Varaosaliike?

södkj

Mikä on hyvä autonvaraosaliike Kuopiossa?

10

2413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuopiosta kajahtaa

Kuopiossa ei ole hyvää. Joensuun Motonet on lähin hyvä pulju. Kannattaa tilata netin kautta Motonetista niin saa halvemmalla kuin Kuopiosta vaikka tulee lähetyskulut päälle!

Itse olen tilannut Kuopion matkahuoltoon rojut sieltä ja säästänyt pitkän pennin.

• vimmy

savon varaosa-ja tarvike minnacanthinkadulla.

• Kuningastappi.

Siellä siästyy pitkät pennit.

• vaivaa..
        Kuningastappi. kirjoitti:

Siellä siästyy pitkät pennit.

Eipä jaksa pennien säästöt enää kiinnostaa, ja sen takia laukata posteissa ja matkahuolloissa. menee pennit jo siihen.

• kysellä

Kuopion varaosakeskuksesta Kolmisopentie 18. Ainakin osat mitä minä olen ostanut ovat olleet hinnaltaan samaa luokkaa kuin Motonetissä tai euron pari kalliimpia. Mitäs nämä Motonetin asiakkaat tekee jos osa sattuukin olemaan väärä? Lähettää takaisin ja odottaa postia auto pukeilla pari päivää,onnea vaan Motonetin käyttäjille. Kuulemieni juttujen perusteella en ostaisi sieltä mitään niinkuin en mistään muustakaan postimyynnistä,aina tulee jotain väärää osaa tai jotain puuttuu.

• Dimstar

Savon diesel / Saartin akku, AD-varaosaliikkeet (puijonkatu, neulamäki), sitten se minna canthin kadulla oleva liike.

Itse hommasin autooni tulpanjohtosarjan niin olikohan 37 euroa siellä minna canthin kadun liikkeessä kun kaikki muut oli yli 50 eur tai sitten täydelliset sarjat satkun.

• asjdh

Kävin Savon Dieselissä osia kyselemässä. En mene toista kertaa. Taisi myyjän kaverikin vähän ihmetellä palvelun tylyyttä, ainakin ilmeistä päätellen. Onko Saartin Akku vissiin samaa puljua?

• Anonyymi

Vara osaliike jos varsinaenen osaliike ee satukkaan olemaan aaki?

• Anonyymi

Motonetistä ei ole ostokset onnistuneet ikinä. Asun hyvin lähellä Pepposenrinteellä
      joten on kiusaus ekana poiketa siinä. Aina on joku puuttunut tai täyttä P:lla
      alkavaa. Onneksi talon toisessa päässä oli varaosaliike mistä löytyi laadukkaampi
      mutta vähän hintavampi. Sekin muutti leväselle kun Motonettikin toisaalle.
      Lienee sama omistajapohja AD:lla ja Motonetillä mutta sekundat myydään
      Motonetissä. Onneksi ei tule kiusausta kyseiseen liikkeeseen.

• Anonyymi

Olen käynyt Savon dieselissä yli 25v..ja aina olen saanut kerralla oikeat osat mitä olen tarvinnut. Palvelu on todella hyvää. Siis aijon hakea jatkossakin varaosat/ tarvikkeet Savon dieselistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4206
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3456
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      76
      3249
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3189
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3072
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2760
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      60
      2678
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2519
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2364
    Aihe