi kiinni mutta sitten löysäsi levitin samalla jalkoja vähn ja pääsin pikkareille, katsoin anoppia silmiin hymyili vähän ja sanoi sinullahan on komia kalu, siirsin anopin käden kalulle saa koskea sievästi hyväli sitä vedin housuja ja kun paljas kalu osui käteen puristi siitä ja kuiskasi eihän tämä mene kenenkään tietoon sanoin ei mene. Avasi lisää ja kokeilin sormilla huokaili lisää en olisi uskonut että vielä saan kokeilla kalua. Liikutin sormia jo kunnolla Katri huokaili osaat hyvin.
      Nousin istumaan Katri katsoi kalua ja hyväili päästä juureen et usko miten tulee nuoruus mieleen, no miten tulee ? Kumartui ja otti suuhun on tämä kalun maku hyvää imi sievästi. Noustiin ja pesin Katrin kunnolla ja itseni. Saunatakki päällä mentiin keittiöön maisteltiin vähän. Irroittelin sujan pisistä. Katri nousi ja halasi, avasin saunatakkia sen verran että kalu meni jalkojen väliin Katri katsoi e kai me sillai liikuttelin vähän tuuheaa pillua vasten kuiskasin tuntuu hyvältä, suutelin Katria ja käveltiin makkariin, otin saunatakin pois, Katri meni seljälleen suutelin taas nännejä Katri huokaili iettä tuntuu alhaalla asti kokeilin heti supisti lihahaksia, avasin reisiä ja laskeuduin Katsoin Katria silmiin koko ajan kun kalu khtasi aukon silmät vähän värähti kun painuin sisään ei puhunut mitään sulki silmät olin kokonaan sisässä kipsi käsi tuli selkään ja painoi vähän.
      Liikuin sievästi Katri oli hädissään kun vedin pois älä vedä älä vedä painoin uudelleen pohjaan, suutelin Katria kuiskasin olet minun Katri levitti jalkoja niinolen ja tule ota kunnolla annoin mennä oli aitoa halua lantio nousi minkä voi ja huokaukset kasvoi kuiskasi voi että minä tulen sievä värähtely ja vapina kesti pitkään kiskasin en kestä enää veti lähemmäs älä kestä tule laskin monta ryöppyä sisään Katri huokasi joka kerta. Olin vieressä Katri sanoi on minun tytöllä ihana mies osaat pitää sitä hyvänä nyt tiedän. Juteltiin pitkään sanoin oletko saanut takaa nauroi pikku likkana, Katri kääntyi ja laitoin tynyn alle menin sisään sievästi, oli vapaammin voi että sinulla on iso ja kova työntelin koko pituudelta Katri huokaili , sanoin annat nyt pillua kunnolla levitti jalkoja näinkö yhtä äkkiä tärisi kuiskas tulipa äkkiä jatkoin hiljaa huokaili tunttu kuin olisin huono nainen kuiskasin niin oletkin vanhan kansan huono nainen nosti lantiota haluan olla huono nainen työntelin nyt jo tosi märkää pillua aloin työnnellä nopeaan nosteli lantiota kuiskasin et pääse pakoon kyrpä jyystää sinua alkoi taas täristä ja supistella laskin sisään silloin huusi oikeasti. Jutusteltiin sanoin haluan puhua rumia, nauroi niin minäkin mutta Kaarlo vainajan kanssa en kehdannut. Pyyhki pillua pyyhkeeseen laskeuduin alas suukotin pillua esteli mutta ei voinut mitään suukotin ja nuolin ei mennyt pitkään kun sai orgasmin. Kun nousin suuteli, maistuu pillulta ja nauroi, tuota en ole saanut ainakaan viiteen kymmeneen vuoteen, ihanaa että sain nyt.

      Meni viikkoja kun vaimo sanoi äiti haluaa että käyt siellä perjantaina, en kerkiä kuin illalla kannattaako, no jää yöksi ja tee loput lauantaina.
      Soitin Katrille vaimo käski tulla perjantaina ja jos en kerkiä tehdä kaikkea ole yötä ja lauantaina loput, oli hiljaista vähän aikaa, tuotko samalla konjakkia vastasin jos sauna lämpiää, nauroi heläkästi se on koko yön lämmin kysyin mikä, tule katsomaan

      • Anonyymi

        Menin ilta kymmeneltä kun pääsin töistä.Katsoin Katria olihan meikit. Otettiin konjakkia ja juteltiin, Katri kävi makkasissa tuli eteen, pitsi sukat punaiset pikkuhousut rinnat oli pitsi liivien sisässä, tuli syliin, mitä poika haluaa ja suuteli, kuiskas haluan olla oikea huora sinulle.
        Hieroin jalkojen väliä pikkarien päältä, uskaltaako näin poikanen kokeilla oikeaa huoraa, kokeilin pilluta kuiskasin olen märkä tosi märkä Katri kuiskasi olen ollut siitä asti kun meikkasin ja puin vaatteet, hieroin koko ajan märkiä huulia.

