asialliset aloitukset?
Ensinnäkin tämä Väinölle tarkoitettu kysymys on täyttä totta Kirkkomäessä olevan lämpökanavakaivon kohdalla,sillä tarkistus-ja venttilikaivosta on tosiaankin nostettu kannet pois.
Toinen kansista MAKAA NURMIKENTÄLLÄ ja pienempi kansi on kaivossa säätöventtiilien päällä.
Ensinnäkin tämä Väinölle tarkoitettu kysymys on täyttä totta Kirkkomäessä olevan lämpökanavakaivon kohdalla,sillä tarkistus-ja venttilikaivosta on tosiaankin nostettu kannet pois.
Toinen kansista MAKAA NURMIKENTÄLLÄ ja pienempi kansi on kaivossa säätöventtiilien päällä.
Vastaukset 56
Vanhimmat
eläkä täällä juorua.
ei koko ajan lue suoli24:ää
Väiski ne isommat kannet renkaisiin kiinni,sillä eihän niitä joka päivä auota.
kaivonkansiasiat hoitaa jotenkin muuten kuin tällaisilla julkisilla keskustelupalstoilla. Jos sinulle sattuu vaikkapa tulemaan runsaasti verta vuotava haava, niin älä ihmeessä kirjoita siitä tänne, vaan mene lääkäriin!
että kenellekään ei tapahdu onnettomuutta kaivojen ja kansien vuoksi, koska olisi todella ikävää ilmoittaa virkavallalle, että Jussi on tiennyt asiasta jo useita päiviä, mutta ei ole ilmoittanut asiaa virallisesti eteenpäin. Täällä mollataan vain virkamiehiä, mutta ei osata soittaa viikonlopun päivystäjälle "kuntaan", vaikka tiedetään olevan kysymyksessä vaaratilanne esim. lapsille. Minä en voi asiasta soittaa, koska en ole nähnyt kyseistä epäkohtaa vaikka olen ohimennessäni ympärille katsellutkin - "sen vastuu joka näki" on ilmoittaa.
aikoi käydä katsastamassa tilanteen.
hyvä poika, niin sitä pitää.Parempi näin,vaikka muutaman päivän myöhässä. Kysyitkö, että miksi ei ole seurannut palstan uutisointia asiasta?Oliko oma mokansa?
Väiskiä jo viime viikolla,mutta en saanut kiinni.
tosiaankin viime viikosta asti jo auki?Ja sinä vain "Yritin tavoitella....,mutta en saanut kiinni."Olisikohan voinut soittaa jollekin muulle,niin asia olisi korjaantunut pikemmin?!?
korjaannu,vaikka olisi soittanut mihin paikkaan tahansa,kun pelkkä sanominen tälle "herrallekkaa"ei
riitä,sillä niitä kansia ei oltu nostettu paikoilleen vielä iltaan mennessä ja eikä vielä nosteta tänäänkään.
vartoist, että kukaan ei vois niit nostaa paikolleen, vai?
olen "puujumala".
kannen takas laiton.
siihen paikkaan laiton.
pitäs laittaa paikolleen, kun se on laiton.
tulee laillinen.
pittää viijä lukkojen taakse.
koko kaivo lukkojen taa,kun sinä niin kovasti haluat.
luokojen taa.
heinäkasaan sen kannen haudata?
pitäs viijä, eikös se ole parenpi laittaa paikalleen.
kuinka kauan sitä sopii kysyä.
Ei kai tuollainen asia kuulu tänne keskustelu palstalle. Jos haluat asiaan muutosta, niin soita suoraan sille instanssille joka on vastuussa asiasta.
sitten jatkuu. Aloitit, että "ensinnäkin..." siihen tulee yleensä jatkoksi "ja toiseksi...". Aloituskin oli monikossa, joten arvaisin, että "asia aloituksilla" tarkoittaneet erilaisia patsas aloituksia, joita olet suoltanut. Ymmärrän poistot!!!
Toiseksi Suomessa on vielä sentään voimassa SANAN VAPAUS,jota teidän muidenkin keskustelijoiden on syytä kunnioittaa.Keskustalaisille ei ole annettu ennenkään mitään ERI VAPAUKSIA,eikä tulla jatkossa antamaankaan.
Kolmanneksi nämä PATSAS-jutut ovat KEVENNYKSIÄ tähän
niin harmaaseen keskusteluun.
KESKUSTALAINEN joten ei ERI VAPAUKSIA EDES HERJAN HEITOSSA!!
