Tapsa on ykkönen, kun ajatellaan konserttien laatua.
Kaikki on on käyty ja jopa kaikkien kanssa juteltu
niitä näitä. Konserttien jälkeen. Huippuja ovat kuitenkin kaikki tyynni...Aro, Kansa, Koivuniemi,
Danny, Katri-Helena, etc..... mahtavaa uraaaaaaa....
Mattia ja Teppoa unohtamatta!!! Toivoopi kilpatanssija mies ikäluokkaa 41 vuotta...
Parhaimat konsertit
15
1153
Vastaukset
- Gilla*
Eipä ole vielä koskaan tarvinnut Tapsan konserteista lähteä pettyneenä pois.
Huippulaulajalla on huippukonsertit! :-) - Poppana1
Tapanilla on kyky kietoa yleisö pikkurormensa ympärille ja halutessaan saada heidät jopa niinsanotusti "syömään kädestään".
- itku taas
Voi itku noita teidän Tapsukkafanien kuvauksianne. Mistä niitä oikein revitte? Ovat typeryydessään vertaansa vailla. En oikein tiedä itkiskö vai naurais, toisaalta en varmaan mokoman takia viitsi vaivautua tekemään kumpaakaan. Tapanilla on mun kohdalla taito saada voimaan huonosti, taito joka todella on harvoilla.
- Zori
itku taas kirjoitti:
Voi itku noita teidän Tapsukkafanien kuvauksianne. Mistä niitä oikein revitte? Ovat typeryydessään vertaansa vailla. En oikein tiedä itkiskö vai naurais, toisaalta en varmaan mokoman takia viitsi vaivautua tekemään kumpaakaan. Tapanilla on mun kohdalla taito saada voimaan huonosti, taito joka todella on harvoilla.
Älähän nyt sentään hysteeriseksi ryhdy. Sinä et pidä Tapsasta, joten et varmaan sen konsertteihinkaan näin ollen mene.
He jotka Tapsasta pitävät ja hänen konserttiinsa menevät joutuvat hyvin harvoin pettymään ( korkeintaan silloin jos Tapsa sattuu olemaan sillä tuulella, että keskittyy enemmän esim. siihen tuittuiluun, ja orkesterin pompottamiseen, kuin laulamiseen. Harvemmin sentään onneksi näin on ).
Tapsan konserteista saa rahoilleen vastinetta ts. hienoja ja unohtumattomia musiikillisia elämyksiä .
Sinä koet varmaan niitä musiikkielämyksiä sitten taas oman suosikkisi konsertissa. - ryhdy
Zori kirjoitti:
Älähän nyt sentään hysteeriseksi ryhdy. Sinä et pidä Tapsasta, joten et varmaan sen konsertteihinkaan näin ollen mene.
He jotka Tapsasta pitävät ja hänen konserttiinsa menevät joutuvat hyvin harvoin pettymään ( korkeintaan silloin jos Tapsa sattuu olemaan sillä tuulella, että keskittyy enemmän esim. siihen tuittuiluun, ja orkesterin pompottamiseen, kuin laulamiseen. Harvemmin sentään onneksi näin on ).
Tapsan konserteista saa rahoilleen vastinetta ts. hienoja ja unohtumattomia musiikillisia elämyksiä .
Sinä koet varmaan niitä musiikkielämyksiä sitten taas oman suosikkisi konsertissa.En toki mä ole miksikään hysteeriseksi ryhtymässä mokoman takia kunhan vain ihmettelin tuota fanien hysteriaa. Ei kyllä ole kenenkään muun artistin fanilauma niin hysteerisen fanaattista kuin Tapsukan ainakin täällä riekkuvat fanit.
Toki saan elämyksiä omian suosikkini konserteissa/keikoilla mut nuo teitin kirjoitukset ja kuvaukset on niin, etten sanoisi pilviä hipovan lennokkaita. saahan sitä fanittaa ja jopa riemuita siitä mut oikeesti, nuo on niiiin lapsellisia tarinoita. ryhdy kirjoitti:
En toki mä ole miksikään hysteeriseksi ryhtymässä mokoman takia kunhan vain ihmettelin tuota fanien hysteriaa. Ei kyllä ole kenenkään muun artistin fanilauma niin hysteerisen fanaattista kuin Tapsukan ainakin täällä riekkuvat fanit.
Toki saan elämyksiä omian suosikkini konserteissa/keikoilla mut nuo teitin kirjoitukset ja kuvaukset on niin, etten sanoisi pilviä hipovan lennokkaita. saahan sitä fanittaa ja jopa riemuita siitä mut oikeesti, nuo on niiiin lapsellisia tarinoita.No, käyppä kuule lukemassa eri artistien ja orkestereiden kotisivuilla keskustelufoorumeita, niin kyllä niissä vasta on melkoisen fanaattisia ja lapsellisia tarinoita.
