Taasen on sinulta paljon kaikenlaista kyselty ja aika suopeasti olet vastaillutkin. Ehkä sinusta uteliaisuus tuntuu kummalliselta. Anteeksi nyt omasta ja muiden puolesta nuo utelut ja kiitos kun vaivaudut vastaamaan, ja vielä suuttumatta.
Mutta, aika kummallinen oletkin, vaikket ehkä omasta mielestäsi. Nimittäin ei täällä Suomessa varmaan kovin montaa yli 200-kiloista ole, suht nuorta varsinkaan. Sinä liikut normaalisti omin jaloin ja olet ihan oikeasti töissä etkä työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja sinulla on jopa ystäviä ja sosiaalista elämää. Etkä tunnu häpeävän itseäsi. Eihän tällaisen pitäisi olla mahdollista. Ja ainakin itse väität itseäsi vielä terveeksikin. Todella kummallista!
Toivottavasti elämäsi sujuu edelleen hyvin, kummallisesti tai vähemmän kummallisesti. Ja voithan silloin tällöin kommentoida jotain täällä, silloin tiedämme että olet edelleenkin olemassa. Ainakin terveydentilasi kiinnostaa sillä kaiken mahdollisen tiedon mukaan sinun pitäisi olla hyvin sairas.
Hyvää alkavaa syksyä sinulle (jos nyt vielä syksystä uskaltaa puhua) toivottaa yksi kummastelija.
Kotleetille
74
4410
Vastaukset
- kummastelija
Viestikin lähti kahdesti vaikka sen ei pitäisi olla mahdollista. Kumma juttu!
(vai olikohan niin että olet niin iso että tarvitaan tuplaviestikin?)- hauska heppu
kotleetti kirjoitti:
Koon mukaan sen viestin pitäisi tulla jo triplana :)
sun huumorintaju on mahtava ihan oikeesti!
Kiitoksia ja hyvää loppukesän jatkoa. Vielä on ainakin yksi helteinen päivä jäljellä sääennustuksen mukaan :)
Arkikiireet rupeavat taas pikku hiljaa lisääntymään, kun suurin osa on tullut lomiltaan takaisin. Onhan tietty aika lailla niitäkin, jotka vasta syyskuussa saavat tai joutuvat pitämään lomansa.
Kyllä minä täällä käyn kommentoimassa ja edellisellä sivulla tuli jo aika lailla kommentoitua kysymystä jos toistakin. Toki kun on enemmän työmatkaa, niin silloin ei aina tule seurattua kovin tiiviisti foorumia vaikka siihen onkin mahdollisuus.
Toki niitä samojakin kysymyksiä tulee uudelleen, mutta ei se haittaa. Voishan sellaisen FAQ:n luoda, jos kysymykset rupeavat toistumaan.
Turha sitä on itseä tai muita hävetä ulkonäön vuoksi. Häveta toki voi epäasiallisen käytöksen vuoksi.
Hyvin menee, mutta menköön.- ????
Siis ei ole tarkoitus olla töykeä, eikä mitään vastaavaa.. mutta mikä sinun ylävatsassasi on? Se terävähkö möykky? Ihanko vain jokin luonnollinen juttu? Kun näyttää oudolta - siis en ole nähnyt kenelläkään tuon muotoista vatsaa.
Anteeksi, jos loukkaan. Uteliaisuus vei voiton, niin pakko ainakin kysyä. - koskaan???
Oletkos nähnyt tämän päivän Iltistä jossa Mikko Kivinen kertoo laihduttaneensa terveyden takia. Missä tilanteessa itse alkaisit laihduttaa?
- kuitenkaan(ei ap)
luovuta,jos oot tyytyväinen elämääs niin hyvä,mutta muista että kaikki on mahdollista.
jatkoja. - ajattelin vaan
koskaan??? kirjoitti:
Oletkos nähnyt tämän päivän Iltistä jossa Mikko Kivinen kertoo laihduttaneensa terveyden takia. Missä tilanteessa itse alkaisit laihduttaa?
Mietinpähän vaan että jos kotleetti nyt alkais rajusti laihdutamaan niin aika paljon sillä jäis nahkaa varmaan roikkumaan. Mutta olis kuitenkin sitä rasvaa siellä mahassa vähemmän.
???? kirjoitti:
Siis ei ole tarkoitus olla töykeä, eikä mitään vastaavaa.. mutta mikä sinun ylävatsassasi on? Se terävähkö möykky? Ihanko vain jokin luonnollinen juttu? Kun näyttää oudolta - siis en ole nähnyt kenelläkään tuon muotoista vatsaa.
Anteeksi, jos loukkaan. Uteliaisuus vei voiton, niin pakko ainakin kysyä.Tjaa-a, se on sitten varmaan sellainen epäluonnollinen möykky. Ellei se sitten ole vaikkapa sellainen varamaha josta monesti olen kuullut :)
koskaan??? kirjoitti:
Enpä nähnyt juttua. No varmaan sitten laihduttaisin tai lisäisin liikuntaa, jos käveleminen kävisi vaikeaksi.
- jkklooiu
kotleetti kirjoitti:
Tjaa-a, se on sitten varmaan sellainen epäluonnollinen möykky. Ellei se sitten ole vaikkapa sellainen varamaha josta monesti olen kuullut :)
Jos se vaan on rasvamakkara? Rasva ei enää mahdu sisäelinten joukkoon ja pursuaa noin. Ihmeen paljon sulla se läski on vaan vatsaan kertynytkin.
Ja kaikenlaista käytännöllistä mulle tulee mieleen, lähinnä kun ite siivosin ja silittelin kesävaatteita ym pyykkiä pois. Nimittäin kai sä itse oman kämppäsi siivoat ainakin joskus. Ja pyykinpesukaan ei kait ole ongelma, vaikka omalla koneella. (vai käytätkö aina pesulaa?) MUtta silitätkö koskaan esim paitojasi? Jos niin onkos se vatsa vähän tiellä? Siitä oon ihan varma että nykyään miehet osaa kodinhoidon jos vaan tahtoo. Eri asia jos sulla tuo maha on jo esteenä. - tietää_
kotleetti kirjoitti:
Enpä nähnyt juttua. No varmaan sitten laihduttaisin tai lisäisin liikuntaa, jos käveleminen kävisi vaikeaksi.
Sanoppa kotleetti kuinka pitkä olet? Et kyllä mikään aivan tappi voi olla, jos todellakin painat 220kg etkä näytä tavallista liikalihavaa kummoisemmalta.
Tiedän erään 180cm ja 170kg ihmisen, ja hän näyttää aivan pallolta miltei joka suunnasta katsottuna....
Ei mittee, stemppiä vaan ja koita pitää ittes terveenä. jkklooiu kirjoitti:
Jos se vaan on rasvamakkara? Rasva ei enää mahdu sisäelinten joukkoon ja pursuaa noin. Ihmeen paljon sulla se läski on vaan vatsaan kertynytkin.