        Uskotko että olen kerran ollut melkein huorana, Kaarlon etelän työkaverit nai koko yön kun Kaarlo nukahti, nyt sama tunne, imin miehiä ja vähän väliä, ja aina joku nai,Kaarlo meinas herätä mutta antoivat kunnon paukun ja sinähän tiedät joi kerralla. Silloin tuntui että pillun huulet tulee ulos oli ne niin turpeana. Katri veti kalun esiin nousin ja housut putosi.
        Katri istui kalun sisäänsä näin minä haluan ja liikkui pientä liikettä imin nännejä Katrin meikkistä tuli mieleen vanhan ajan huorat. Katri kuiski en saa tarpeeksi tuntuu että lisää vain ja rutisti, ihanaa että olet koko yön kuolenkohan minä tähän, Kun vedin pillua kunnolla kalua vastaan tultiin kumpikin Katri sanoi se oli hyvää tosi hyvää.
        Katri meni pesuhuoneeseen pesi meikit pois. istuttiin vähä aikaa meni makkariin tuli tukka ponnarilla tiukka paita ja lyhyt hame päällä katsoin kysyvästi. Olen koulutyttö, haluatko tyttöä. Nuorena 16v oli naapurissa iso ukko kuulin naisten kertovan että on iso kyrpä, menin tekosyyllä sinne Herkko kehui minua, hyväili pieniä rintoja en osannut tehdä mitää kopeloi pillua ja otti kalun esiin, se oli isooo. Olin änhnyt koulupoikien kaluja kun esittelivät mutta tämä. Katri tuli eteen ja käski seisomaan laski housut. Kertoi että Herkko oli painanut kontalleen ja käskenyt runkata, runkkasin kaksin käsin näin tunsin olevani Herkko.
        Katri nosteli palleja ja runkkasi, Herkko käski nuolla kalua alhaalta sanoi näin äitisikin tekee nuolin isoa kalua ja jostain syystä otin suuhun näin Katri imi kalua.
        Kertoi että kalu oli jotenkin kyhmyinen imin ja imin ja nuolin Herkko varoitti kohta tulee katsoin kun kalu kasuno koko ajan ja sitten sieltä lenti valkoista spermaa koko ajan piti pestä pitkään poi ennen kuin lähdin.
        Minun kalu oli räjähtämässä laskin Katrin rinnoille kaikki. Karsi kertoi että oli seurannut äiti äkun isä oli poissa, kävi siellä usein tuli kotiin hyväntuulisena ja laittoi kaikkea hyvää sinä iltana. Kävi suihkussa ja tuli viereen, ihana tehdä sun kanssa kaikkea ihana.
        Vaimo ihmetteli miten äiti on virkistynyt ja kulkee kylässä ihmisillä ja meillä. Sanoin jos sillä on mies, kertoi että äiti on ollut nuorena aika vilkas ja joku sen toimista huononsi sen ja mummon väliä kun oli nuori.
        Illalla vaimon kanssa ollessa ajattelin se Herkko on pääsyt naimaan nuorta, panin vaimoa kunnolla, alkoi kertoa huh sinä nait kuin olisi iso porukka naimassa, silloin ajattelin äitinsä tyttö ja panin niin että kirkui kiimasta ja pakeni alla huusi ja laukesi laskin kaikki sisään olin niin kiimassa. Oli kainalossa ja kuiskas kiihotuit kun sanoin miehet osdottaa vuoroaan, ihanna olisin ko kaikkien huora, suutelin olisit.


    • Anonyymi

      Minulla vanhempi mies vakituisena seurana . 65v ja vaimonsa saman ikäinen. Kertoo ,että ei oikein kostu enää . Siksi niin innoissaan kun itse olen märkä ja ajatuksesta. Olen 38v.

    • Anonyymi

      Melkein 20 vuotta mielikuvitus laukannut.

