Aamulla laitoin kissalle ruokaa kuppiin, jota se ei kaikkea syönyt. Nyt viiden tunnin kuluttua siinä ruoan joukossa on jotain ihme valkoisia munia. Isoja röykkiöitä pitkulan muotoisia munia. Tätä on jo toistunut monena päivänä viimeisen kahden viikon aikana.
Onko ne kärpäsen toukkia vai mitä ihmettä?
Kissa on kyllä madotettu ja puhtaaseen kippoon aamulla laitoin ruoan suoraan annospussista.
Onko niin, että kärpänen munii siihen ruoan joukkoon, vai mitä tää nyt oikein on.....
Kärpäsen toukkia???
1
2564
Vastaukset
- catmania
Luultavasti kärpäsen tai jonkin muun ötökän munia.
Eivät varmaan ole kissalle vaarallisia jos sattuisi niitä syömään ruoan seassa,kissathan muutenkin syövät kaikenlaisia pieniä ja isoja ötököitä.
Meillä ainakin oikein kilpaillaan kuka saa pyydystettyä jonkun ryömivän tai lentävän otuksen.
Näin kesä-aikaan on kärpäsiä ym.liikkeellä ja munivat kyllä ruokiin.
Ei se ole kauhean vakava asia jos kissan/koiran ruokaa jää kuppiin kyllä kissa itse päättää syökö se sen vai ei.
Meillä saattaa usein tapahtua näin ja silti kissat ovat varmasti hyvin hoidetut.Kisat eivät syö mitään jos eivät halua eikä ole vaarallista jos syövät vähän vanhaa ruokaa tai pari toukkaa.
KIssan matojen kanssa ei ole tällä asialla mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468