Gallup

kyselyä

Itse olen kaksonen,nouseva jousimies.
Entä sinä?

49

3603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö tällainen

      Olen kalat horoskoopiltani ja nousevamerkkini on leijona! Ristiriitaista...

    • mie...

      Itse olen Rapu ja nousevalta Kaksonen.

      Pienempänä olin enemmän Ravun kaltainen mutta nyt aikuisena alkanut muistuttaa Kaksosta enemmän. Tunne puoli on silti vieläkin Ravulta peräisin.

      • härkäneiti...

        härkä olen ja nouseva skorpu, hehh


      • hduah

        olen rapu ja nousevalta merkiltäni jousimies


      • rapunen

        oon kans rapu ja nouseva kaksonen. mitä opiskelet/mikä on tuleva ammattisi ja mistä asioista pidät? Olisi mielenkiintoista tietää, onko yhtäläisyyksiä...


      • linnnda
        rapunen kirjoitti:

        oon kans rapu ja nouseva kaksonen. mitä opiskelet/mikä on tuleva ammattisi ja mistä asioista pidät? Olisi mielenkiintoista tietää, onko yhtäläisyyksiä...

        Täällä myös rapu, nouseva kaksonen.. media-alalla työskentelen.


    • "dramaqueen"

      mutta nouseva merkki on Leijona. Olen suurieleisempi kuin monet muut Vaa'at. Vaaka haluaisi seurata ja Leijona taas johtaa muita ihmisiä, joten painotukset ovat menneet ihan oikein :-)

      Vaaka tuo halun olla oikeudenmukainen (lue: olla oikeassa) ja harkitseva. Leijonan lämpö ja itseironia pelastaa liialta neuroottisuudelta, joka Vaakoja joskus vaivaa.

      • Sivusta seurannut

        Olen hieman eriä mieltä tuossa että vaaka haluaisi seurata. Vaaka on johtava merkki ja siten aloitteellinen, ei niinkään muiden perässä kulkeva, paitsi hyvin nuori tai epäkypsä vaaka joka saattaa vielä olla turhan miellyttämisenhaluinen. Vaa'an halu sopuisuuteen ja harmoniaan ei kehittyneemmällä tapauksella ole mikään este uusien projektien käynnistämiseen, ja vaaoilla saattaakin olla monta rautaa tulessa aktiivisilla kausillaan.


    • paikallaan

      neitsyt ja nouseva jousimies, elitistinen perfektionisti siis. Raha, valta, statusasema...ja kaikki paperit järjestyksessä...tuskin;)

    • kalaN

      aurinko kalojen merkissä, nousuneitsyt.

      hauskin kuvaus minkä olen tästä yhdistelmästä kuullut (astrologi M. Manniselta) on, että nouseva neitsyt opettaa kaloille arjen toimivuutta tyyliin: ensin murot, sitten maito.

      en ole kyllä vielä ymmärtänyt, että miksei maitoa voi kaataa ensin :)

    • vaakatar

      Aurinko vaaka, nouseva jousimies, kuumerkki rapu :)

      • kalaN

        oletko pitkä?

        nousevat jousimiehet, jotka minä tunnen, ovat kaikki pitkiä (mieheni mukaanlukien).


      • vaakatar
        kalaN kirjoitti:

        oletko pitkä?

        nousevat jousimiehet, jotka minä tunnen, ovat kaikki pitkiä (mieheni mukaanlukien).

        Ihan keskipituinen olen, 167 cm... joten eivät taida kaikki nousujouskarit olla pitkiä :)


      • kalaN
        vaakatar kirjoitti:

        Ihan keskipituinen olen, 167 cm... joten eivät taida kaikki nousujouskarit olla pitkiä :)

        mun mittapuun mukaan olet, itse olen vain 159 cm.
        vaa'at ovat yleensä aika lyhyitä ja vaaleita.

        mieheni on myös aurinko vaaka, sama kombinaatio teillä :)


      • aidalina
        kalaN kirjoitti:

        oletko pitkä?

        nousevat jousimiehet, jotka minä tunnen, ovat kaikki pitkiä (mieheni mukaanlukien).

        Mieheni on nouseva jousimies, mutta ei kovin pitkä.


    • ......

      olen kauris, nousevassa skorpioni ja kuu leijonassa

    • Hmm...

      Aurinko Kaksonen, nouseva Skorpioni, kuumerkkinä Kalat.

    • .......

      Vesimies, nouseva härkä ja kuu oinaassa... arvatkaas onko pikkusen vaikeeta olla välillä ;-)

    • Nimetön

      olen aurinkomerkiltäni leijona, nouseva rapu ja kuumerkiltäni myös leijona, huomiota kaipaava herkkis :)

      • Maaliskuun Idus

        on kalat, ja nousumerkki Rapu.


      • ja kuu kauriissa
        Maaliskuun Idus kirjoitti:

        on kalat, ja nousumerkki Rapu.

        Jatkuvasti äänessä oleva tunnontarkka perfektioinisti, kauriin materialistiset tavoitteet ja voimakas oma tahto. Sanon aina viimeisen sanan..vaikka hiljaa;)


    • on kaksonen

      nouseva leijona;kuu vaa`assa.

    • yhdistelmä?

      vesimies ja nouseva merkki oinas?

