tyttö armeijassa...

inttityttönen

Mitäs mieltä pojat on armeijaa käyvistä tytöistä? PIdättekö meitä ihan idiootteina kun käymme sitä vapaaehtoisesti ja teille se on pakollista? Suututteko jos tyttö on parempi jossain asiassa, esim. ampumisessa? Ja onko teistä helppo kaveertata siellä kassulla inttityttöjen kanssa vai jätättekö heidät vain huomiotta?

17

3380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidämme

idiootteina.

• idiootteja olette!

Ja en suutu jos (lue: Kun!) joku ampuu minua paremmin..Olen nimittäin niin likinäköinen että.. Tai sanotaan nyt näin. En pidä "Naisia" jotka intin käyvät naisina, mutta koska munat puuttuu,en pidä teitä miehinäkään! Inttitytöt= sukupuoleton eli neutri!

• phöh

Jos joku menee kolmen euron päivärahalla pellelaitokseen, vaikka ei tarvisi, voisi mennä siksikin aikaa opiskelemaan jotain hyödyllistä tai töihin?

Idiootteja, kyllä.
      Sotahulluja, kyllä.

• Nimetön

En näe mitään järkeä siinä että tytöt menee armeijaan. Ei edes ole kovin naisellista.

• Nainen^

Eli toisinsanoen nainen on idiootti jos tekee jotain, mikä ei ole naisellista? (vastaan nyt teidän kaikkien lähettämiin kommentteihin)

Minä näen monia syitä, miksi nainen haluaa käydä intin: (ehkäpä johtuu siitä, että olen nainen??)
        -Kiinnostus, ehkäpä haluaa tulevan alan sieltä?
        -Kokemus, halu kokea se.
        -Halu näyttää miehille, että kyllä nainenkin pärjää. Eli varmaan sen tyyppinen nainen, joka inttiin sopii. Sillä olen sitä mieltä, että kaikista naisista ei kylläkään ole armeijaa käymään.. Eipä kyllä ole kaikista miehistäkään!

Henkilökohtaisesti en kyllä itse ole koskaan tuntenut halua käydä armeijaa, mutta pystyn silti ymmärtämään, miksi jotkut naiset sen haluavat käydä. Hiukan ymmärrystä ja kykyä nähdä asioita toisenkin näkökulmasta, niin asiassa ei olisi teillekään mitään ongelmaa!

• ressutyttö
        Nainen^ kirjoitti:

Eli toisinsanoen nainen on idiootti jos tekee jotain, mikä ei ole naisellista? (vastaan nyt teidän kaikkien lähettämiin kommentteihin)

Minä näen monia syitä, miksi nainen haluaa käydä intin: (ehkäpä johtuu siitä, että olen nainen??)
        -Kokemus, halu kokea se.
        -Halu näyttää miehille, että kyllä nainenkin pärjää. Eli varmaan sen tyyppinen nainen, joka inttiin sopii. Sillä olen sitä mieltä, että kaikista naisista ei kylläkään ole armeijaa käymään.. Eipä kyllä ole kaikista miehistäkään!

Henkilökohtaisesti en kyllä itse ole koskaan tuntenut halua käydä armeijaa, mutta pystyn silti ymmärtämään, miksi jotkut naiset sen haluavat käydä. Hiukan ymmärrystä ja kykyä nähdä asioita toisenkin näkökulmasta, niin asiassa ei olisi teillekään mitään ongelmaa!

-isänmaallisuus, maanpuolustustahto

Halu näyttää pystymisensä ei ole kovin hyvä syy lähteä inttiin tai sen puoleen paljon muuallekaan. Näyttäjät tuppaa melko usein joko lähtemään pois ensimmäisinä viikkoina kun on vielä mahdollisuus tai sitten olemaan niitä hiukan hermoja raastavia yksilöitä joilla on silmiinpistävä itsekorostuksen tarve. Kokemusten haku perusteena menettelee jos kuitenkin tiedostaa niskaan lankeavan asevelvollisuuden merkityksen eikä ole vain leikkimässä.

• ghhghgghghgh
        Nainen^ kirjoitti:

-Kokemus, halu kokea se.