    • Anonyymi

      kokemuksia on mutta en pannut, olen 44v ja mummeli oli yli 70v mummeli raahasi lähi baarista kotiinsa, syötti ja juotti, vei makkariin, menin sänkyyn ja mummeli riisui minut alasti, nuoli jokapaikan suunnilleen ja imi munaa ainakin tunnin, laukesin lopulta kun hän työnsi sormen peppuun ja lutkutti terskaa

    • Anonyymi

      H­­ei! Oma str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aikille, jotk­a haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://4124555.com/H/e4Ri 👈

    • Anonyymi

      He­i! Kuts­um­­­me sinu­­­t kä­ym­ään uude­­­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 http://3433444.com/H/S9eP 👈

    • Anonyymi

      60v naista nussinu pillu kostu mukavasti 56v mies

    • Anonyymi

      On kokemusta, samassa kerroksessa asuu erään johtajan leski nainen, on harmaa mutta pukeutuu vielä arvikkaasti. Kannoin hänelle kaappia sisään läksin pois, meni jonkin aikaa kertoi että pitäisi koota kaappi yritti mutta ei jalsanut.
      Menin sisään päällä oli paita ilman liivejä kertoi että tuli kuuma ja taisi selkä mennä käveli vain stretsi housut päällä joss lyhyet lahkeet. Kyykisteli vieressä näin rinnat melkein kokonaan jäin kiinni huomasi minä huomasin myös nännit tuli esille ja ei häpeillyt edessäni. oli kontallaan edessä otin lantiosta kiinni jäykistyi antoi pitää nousi ylöspäin otin rinnoista kiinni antoi hieroa. Sanoi olen75 sinä kolmekymmentä hieroin rintoja mikä ikää katsoo laskeuduin kontalleen eteen hyväilin rintoja ja suutelin nännejä Market kuiskasi tunnut ihanalta ja käsi meni lahkeeseen puristi ja otti kalun esille, olen viimmeksi en muista ja otti suuhun ihanan nuori ja kova kalu mennään. Istuttiin sängylle työnsin seljälleen imin nännejä Market nautti työnsin käden pilluun avasi melkein heti haarat kuiskasi anna heti meillä on aikaa, työnnyin voimalla Market rutisti siitä on pitkä aika oli yllättävän märkä ja lämmin Market piti käsiä leveällä imin samalla nännejä Market sanoi olenko huono nainen imin nännejä sanoin olet antava ja nain kovaa Market sanoi tunnut tosi isolta kun työntelin tuntui että tuun Market huusi laske sisään haluan tuntea kun laukesin Market oli kuin hukkuva. Kasattiin kaappia sanoi eikö voi jatkaa huommenna Market nauroi voi tottakai työnsin pöytää vasten tulin takaa sisään hieroin rintoja sormella hyväilin pylly reikää Market vain huokaili ses tuntuu hyvältä ja sai orgasmin jalat notkahti lakin taas sisään. Kävin pesulla ja lähdin kotia.illalla tuli viesti jatketaanko.
      Soitin ovikelloa Market katsoi ja nauroi terve huonolta naiselta.

    • Anonyymi

      Miten miehet oikein aloitatte homman? Minulla jo kauan ollut tiedossa yksi mukava ja virkeä, n. 75v leskirouva. Pyytää aina auttelemaan milloin mitäkin, silmäpeli hänellä tosi vihjailevaa.(mm. etumuksen tuijottelua, vaikka näkee että saatan huomata:)
      Itseäni kiihottaa ihan tajuttomasti tilanne!
      Tulee uniinkin ja kyrpä seisoo kuin rautakanki aamulla kun kuvittelen miten rouva päästäisi ilon irti ja pitäisi miehistä kullia hellästi hyvänä pitkästä aikaa. Uuuh! ai että nauttisin!! 😍
      Ja tekisi mieli oikeasti auttaa häntä tässäkin "pulmassa" kun valittaa yksinäisyyttäkin, mutta miten tehdä aloite niin ettei hän säikähdä ja kauhistuu vielä pahanpäiväisesti🤣Vai oisko parempi vain unohtaa.. 🤔
      Jonkun iäkkäämmän rouvan näkemys olisi tähän tietenkin paras, neuvo ihmeessä mitä teen jos jotain tulee mieleen! 🙄
      t. Mies isolla ämmällä.

      • Anonyymi

        Vain 19 vuotta vanha juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain 19 vuotta vanha juttu.

        Ei haittaa, mummot vain paranee vanhetessaan. 🤣


    • Anonyymi

      Olen kokenut 70v lesken lämmön ja voin sanoa kyllä osasi temput. Ratsasti kiimaisesti ja antoi sellasta kyytiä ai että... Vieläkin tavataan ,vietetään viikonloput nauttien

    • Anonyymi

      Minulla on sivusuhde 70 vuotiaan naisen kanssa. Hän on edelleen hoikka ja vatsaton, mutta sopivan persevä. Kyllä hän kastuu hyvin sormella ja nuolten. Itse olen 55 vuotias ja suht isolla varustettu. Naisella on suuret, monella mutkalla olevat häpyhuulet jotka on kiva kostuttaa ja avata nuolten ja sormilla. Aivan upea sängyssä.

