Nyt kun taas alkaa koulu, on kastajaisten aika. Kertokaa jotain ideoita baarissa järjestettäville rasteille. Kun ollaan sisätiloissa, ei omilla viinoilla läträäminen ja kauhean sotkun aiheuttaminen tule kysymykseen:( Eli jotain "sisäsiistejä" ideoita kiitos!:D
Kastajaiset
3
1386
Vastaukset
- viime vuoden fuksi
Itse olin viime vuonna Turun yliopiston Indeksin (Yhteiskunta- ja kasvatustieteet) kastajaisissa. Ja mitä mieltä olen: ne olivat yhdentekevät, tylsät ja osittain lapselliset.
Rastitehtävissä oli joitakin ihan hauskojakin juttuja. Mutta mikä olisi olennaista, niin kastajaiset voisivat tarjota pohjan poikkitieteelliseen tutustumiseen ja yhteyteen. Sellaista oli kuitenkin sangen vähän, kun jakauduttiin pieniin ryhmiin, joissa kastajaiset vedettiin läpi. Loppubileet eivät myöskään asiaa korjanneet.
Nyt vaihdan yliopistoa, ja enpä taida enää uusiin kastajaisiin mennä. Muualla tutustuu paremmin ihmisiin, eivätkä viime vuoden kastajaiset olleet erityisen hauskat, vaan tylsähköt ja lapselliset. Lapsenmielisyys on positiivinen asia, sitä ilmenee mm. tutkijoiden innostuksessa alaansa. Kastajaisten nöyryytyksenomaiset "rituaalit" taas ovat kastia lapsellinen.- Noob tormentor
Harmi ettei sinulla ollut hauskaa kastajaisissa.. Siellä tarvitaan kuitenkin sitä itselleen nauramisen taitoa.. Olisit kuitenkin voinut kertoa, mitä hauskaa rastilla tehtiin. Se kun oli se tieto jonka halusin kuulla.
- kunniaan
Kehotan kyllä kaikkia uusia fukseja kastajaisiinsa osallistumaan. Itse olen aiemmin ollut fuksina niissä ja voin suositella. Siellä on vain hauskaa :) Itselleen on korkea aika oppia nauramaan viimeistään sen ikäisenä, kun pääsee jo yliopistoonkin! Ja kyllä alkoholi kummasti auttaa totisempiakin osallistujia ;)
Mielestäni missään muualla ei yliopstossa tutustu toisiin niin hyvin kuin bileissä, mm. kastajaisissa. Esim. luennoilla ei kovin syvällisesti ehdi jutella kenenkään kanssa. Joten rohkeasti kastajaisiin ja muuhunkin mukaan kaikki vaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072