"Eli toisinsanoen nainen on idiootti jos tekee jotain, mikä ei ole naisellista?"

Missä niin lukee? Sanottiin, että on idioottia mennä armeijaan, jos se on vapaaehtoista, kun sen ajan voi käyttää paljon hyödyllisempiinkin asioihin.

• armeijan käynyt mies

1. On vaikeata ymmärtää miksi joku nainen jaksaa olla armeijassa sen pidempään kuin että on nähnyt sitä hieman.
      2. En pitänyt naisia armeijassa tyhminä, eikä muutkaan. Pidimme kylläkin heidän tekemää päätöstä mennä armeijaan ja jatkaa siellä ymmärtämättömänä ja tyhmänä... lähinnä ajanhukkana.
      3. Ei miehet syrji naisia armeijassa, heidän kanssa on mukava hengailla ja jutella.

Pienenä vinkkinä. Alokaskaudella tapahtuu kaikennäköistä ja sen jälkeen alkaa "erikoiskoulutus" ja viimeistään silloin tulee se aika umpeen kun naiset voi vielä lähteä armeijasta ja sitten alkaa TYLSYYSKAUSI ja voi voi on turha toivo lähteä enää armeijasta.

Itse mietin miksi jotkut naiset oli tulleet armeijaan...kunnes näin yhden 9-luokan päästötodistuksen yksi-kaksi kutosta ja kaikki muuta vitosia. En voi käsittää kuinka tuollaisen suorituksen voi saada aikaiseksi, mutta ymmärsin sitten miksi hän li tullut armeijaan-eihän kukaan muu häntä ottanut!

ja mitä tule "uraan" armeijassa, on siellä joitakin fiksujakin, mutta suuri massa on tomppeleita jotka ei normaalilla työmarkkinoilla pärjää.

• nainen^

Kuten huomaa, minulla ei ollut juuri käsitystä armeijasta. ;) No joo, isänmaallisuus tosiaan unohtui! Anteeksi siitä..

Kukaan ei sanonutkaan suoraan "Nainen on tyhmä". Luin rivien välistä. :P

Nimimerkki phöh esim. sanoo näin:
        "Jos joku menee kolmen euron päivärahalla pellelaitokseen, vaikka ei tarvisi, voisi mennä siksikin aikaa opiskelemaan jotain hyödyllistä tai töihin?

Idiootteja, kyllä.
        Sotahulluja, kyllä."

Ja nimimerkillä nimetön sanoo näin:
        "En näe mitään järkeä siinä että tytöt menee armeijaan. Ei edes ole kovin naisellista."

Ja eikös armeija ole aika epänaisellista ja kun nainen haluaa sinne, hän on epänaisellinen, vai mitä? Ja koska armeija on vapaaehtoinen naisille, niin pietätte idioottina naista, kun hän menee sinne vapaaehtoisesti. Eli toisinsanoen nainen joka ei ole naisellinen (esim sellainen nainen joka menee armeijaan), on idiootti (koska hänen ei tarvitsisi mennä armeijaan ollenkaan). Heh, ei tietenkään päde läheskään kaikissa tapauksisa, mutta tässä kylläkin, jos vain ymmärsitte. :)

• dgfhtehtehjuet

en siis vain jaksa ymmärtää naisia jotka intin käy, mutta ite haluaisin vapaaehtoisesti sinne heti kun se ensi kesänä on mahdollista (olen nyt 17). Alkaa nimittäin kyllästyttää tää amis ja vapaa-aikanakaan en mitään saa aikaiseksi. Kuntokin varmaan armeijassa nousee kun itse olen laiska liikkumaan.. eli miehille tämän oman esimerkin kaltainen tilanne on hyvä syy mennä vapaaehtosesti, kun sen nyt joutuu kumminki käymää, mutta Naisia en vain käsitä...

• Duunia

jos aiot sinne duuniin

Tai jos pääset sellaiseen mestaan joka on aidosti hyödyllinen kokemus. Ilmasotakoulu tai sukeltajat, esimerkiksi.

Käy ihmeessä mpkry:n tai vastaavan leirimeininkiä kokeilemassa. Saatat huomata että ampua voi ja saa ilman että kuluu koko vuosi kaikessa turhassa oheispaskassa. Paitsi jos et osaa tehdä vuodettasi tai käydä ripeästi aamupesulla. Sen voi armeijassa oppia.

