Nyt pitäisi löytää hyvä asianajaja. Rehellinen ja kohtuu hintainen. Ei saa olla minkään asteen luonnevikainen. Eikä sellainen, että ajaa vain omia etujaan ja laskuttaa siitä asiakasta.
Ja osaa erottaa vastustajan luonnevikaiset tempaukset. Eli siis puolustaa minua, mutta tehden sen rehellisesti.
MISTÄ HYVÄ ASIANAJAJA
38
10065
Vastaukset
- kapa.
A-Legal
http://www.a-legal.fi/ - yhteyttä
Pertti Suonioon,hoiti ainakin minun asiani erittäin mallikkaasti.
- kaapunnipoeka
Unto ja Make tae Sexton Plake. Sitte vielä Muuros Kake. Lienevätkö ennee Elossa vae oovatko Kupsissa?
- sama kait
kaapunnipoeka kirjoitti:
Unto ja Make tae Sexton Plake. Sitte vielä Muuros Kake. Lienevätkö ennee Elossa vae oovatko Kupsissa?
Entäs se Ierikka. Ossaakos se asioita ajelle. Vai mittee se vuan ossoo tehä.
- Hyivittu
Suonio pelaa likasta peliä. Se on semmonen kusipää.
- taustat hyvin
Neuvoisinpa todella selvittämään asianajajien taustoja ja suosituksia. Valitettavasti Kuopiossakin on kyseenalaisia alalla toimijoita (yksi ainakin), jotka ovat omat asiansakin sotkeneet niin lahjakkaasti, että ihmetellä pitää kuinka pystyvät lain kirjainta noudattamaan toimeksiantajien lukuun. En tiedä miten asianajoliitto ei aseta sanktioita, vaikka henkilön tilanne on sielläkin tiedossa. Valitettavasta ko. lakimiehen nimeä ei voi paljastaa, ellei halua itseään lakitupaan...
- marijane2
tarvitsen pikaista lakiapua,asiaani viivästytetty 2011-2013,ainaesteellisiä sukulaisiani,jääviä luottamuspula,röyhkeä ryöstö lieksan poliisista ei apua 1994-2013,haettu apua 18.vuotta,yksin asiat vain sotkettu sekaisin,ei edes toumari enää saa selvää??????edunvalvonta ei toiminut,se iisalmessa,välitystilillä 10 sosiaalia sotkemassa.kyseessä v akava asia,uskokaa jo. olisiko kuopiossa asianajajaa,joka ei asiakkaan sukulainen,ja kuuntelisi pitkän asiani???nopeasti selitettynä noin tunti.
- niinittöst
Julkiset oikeusavustajat ajavat luonnehäiriöisten asioita. Kuten mm. Jaakko Mustonen. Julkisia varoja tuhlataan siihen ja siitä pitäisi puhua Heureka kokouksessa.
- poppo
joo minulle hän sanoi että kyllähän sinä itsekin ymmärrät ettei voi lastasi luonasi pitää kun olet niin mielisairas, marianne oli jo silloin yli 12 vuotias.
sanoin että nyt meille samantien taisi tulla luottamuspula. - poppo
poppo kirjoitti:
joo minulle hän sanoi että kyllähän sinä itsekin ymmärrät ettei voi lastasi luonasi pitää kun olet niin mielisairas, marianne oli jo silloin yli 12 vuotias.
sanoin että nyt meille samantien taisi tulla luottamuspula.kouopion haon asiakirjoissa minulle oli joku lääkäri tehnyt lääkemääräyksen 1 mg vahvuisesta psyykelääkkeestä ja mielestäni se on törkeää ihmisoikeuksien loukkaamista vedota asiaan josta on näyttöä vain 1 mg edestä. minusta on tehty hämeenlinnan keskusairaalassa psy. terveen diagnosia joitain vuosia aikaisemmin ja olen koulutukseltani opettaja, käynyt hämeenlinnan opettajakorkeakoulun ja moitteettomuustodistuksessani ei ole merkintää. joten valtion varat taitavat mennä kiusaamiseen.
- talotmetsineen
Mustonen ei vaineskaan vieraista vammaisista ... voi kurjuus heidän osaansa
- pasilius kuikka
Kenen mainos oli missä luvattiin sotkut selvittää ja selvät asiat sotkea ?