Kevennyksillä sinun jutuissa tarkoitetaan korkeintaan sinun kaksmielisyyden tarpeen kevenemistä ELI vain sellaiset ottaa ne kevennyksinä,joiden omat tarpeet tulee tyydytettyä, ei muut.
Älä vedä kepuli hernettä nenään kun et saa erivapauksia. Sinä Jussukka olet toitottanut takin kääntöä eli keskustalaisuuteen tuloa jo monen kuukauden ajan. Hiukan ristiriitaisia nuo sinun kirjoitukset?
minulle heitetyt HERJAT ovat kunnianloukkauklseen viittaavia,jotka pitäisi ylläpidon poistaa ennenkuin
ne pääsevät julkisuuteen.
Taidat luulla,että sinulle vastustusta antavia kirjoittajia on vain yksi,mutta mutta meitä taitaakin olla useampi tässäkin ketjussa,jotka olemme kyllästyneet tuohon sinun tyyliin tuoda asioita esille.Tämä palsta siistiytyisi huomattavasti,jos sinä ja "joo miehesi" lopettaisivat edes aloitusten teon.
mitä luultavimmin valtuuston nykyinen "sotilasjuntan johtaja"sekä muutama muu keskusta valtuutettu.
ainakaan minun kohdalla,valitan.En ole politiikassa enkä "elimissä" mukana ollenkaan.Siltikin olen sinua vastaan monessa asiassa!!
kaikessa rauhassa minua vastaan,kunhan et tuo sitä julki tällä palstalla,sillä en hyväksy selän takana
puhuttuja HERJOJA.
selän takana,vaan suoraa sinulle ja omat mielipiteet .En kenenkään KOLMANNEN osapuolen mielipiteitä tyyliin "se sano sitä ja se teki tätä".Sinulla on tapana puhua täällä TOISISTA selän takana ja HERJAAVASTI.
en lopeta,sillä tällä palstalla pitää sallia kaikenlaiset mielipiteet tyydytti sinua tai sitten ei.
tyydytystä täältä hae.Nyt puhuttiin aivan muista asioista.
SINUN puolella,kun poistelet minun asiallisia aloituksia.
tänään muutaman tunnin aikana kirjoittelemassa muutaman viestin,en ole POISTANUT yhtään sinun enkä muidenkaan aloitusta,joten taas osui väärään.Kuten sanoin aiemmin,meitä on monta.Jatkahan haukkimista ja herjaamista,mutta vain minulle ja tässä näin nokatusten!!
enää vastata tuollaasille ANONYYMI KIRJOITTAJILLE,
jotka eivät uskalla tulla nimellä leimatuiksi.
vierestä.Ei jää montaakaan kirjoittajaa,joiden juttuihin voit vastata,kun teitä EI anonyymejä on niin harvassa.Muista tuo,kun rupeat uhoamaan!!
luvan sait haukkua ja herjata päin naamaa,niin jo rupesi puntit tutiseen.Ei ole helppoa sanoa suoraan,vaan helpoa on puhua poissaolevasta paskaa selän takana..ainakin sinä Jussi toimit näin.
kun tuollaisia luulet. Kyllä fiksut ihmiset pysyttelee kaukana tällaisesta keskustelufoorumista. Taidat olla vainoharhainen...
jotka tänne kirjoittaa,mutta mistäpä sinä tiedät ketkä tänne kirjoittaa.
omasta päästä,mutta varmistamatonta tietua.Mutua laskettelet totena,koska sulla ei ole varmaa tietoa.
Provoa,provoa..
"No eipä sitten
Kirjoittanut: j.jussiW-T 22.8.2007 klo 16.04
enää vastata tuollaasille ANONYYMI KIRJOITTAJILLE,
jotka eivät uskalla tulla nimellä leimatuiksi."
rasvattu salama?
mää oon "näppärä sormi"!!
kun ei ole täyttä annettu,niin ei niiltä voi täyttä vaatiakkaan.
teheny oikein kun liityit siihen,jos tietos on oikia,niin osu kohilleen.Onneja valinnan johosta.
kaivon kannet!
Nythän vastuu on sinulla!
ei vastannu suorraan kysymyksees?
postit oman 'asiallisen' alotukses?
Kyselee Takahikiän Tane
ja toisia syyttää
tässä aloituksessa?
niin voi,voi
se häipyi kumituksesi tuloksena.
oli?