Millaisia oireita teillä ilmeni alkuun kun aloititte lääkekuurinne? Aloitin Sepramin käytön viikko sitten ja lääkäri sanoi, että lääke alkaa toimia noin parin kolmen viikon jälkeen ja että ensimmäinen viikko voi olla entistä pahempi. Kaksi ensimmäistä päivää olivat itselläni oikein mukavat, ei oireita, ei paniikkia, mutta nyt on ollut jo muutaman päivän pahaa oloa. Heräilen säpsähtäen öisin, ja tyyny on yleensä hiestä märkä. Lisäksi pää tuntuu hetkittäin siltä että voisi räjähtää millä hetkellä hyvänsä. Oliko teillä vastaavia oireita?
Lääkekuurin alun oireet...
amaranth
2542
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Sepramin aloituksen kanssa oli huono olo, huimasi ja oksetti. Oireet tosin meni ohi jo muutaman päivän päästä. Söin niitä masennukseen, varsinainen hyöty alkoi tuntua vasta kuukauden päästä. Tänään vaihdoin kyseisen lääkkeen toiseen kun tuntui ettei enää tehonnut niin hyvin. Lopetusoireet oli vielä pahemmat! Tuntui kun olisi kännissä koko ajan...
kuuluvat asiaan, voi mennä pitkäänkin ennen kuin
tilanne tasaantuu, itselläni meni 3-4 kk ennenkuin
kaikki sivuvaikutukset katosi, On vain mitattava hyödyn ja haitan suhde.