Zori kirjoitti:
Sinä koet varmaan niitä musiikkielämyksiä sitten taas oman suosikkisi konsertissa.heippa
yhdyn sinuun sanojesi avulla koska itse ajattelen myös samoin. toivottavasti ei tulla pettymään juhlakonsertissakaan tuskinpa- oli ;D
melina2 kirjoitti:
heippa
yhdyn sinuun sanojesi avulla koska itse ajattelen myös samoin. toivottavasti ei tulla pettymään juhlakonsertissakaan tuskinpaSanavalinta...
Tapsan konsertit eroaa muista (esim. Paula Koivuniemi, Katri Helena, jotka laulaa samoja lauluja vuodesta toiseen joka konsertissa) Tapsa vaihtelee ohjelmistoaan laulaa yllätyksiä harvinaisiakin laulujaan ottaa konserttiin, tietenkin kaikki hitit laulaa, mutta laulaa myös tuntemattomanpiakin lauluja.
Esimerkitsi Paulan konserteissa en ole kuullut tuntemattomanpia Paulan lauluja. Luin jostain lehdestä, et Katri Helena olisi tänä vuonna uusinut ohjelmistonsa ja laulaa nyt sellaisiakin lauluja joita ei ole koskaan aikaisemmin laulanut kuulemma orkesterikin tykkää, et ohjelmisto vaihtuu.
Katri Helenan konserttiin en ole enää mennyt moneen vuoteen, kun konsertit oli joka vuosi saman toistoa.
Tapani Kansan konserteissa ei aika käy koskaan pitkäksi ohjelmisto on monipuolinen ja yllätyksellinen.Oon kyllä just, enkä melkein samaa mieltä !
Tapsan konserttit ovat todella monipuolisia. Tunnettujen hittienssä lisäksi laulaa just sellaisia tuntemattomanpia helmiä ja yllättäviäkin biisejä.
Mä olen just Tapsan konserteissa tutustunut moneen hienoon biisiin, josta en ole aikaisemmin tiennyt mitään.- pinsio
että en ole koskaan pitänyt Goden kappaleesta Katupoikien Laulu, mutta joskus -90 luvun loppupuolen syksyn konsertissa ko kappale oli sovitettu niin vauhdikkaaksi ja rempseeksi ja mukavaksi ja mukaansatempaavaksi, että oksat pois. Se oli just sitä Tapsaa yllättävimmillään, josta meikä pitää.
pinsio kirjoitti:
että en ole koskaan pitänyt Goden kappaleesta Katupoikien Laulu, mutta joskus -90 luvun loppupuolen syksyn konsertissa ko kappale oli sovitettu niin vauhdikkaaksi ja rempseeksi ja mukavaksi ja mukaansatempaavaksi, että oksat pois. Se oli just sitä Tapsaa yllättävimmillään, josta meikä pitää.
Ai että ! Voin melkein kuulla korvissani tuon T.Kansan tulkinnan siitä laulusta. Oli epäilemättä hieno versio. Tapsa saa tulkinnoillaan ylimääräistä hohtoa, moniin sellaisiinkin lauluhin, jotka eivät aikaisemmin ole miellyttäneet.
Sen mä vielä sanoisin , että sen lisäksi ,että Tapsalla on konserteissaan upeita, mielenkiintoisia ja aina myös jotain yllättäviäkin lauluja mukana, niin Tapsan esiintyminen on myös mukaansatempaavaa, eli osaa esiintyä silleen viihdyttävästi. Ei ole ollenkaan mitään puuduttavaa ja tylsistyttävää seurattavaa hänen esiintymisensä, vaan sellaista eloisaa, ilmeikästä ja on pilkettä silmäkulmassa ja huumori huulilla. Se on mukava, kun Tapsa aina joskus hassuttelee ja keksii omia sanoja lauluihin... ja iskee välillä silmää päälle :)
Yhden konsertin väliajalla pari naista jutteli just naistenhuoneessa, että Tapsa ei ole ollenkaan mikään ykstotinen ja tylsä esiintyjä, vaan on oikein näyttelijän lahjojakin hänellä.- hoijaa...
Montakohan kertaa sinäkin oot jauhanut tuota samaa. On jäänyt sama levy soimaan. Alkaa olemaan todella puuduttavaa.
- tapsapa
aina joskus hassuttelee ja iskee välillä silmää päälle"! Voi hyvät hyssykät, että iskee ihan silmää päälle! Empä ole moista ennen kuullutkaan. Mahtaa olla kokemisen arvoinen tapahtuma, se silmää päälle iskeminen! Tapsa on todella monen alan taiteilija,vau!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752