    • Juuri Panin 67 v naista ja todella märkä ja hyvä.osaa temput hienosti.hyvät kyydit.

    • Anonyymi

      Ihani pantavia Leila 74v aivan namia.

      • Anonyymi

        öinen unesi?
        Kastelit lakanat.


    • Anonyymi

      Kyllä kostuu. Tuu kokeilemaan

      • Missä päin vaikutat? Täällä 56/182/95 mies Tampereelta ja vanha täti kiinnostaa.


    • Anonyymi

      80v naisen pillu kostuu paremmin kuin 50v miehen muna seisoo!

      Jostakin on kokemusta.

      Terveisin plus 50 v mies

      • Anonyymi

        Uskomatonta miten parin työnnön jälkeen vanhempi heti mukana. M 55v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on salamorsiamena 67v leski, oikea pieni "taskuvenus" on tiukka ja märkä, tämä puuma tekee kyllä kaikki temput! olen onnenpoika!

    • Anonyymi

      On ja kostuu!

    • Anonyymi

      Kyllä vanhemmat yli 80v. Mummotkin kastuu kunhan pitkäjänteisesti hoitaa. Jopa yli 90v. Toimii.

    • Anonyymi

      Kokeilkaa nuoret miehet käydä tekemässä remonttia vanhan mummon luona ja lopuksi pyytää pääsyä suihkuun ja kun sulla seisoo kun näytät sitä vahingossa mummolle niin kyllä saat mummon lämpenee ajatukselle ja jopa saat hyvät kyydit.

      • Anonyymi

        Pyyhe vyötäisillä suihkusta pois, istutut juttelee ja annat pyyhkeen aueta et kalusi näkyy mummolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhe vyötäisillä suihkusta pois, istutut juttelee ja annat pyyhkeen aueta et kalusi näkyy mummolle.

        Kyllä mummo innostuu kun kulli terässään ja terskan päästä tippuu kiima tipat..


    • Anonyymi

      Olen laukonut 70 v naisen sisään. Hyvältä tuntui

    • Anonyymi

      Vanhin, jota olen nussinut on ollut 56 vuotias, itse olen 10 v nuorempi. Nainen oli kaunis ja paras seksikokemukseni. Nussittiin muutaman kuukauden, hän ei etsinyt parisuhdetta, itse olisin halunnut hänet. Hänellä oli vaihdevuodet olleet jo 4 vuotta päällä, mutta oli halukas ja pillu kostui. Halusi seksiä, ja joskus sitä oli 2-3 kertaa illan ja aamuyön aikana. Ihan turha siis puhua, että kaikki vaihdevuosissa olevat naiset olisivat haluttomia. Tämä oli halukkaampi kuin ketään aiemmista ja nuoremmista naisista. Ja seksi oli upeaa. Harvinaisen miellyttävä kokemus. 60-70 vuotiaista ei siis kokemusta vielä. Kaikki me vanhenemme, ei vain naiset. Jollain miehillä tulee jo 50 v erektiohäiriöitä. Etenkin alkoholiin taipuvilla.

    • Anonyymi

      Voin sanoa kun olin kylpylässä ja useissa eri ravintoloissa töissä,
      komea urheilijakroppani kiinnosti naisia jonoksi asti,
      vanhemmilla naisilla oli usein paljon paremmat eväät kuin ihan nuorilla,
      ei se ole mistään kiinni,
      ja sen huomaa kun paljon niittää,
      voi olla monta lasta ja ikääkin vaikka kuinka niin on todella tiukka, kun taas ihan nuori ja kokematon ja todella iso ja löysä, noin se vaan on.

    • Anonyymi

      Kyllä vanhassakin saunassa hyvät löylyt saa!

    • Anonyymi

      Käyn usein yli 80v leski anoppiani "auttamassa" kiitoksesi saan hellyyttä, pitää minua kaikin tavoin hyvänä, imettää tissejään kun tietää että tykkään imeä pitkään, suuseksistä nautimme molemmat, pillu on kiimasta hetkessä märkä kun nuolen ja imen huulia ja klittaa hellästi, tunnen kuinka se värisee kuin sähköiskuja saisi kun alkaa saamaan orkkuja, anoppi imee kulliani kovalla imulla ja samalla välillä runkkaa ja tuntuu todella hyvältä kun on ottanut hampaat pois ja puristaa ikeniään vasten samalla kun imee voimakkaasti kunnes laukean sen suuhun, hetken levättyämme usein vielä rakastelemme lusikassa hempeästi, kuinka ihana imupillu sillä onkaan....