Ja kaikenlaista käytännöllistä mulle tulee mieleen, lähinnä kun ite siivosin ja silittelin kesävaatteita ym pyykkiä pois. Nimittäin kai sä itse oman kämppäsi siivoat ainakin joskus. Ja pyykinpesukaan ei kait ole ongelma, vaikka omalla koneella. (vai käytätkö aina pesulaa?) MUtta silitätkö koskaan esim paitojasi? Jos niin onkos se vatsa vähän tiellä? Siitä oon ihan varma että nykyään miehet osaa kodinhoidon jos vaan tahtoo. Eri asia jos sulla tuo maha on jo esteenä.Joo, se taitaa olla sitä Wilhelmi-makkaraa, jota kovasti ainakin aiemmin mainostettiin tv:ssä.
Ja eikun grillaamaan :)
Kyllä minä ihan itse siivoan kämpän (imurointia, pölyjen pyyhkintää jne) ja pesen käsin kaiken tiskin. Eikä pyykinpesukaan ole ongelma kun on oma kone ja vaatteet mahtuvat leveyssuunnassa juuri ja juuri yksitellen kuivumaan semmoselle kuivaustelineelle kukin omalle "langalleen".
Kauluspaidat yms laitan tietty henkareille. En käytä pesulaa eikä sille ole pahemmin tarvetta. Enemmän kyllä pitäisi silittää vaikka aika paljon minulla on "easy care" kauluspaitoja, housuja yms. En erityisemmin pidä silittämisestä.
Onhan maha joissakin tilanteissä tiellä, mutta enemmän on haittaa esim. liian matalasta tiskipöydästä tiskatessa.
Toki nykyään miehet osaavat siivota ja laittaa ruokaa kunhan siihen vain on halua ja kiinnostusta.tietää_ kirjoitti:
Sanoppa kotleetti kuinka pitkä olet? Et kyllä mikään aivan tappi voi olla, jos todellakin painat 220kg etkä näytä tavallista liikalihavaa kummoisemmalta.
Tiedän erään 180cm ja 170kg ihmisen, ja hän näyttää aivan pallolta miltei joka suunnasta katsottuna....
Ei mittee, stemppiä vaan ja koita pitää ittes terveenä.Sitä pituutta on siunaantunut 183 cm ja en taida kuitenkaan ihan vielä näyttää plussapallolta. Blop blop blop...
- mittoja
kotleetti kirjoitti:
Sitä pituutta on siunaantunut 183 cm ja en taida kuitenkaan ihan vielä näyttää plussapallolta. Blop blop blop...
Ympärysmitaksesi sanot 2 metriä. Mutta paljonko on "syvyys"? Tarkoitan tällä sitä että tässä äsken piti "livahtaa" kapeasta raosta. Leveyssuunnassa ei mahtunut kukaan mutta sivuttain mahduin ja mahtui työkaveritkin. Sitten päätettiin mitata rakonen ja saatiin leveydeksi 30 senttiä. Uskon että sinä et olisi mahtunut edes henkeä pidättämällä ja vatsaa sisään vetämällä.
Miten muuten saat housut pysymään ylhäällä, pystytkö käyttämään vyötä ja luottamaan siihen? - minä, utelias
kotleetti kirjoitti:
Joo, se taitaa olla sitä Wilhelmi-makkaraa, jota kovasti ainakin aiemmin mainostettiin tv:ssä.
Kyllä minä ihan itse siivoan kämpän (imurointia, pölyjen pyyhkintää jne) ja pesen käsin kaiken tiskin. Eikä pyykinpesukaan ole ongelma kun on oma kone ja vaatteet mahtuvat leveyssuunnassa juuri ja juuri yksitellen kuivumaan semmoselle kuivaustelineelle kukin omalle "langalleen".
Kauluspaidat yms laitan tietty henkareille. En käytä pesulaa eikä sille ole pahemmin tarvetta. Enemmän kyllä pitäisi silittää vaikka aika paljon minulla on "easy care" kauluspaitoja, housuja yms. En erityisemmin pidä silittämisestä.
Onhan maha joissakin tilanteissä tiellä, mutta enemmän on haittaa esim. liian matalasta tiskipöydästä tiskatessa.
Toki nykyään miehet osaavat siivota ja laittaa ruokaa kunhan siihen vain on halua ja kiinnostusta.Hei, sä olet edelleen elossa ja olemassa, mä jo huolestuin että jos jotain vaikka on tapahtunu.
Tai jos ne kunnon pohjat on jääny päälle? (ei kai sulla?) - minultakin
kotleetti kirjoitti:
Joo, se taitaa olla sitä Wilhelmi-makkaraa, jota kovasti ainakin aiemmin mainostettiin tv:ssä.
Toki nykyään miehet osaavat siivota ja laittaa ruokaa kunhan siihen vain on halua ja kiinnostusta.Nyt tulee lisää kreisiä ja privaatteja kysymyskiä:
eikö sulta kastu masu ja paita tiskatessa vai onko sulla peräti esiliina? (hetkonen, 2 metriä, ei taida löytyä niin isoa)
Ja onkos sulla yksinnukuttava sänky vai parisänky vai muuten vaan levee sänky?
p.s. onkos sulla hyvää kikkaa kun yksin pujottaa peitteen pussilakanaan (vai käytätkö pussilakanoita? minä, utelias kirjoitti:
Hei, sä olet edelleen elossa ja olemassa, mä jo huolestuin että jos jotain vaikka on tapahtunu.
Tai jos ne kunnon pohjat on jääny päälle? (ei kai sulla?)Ei ne kunnon pohjat jää sillä tavalla päälle, että pitäisi ryypiskellä useamman päivän putkeen. Joskus kesäisin sattuu käymään niin, että tulee parina peräkkäisenä iltana ryypättyä ja samoin aika useasti noilla parin päivän risteilyillä. Eipä juuri muuten.
minultakin kirjoitti:
Nyt tulee lisää kreisiä ja privaatteja kysymyskiä:
eikö sulta kastu masu ja paita tiskatessa vai onko sulla peräti esiliina? (hetkonen, 2 metriä, ei taida löytyä niin isoa)
Ja onkos sulla yksinnukuttava sänky vai parisänky vai muuten vaan levee sänky?
p.s. onkos sulla hyvää kikkaa kun yksin pujottaa peitteen pussilakanaan (vai käytätkö pussilakanoita?Paita toki kastuu mikäli pitää oikein kiirettä tiskatessa, mutta voihan sen paidan aina pestä pesukoneessa. En käytä esiliina sillä en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi.
Sänky on muuten vain leveä. Eipä sellaisella 80 cm leveällä sängyllä nukkumisesta oikein tulisi mitään edes yksinään.
"Kikka" nro 1: Pussilakanan päästä jossa on pienet reiät, niin niistä vain kädet pussin läpi kohti isoa aukkoa ja sitten vain vedetään peite ison aukon kautta kohti molempia pieniä aukkoja :)
Voihan tuon nyt tehdä varmaan muullakin tavalla. Eipä sitä peitettä kannata sulloa ensin lakanan sisälle ja vasta sitten ruveta sitä peitettä suoristamaan :)mittoja kirjoitti:
Ympärysmitaksesi sanot 2 metriä. Mutta paljonko on "syvyys"? Tarkoitan tällä sitä että tässä äsken piti "livahtaa" kapeasta raosta. Leveyssuunnassa ei mahtunut kukaan mutta sivuttain mahduin ja mahtui työkaveritkin. Sitten päätettiin mitata rakonen ja saatiin leveydeksi 30 senttiä. Uskon että sinä et olisi mahtunut edes henkeä pidättämällä ja vatsaa sisään vetämällä.