• lkdsgokfgvmnvrdfoi

Mää oon täsä miettiny et meniskö armeijaan vai ei.. Syy miksi menisin on se että haluan kokeilla mitä fysiikka kestää. Haluan oppia ampumaan, haluan johtaja kokemusta. Ja ennen kaikkea kokeilla rajoja.

Mutta se miksi mää tekisin sen armeijan kautta. Se on ilmasta. JOku käskee, on pakko tehä, tää kaikki hyöty on tiivistetty yhteen vuoteen.

Mutta miinuspuolia on kuitenki sen verran että en tiä oisko se sen arvoista. Kossit puhuu nii levottomia että ei jaksas kuunnella. Ja psyykkinen puoli vois olla aika lujalla. Muttamutta... mitä tekisin......

Hattua mää nostan naisille jotka käy armeijan. Teillä on luonnetta.

• haluaisin

minä ,nainen, haluaisin lähteä armeijjaan. Haluisin päästä kokemaan sen kaiken kurjuuden sinne. Koulusta valmistuin keväällä ja nyt työnteko alkaa tökkimään ja "pienenmpänä" lupasin mennä sinne! Mutta olen myös kahden vaiheilla. toisaalta,miksi ei? se toisi kokemusta elämään mikä muutenkin on jo tähän asti ollut sekava.joten sinne päin nenä näyttäisi tällä hetkellä. Ikäkin löytyy jo sinne. mitä huonoja puolia löytyy jos armeijjaan lähtisin vapaaehtoisen ja kaiken lisäksi naisena?Pitäisikö lähteä? muita naisia mukaan?

• -------
        haluaisin kirjoitti:

minä ,nainen, haluaisin lähteä armeijjaan. Haluisin päästä kokemaan sen kaiken kurjuuden sinne. Koulusta valmistuin keväällä ja nyt työnteko alkaa tökkimään ja "pienenmpänä" lupasin mennä sinne! Mutta olen myös kahden vaiheilla. toisaalta,miksi ei? se toisi kokemusta elämään mikä muutenkin on jo tähän asti ollut sekava.joten sinne päin nenä näyttäisi tällä hetkellä. Ikäkin löytyy jo sinne. mitä huonoja puolia löytyy jos armeijjaan lähtisin vapaaehtoisen ja kaiken lisäksi naisena?Pitäisikö lähteä? muita naisia mukaan?

Kannattaa käydä lueskelemassa ja miksei keskustelemassakin inttiaiheisilla foorumeilla, esim. http://www.res.fi/foorumi/

• tuleva inttityttö
        haluaisin kirjoitti:

Jotenkin tuntuu eriskummalliselta kuunnella tota jankutusta siitä, miksi naiset menee jos ei ole pakko. "Onks äiti pakko, jos ei haluu.."-märsyämistähän riittää tässä maassa. En tuolla halua moittia, mutta toivoisin hiukan enemmän kunnioittavampaa asennetta TOISTEN VALINTOJA kohtaan.

Itse lähden suorittamaan asepalvelustani ensi tammikuussa ja olen jo nyt aivan törkeen peloissani että myöskin innostunut. Olen asennoitunut alokasaikaan niin, että se tulee olemaan elämäni pahinta fyysistä rääkkiä ja ikäänikin vedoten (24v) tunnen vastenmielisyyttä pienten pojankloppien käskytyksen tottelemiseen. Nämä ehkä haittapuolet.

Hyvinä puolina mainittakoon ehkä Suomen paras kuntokoulu, jota nimenomaan lähden sieltä janoamaan ja ilmainen koulutus (tarkoitus saada joko "isojen autojen kuljettajan luvat" (itsellä jo BC) tai sitten järjestyksenvalvoja/itsepuolustuskurssit.

Päätökseen hakea armeijaan vaikutti myöskin pitkäaikainen opiskelu ja siihen totaalinen kyrpiintyminen (lukio amk) ja halu päästä helpolla seuraava vuosi. Kaiken kaikkiaan lähden sinne lomille toivottavasti seuraavan vuoden ajaksi, kun en viitti mennä meidän äitinkään nurkkiin löhöömään. Intissä saan sentään ruuan varmasti, meidän mutsi on laiska kokkaamaan :D

Koittakaa miehet ymmärtää tytsyjenki motiiveja :)

• edelliseen
        tuleva inttityttö kirjoitti:

Jotenkin tuntuu eriskummalliselta kuunnella tota jankutusta siitä, miksi naiset menee jos ei ole pakko. "Onks äiti pakko, jos ei haluu.."-märsyämistähän riittää tässä maassa. En tuolla halua moittia, mutta toivoisin hiukan enemmän kunnioittavampaa asennetta TOISTEN VALINTOJA kohtaan.

Itse lähden suorittamaan asepalvelustani ensi tammikuussa ja olen jo nyt aivan törkeen peloissani että myöskin innostunut. Olen asennoitunut alokasaikaan niin, että se tulee olemaan elämäni pahinta fyysistä rääkkiä ja ikäänikin vedoten (24v) tunnen vastenmielisyyttä pienten pojankloppien käskytyksen tottelemiseen. Nämä ehkä haittapuolet.

Hyvinä puolina mainittakoon ehkä Suomen paras kuntokoulu, jota nimenomaan lähden sieltä janoamaan ja ilmainen koulutus (tarkoitus saada joko "isojen autojen kuljettajan luvat" (itsellä jo BC) tai sitten järjestyksenvalvoja/itsepuolustuskurssit.

Päätökseen hakea armeijaan vaikutti myöskin pitkäaikainen opiskelu ja siihen totaalinen kyrpiintyminen (lukio amk) ja halu päästä helpolla seuraava vuosi. Kaiken kaikkiaan lähden sinne lomille toivottavasti seuraavan vuoden ajaksi, kun en viitti mennä meidän äitinkään nurkkiin löhöömään. Intissä saan sentään ruuan varmasti, meidän mutsi on laiska kokkaamaan :D

Koittakaa miehet ymmärtää tytsyjenki motiiveja :)

itse olen nyt myös varannut sen ajan lääkärintarkastukseen. ja hakupaperit laitan tammikuussa.eli sinne nyt siis olen pyrkimässä. Kirjoitin siis tuon "sama täällä" jutun mihin sitten vastasit.en sitä sillä kirjoittanut että olisin mitenkään marissut. en sitä ainakaan itse mistään kohtaan havainnut.
        mutta onnea armeijaan lähtösi kunniaksi :)

• inttityttö
        edelliseen kirjoitti:

itse olen nyt myös varannut sen ajan lääkärintarkastukseen. ja hakupaperit laitan tammikuussa.eli sinne nyt siis olen pyrkimässä. Kirjoitin siis tuon "sama täällä" jutun mihin sitten vastasit.en sitä sillä kirjoittanut että olisin mitenkään marissut. en sitä ainakaan itse mistään kohtaan havainnut.
        mutta onnea armeijaan lähtösi kunniaksi :)

Ei ollut tarkoitus lähteä puolustuskannalle, lähinnä vaan valottaa omia motiivejani lähtemiseen.

Tuntuu inhottavalta, miten naiset armeijassa luokitellaan poikatyttö asemaan, sotahulluiksi tai pahimmillaan rekkalesbo-luokitukseen. Itse olen aina tykännyt olla nainen ja naisellinen, hirvittää ajatuskin lyhyistä suihkuista sekä leirien epämukavista olosuhteista. :)

Kutsunnoissa näki monenlaista naista ja täytyy todeta että motiiveja ja syitä löytyi laidasta laitaan. Jokainen syy on yhtä hyvä ja toisaalta toistaan parempi. Tosiasiassahan saapumiserään valitaan n.30 naista/joukko-osasto ja yleensä vain murto-osa astuu palvelukseen tai sitten viettää aikaansa siellä valaan asti. Ystäväpiirissäni on armeijan käyneitä naisia ja joukosta löytyy yksi vemppaajakin.

Jokainen tekee valintansa, toivon Sinulle kuten myös itselleni rohkeutta ja jaksamista tulevaan/viin koitoksiin. Ei se voi olla niin hirveetä, eihän? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162