    • Anonyymi

      Soittelin tutulle eronneelle rouvalle jonka naapurissa asuin muutama vuosi sitten. Silloin hän oli 64 v ja pääsin pukille. Sittemmin olen kesälomilla satuttanut reissun hänen kauttaan. Hän on oikein sievä ja kiinteä ikäisekseen ja kastuu niin että alla on oltava pyyhe ettei patja kastu. Viikonlopun aikana on saanut monet lastit sisäänsä.

      • Anonyymi

        Käyn panemassa saman ikäistä varattua Hämeessä kun työ matkalla. Kans hyväkuntoinen muodokas nainen, pillu tosi kireä ikäisekseen. M 30


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käyn Savon kuusimetsien takana kiimaisen naisen luona panoilla. Kosteaa löytyy ja avanto auki nainen kohta 70 vuotias.

      • Anonyymi

        Me taidamme käydä saman naisen luona, kyltymätön tapaus, namm


    • Anonyymi

      On kokemusta ja parasta oli mitä olen kokenut. Nainen oli 72v isot raskaat tissit ja hyvä runsas perse.
      Pantiin joka paikkaan ja kyllä oli tussu märkänä, oli mitä nuolla.
      Tämä ainakin oli tosi kiimainen nainen. Naisia tullut naitua ennen ja jälkeen, mutta vastaavaa en ole kokenut.
      Jos vielä tarjoutuu tilaisuus, en epäröi sekuntiakaan .
      Suosittelen kaikille, jotka haluavat oikeasti naida ja kunnolla.

    • Anonyymi

      U­­us­­i sek­­­si­­teatteri ava­utu­­u Su­­­omeen! Kutsu­­­mme kai­­kki­. Il­­­moit­tautum­ine­n ry­hmä­ämme tääl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W5o6I9

    • Anonyymi

      Oli kyllä upeaa touhua 70 naisen kanssa,paikat kostu hyvin,oli pitänyt paikat kunnossa. Isot tissit ja nätti pehko. Tavataan toistekkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle kävi niin että vaimon veli erosi ja tämä hänen exä on oikein kaunis ja hyvä kroppainen 66 vuotias. Itse olen 55 v. Hän on sellainen pieni rintainen, mutta sopivan persevä. Kyläiltiin silloin tällöin ja oli pientä vilkuilua puolin ja toisin. Kerran rohkaisin mieleni ja menin käymään ja silloin se kävi ilmi että on se molemmin puolista. Pukille pääsin ja voin sanoa että kyllä oli timakka nainen sisältä ja päältä. Olen kyläillyt silloin tällöin samoissa merkeissä. En tiedä tietääkö hänen aikuinen tyttärensä meidän touhuista, mutta joissain juhlissa on jännästi katsellut minua kun jututin äitiään.

    • Anonyymi

      Kostuminen riippuu miehestä ja siihen pystyy hyvin harvat, eikä koskaan missään yhden illan jutussa ja suuri ikäero on haitaksi.

    • Anonyymi
    • Kyllä kastuu kovastikkin. Kokemus yli 70 vuotiaista ovat parhaita sangyssä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen nussinut 62 vuotiaista kauniin puoleista naista. Oli yksi parhaista seksissä. Osasi ottaa myös poskeen. Olisin halunnut hänet, mutta oli varattu. Paljon parempi kuin nuoremmat haluttomat muikit. 3 kertaa harrastimme hyvää seksiä, joka on jäänyt mieleen.

      • Anonyymi

        Itse siis oon 15 vuotta nuorempi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­tsum­me sinu­­t käym­­ään u­­­udess­­­a cha­­­tis­sa! Mei­­tä on yli mil­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L8c4C1

    • Anonyymi

      Toivoisin löytäväni 60-80v naisen tuusula-kerava-hyvinkää alueelta jonka luokse 60ukm voisi tulla pitämään salaa oikein hyvänä ;)

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­t kä­­­ym­­ään uude­ss­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S1a2H7

    • Täällä 57/182/95 mies Tampereelta etsii vanhempaa 65-80 daamia ystäväksi ja seksikaveriksi. Olen siisti ja fiksu.
      Yhteyden saa naapuripalstalla.

    • Anonyymi

      U­­­us­­i s­­­ek­si­­tea­tteri ava­­­utu­­u Su­­ome­­­en! Ku­tsu­mme kai­kk­­­i­­. Ilmoit­­tau­­­tumine­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­äl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M1r0R5

    • Anonyymi

      Tiedätkö kuinka paljon tuon ikäisia (ja vanhempiakin) naisia on puutteessa joka puolella Suomea ,se on aivan uskomaton määrä ! on Leskiä, karanneita ,varattuja ja sinkkuja...kaikki haaveilee että kun sais miehen kylään...yöllä ei mainaa unta saada kun ne haaveilee seksistä...
      Mutta sitten on se iso ongelma...kun moni ei kahtaa hakea seuraa mistään...jos joku ehdottaa vaikak kaupan edessä niin ne säikähtää ja melkein suuttuu vaikka ne on aivan kiimassa niin silti tulee joku lukko päälle jos ois mahdollisuus ja puute jatkuu ja jatkuu...