Miten muuten saat housut pysymään ylhäällä, pystytkö käyttämään vyötä ja luottamaan siihen?No saunan 58-59 sentin oviaukko on sellainen että maha ja selkä hiertävät hiukan karmeja, joten tuskinpa pääsisin edes alle 50 cm raosta menemään :) Semmosesta 50-55 cm :n raosta vielä ehkä pääsisin jotenkuten henkeä pidättämällä.
Käytän sekä vyötä että henkseleitä, mutta enimmäkseen henkseleitä. Kunnollisiin henkseleihin pystyn ihan hyvin luottamaan eikä ne irtoa omia aikonaan pelkästä venytyksestä ja housut pysyvät paremmin paikallaan kuin vyötä käyttämällä. Vyötäkin käytän mutta lähinnä vain sellaisten housujen kanssa jotka eivät ole joustavaa "strech" kangasta. Joustavien housujen kanssa pidän mieluiten henkseleitä varsinkin silloin, jos kyseessä on matalamallinen (matalavyötäröinen) housu.kuitenkaan(ei ap) kirjoitti:
luovuta,jos oot tyytyväinen elämääs niin hyvä,mutta muista että kaikki on mahdollista.
jatkoja.Ei luovuteta, ei. Hyvin paksusti menee, mutta menköön.
- hui kauhistus
kotleetti kirjoitti:
No saunan 58-59 sentin oviaukko on sellainen että maha ja selkä hiertävät hiukan karmeja, joten tuskinpa pääsisin edes alle 50 cm raosta menemään :) Semmosesta 50-55 cm :n raosta vielä ehkä pääsisin jotenkuten henkeä pidättämällä.
Käytän sekä vyötä että henkseleitä, mutta enimmäkseen henkseleitä. Kunnollisiin henkseleihin pystyn ihan hyvin luottamaan eikä ne irtoa omia aikonaan pelkästä venytyksestä ja housut pysyvät paremmin paikallaan kuin vyötä käyttämällä. Vyötäkin käytän mutta lähinnä vain sellaisten housujen kanssa jotka eivät ole joustavaa "strech" kangasta. Joustavien housujen kanssa pidän mieluiten henkseleitä varsinkin silloin, jos kyseessä on matalamallinen (matalavyötäröinen) housu.Jestas, tarkotatko matalavyötäröisillä sellasia housuja joissa maha pullottaa kokonaan housunkauluksen ulkopuolella? Siinähän näkyy ja tuntuu sun kaikki vatsamakkarat! Ja istuessa paita irvistää tasan varmasti. En haluaisi olla näkemässä.
- "kikka 2"
kotleetti kirjoitti:
Paita toki kastuu mikäli pitää oikein kiirettä tiskatessa, mutta voihan sen paidan aina pestä pesukoneessa. En käytä esiliina sillä en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi.
Sänky on muuten vain leveä. Eipä sellaisella 80 cm leveällä sängyllä nukkumisesta oikein tulisi mitään edes yksinään.
"Kikka" nro 1: Pussilakanan päästä jossa on pienet reiät, niin niistä vain kädet pussin läpi kohti isoa aukkoa ja sitten vain vedetään peite ison aukon kautta kohti molempia pieniä aukkoja :)
Voihan tuon nyt tehdä varmaan muullakin tavalla. Eipä sitä peitettä kannata sulloa ensin lakanan sisälle ja vasta sitten ruveta sitä peitettä suoristamaan :)Helppohan sun, 183 cm on pussilakanaa pujotella. Toista on mun, 163 cm.
Muuten oon kyllä sitä mieltä että oot hyvä tyyppi, vaikka ootkin noin paksu. - feikki
jkklooiu kirjoitti:
Ja kaikenlaista käytännöllistä mulle tulee mieleen, lähinnä kun ite siivosin ja silittelin kesävaatteita ym pyykkiä pois. Nimittäin kai sä itse oman kämppäsi siivoat ainakin joskus. Ja pyykinpesukaan ei kait ole ongelma, vaikka omalla koneella. (vai käytätkö aina pesulaa?) MUtta silitätkö koskaan esim paitojasi? Jos niin onkos se vatsa vähän tiellä? Siitä oon ihan varma että nykyään miehet osaa kodinhoidon jos vaan tahtoo. Eri asia jos sulla tuo maha on jo esteenä.katselin noita maha kuvia...salee netistä imutettu:D ei ollu edes kokovartalokuvaa... muokattu ja imutettu...tääl jengi menee halpaan
- feikkileikki.
feikki kirjoitti:
katselin noita maha kuvia...salee netistä imutettu:D ei ollu edes kokovartalokuvaa... muokattu ja imutettu...tääl jengi menee halpaan
Minä olen myös ajatellut aika usein, että Kotleetti on feikki. Jotenkin tuntuu aika mahdottomalta, että tuollaisen painon kanssa ihmisen olisi niin hyvä olla. Eikä koskaan provosoidu mistään, vastaa ihan älyttömiin uteluihin rauhallisesti ja tyytyväisesti.
Jos meitä todella vedetään höplästä, niin onpa Kotleetilla hauskaa! - että on
feikkileikki. kirjoitti:
Minä olen myös ajatellut aika usein, että Kotleetti on feikki. Jotenkin tuntuu aika mahdottomalta, että tuollaisen painon kanssa ihmisen olisi niin hyvä olla. Eikä koskaan provosoidu mistään, vastaa ihan älyttömiin uteluihin rauhallisesti ja tyytyväisesti.
Jos meitä todella vedetään höplästä, niin onpa Kotleetilla hauskaa!Uskon että Kotleetti on olemassa. Mutta en usko että sillä on niin hyvä olla kuin väittää.
Muut tuon painoiset ovat kyllä yksinäisiä surkeita reppanoita, joko työttömiä tai työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja terveys reistaa, diabetestä ym ym. - ?????
kotleetti kirjoitti:
Ei ne kunnon pohjat jää sillä tavalla päälle, että pitäisi ryypiskellä useamman päivän putkeen. Joskus kesäisin sattuu käymään niin, että tulee parina peräkkäisenä iltana ryypättyä ja samoin aika useasti noilla parin päivän risteilyillä. Eipä juuri muuten.
Eli dagen efter ei paljon vaivaa?
Entäs se syöminen, syötkö tasasesti paljon vai tuleeko sinulle sellasia ahmimispäiviä? - Kummastelija
feikkileikki. kirjoitti:
Jos meitä todella vedetään höplästä, niin onpa Kotleetilla hauskaa!Onhan se kumma juttu että tuollaisen painon kanssa on hyvä olla. Mutta jos ylipainoa on kantanut mukanaan koko ikänsä niin ei varmaankaan tiedä millaista on olla ilman ylikiloja.
Ja mistä me tiedämme että miettiikö Kotleetti kerran tai kahdesti vai peräti kolmasti ennenkuin vastaa. Älyä kyllä osoittaa se ettei hermostu.
Sen verran kun tarinointia olen seurannut niin aika loogisesti tarinassaan pysyy. Feikkaaja voisi sotkeutua jutuissaan. Kuviakin pystyy imuroimaan ja käsittelemään, tai sitten ne on oikeita. Ymmärrän kyllä ettei halua kasvojaan kuvaan, en minäkään himoa kasvojani nettiin. No, kokovartalokuva vaikka päättömänä suomalaisessa maisemassa varmaan tyydyttäisi jonkun uteliaisuutta vaikkei sekään 110 prosenttista varmuutta asiasta toisi.