      • yhdistelmä

        Elikkäs aurinko vaaka, nouseva on kaksonen ja kuu kaloissa. Kauheata yrittää tulla toimeen itsensä kanssa! :/


      • Leona
        yhdistelmä kirjoitti:

        Elikkäs aurinko vaaka, nouseva on kaksonen ja kuu kaloissa. Kauheata yrittää tulla toimeen itsensä kanssa! :/

        aurinko leijona, nousu skorpioni, kuu vesimies...
        Ei mikään helppo yhdistelmä tämäkään... ??


    • minä vaan

      Et aika ihana yhdistelmä, vai mitä????

      • Mirtsukka77

        Sori mut en voi ymmärtää tota,että olen skorpioni ja AC härkä eli olen oikein v:mäinen luonne.Mikäköhän se kuumerkkisi on...varmaankin Oinas!!!Tunnen monia skorpioneja esmes.molemmat systerini ja voin kertoa,että siinä merkissä on myös hyviä puolia vai haluaisitko mieluummin olla tuuliviiri jolla ei ole omia mielipiteitä?Skorpionit ovat uskollisia ystäviä,jotka puolustavat lähimmäisiään henkeen ja vareen!


      • Fiorella788

        Kuuluisa filmitähti Vivien Leigh oli Skorpioni, Nouseva Härkä.


    • merkeiltäni

      vesimies ja nouseva skorpioni.. onko pahakin yhdistelmä?

    • rapu ja jousimies

      olemme läheisiä vaikka meidän pitäis olla järjen mukaan etäisempiä erilaisesta aurinkomerkistä johtuen. Syy taitaa olla se, että olen(aurinkomerkkini rapu) vaakanousuinen ja kuumerkkini kaksosissa. Siskoni on puolestaan sekä aurinkomerkiltä että nousevalta merkiltä jousimies eli tuplajoukkari. :) Kuumerkki vesimiehessä. Tähdissä on tosiaan taikaa kun siskoni merkilleen uskollisena lähti kuukausi sitten Nepaliin valloittamaan Himalajan vuorta ( n.6500km:n korkeudessa ) ensikertalaisena mutta valmistautui hyvin sitä varten viimeisen vuoden ajan urheilemalla rankasti, mm. juoksemalla jollain korkean täyttömäen korkeita portaita ylös ja alas 20 KILON painolevyt repussa 1,5 tuntia yhteen menoon, sekä pitkät juoksulenkit,mäkijuoksut ym. Olen ylpeä hänestä kun hän palasi ehjin nahoin vuoren vallotukselta Suomeen.

      • jenzsku:)

        eli olen aurinko merkiltäni kauris, nouseva neitsyt ja kuumerkki jousimies


    • Mirtsukka77

      Kalat,AC Skorpioni,Kuu neitsyt.

    • Skorpionissa

      Nouseva vaaka, kuu kaksosissa... Miettikääpäs tätä yhdistelmää.. Vaikeeta on välillä itteni kanssa:-/

    • tappuraa...

      Aurinko on leijonassa, nouseva merkki oinaassa ja kuu oinaassa. Hohhoijaa...Sori vaan kaikille kanssa kulkijoille

      • ...

        kauris,nouseva leijona...


    • ~~~

      Olen Neitsyt ja nousevalta Leijona.

      • galluppiin

        Olen rapu ja nouseva merkkini on neitsyt.


    • Nouseva Neitsyt

      Joo elikkä olen aurinko oinas ja nouseva neitsyt. Luulen että se tunteilu johtuu tuosta nousevasta merkistä. Se on todella ärsyttävää kun miettii esim. rakkausasioita ihan liikaa...Ja olen armottoman huomionkipeä välillä.
      Mikäköhän merkki mullekin sopis..

      • ddddddddddd

        "Armottoman huomionkipeä" - Kalamies... Ex oli kala ja huomiota sai ainakin tarpeeks häneltä.....Romanttinen ja hellä..Romantikkojen unelma;)

        Ja täältä mä usein kattelen vinkkejä kun päässä pyörii rakkausasiat: http://www.horoskooppi.com/rakkaushoroskooppi.html#


    • tinsi.tinsi

      Aurinko neitsyt nousu skroppari ja kuu skorppari..

    • Jousimiesnainen!

      Semmosta. ;)

    • tuplaskorppari....

      Aurinko skorpioni, nouseva skorpioni, kuu kaloissa.

    • intuitio

      Aurinko skorpioni, nouseva leijona ja kuu ravussa. Väittävät haasteelliseksi.. :)

    • ...

      Aurinko kauriissa, nouseva skorpionissa ja kuu neitsyessä. En tosin osaa tulkita tuota ollenkaan eli en tiedä mitä merkitystä sillä on luonteeseeni ja elämääni...

    • JK

      ENN MITÄÄN

    • Hepulis

      Aurinko härässä, nouseva leijona. Ulkoiselta olemukseltani olen aina ollut viimeisen päälle leijona, mutta luonteeltani olen maanläheinen härkä.

    • rapurapukalat

      Rapu, nouseva merkki rapu ja kuu kaloissa!!!

    • kooperi

      Aurinko Kauris, nouseva neitsyt, kuussa jousimies

    • R-K-K

      Hei! Olen ollut nyt jonkin aikaa kiinnostunut horoskoopeista. Aurinkoni on Rapu, Kuu Kalat ja pari päivää sitten sain selville Nousevan merkkini olevan Kauris. Miten tämä Kauris vaikuttaa Ravun ja Kalojen muodostamaan eri herkkään ja tunteelliseen persoonaani? Koska näin ikää lisää tullessa, tuntuu että huomaisin koko ajan enemmän KAurin maanläheisemmän vaikutuksen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe