Viaton leikki? osa 2

MK...

Jatkoa.. tällä kertaa tämän toisen näkökulmasta.


Oli ihanaa vihdoin maata hyvän seksin jälkeen sun vierelläs. Oltiin niin monet kerrat kuviteltu toisemme puhelinseksin jälkeen vierekkäin ja toivottu että voisi olla siinä rauhassa, toisen vierellä ja nauttia siitä mahtavasta olosta joka seksin jälkeen on. Katselit mua, suutelit mua ja hymyilit mulle. Sanoit että mulla on kauniit silmät. Suudeltiin pitkään siinä sängyllä ja sun kädet alkoi jälleen vaeltaa mun vartalolla. Mun sydän alkoi hakkaamaan voimakkaammin kun tunsin sun kädet uudelleen mun rinnoilla. Oltiin alasti peiton alla ja sun pehmeät sormet hiveli mun paljaita rintoja, ja hyväili kovettuneita nännejä. Kiihotuin jälleen sun kosketuksestas, ja sun huulistas mun kaulalla. Painoit suusi mun rinnoille ja imaisit kovan nännin suuhusi, kävit hyväilemään sitä kielelläs ja tunsit miten mun hengitys alkoi kiihtymään. Kiemurtelin huomaamattani sun hyväilyssäs ja kiihotuin enemmän ja enemmän kun suutelit alaspäin mun vartalolla. Sä levitit mun jalkoja ja hymyilit mulle, ja veit varovasti kieles mun häpyhuulien sisään. Värähdin kun kieles kosketti herkkää klitoristani ja kävit tekemään kielelläs pientä liikettä sen ympärillä. Imaisit sen suuhusi ja jälleen teit kielelläs mulle niin hyvää. Veit kaksi sormea mun sisään, ja tunsit miten märkä ja kuuma olin. Kävit nussimaan mua sormillas samalla kun suullasi hyväilit mut ihan muihin maailmoihin. Voihkin sun käsissäs ja pian tunsin miten aloin lähestymään orgasmia sun käsittelyssä. Katsoit mua hymyillen kun huomasit miten selkäni taipui kaarelle ja koko vartaloni jännittyi kun laukesin sun suutas vasten. Hetkeen en pystynyt puhumaankaan, ja kun avasin silmät sä katsoit mua hymyillen, tulit mun vierelle ja suutelit mun huulia. Maistoin oman makuni sun huuliltas ja aloin pikkuhiljaa ymmärtämään miten ihanaa se oikein oli. Sua oli ennenkin huvittanut se miten olen sekaisin orgasmin jälkeen ja nautit siitä kun katselit miten mä palauduin hiljalleen taas tähän maailmaan. Aiemmin olit vain kuvitellut puhelimessa miltä se näyttäisi kun keräilen itseäni pökerryksissä. Pikku hiljaa noustiin suihkuun ja päätettiin vaihtaa vaatteet, katsottiin josko vielä laivan diskossa olisi ketään jäljellä. Kello oli kolme aamuyöllä.

Mentiin diskoon ottamaan muutama paukku ja istuskeltiin, juteltiin ja tutustuttiin toisiimme ja muihin, ja pidettiin hauskaa. Pidit mua kainalossa ja mä vähän epäröin että kuuluuko mun olla siinä, kun tarkoitus ei ollut sotkea tähän mitään ylimääräsiä tunteita mukaan. Mullahan oli poikaystävä, kotona odottamassa täysin tietämättömänä tästä kaikesta. Mutta sun kainalossa tuntui olo niin luonnolliselta ja hyvältä, etten halunnut tapella vastaankaan. Väki väheni ja bileet loppuivat, ja mentiin vielä kannelle ottamaan siiderit. Siinä seistiin pitkään ja juteltiin, sä lämmitit mua jälleen kainalossas ja katsottiin miten aurinko nousi Tallinnan ylle. Suudeltiin ja sun vierellä oli hyvä olla. Siinä ajattelin, etten ollut onnistunut siinä etten sotkisi mitään ylimääräisiä tunnesotkuja ja romantiikkaa tähän meidän kivanpitoon, ja mua vähän pelottikin se miten hyvä sun vierelläs oli olla. Nautin siitä hetkestä vaikka tiesin että mun tulee sua ikävä. No päätettiin ettei kannata enää nukkua, vaan mentiin jälleen suihkuun, aamupalalle ja Tallinnaan terassille. Tallinnan reissun jälkeen tultiin hytille laittamaan tavaroita kasaan, kun aika alkoi loppua ja kello kävi niin nopeasti.