- kirjooootettu
Ota rotweiler asia ajajaksi kyllä se pärjää siinä missä muutkin , suosittele nsitä joka kouluttaa rotweileria siellä kentällä... josta on täälläkin palstalla kirjooootettu
- ytguhijoklpå¨ö
- yep,yep
Lapinlahdella asiat ratkaistaan haulikolla:
"Lapinlahdella mökkinaapurinsa ampumisesta epäillyllä miehellä oli uhrinsa kanssa pitkäaikaisia rajariitoja, kertoo Pohjois-Savon poliisi. Suukopu päättyi lauantaina dramaattisesti, kun kuusikymppinen mies ampui haulikolla naapurinsa tämän kesämökin pihaan." - Nero
Minulla on ollut asianajaja, joka puollustaa vain omaa palkkiota, ei välitä asiakkaan asiasta. Ennen oikeuden käynnin alkua on nostanut palkkion pilviin ja sanoo, jos et maksa tätä, niin en aja asiaasi. Samoin, että en maksa mitään, jos juttu hävitään, koska olin kerännyt materiaali ja ne olivat tosia ja kaikkien lakien mukaan. Asianajaja laski, jos voitamme jutun, niin oikeusaputoimiston asiakasta ei panna maksamaan hänelle, kun vaivaiset 1500 euroa. Asianajaja oli vielä tuttavani ennen, kun annoin hänelle jutun keskustelimme puhelimessa, mitä se tulee maksamaan, jos häviän jutun totaalisesti. Asianajaja sanoi, todistajan läsnä ollessa, että 3000 euroa. Minulla oli oikeusturvavakuutus, mutta vakuutuksessa oli porsaan reikä ja sitä ei tuohon asiaan voinut käyttää. Minä kysyin vakuutusyhtiöltä ensin ko. asian. Tiesin tuon asian ennen, kun olimme ryhtyneet juttuun. Siitä huolimatta asianajaja kysyi vielä asiaa vakuutusyhtiötä, josta sai kielttoieisen päätöksen. Tämän kyseinen asianajaja laskutti myös laskussaan, samoin yhteyden ottojaan, jotka kuuluivat toisen jutun hoitoon, joka oli tuolloin Helsingissä ja hän ei siellä saanut haluamaansa summaa Hovissa, vaikka voitimme jutun. Hän laittoi noita nevotteluja ja päiviä, jotka kävimme tuon Helsingin Hovin asian takia. Tai hän otti turhaan yhteyttä, vaikka ei ollut mitään asiaa, saattoi jauhaa, jotain raha summaa monet kerrat. Tärkeistä ja keskeisistä asioista ei kyennyt puhumaan tai ei halunnut puhua. Olen pohtinut sitä, että laskutuksen pitäisi perustua asiakkaalle tulleeseen hyötyyn prosentuaalisesti ja sitten olisi, joku peruskulu mm. toimistotöistä, joku 29 euroa/tunti ja oikeudessa esiintyminen joku 500 euroa, kilometrikorvaus 0,25 euroa/km ajoaikana voi tehdä valmistelevaa aivotyötä ja vaikka puhua sitä nauhalle, siitä ei enempää maksettaisi.
- Pullolla päähän
Kuka näitä paskannuksia nostelee?
- ent.asiakas
Suonio on hyvä, ellei paras Kuopiossa.
- Nero
Onko sinulla puhelin numeroa ja koko nimeä Suoniosta, miksi olet entinen asiakas. Osaako laskea hintansa asialisesti ja lähteekö toista asianajajaa vastaan, jos tämä on tehnyt virheitä paljon.
- Juhana72
Älä vaan sekaannu Suonioon, se on kiero mies.
- Ludvig Millehouse
Onkos sulla millä maksaa??
- jsfkljgoreijgero
Kyllä on väärin että oikeutta saa vain ne joilla on varaa maksaa asianajajien huippupalkkioita! Ei ihme jos jotkut turvautuu oman käden oikeuteen...
- Käpykumpu
täältä löytyy: https://www.youtube.com/watch?v=5RyuZOVz39Q
- 9999977776
Suosittelen lampelaa !
- 967
Kellään kokemuksia Manilex toimiston asianajajasta?
- fjjtddchjjfss
suosittelen välttämään manitvex toimistoa
- Ruplar
fjjtddchjjfss kirjoitti:
suosittelen välttämään manitvex toimistoa
Mikä on vikana tuossa Manilex toimistossa, sitä minulle ehdotettu
- Manijuu
Tekee silleen rutiinimaisesti työnsä, ei ole mitään erityistä intoa paneutua. Ei ollut paljon apua. En ole kukaan noista aiemmista kommentoijista.
- Karporator-engine
Hannu Karpo on paras asianajaja mutta taitaa olla nykyään jo eläkkeellä...
- peräkorven-Hanu
Enpä tiedä, mutta suurin osa vastaajista olisi mielestäni kyllä jonkinlaisen hoidon tarpeessa, ei välttämättä lakiasioissa.
- peräkorven-Hanu
Siis, jonkinlaisen muunkin, kuin lakiavun tarpeessa, oli tarkoitukseni asia ...ilmineerata.
- laeska.sika
Mistee hyvä sianajaja kun ee laeskimus viiti lähtee karsinasta ulos...
- ei_kiesus
Ellette huomanneet niin tämä on jo kymmenen vuotta vanha ketju joten lienee turha enää tätä nostella.
- Motiivisi
Hyvin ajankohtainen ketjuhan tämäkin on ja jos sinua haittaa ei ole pakko tulla katsomaan niin ellet sitten ole asianosaisena jollakin tavoin.
- fgtthhjjukkjh
Heikki Lampela ja sihteeriksi Kärpänen
- äläpihtaahäviät
Vanhan kaartin pojat tuntevat toisensa ja neuvottelevat puolestasi hyvän sopuratkaisun maksukykysi mukaan. Suonio hakkaa päätä ja rahastaa siitä, mutta se on hänen elinkeinonsa. Pari on sotkenut omat asiansa. Niitä varo.
- Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen helpompaa kun tohon asemakatu seiskassa sijaitsevaan oikeusaputoimistoon varaileen aikaa Eipä taida rahat riittää asianajajaan ja halvempaa varattomana muutenkin kysyä ensin oikeusaputoimistosta neuvoa että onko edes perustetta nostaa kannetta kyseisessä asiassa mitä ajattelit
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917