Eli Taker on tulossa Unforgiveniin takas ja spoilerin mukaan Taker lopettaa "Mark Henryn" uran ja WWE ei aio solmia enää toista sopimusta Henryn kanssa, joten.. naananaana..heehee..Henrystä päästään eroon... =)
Undertakerin paluu
3
320
Vastaukset
- Striper.
Kyllä, Henryllä on vielä 5 viikkoa sopparia jäljellä ja sitten on vapaana. Lisäksi Taker aikoo haastaa The Great Khalin vielä kuluvan vuoden aikana World Heavyweight Championshipistä. Joten TGK todennäköisesti voittaa Batistan SummerSlamissa.
- ThE PheNom
tuo uuutinen mark henryn lähtemisestä ei ole kovin hyvä olisi äijä mennyt ecw:hon big daddy v:tä vastaan. Tuo toinen juttu mis Khali voittais batistan olisi aivan fantastinen tulos, Batista on jo mestaruutensa saanut ja seuraava mestaruus olis parempi olla tag team championship flairin kanssa.
- eugene6
Toivotaan että näin tapahtuu ja se läski idiootti häipyy wwe:stä lopullisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221