Golf Variant 1.6 -03, ajettu 75 tkm. Pakokaaasupäästöjen ja epc moottoriohjauksen merkkivalot syttyivät. Onkohan isosta viasta kysymys?
Varoitusvalot syttyivät
6
2724
Vastaukset
- Minäpä
Pääsikö moottori sammumaan liikkeellelähdössä ?
Onko veto huomattavasti heikompaa tällä hetkellä ?
Saattaa korjaantua vika, kun irrottaa akun kaapelin pariksi tunniksi.- VW -03
Moottori ei sammunut liikkeelle lähdössä. Itse asiasssa varoitusvalot ovat palaneet jo muutaman sadan kilometrin verran. Kiihtyvyydessä tai ajossa ei huomaa mitään eroa. Akun kaapelin irroitus on hyvä vinkki, täytyy kokeilla.
- dsf.
VW -03 kirjoitti:
Moottori ei sammunut liikkeelle lähdössä. Itse asiasssa varoitusvalot ovat palaneet jo muutaman sadan kilometrin verran. Kiihtyvyydessä tai ajossa ei huomaa mitään eroa. Akun kaapelin irroitus on hyvä vinkki, täytyy kokeilla.
Saattaa olla että akkukaapeli irrottamalla valo häviää. Tosin kyllä epäilen että näin käy.
Tämähän onkin halpa keino "korjata" vika jos valo syttyy, jepjep.
Yleensä ne varoitusvalot on siellä siksi että ne kertoo jostain viasta. Ei se vika sieltä itsestään häviä ellei asialle tee jotain. Ei se akkukaapelin irrottaminen hetkeksi sitä vikaa sieltä poista. Jos se valo sieltä häviääkin, niin se tulee takuuvarmasti vähän ajan kuluttua takaisin. Jos on varaa ajaa noinkin uudella autolla, niin luulisi myös olevan varaa käydä luetuttamassa vikakoodit, joista selviää missä vika on. - epc golf variant 2003
Miten auton sammuminen liikkeellelähdössä voisi vaikuttaa tuon valon syttymiseen?
- polttimot
Mulla juuri samanlainen auto ja teki kerran noin kun oli takavaloista polttimot palaneet...
- jusa40
Jarruvalokytkin vaihtoon....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829