Joku tavoittelee elämässään narsistista kauneutta, toinen rahaa, kolmas valtaa/asemaa, neljäs auvoista perhe-elämää, viides vaikka sielunrauhaa ja oman itsensä tuntemista. Hyvä terveyskään ei tietty ole pahitteeksi.
Kotleetti on varmaan saavuttanut noista jonkun, ehkä sen itselleen tärkeimmän. Ja todella onnellinen se joka saavuttaa noista enemmän kuin yhden.
Tulikohan tästä nyt ihan päätön juttu? ????? kirjoitti:
Eli dagen efter ei paljon vaivaa?
Entäs se syöminen, syötkö tasasesti paljon vai tuleeko sinulle sellasia ahmimispäiviä?Syön tasaisesti paljon ja kiireettä. Eipä ole ahmimisongelmaa. Johan siinä menisi varmaan vatsakin sekaisin ahmiessa ruokaa.
hui kauhistus kirjoitti:
Jestas, tarkotatko matalavyötäröisillä sellasia housuja joissa maha pullottaa kokonaan housunkauluksen ulkopuolella? Siinähän näkyy ja tuntuu sun kaikki vatsamakkarat! Ja istuessa paita irvistää tasan varmasti. En haluaisi olla näkemässä.
No eihän sen mahan nyt tartte täysin pullottaa housunkauluksen päällä vaikka matalavyötäröisempää housua käyttääkin. Varros vaan ettet ole vahingossakaan näkemässä :)
Paita toki irvistää, jos se on selkeästi liian pieni, mutta yritän nyt välttää sellaisten paitojen käyttöä ettei mielenrauhasi liiaksi järky :)- Muskeli
kotleetti kirjoitti:
No saunan 58-59 sentin oviaukko on sellainen että maha ja selkä hiertävät hiukan karmeja, joten tuskinpa pääsisin edes alle 50 cm raosta menemään :) Semmosesta 50-55 cm :n raosta vielä ehkä pääsisin jotenkuten henkeä pidättämällä.
Käytän sekä vyötä että henkseleitä, mutta enimmäkseen henkseleitä. Kunnollisiin henkseleihin pystyn ihan hyvin luottamaan eikä ne irtoa omia aikonaan pelkästä venytyksestä ja housut pysyvät paremmin paikallaan kuin vyötä käyttämällä. Vyötäkin käytän mutta lähinnä vain sellaisten housujen kanssa jotka eivät ole joustavaa "strech" kangasta. Joustavien housujen kanssa pidän mieluiten henkseleitä varsinkin silloin, jos kyseessä on matalamallinen (matalavyötäröinen) housu.Ootko harteista niin leveä että leveyssuunnassa et mahdu 60 cm leveestä oviaukosta? Paksuushan mahan kohdalta sulla sitten varmaan on se 60 cm.
- hana
Muskeli kirjoitti:
Ootko harteista niin leveä että leveyssuunnassa et mahdu 60 cm leveestä oviaukosta? Paksuushan mahan kohdalta sulla sitten varmaan on se 60 cm.
Eikö teillä perähikiällä valmisteta normaalin levyisiä ovia? En ole missään törmännyt 60 cm kapeisiin oviin. Paljonko sinun päänympäryksesi on? Saatko pääsi mahtumaan 60 cm leveässä ovessasi olevasta postiluukusta?
- 112
kotleetti kirjoitti:
No eihän sen mahan nyt tartte täysin pullottaa housunkauluksen päällä vaikka matalavyötäröisempää housua käyttääkin. Varros vaan ettet ole vahingossakaan näkemässä :)
Paita toki irvistää, jos se on selkeästi liian pieni, mutta yritän nyt välttää sellaisten paitojen käyttöä ettei mielenrauhasi liiaksi järky :)eiks oo kiva, sun iso maha muhkuroineen ei oo sulle ongelma mutta muille iso ongelma!
- ellun kana
kotleetti kirjoitti:
Paita toki irvistää, jos se on selkeästi liian pieni, mutta yritän nyt välttää sellaisten paitojen käyttöä ettei mielenrauhasi liiaksi järky :)Tuli vaan mieleen tällainen: lihava nainen on todennäköisesti pyöreesti lihava joten voi pukeutua verkkareihin ja t-paitaan tai sitten siihen lainapeitteen näköseen leninkihalaattiin. Ei kuitenkaan tule ongelmaa että pysyykö vaate päällä. Miehille lihavuus menee aika paljon mahaan joten housujen kanssa tuleekin ongelmaa. Ihan joka kylässä tai kaupungissa ei taida olla kauppoja joista löytyisi mahan vetäviä housuja. Joten jäljelle jää housut jotka jää mahan alle. Ja siis ne henkselit! Naiset ei sentään taida tarvita sukkahousuihin henkseleitä.
112 kirjoitti:
eiks oo kiva, sun iso maha muhkuroineen ei oo sulle ongelma mutta muille iso ongelma!
Näin on. Siltähän tuo näyttää kirjoitusten perusteella olevan, että iso maha muhkuroineen on niin monelle ylitsepääsemätön paikka :)
Muskeli kirjoitti:
Ootko harteista niin leveä että leveyssuunnassa et mahdu 60 cm leveestä oviaukosta? Paksuushan mahan kohdalta sulla sitten varmaan on se 60 cm.
Hartioissa/käsivarsissa on sen verran leveyttä, etten pääse 60 cm:n oviraosta, mutta toki silloin pääsen, jos kurotan olkapäät ja käsivarret eteenpäin niin paljon kuin se on mahdollista, niin silloin 60 cm:n oviaukko riittää juuri ja juuri.
Leveyttä taasen hartiasuunnassa mahan/selän kohdalta mitattuna on aika hankala mitata. Pitäis olla varmaan vaikkapa iso mauseri mittaamista varten :)hana kirjoitti:
Eikö teillä perähikiällä valmisteta normaalin levyisiä ovia? En ole missään törmännyt 60 cm kapeisiin oviin. Paljonko sinun päänympäryksesi on? Saatko pääsi mahtumaan 60 cm leveässä ovessasi olevasta postiluukusta?
Muut ovet toki ovat ihan normimittojen mukaan ja siten selkeästi leveämpiä, mutta suihkutilassa olevan saunan ovi on sitten ilmeisesti normaalia kapeampi, vaikka samaan asiaan olen törmännyt muissakin saunoissa. Joten ei pitäisi olla poikkeus.
Tuskinpa perähikiälläkään on varsinaisesti säästetty ovien koossa. En osaa sanoa.
Eipä ole ulko-ovessa postiluukkua ja eikä varsinkaan 60 cm leveässä saunan ovessa :)
Kysymys sinänsä aika hassu ja huvittava.