      • Anonyymi

        Juuri näin. Minulla on suhde naiseen joka on 68-72 v. siis nelisen vuotta. Alussa hän esteli ja kierteli kun oli ikä eroakin 15 v. , mutta sitten kun viimein päästi pukille sai niin että huusi vääntelehti. On timmi ja liikunnallinen nainen ja aika pitkä. Rinnat ovat tietysti jo hieman eri kuin nuorella, mutta kauniit isonänniset. Ne ovat kuin taikanappulat. Hän laukeaa useimmiten kun takaa pannessa näpelöi rintoja js samalla lentää itselläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Minulla on suhde naiseen joka on 68-72 v. siis nelisen vuotta. Alussa hän esteli ja kierteli kun oli ikä eroakin 15 v. , mutta sitten kun viimein päästi pukille sai niin että huusi vääntelehti. On timmi ja liikunnallinen nainen ja aika pitkä. Rinnat ovat tietysti jo hieman eri kuin nuorella, mutta kauniit isonänniset. Ne ovat kuin taikanappulat. Hän laukeaa useimmiten kun takaa pannessa näpelöi rintoja js samalla lentää itselläkin.

        Varmaan monasti alussa joutuu tekee työtä et pääsee tarpeeksi lähelle. Vaikkkakin kiima saattaa ollut pitkään joka myös estää lähentymisen nuorempaan mieheen ehkä kiintymyksen pelkokin. Varmaan kun pukille pääsee estot laukee kyllähän nuorempi vanhempaa kiehtoo.


      • Anonyymi

        Onko noin? Minä taas haaveilen joka ikinen päivä vanhemmista naisista, joilla kunnon muodot ja pääsyä niistä nauttimaan.
        Nyt ei kyllä kysyntä ja tarjonta kohtaa toisiaan.


    • Anonyymi

      Jos saisin valita 20 v. tai 75 v. nainen niin ei tarvisisi hetkeäkään epäröidä:) vanhempi tietenkin nam.

    • Anonyymi

      U­­u­­­si s­­ek­si­­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­­ome­en! Kutsu­mme kai­kki­­­. Il­­mo­it­tau­­­tum­­­ine­­n ry­­­hmä­­ämm­­e tääl­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S1a9Y5

    • Anonyymi

      Mökkeilen kesällä Ahvenanmaalla viikon..Löytyiskö mukavaa mummelia tällaiselle 70v ukolle?

      • Anonyymi

        Voi kun olisit täällä Saimaan lähistöllä mulla mökki. T. Mummeli 68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisit täällä Saimaan lähistöllä mulla mökki. T. Mummeli 68

        Milloin meet mökille? Tulisin mielellään panee sua kunnolla. Saisit nuorempaa jäykkää kaluani ja spermaisin sut kunnolla. M 44v Savonlinnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin meet mökille? Tulisin mielellään panee sua kunnolla. Saisit nuorempaa jäykkää kaluani ja spermaisin sut kunnolla. M 44v Savonlinnasta

        Menen vapun jälkeen koko kesäksi. Haluisitko tosiaankin vanhempaa? Olen hyvässä kunnossa joten pakoon ei tartte lähtee kyllä kaipaisin hyvää seuraa ja kuten kirjoitit, kunnon panoa vielä nuorempaa josta saisin nauttia. Spermata voisit kunnolla, tässä iässä pelkoa raskudesta. Oletko vapaa vai varattu kysyn siksi, voisit viettää aikaa pidempään kanssani. Tekisin hyvää ruokaa, saunottais ja yhdyttäis niin usein kun haluat. N 68v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisit täällä Saimaan lähistöllä mulla mökki. T. Mummeli 68

        Asun Ruotsin puolella..Saimaalle vähän liikaa matkaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on parasta hommaa mitä nuorempi mies voi ilman housuja tehdä:)
      Kerran kävin kylässä 65 v. pieni ja hoikka urheileva nainen ja aivan ihana ,kyllä jää kaikki nuoremmat toiseksi . Aivan ihanaa :) Ei todellakaan tee mieli 20 naista kun sellaisen kans pääsee hommiin:)
      Sillä lähti tajukin kun rakasteltiin...Kerran kun nuolin sitä pitkään ja hellästi ja se mua....69 asennosta niin sattui vahinko kun se sai voimakkaan pitkä orgasmin ja oli ihan muissa mailmoissa sen . hammas teki vekin pikkuveljeen joka oli samalla suussa ,verta tuli ja hommista ei oikekin tullut mitään sen jälkeen sillä kerralla.
      Tekis mieli soittaa että saisko tulla taas takaoven kautta talkoisiin;)
      Mutta ei kehtaa soittaa, ettei häiritse jos sattuu varattu olemaan nykyään kun on jo aikaakin jo ainakin 3 v. .

