volvo 460 2.0 vm-94 käy liian rikkaalla, mistä kannattaa vikaa ruveta etsimään et sais leimalle vietyy???
460 käy liian rikkaalla???
4
1029
Vastaukset
- nyt on
niin jotta vie se paska purkuun.
- Mie...
Lue ensin vikakoodit niin antaa vähän viitettä olisiko jossain anturissa häiriötä. Muuten aika toivotonta alkaa arvailemaan syytä moiseen.
- Real-Einari
Minulla piti polkea ensin kunnolla lämpimäksi, eli pari kilometriä 90km/h kolmosvaihteella huudattaen ja samalla välillä kunnolla kiihdytellen. Sitten kiireellä korjaamon letkuihin ja tulokset paperille.
- 460
kävin katsastamas omaani,ei mennyt läpi pakokaasutestis,käskettiin vaihtaa lambda anturi,vaihdoin, ei mennyt sittenkään, vaihdoin vielä moottorinlämpötilatunnistimen sitten meni läpi juuri ja juuri, kieroksilla oli arvot kohdallaan muttei oikein tyhjäkäynnillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721645
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 761202
- 35976