Pään ympärys on jotain 60-61 cm ellei se sitten ole kovin paljon lihonnut kypärän käytön jälkeen :)- kallen eno
ellun kana kirjoitti:
Tuli vaan mieleen tällainen: lihava nainen on todennäköisesti pyöreesti lihava joten voi pukeutua verkkareihin ja t-paitaan tai sitten siihen lainapeitteen näköseen leninkihalaattiin. Ei kuitenkaan tule ongelmaa että pysyykö vaate päällä. Miehille lihavuus menee aika paljon mahaan joten housujen kanssa tuleekin ongelmaa. Ihan joka kylässä tai kaupungissa ei taida olla kauppoja joista löytyisi mahan vetäviä housuja. Joten jäljelle jää housut jotka jää mahan alle. Ja siis ne henkselit! Naiset ei sentään taida tarvita sukkahousuihin henkseleitä.
Minäkin oon sitä mieltä että henkselit kunniaan! Paljon paremmin pysyy housut ylhäällä. Itsekin käytän henkseleitä (yhtään häpeämättä).
- häh?
kotleetti kirjoitti:
Muut ovet toki ovat ihan normimittojen mukaan ja siten selkeästi leveämpiä, mutta suihkutilassa olevan saunan ovi on sitten ilmeisesti normaalia kapeampi, vaikka samaan asiaan olen törmännyt muissakin saunoissa. Joten ei pitäisi olla poikkeus.
Tuskinpa perähikiälläkään on varsinaisesti säästetty ovien koossa. En osaa sanoa.
Eipä ole ulko-ovessa postiluukkua ja eikä varsinkaan 60 cm leveässä saunan ovessa :)
Kysymys sinänsä aika hassu ja huvittava.
Pään ympärys on jotain 60-61 cm ellei se sitten ole kovin paljon lihonnut kypärän käytön jälkeen :)Millon sä oikein nukut vai istutko yöt yksin netissä? Eiks sun pidä aamulla mennä töihin?
- En usko, en!
kotleetti kirjoitti:
Ei luovuteta, ei. Hyvin paksusti menee, mutta menköön.
En usko Kotleetin "olemassa oloon". Ei kukaan yli 200kg voi olla noin "onnellinen" olotilaansa ja vastailla älyttömiin kysymyksiin jostain ovien leveydestä ym.
Mahtaa hänellä olla hauskaa, kun uteliaat kyselevät ties mitä. Netissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Luulen, että jos Kotleetti todella olisi yli 200kg, ei hän ehkä koko palstalla kävisi. häh? kirjoitti:
Millon sä oikein nukut vai istutko yöt yksin netissä? Eiks sun pidä aamulla mennä töihin?
No yleensä vasta puolen yön jälkeen menen nukkumaan. Toki, jos aamulla pitää viideltä tai kuudelta lähteä työmatkalle, niin silloin pitää mennä nukkumaan viimeistään klo 22 aikoihin.
Aamulla toki pitää mennä töihin yhdeksäksi, joten jos menee nukkumaan vasta klo 1-2 aikaan, niin nukkuma-aikaa jää 6-7 tuntia silloin.
Työaika on kuitenkin aika liukuva, joten minuutin päälle ei ole tarkkaa keretä töihin. Tärkein työväline on kuitenkin puhelin, josta saa kiinni vaikkei olisi vielä työpisteellä.En usko, en! kirjoitti:
En usko Kotleetin "olemassa oloon". Ei kukaan yli 200kg voi olla noin "onnellinen" olotilaansa ja vastailla älyttömiin kysymyksiin jostain ovien leveydestä ym.
Mahtaa hänellä olla hauskaa, kun uteliaat kyselevät ties mitä. Netissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Luulen, että jos Kotleetti todella olisi yli 200kg, ei hän ehkä koko palstalla kävisi.Ei kukaan pakota uskomaan, mutta näin nyt vain on. Onhan varmaan noita muitakin yli 200 kiloisia, jotka käyvät netissä ja käyttävät nettiä ja kenties käyvät myös tällä palstalla.
Siinä olet toki oikeassa, että kysymykset ovat välillä enemmän tai vähemmän älyttömiä, mutta onhan niitä ihan asiallisiakin kysymyksiä.
Vastailen kuitenkin kysymyksiin parhaani mukaan :)
Osassa viestiketjuja tulee viestiketjun hierarkia liian syväksi ja kun ei voi vastata suoraan kysymykseen, niin viestiketjun luettavuus ja seurattavuus kärsii. Ei siis tarvitse ihmetellä jos en kaikkiin kysymyksiin vastaa.- että..
että on kirjoitti:
Uskon että Kotleetti on olemassa. Mutta en usko että sillä on niin hyvä olla kuin väittää.
Muut tuon painoiset ovat kyllä yksinäisiä surkeita reppanoita, joko työttömiä tai työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja terveys reistaa, diabetestä ym ym.Kotleetti kieltää ongelmansa,tärkeintä olisi herätä todellisuuteen,ja huomata että noin suuri ylipaino on HUOMATTAVA rasite elämässä.
Ennenaikainen hauta odottaa,ja liekö parisuhderintamallakin on aika hiljaista?
Kotleetti,sinä pystyt siihen.
Suurinpudottaja ari tiputti painonsa,vaikka taisi olla vielä suurempi kuin sinä.
Ei se ole vain kaukaista unelmaa,se on mahdollisuus. - tttttttttttttttttt
kotleetti kirjoitti:
No yleensä vasta puolen yön jälkeen menen nukkumaan. Toki, jos aamulla pitää viideltä tai kuudelta lähteä työmatkalle, niin silloin pitää mennä nukkumaan viimeistään klo 22 aikoihin.
Aamulla toki pitää mennä töihin yhdeksäksi, joten jos menee nukkumaan vasta klo 1-2 aikaan, niin nukkuma-aikaa jää 6-7 tuntia silloin.
Työaika on kuitenkin aika liukuva, joten minuutin päälle ei ole tarkkaa keretä töihin. Tärkein työväline on kuitenkin puhelin, josta saa kiinni vaikkei olisi vielä työpisteellä.Nyt kiusataan lisää. Jokos ne työmatkat lentokoneessa on onnistuneet, kuinka kävi? Jatkovyötä tarvittiin?
- Urheilija_^_
En usko, en! kirjoitti:
Mahtaa hänellä olla hauskaa, kun uteliaat kyselevät ties mitä. Netissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Luulen, että jos Kotleetti todella olisi yli 200kg, ei hän ehkä koko palstalla kävisi."jos Kotleetti todella olisi yli 200kg, ei hän ehkä koko palstalla kävisi."
Sinäänsä aika ihmeellinen väittämä kun palsta on tarkoitettu lähinnä ylipainoisille.
"En usko Kotleetin "olemassa oloon". Ei kukaan yli 200kg voi olla noin "onnellinen" olotilaansa ja vastailla älyttömiin kysymyksiin jostain ovien leveydestä ym."
Minusta tuo on huomattavasti todennäköisempää kuin se että joku jaksaa päivästä toiseen esittää netissä jotain muuta kuin itse on. Ja kaiken lisäksi ilman mitään hyötyä. Sitäpaitsi luulisi että ylipainoinen ihminen jos joku istuu paljon tietokoneella. - omaan olotilaansa tyytyväinen
kotleetti kirjoitti:
Ei kukaan pakota uskomaan, mutta näin nyt vain on. Onhan varmaan noita muitakin yli 200 kiloisia, jotka käyvät netissä ja käyttävät nettiä ja kenties käyvät myös tällä palstalla.
