miten mahtaa tapahtua, on kuulemma mahdollista. isot pojat on kertonu kylillä silleen.
Hammastangon säätö
6
5944
Vastaukset
- Janne69
Hammastangossa siinä kohtaa mihin ohjausakseli tulee, on isolla mutterilla lukittu säätöruuvi. Säädetään näin: etupyörät ilmaan, löysätään mutteria ja kiristetään säätöruuvia. Käännellään pyöriä laidasta laitaan. Jos liikkuu jäykästi, löysätään ruuvia. Joskus hammastanko on niin kulunut keskeltä, että kun välyksen säätää pois, ohjaus tahmaa muualla kuin keskiasennossa.
- accord -86
Kiitos Sinulle opastuksesta, kaikki vanhoilla accordeilla ajavat ovat Sinulle kiitollisia !!!!!
- uefje
onko honda cr v:ssä sama juttu?? onko pakko nostaa eturenkaat ilmaan, jos vain näppituntumalla säätää hieman ja ajamalla kokeilee onko liian jäykkä??
Joskus nimittäin jossain autossa säädin hammastangon näin...ensin kiersin säädön ikäänkuin pohjaan saakka ja sitten otin hieman takaisin..- a(2)
Ei voi (tai ainakaan kannata) säätää kun renkaat ilmassa, muuten menee helposti liian tiukalle, jolloin koko hammastanko voi rikkoutua...
- Regio
Honda CR-V 1999 mallissa,kuuluu etupäästä kolinaa,huoltomies sanoi että raidetanko pitää vaihtaa?
onko näin? ajettu 240tkm- mikä-nivel
Raidetanko on ihan eri asia kuin hammastanko, raidetankoja on yksi hammastangon molemmissa päissä. Raidetangosta yleensä tosin vaihdetaan vain ulko- tai sisäpää. Minkä katsastaja käski vaihtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233