    • Anonyymi

      Kerran kävin netin kautta vähän pyöreämmän niin kuin ne sen ikäiset monesti on 73 v. Leski naisen luona kyläilemässä oli mahtava kokemus vaikka ikäeroa oli yli 20 v.
      Mutta seuraavana päivänä kävin kaupassa siinä lähellä ja tuli trollaattorin kanssa vastaa kun autolla olin lähdössä ei huomannut mua, niin sitten ajettelin että huh huh... mitä on tullut tehtyä...(ei sitä rollaattoria sisällä näkynyt ehkä oli kerrostalon aulassa )
      Muutaman päivän jälkeen laittoi taas viestin että tulisitko uudelleen kylään..oli pakko keksiä jotain teko syy menoja ....mutta hetken aikaa kun mietin kuin ihanaa oli... laitoin vistin että sainkin siirretyä menoja että voisin tulla taas käymään... Ja taas oli Hauskaa ,nyt se olikin tällä keraa kesämekossa ovella vastassa ,eikä mitään ollut alla;) siinä jäi kahvit juomatta:) vaikka oli kyllä keittänyt valmiiksi..no juotiin sitten myöhemmin ,ei ollut enää oikein tuoretta:)
      Vanhemmat naiset on aivan ihania.... se on parasta hyväntekeväisyyttä kun heitä auttaa ,siinä saa molemmat hyvän olon.
      Pitää muistaa tosiasiat naiset ja miehet haluaa molemmat seksiä.
      Naisilla seksuaalinen aktiivisuus alkaa aikaisemmin ja loppuu myöhemmin kuin miehillä siis kun pojat rassaa mopoja tytöt katselee muutaman vuoden vanhempia poikia kun papat istuu kiikkutuolissa niin mummot haaveilee nuoremmista miehistä.Näin se vaan menee... Sitten kun mummo leskeksi jää niin onhan se hullua kiusata itseä ja pyöriä puutteessa peiton alla jos kerta on mahdollista ottaa ilo irti meihen kanssa. Kyllä vanhempia naisia pitää auttaa :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toukokuussa 2003 nussittu nainen on nyt, vuonna 2023 jo 85-90 vuotias, joten se on siinä ja siinä kastuuko. Muuten varttuneet naiset ovat omalla tavallaan ainut kertainen nautinto, kokemusta on.

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin minun 83v leskianopilla pillu kostuu. ei tarvitse kuin vähän hieroa niin kiima on päällä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anu Sinisalo on lähes 60 v nainen ja kuumempi kuin kukaan nuorempi. Ei se ikä vaan se millainen ihmisen olemus on + millainen ihminen on sisältä. Taidat olla hyvin pinnallinen ihminen, raukkaparka.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eilen kävin tutun 76v mummon luona "päiväkahvilla" , mies on ollut sairaalassa pitkään ja mummo pitkään ilman kullia, kyllähän oli mummolla ihanan märkä ja kiimainen vittu, naitiin ja nautittiin pitkään.

    • Anonyymi

      Ainakin venäläisille sotilaille ovat kelvanneet Ukrainassa kaikki sukupuolet ikäryhmien ollessa 1-90 vuotta.

    • Anonyymi

      Pikkujoulujen jälkeen päätyin punkkaan naisen 63v kanssa. Olipa kiimainen nainen ja ehkä parasta seksiä mitä olen ikinä saanut. Kaikkiin reikiin sinä yönä ja aamulla väsyneenä kotiin ja meni ihan kohmelon piikkiin. ukm.42 ja kotona seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kastuu hitto kun sais sellasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käyn aina välillä panemassa 64v tosi laihaa ja kiimaista vanhaa pikaa, ihanat pienet ketun nokka tissit nöpöttävillä nänneillä, tiukka pieni pillu ja kostuu hyvin, tykkää nuolemisesta ja klitoris on iso kuin pieni kulli joku tulee nätisti esiin hupun alta, tykkää olla 69 eniten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihana

    • Anonyymi
    • Joo ovat ihania. Jos täältä löytyisi 65v tai siitä ylöspäin rouva, niin 57/182 siisti rento kaveri tarjoaisi rentouttavaa seuraa.