Siinä olet toki oikeassa, että kysymykset ovat välillä enemmän tai vähemmän älyttömiä, mutta onhan niitä ihan asiallisiakin kysymyksiä.
Osassa viestiketjuja tulee viestiketjun hierarkia liian syväksi ja kun ei voi vastata suoraan kysymykseen, niin viestiketjun luettavuus ja seurattavuus kärsii. Ei siis tarvitse ihmetellä jos en kaikkiin kysymyksiin vastaa."Olotilaansa onnellinen tai vähemmän onnellinen"
Tiedätkö Kotleetti millaista on yleensä olla kun ei ole ylipainoa tai osaatko kuvitella? Käsittääkseni olet aina ollut ylipainoinen. - pakko kysyä
kotleetti kirjoitti:
Ei kukaan pakota uskomaan, mutta näin nyt vain on. Onhan varmaan noita muitakin yli 200 kiloisia, jotka käyvät netissä ja käyttävät nettiä ja kenties käyvät myös tällä palstalla.
Osassa viestiketjuja tulee viestiketjun hierarkia liian syväksi ja kun ei voi vastata suoraan kysymykseen, niin viestiketjun luettavuus ja seurattavuus kärsii. Ei siis tarvitse ihmetellä jos en kaikkiin kysymyksiin vastaa.Totta kai me kysellään enemmän tai vähemmän älyttömiä kun me ei voida uskoa että sun olosi ei olis hankalaa ja tukalaa tollasen ylipainon kanssa. Monen olo ja elo on tuskaisaa jo paljon pienemmän ylipainon kanssa.
- totuus tekee kipeää
kotleetti kirjoitti:
Usko pois Kotleetti hyvä, että jossain vaiheessa painosi alkaa vaikuttaa niin liikkumiseen kuin terveyteesi. Se ei tapahdu yhdessä yössä, vaan nuo kilosi tekevät koko ajan haitallista työtään.
Sitten kun vaivoja alkaa ilmetä, on liian myöhäistä muuttaa elintappojaan. Toki silloinkin laihduttaminen auttaa, mutta se ei vie jo tulleita sairauksia ja liikuntavaikeuksia pois.
Oletko ihan varma, että olet tyytyväinen tämän hetkiseen olotilaasi? Jospa sinä hoet sitä mantraa itsellesi, että näin on hyvä ja saat itsesi uskomaan siihen. - tyrä :(
kotleetti kirjoitti:
Tjaa-a, se on sitten varmaan sellainen epäluonnollinen möykky. Ellei se sitten ole vaikkapa sellainen varamaha josta monesti olen kuullut :)
kävinpä sitten minäkin vihdoinkin katsomassa kuvasi ja se möykky, jota kaikki täällä ihmettelevät on ihan tyypillinen harjanne, joka syntyy kun suorat vatsalihakset erkanevat toisistaan (syynä yleensä raskaus tai reilu ylipaino). Siihen voi tulla tyrä, jolloin ne Wilhelmit tunkevat sieltä ulos!
Eipä minulla oikein muuta sanottavaa ole, kuin että pidä lippu korkealla, olet todella hyvä tyyppi! - ***'*?
että.. kirjoitti:
Kotleetti kieltää ongelmansa,tärkeintä olisi herätä todellisuuteen,ja huomata että noin suuri ylipaino on HUOMATTAVA rasite elämässä.
Ennenaikainen hauta odottaa,ja liekö parisuhderintamallakin on aika hiljaista?
Kotleetti,sinä pystyt siihen.
Suurinpudottaja ari tiputti painonsa,vaikka taisi olla vielä suurempi kuin sinä.
Ei se ole vain kaukaista unelmaa,se on mahdollisuus.Jos kotleetille ruoka ja syöminen onkin parisuhdetta tärkeämpi. Eikä välttämättä halua elää vanhaksi. Muuten varmaan oppinut luovimaan sen mahansa ja ylipainonsa kanssa jotenkin elämässä.
tttttttttttttttttt kirjoitti:
Nyt kiusataan lisää. Jokos ne työmatkat lentokoneessa on onnistuneet, kuinka kävi? Jatkovyötä tarvittiin?
Kyllä ja edelleen ahtaasti ja jatkovyön kera.
omaan olotilaansa tyytyväinen kirjoitti:
"Olotilaansa onnellinen tai vähemmän onnellinen"
Tiedätkö Kotleetti millaista on yleensä olla kun ei ole ylipainoa tai osaatko kuvitella? Käsittääkseni olet aina ollut ylipainoinen.No onhan tuota ylipainoa ollut aiemmin huomattavasti vähemmän, mutta kuitenkin sitä on aina ollut. En koe olleeni joko tyytyväisempi tai onnellisempi silloin kun oli vähemmän ylipainoa. Edelleen olen tyytyväinen olotilaani.
totuus tekee kipeää kirjoitti:
Usko pois Kotleetti hyvä, että jossain vaiheessa painosi alkaa vaikuttaa niin liikkumiseen kuin terveyteesi. Se ei tapahdu yhdessä yössä, vaan nuo kilosi tekevät koko ajan haitallista työtään.
Sitten kun vaivoja alkaa ilmetä, on liian myöhäistä muuttaa elintappojaan. Toki silloinkin laihduttaminen auttaa, mutta se ei vie jo tulleita sairauksia ja liikuntavaikeuksia pois.
Oletko ihan varma, että olet tyytyväinen tämän hetkiseen olotilaasi? Jospa sinä hoet sitä mantraa itsellesi, että näin on hyvä ja saat itsesi uskomaan siihen.Olen edelleen tyytyväinen tämän hetkiseen olotilaani. Ei minulla ole tarvetta hokea itselleni mitään. Miksi pitäisi hokea?
Toki vaivoja voi ilmetä aikanaan oli sitten ylipainoinen tai normaalipainoinen. Kyllä minä tiedostan mahdolliset riskit tämän kokoisena ja mielestäni ne ovat käyneet ilmi kirjoituksistani.
Kiitoksia vain huolenpidosta :)- ?????
kotleetti kirjoitti:
Jäikö jatkovyöhön yhtään varaa? Istuiko joku vieressäsi? (sillä ei varmaan ollut kivaa)
- kyselen
kotleetti kirjoitti:
mutta ottiko sun maha kiinni edellisen selkänojaan vai saitko ekan rivin paikan? Se pöytä ei ainakaa mahtunu sun eteen. Varmaan sua tuijotettiin muttet sä välitä?
- tää juttu?
kotleetti kirjoitti:
No onhan tuota ylipainoa ollut aiemmin huomattavasti vähemmän, mutta kuitenkin sitä on aina ollut. En koe olleeni joko tyytyväisempi tai onnellisempi silloin kun oli vähemmän ylipainoa. Edelleen olen tyytyväinen olotilaani.
Oletko tyytyväinen sinkkuuteesi? Vai oletko tavallaan kasvanut sen vaiheen (kumppanin etsinnän) ohi?
- ja vatsa
tyrä :( kirjoitti:
kävinpä sitten minäkin vihdoinkin katsomassa kuvasi ja se möykky, jota kaikki täällä ihmettelevät on ihan tyypillinen harjanne, joka syntyy kun suorat vatsalihakset erkanevat toisistaan (syynä yleensä raskaus tai reilu ylipaino). Siihen voi tulla tyrä, jolloin ne Wilhelmit tunkevat sieltä ulos!
Eipä minulla oikein muuta sanottavaa ole, kuin että pidä lippu korkealla, olet todella hyvä tyyppi!Samaa mieltä, kotleetti on hyvä tyyppi, hauska ja hyvä huumorintaju eikä hikeenny vähästä. Mutta tuo VATSA ja kaikki muhkurat ja wilhelmit! Tuntuu uskomattomalta että tuollasen vatsan kanssa pystyy kävelemään yhtään pitempään.
- kerron
kotleetti kirjoitti:
Olen edelleen tyytyväinen tämän hetkiseen olotilaani. Ei minulla ole tarvetta hokea itselleni mitään. Miksi pitäisi hokea?
Toki vaivoja voi ilmetä aikanaan oli sitten ylipainoinen tai normaalipainoinen. Kyllä minä tiedostan mahdolliset riskit tämän kokoisena ja mielestäni ne ovat käyneet ilmi kirjoituksistani.
Kiitoksia vain huolenpidosta :)En halua mitenkään pelotella mutta esim haimasyöpä on reilusti ylipainoisilla yleisempää kuin normaalipainoisilla. Siihenhän se Pavarottikin kuoli.
Ja se nivelrikko, kun se tulee niin se ei parane vaikka painoa pudottaa. Tekonivelen voi saada leikkauksella mutta tuskin noin lihavaa edes uskalletaan leikata. tää juttu? kirjoitti:
Oletko tyytyväinen sinkkuuteesi? Vai oletko tavallaan kasvanut sen vaiheen (kumppanin etsinnän) ohi?
Olen ihan tyytyväinen sinkkuuteen. En hakemalla hae kumppania. Sinkkuna olemisessa on myös omat hyvät puolensa.
pakko kysyä kirjoitti:
Totta kai me kysellään enemmän tai vähemmän älyttömiä kun me ei voida uskoa että sun olosi ei olis hankalaa ja tukalaa tollasen ylipainon kanssa. Monen olo ja elo on tuskaisaa jo paljon pienemmän ylipainon kanssa.
Monella vähemmän ylipainoisella tosiaan voi elo olla hankalampaa ja tuskaisempaa. Tämä on kuintenkin hyvin yksilöllistä.
????? kirjoitti:
Jäikö jatkovyöhön yhtään varaa? Istuiko joku vieressäsi? (sillä ei varmaan ollut kivaa)
Eipä niihin pahemmin jää varaa. Jonkun istuessa vieressä ei ole kummallakaan kivaa.
Melkein sama asia on bussissa sekä junassa, ei niissäkään jää pahemmin ylimääräistä tilaa. Bussien etupenkkeissa on useasti semmoset telineet juomille ym ja niihin etupenkkeihin ei oikein viitsi ahtautua.kyselen kirjoitti:
mutta ottiko sun maha kiinni edellisen selkänojaan vai saitko ekan rivin paikan? Se pöytä ei ainakaa mahtunu sun eteen. Varmaan sua tuijotettiin muttet sä välitä?
Maha nyt ei kuinkaan sentään ylety polvia pidemmälle, joten maha ei ota kiinni edelliseen selkänojaan :) Eihän sitä tilaa silti paljon jää, se on selvä.
Pöytä nyt ei tietenkään mahdu, varmasti tiesit sen kysymättäkin. Eipä se pöytä mahdu tosin monella vähemmän lihavallakaan. Antaa vain tuijotella jollei nyt joku ole sattunut näkemään vastaavaa tilannetta aiemmin :)kerron kirjoitti:
En halua mitenkään pelotella mutta esim haimasyöpä on reilusti ylipainoisilla yleisempää kuin normaalipainoisilla. Siihenhän se Pavarottikin kuoli.
Ja se nivelrikko, kun se tulee niin se ei parane vaikka painoa pudottaa. Tekonivelen voi saada leikkauksella mutta tuskin noin lihavaa edes uskalletaan leikata.Kaikki kunnia kuitenkin suurelle mestarille.
Pidetään mielessä nuo mainitsemasi asiat.Kummastelija kirjoitti:
Onhan se kumma juttu että tuollaisen painon kanssa on hyvä olla. Mutta jos ylipainoa on kantanut mukanaan koko ikänsä niin ei varmaankaan tiedä millaista on olla ilman ylikiloja.
Ja mistä me tiedämme että miettiikö Kotleetti kerran tai kahdesti vai peräti kolmasti ennenkuin vastaa. Älyä kyllä osoittaa se ettei hermostu.
Sen verran kun tarinointia olen seurannut niin aika loogisesti tarinassaan pysyy. Feikkaaja voisi sotkeutua jutuissaan. Kuviakin pystyy imuroimaan ja käsittelemään, tai sitten ne on oikeita. Ymmärrän kyllä ettei halua kasvojaan kuvaan, en minäkään himoa kasvojani nettiin. No, kokovartalokuva vaikka päättömänä suomalaisessa maisemassa varmaan tyydyttäisi jonkun uteliaisuutta vaikkei sekään 110 prosenttista varmuutta asiasta toisi.
Joku tavoittelee elämässään narsistista kauneutta, toinen rahaa, kolmas valtaa/asemaa, neljäs auvoista perhe-elämää, viides vaikka sielunrauhaa ja oman itsensä tuntemista. Hyvä terveyskään ei tietty ole pahitteeksi.
Kotleetti on varmaan saavuttanut noista jonkun, ehkä sen itselleen tärkeimmän. Ja todella onnellinen se joka saavuttaa noista enemmän kuin yhden.
Tulikohan tästä nyt ihan päätön juttu?Olen toki ollut vähemmän ylipainoinen, mutten kuitenkaan oikein koskaan ole ollut läheskään normaalipainoinen.
Elämän tarkoitushan moni varmasti miettii ja tavoittelee tiettyjä asioita joita pitää itse tärkeänä. Itse kun olen saavuttanut noista yhden itselle tärkeän asian ja pari muutakin asiaa on ihan hyvällä tolalla niin mikäs tässä ollessa. Ei ole kauheasti aihetta murehtia turhia ja verrata itseään muihin.
Ei ollut muuten mitenkään päätön tuo sinun juttusi.- älli.
kotleetti kirjoitti:
Monella vähemmän ylipainoisella tosiaan voi elo olla hankalampaa ja tuskaisempaa. Tämä on kuintenkin hyvin yksilöllistä.
Mites on, jos kesän aikana tippui pari kiloa niin jokos ne on tulleet takasin?
- utelias-
kotleetti kirjoitti:
Eipä niihin pahemmin jää varaa. Jonkun istuessa vieressä ei ole kummallakaan kivaa.
Melkein sama asia on bussissa sekä junassa, ei niissäkään jää pahemmin ylimääräistä tilaa. Bussien etupenkkeissa on useasti semmoset telineet juomille ym ja niihin etupenkkeihin ei oikein viitsi ahtautua.Istuuko kukaan koskaan sinun viereesi esim. bussissa vai saatko penkin kokonaan itsellesi? Vai onko niin ettei siihen yksinkertaisesti mahdu kukaan kaponenkaan?
