Ei kait marjaan eksynyt?, pian annan katoamis ilmoituksen!Tietääkö kukaan onko elossa?, vai pitäiskö soittaa 112?
minne hävisi Nipsu-neiti?
11
822
Vastaukset
- uspin
Kuin pienet tytöt. Epäili kerran, että Rantaneuvos mököttää pienten poikien lailla.
- Missä!
Nipsu oli kertonut kylän juoruja veneessä ja tekarit putosivat järveen,siellä se sukeltelee. se soutaja oli kössi joka istuu männyssä kun ei uskalla tulla alas kun nipsu on niin kamalan hampaattoman näkönen.saattaa olla pitempi reissu,toivottavasti.
- ole....
ikävä!
- ja sama
henkilö tämä Kössi-Nipsu, kumpikin nimimerkki on samana pivänä reksiteröity Suomi24-sivuille, ei voi olla sattumaa. Ja Älypää-sivuilta löytyy myös tietoa. Liekö joku jakautunut persoonsa kyseessä? Ei tiedä onko mies vai nainen. Ja saattaahan sama hlö esiintyä täällä myös muilla nimimerkeillä tai ilman nimimerkkiä nyt kun jäi kiinni.....
- kuvaus älypäästä
Kuvaus
44v. nainen kainuusta. Pelaan usemmiten terveyskisaa,muitakin silloin tällöin.Välillä kyllästyn terveys-aiheeseen ja pelailen vähä kaikkia. Kaikille iloista kesää, syksyä...!
(synt. 1962)
Ja mies synt. 1965, eli ei sama. - sinne
kuvaus älypäästä kirjoitti:
Kuvaus
44v. nainen kainuusta. Pelaan usemmiten terveyskisaa,muitakin silloin tällöin.Välillä kyllästyn terveys-aiheeseen ja pelailen vähä kaikkia. Kaikille iloista kesää, syksyä...!
(synt. 1962)
Ja mies synt. 1965, eli ei sama.voi iäkseen ja nimekseen laittaa ihan mitä vain....
- mene hoitoon.
kyllä! sama sairas persoona, en vielä kerro mikä paljasti, tietääkö muut?
- Nipsu on
ihan kunnossa, samoin Kössi ja muu seurue, heillä taitaa olla vaan muuta ajateltavaa ja kiireitä…
- tietäväinen...
toinen muka opettaja.
- tiiän
tietäväinen... kirjoitti:
toinen muka opettaja.
sen… että nipsu on tehnyt tunnustelu avauksen, olga palannut tuomisinaan viinaa ja tupakkaa… farth10 on arestissa, tai nipsun hellässä hoivassa, kössi ryyppää olgan kanssa tai suunnittelee/tekee nipsun kanssa jotakin muuta ja ”katri” on opintoreissulla… vissiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960