Voi että kun kuulostaa ihanalta ton neitsyt-vaimon naputus,ja kenkkuilukin.Meinas nääs lähtee taivaiseen kuoroon kun sydän krakas pahemman kerran,sain hänet kuiteenkin vielä pitää,sitä en tiedä miten kauan,mutta ette voi ehkä ymmärtää miten hyvältä kuulostaa sanoo hän vaikka mitä,on kuin enkelkuoro laulais,hyvät kamut huomatkaa vaimonne paremmin ennen kun on liian myöhäistä.YKS HERÄTETTY.onneks ei liian myöhään.
Minä onnellinen.
2
888
Vastaukset
- onnellinen puolestasi
...joku kirjoittaa (härkäsivulla kun ollaan) että sen takia sydän petti kun on härän kans, mutta olisin eri mieltä... kaikki tuntemani härät erittäin sydämmellisiä ystävällisiä ihmisiä tosin joskus vähän itsekkäitä ja vaatii juuri tämän kaltasta herätystä mitä olet kokenut... mutta vois yleistää suomalaisen miehen luonteenpiirteeks... liekö suomalaismiehet kaikki härkiä(:
- -veskari-
..huomasit onnesi!:)
Ihana tuo viestisi, ei voi muuta sanoa.
Ymmärtäisipä kaikki ihmiset elämän/terveyden arvon, kaiken sen mitä jäljellä on.
Eikä vain katsoisi sitä mitä on viety pois.
Olen toinen herätetty, hieman eri tavalla kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184