Kaukojuniinhan on varattava istuinpaikat. Joudutko varaamaan kaksi paikkaa? utelias- kirjoitti:
Istuuko kukaan koskaan sinun viereesi esim. bussissa vai saatko penkin kokonaan itsellesi? Vai onko niin ettei siihen yksinkertaisesti mahdu kukaan kaponenkaan?
Kaukojuniinhan on varattava istuinpaikat. Joudutko varaamaan kaksi paikkaa?Bussissa aika harvoin istuu kukaan vieressä eikä sitä kauheasti tule käytettyä. Sporassa toki aika usein viereen istuu joku ja varsinkin ruuhka-aikaan. Ihan ymmärrettävää. Eipä siihen viereiselle matkustajalle toki paljon tilaa jää. Sen takia otan mieluiten yksittäisen paikan, jos niitä vain on vapaana.
En joudu varaamaan kahta istumapaikkaa junaan ja kun sillä satun menemään harvemmin, niin suuntaan useimmiten siten suoraan ravintolavaunuun :)älli. kirjoitti:
Mites on, jos kesän aikana tippui pari kiloa niin jokos ne on tulleet takasin?
Edelleen ollaan 220 kg:ssa joten ei muutosta. Kunhan tämä kesäloman jälkeinen kiire vähän helpottaa niin voipi tulla nuo kilot takaisinkin. Tullee jos on tullakseen :)
- ding dong
kotleetti kirjoitti:
Edelleen ollaan 220 kg:ssa joten ei muutosta. Kunhan tämä kesäloman jälkeinen kiire vähän helpottaa niin voipi tulla nuo kilot takaisinkin. Tullee jos on tullakseen :)
Mites sulle käy vaatteiden kanssa jos käy ahtaiksi? Nimittäin naisethan säästää kaapissa vanhoja pieniksi jääneitä vaatteita että "kun mä laihdun niin mahtuu taas pälle". Mahtuuko sulle enää parin vuoden takaset esim farkut päälle vai heitätkö pois kun tulee liian tiukaksi? Vai mihin ne kilot on tulleet, vyötäröllehän luulis?
- tuntuu?
kotleetti kirjoitti:
Kaikki kunnia kuitenkin suurelle mestarille.
Pidetään mielessä nuo mainitsemasi asiat.Miltä tuntuu kun jatkuvasti muistutetaan terveyden pettämisestä ja liikuntakyvyn katoamisesta ja suunnilleen kuolemantuomiota annetaan?
ding dong kirjoitti:
Mites sulle käy vaatteiden kanssa jos käy ahtaiksi? Nimittäin naisethan säästää kaapissa vanhoja pieniksi jääneitä vaatteita että "kun mä laihdun niin mahtuu taas pälle". Mahtuuko sulle enää parin vuoden takaset esim farkut päälle vai heitätkö pois kun tulee liian tiukaksi? Vai mihin ne kilot on tulleet, vyötäröllehän luulis?
Pieniksi jääneitä vaatteita on aika lailla vaikka huonoimman pään kautta niitä on laittanut roskikseen. Aiemmmin tuli myös jonkun verran myytyä pieniksi jääneitä vaatteita.
Pitäisi jälleen tehdä inventaario ja poistaa vaatteita, jotta olisi paremmin tilaa uusille vaatteille vaatehuoneessa.
Jos satun laihtumaan niin tuskimpa kuitenkaan käyttäisin pieniksi jääneitä vaatteita vaan ostaisin uusia.
Parin vuoden takaiset farkut toki sopii, kun ne ovat olleet pääosin vain strech-farkkuja. Pari vuotta vanhat kauluspaidat taasen eivät pääsääntöisesti mahdu ollenkaan.
Kilot kerääntyvät kainaloista aina vyötärolle saakka kuten arvata saattaa.tuntuu? kirjoitti:
Miltä tuntuu kun jatkuvasti muistutetaan terveyden pettämisestä ja liikuntakyvyn katoamisesta ja suunnilleen kuolemantuomiota annetaan?
Onhan nuo viestit olleet arvattavissa ja ennakoitavisssa aika hyvin ja tuskinpa ne tähän tulevat jäämään. Usealla tuntuu olevan tarvetta muistuttaa jos jostakin vaikka uskoisin, että suurin osa lihavista jo tietää nuo ilman muistuttamistakin. Eipä niissä mitään kovin uutta asiaa ole tullut vastaan. Mitä sitten lie ollut kullakin tavoitteena tai mielessä, kun noita on kirjoittanut. Vaikea sanoa ja mitäs noista. Enpä noilla asioilla stressaa päätäni. Harvempi kuitenkaan on selvinnyt elämästä hengissä :)
Asiasta ihan toiseen.
Minua kyllä pikkasen sylettää hyvin natsimainen suhtautuminen vaikkapa lihavan naisen lapsentekoaikeisiin tällä foorumilla. Kuinka jotkut voivatkin suhtautua tuolla tavalla asiaan.- +++++++++
kotleetti kirjoitti:
Pieniksi jääneitä vaatteita on aika lailla vaikka huonoimman pään kautta niitä on laittanut roskikseen. Aiemmmin tuli myös jonkun verran myytyä pieniksi jääneitä vaatteita.
Pitäisi jälleen tehdä inventaario ja poistaa vaatteita, jotta olisi paremmin tilaa uusille vaatteille vaatehuoneessa.
Jos satun laihtumaan niin tuskimpa kuitenkaan käyttäisin pieniksi jääneitä vaatteita vaan ostaisin uusia.
Parin vuoden takaiset farkut toki sopii, kun ne ovat olleet pääosin vain strech-farkkuja. Pari vuotta vanhat kauluspaidat taasen eivät pääsääntöisesti mahdu ollenkaan.
Kilot kerääntyvät kainaloista aina vyötärolle saakka kuten arvata saattaa.Ei kai se stretchkään mahdottomiin veny?
Kirpparilleko oot vienyt vanhoja vai onko teillä paksuilla ihmisillä joku sisänen rinki että tietää kuka ostais? - mielipiteeni
kotleetti kirjoitti:
Onhan nuo viestit olleet arvattavissa ja ennakoitavisssa aika hyvin ja tuskinpa ne tähän tulevat jäämään. Usealla tuntuu olevan tarvetta muistuttaa jos jostakin vaikka uskoisin, että suurin osa lihavista jo tietää nuo ilman muistuttamistakin. Eipä niissä mitään kovin uutta asiaa ole tullut vastaan. Mitä sitten lie ollut kullakin tavoitteena tai mielessä, kun noita on kirjoittanut. Vaikea sanoa ja mitäs noista. Enpä noilla asioilla stressaa päätäni. Harvempi kuitenkaan on selvinnyt elämästä hengissä :)
Asiasta ihan toiseen.
Minua kyllä pikkasen sylettää hyvin natsimainen suhtautuminen vaikkapa lihavan naisen lapsentekoaikeisiin tällä foorumilla. Kuinka jotkut voivatkin suhtautua tuolla tavalla asiaan.Sinähän oletkin mies. Lihavan naisen raskaus on aina terveysriski, sekä äidille että lapselle.
Ja todennäköisyys että lihavan naisen tai lihavan miehen lapsesta tulee lihava on aika suuri. Saattaa olla geeni-juttu ja lisäksi ruokailu- ja elintavat niin a vot. Lihavaa lasta kuitenkin kiusataan. Harva tosi lihava pärjää elämässään noin hyvin kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975888Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2811184