    • Anonyymi

      Olen saanut kolmen 65+ upean naisen kanssa nauttia seksistä ja upeita kokemuksia kaikki.
      Yhtään ei ole kuivuus vaivannut, ihanasti ovat kostuneet. Ensin kun hyvin nuolee ja kiireettömästi hyväilee, niin kostuu kumppani aivan varmasti.
      Ensimmäisen kerran jälkeen kosteuden viimeistään takaa jo aiempi sisään lauettu lasti. Jokaisen kolmen kanssa olen rakastellut paljaalla loppuun asti.
      Itse olen reilu nelikymppinen mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähes 8 vuotta olen tapaillut 22 vuotta vanhempaa naista. Hä. Nyt 82 ja edelleen parasta seksiä mitä olen koskaan saanut.
      Hän leski ja minä aviossa joten joudumme järjestelemään aina meidän tapaamiset jotenkin.
      Tapaamme muutaman kerran kuukaudessa ja välillä niin että voidaan olla koko yö yhdessä.
      On aivan uskomattoman upeaa katsoa hänen laukeamistaan. Kestää todella pitkään ja vaipuu jonkinlaiseen horrokseen hetkeksi mutta 10 minuutin jälkeen haluaa taas lisää.

    • Anonyymi

      Silloin tällöin tapaan ohi kulku matkalla entistä naapuria joka on 67 v oikein sievä, sopivan persevä ja pienehköt rinnat. En aluksi meinannut uskoa ikää kun on niin kiinteät reidet ja perse. Kyllä kastuu ja laukeaa kuin nuorempikin nainen. Monen nuoremman pillu on tuntunut väljemmältä kuin hänen.

      • Miten te näihin naisiin tutustutte ja teette aloitteen? Ite netin kautta yleensä tutustunut.


      • Anonyymi
        Ramhauttaja kirjoitti:

        Miten te näihin naisiin tutustutte ja teette aloitteen? Ite netin kautta yleensä tutustunut.

        Tansimassa käyn ravintoloissa viikolla ja kesäisin lavoilla. Rouvat keskenään monasti liikkeellä kun ukot kotona nyhvertää. Usein ekalla kertaa tutustun ja annan käyntikortin, heitän huumorilla kun mieli alkaa tehdä vaihtelua laita viestii luottamuksella. Viikon sisään saan viestin yleensä, olipa ihanat tansit jatkan keskustelua, sovin tapaamisen johtanut yleensä hyvään panoon. M 58


    • Anonyymi

      Kyllä on melkoisen hölmö aloitus. Naiset ovat tuossa iässä parhaimmillaan seksiin.
      Ei ole tullut vastaan naista, joka ei ole tullut märäksi, kun olen ottanut tussun suuhuni ja alkanut antamaan kielihoitoa.
      Jopa yli 70v anoppi tuli märemmäksi, kun mun muija koskaan ollut ja nuolla sai niin kauan, kun halusin.
      Koitappa joskus tuollaista oikeaa naista, niin tulet hämmästymään minkä nautinnon saat.

    • Anonyymi

      Nussin 75-vuotiasta grannyani pari kolme kertaa viikossa. Vaikka vittu on edelleen kostea, Hän haluaa kuitenkin käyttää liukastetta, jota saan sivellä hänen karvaiseen vittuunsa. Liukaste on kuin spermaa, joten on kiva tulla liukkaille ja naidessamme hokea hänelle, kenen spermat hänellä nyt on vitussaan...

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­ts­­­um­­me sinu­t kä­­ym­­ään uudess­a chatissa! Meitä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/J8o3N2

    • Anonyymi

      Kyllä on kokemusta hyviä naisia nussia niitä antavat hyvin

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää tietää buaahaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      76v mummon luona käyn kylässä ja aina on valmiina odottamassa pillu kiimasta märkänä, antaa nuolla ja ottaa suihin, ihanan karvainen pillu ulkonevilla huulilla ja isolla klitoriksella, peppuun ei anna panna, vähän sormella antaa koittaa....

    • Anonyymi

      H­­e­i! Kuts­um­­me sinu­t kä­ym­­ään u­udess­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://arara-ik.com/H/X2f7T5

    • Anonyymi

      Se kostuminen on ihan muusta kiinni kuin ijästä,ei välttämättä nuorempikaan kostu aina.Itse olen pannut 75v naista jolla oli kyllä kosteutta ,ei tarvinnu liukkaria laittaa.parasta naitavaa oli,mitä olen koskaan saanut..ei ikä ainakaan pahenna,päin vastoin.Vanhat"munnot" ovat usein todella kiimaisia.

    Ketjusta on poistettu 193 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe