Hei,
löytyyköhän täältä ketään keliaakiaa sairastavaa, joka olisi käynyt New Yorkissa. Haluaisin tietää hyviä vinkkejä Nykin(lähinnä Manhattanin) ravintoloista, josta saa gluteenitonta ruokaa suht kivuttomasti =) Tarkoitan tuolla kivuttomuudella lähinnä sitä, että henkilokunta suurinpiirtein tietää mitä gluteeniton ruoka on ja pystyvät tekemään minulle sopivaa ruokaa ilman, että minun täytyy keliakiaa sen suuremmin heille selittää.
Netistä kyllä olen löytänyt paljon tietoa Nykin ravintoloista, joista saa gluteenitonta ruokaa, ja tiedän kyllä, että New Yorkin kokoisesta kaupungista varmasti löytyy ruokapaikkoja, josta myös minä saan söydäkseni. Olisi kuitenkin kiva kuulla myös vinkkejä ja kommentteja ihmisiltä, jotka ovat oikeasti "been there, done that"...
Keliaakikko New Yorkissa
newyorker
1
469
Vastaukset
- Tsekkaa tämä
En ole käynyt NY:kissä, mutta törmäsin tällaiseen, kun olen keliaakikko itsekin.
http://celiacchicks.typepad.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.31912375Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko493601- 843202
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1292976- 1032918
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam672660Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582578Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2742481Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu21527Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151518