Kun kamat oli suurin piirtein pakattu, istuskeltiin vielä sängyllä vierekkäin, otit mut kainaloos ja puhuttiin siitä miten aivan liian nopeasti matka oli päättymässä. Sä suutelit mua ensin varovasti, ja katsoit silmiin. Suudeltiin uudelleen ja suudelma kasvoi koko ajan, ja mä kuulin miten sun hengitys kävi raskaammaksi ja raskaammaksi. Mun sydän alkoi hakkaamaan kovempaa ja kovempaa, ja halusin sua älyttömästi. Kumarruit mun ylleni ja suutelit mun kaulaa, sun kätes tarttui mun rintoihin ja hengitit raskaasti mun korvaan, kuiskasit miten haluat mua. Aloit avaamaan mun farkkujen nappeja ja työnsit kätes mun housuihini sisään. Voihkaisin kun sun käsi saavutti märäksi kastuneen pilluni ja veit sormes mun sisään. Hyväilin sun housujes etumusta ja tunsin miten kovana sä olit. Vedit mun housut pois ja riisuit omasikin. Tulin sun syliis ja suudeltiin, hyväilin kovaa kaluas ja keinutin itseäni sua vasten. Ohjasin kalus mun märälle pillulle ja kävin ottamaan sitä hitaasti sisääni, katsoen sua koko ajan silmiin. Sentti sentiltä upposit mun kuumaan pilluun ja musta tuntui että mun silmissä sumeni. Kävin hitaasti liikkumaan päälläs, ja sä pidit mua pakaroista kun otin sua sisääni uudestaan ja uudestaan. Kävit työntymään alhaalta vastaan ja voihkin joka työnnöllä kovempaa, sun osuessa juuri sinne minne pitikin. Katselit mun nauttivaa ilmettä sylissäs, suutelit mun rintoja, kaulaa, huulia..

Nostit mua varovasti sylistäs ja käänsit jälleen mut peppu pystyyn, ylävartalo sängylle. Tulit mun taakse ja tunsin miten kävit työntymään mun sisääni. Nait mua pitkillä, hitailla työnnöillä ja pitelit mua lantiosta otteessas. Välillä vedit kalusi kokonaan ulos ja upposit jälleen sisään. Kiedoit kätes mun ympärille ja työnnyit rajulla työnnöllä ihan pohjaan, vetäydyit hitaasti ja jälleen työnnyit uudelleen, samalla vedit mua itseäs vasten. Kumarruit hyväilemään mun rintoja, suutelemaan mun kaulaa ja huulia, voihkin sun suutas vasten kun teit ihan pientä liikettä syvällä mun pillussa ja se meinas tehdä mut hulluksi. Voimistit työntöjäs ja kävit naimaan mua kovempaa ja kovempaa. Tartuin käsilläni lakanasta kiinni ja voihkin sulle että olen tulossa. Sä nussit voimakkaammin mua ja painoit mua itseäs vasten, tunsin orgasmin kasvavan ja laukesin täristen sun allas. Sä vetäydyit ja katselit mua kun hiljalleen nousin ylös tukka sekaisena ja muissa maailmoissa. Ennen kuin ehdin palautua, toit kalusi mun kasvojen eteen ja työnnyit mun suuhun. Tartuin vielä orgasmista pökerryksissä kiinni siihen ja kävin imemään sitä, sä nussit kevyesti mun suuta vasten. Otit hiuksistani tukea ja työnnyit mun suuhun, tunsin miten sä sykit jo ja kovetut kivikovaksi, tiesin että saat kohta. Kuuntelin sun ääntäs kun nautit, ja tartuit tiukemmin mun hiuksiini, sanoit että nyt tulet ja tunsin miten sä laukesit voimakkaasti mun suuhuni. Sykit pitkään mun huulilla kun imin sua hellästi puhtaaksi. Lopulta käytiin vierekkäin makaamaan sängylle ja päätettiin ottaa ihan pienet päiväunet kun koko yö meni valvoessa.

Taidettiin nukkua puolisen tuntia, kun jo piti nousta. Ehdittiin ottaa vielä tuopit aulabaarissa ennen kun saavuttiin satamaan. Tuntui kamalalta lopettaa matka, kun ei tiedetty nähdäänkö me enää koskaan. Päätettiinkin, että käydään vielä syömässä Helsingissä ennen kun erotaan. Aika kului niin nopeasti ja lähtö tuli niin yhtäkkiä. Jouduttiin juoksemaan asemalle ja ennen kun erottiin, mietittiin ääneen sitä nähdäänköhän enää ikinä. Tuli tosi paha olo, ja kun mä näin sun silmät kun mietit nähdäänkö enää, tuntui todella pahalta. Sen katseen mä muistan aina ja se sai mut ajattelemaan aika paljon. Suudeltiin pitkään ja sovittiin että mailataan vielä fiiliksiä reissun jälkeen ennen kun päätetään mitä tehdään. Sovittiin, että pidetään ainakin sen verran yhteyttä reissun jälkeen että saadaan juteltua fiilikset toistemme kanssa läpi, ja käytyä morkkikset ja muut yhdessä, koska muidenkaan kanssa niistä ei olis voinut puhua. Lopulta jouduit juoksemaan junaan että ehtisit, ja mäkin koitin juosta bussiin mutta myöhästyin siitäkin kaiken ”hyvän” lisäksi. Mä menin taksilla kotiin, koska en olisi voinut selittää enää jätkäkaverille mitään tekosyitä miksi en tulisi kotiin vielä

0

11970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        20
        1303
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1272
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        5
        1186
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1184
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        1
        1163
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        1
        1161
      7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        42
        1157
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1154
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        3
        1129
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1120
      Aihe