Miten vesimiestä lähestytään?

eväitä haluu...

Olen erittäin kiinnostunut eräästä vesimies naisesta, mutta en ole varma mikä olisi paras keino lähestyä häntä.

32

13953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddddddddddd

      laitesukellusvehkeillä

    • Synkkaus

      Se riippuu henkilöstä, kaikenlaisista kemioista, synkkauksista. Ihan oma itsensä voi olla, jopa ilman naamiota...

    • Teoin

      Uiden, käyttäytyen, horoskoopilla.
      Mikä Sinä muuten olet horoskoopissa?

    • vm-nainen -65

      Minä ainakin olen tehnyt itse kaikki aloitteet eli minuun vetoaa miehessä tietty saavuttamattomuus eli haluan "saalistaa". Jos mies on liian innokas alkuvaiheessa, into lopahtaa, mutta sitten parisuhteessa pitää kummankin näyttää syvimmät tunteensa. Aitous on valttikortti, oli sitten millainen tahansa, itse en välitä vaikka mies olisi köyhä kun kirkonrotta, jos sielultaan on aito ja rehellinen. Lähestymisvinkkinä riittää kun katselet "salaa", jos kemiat kohtaa, juttu alkaa luistaa teitä yhdistävistä asioista. Itse en voisi mennä esim. kahville yleiselle paikalle miehen kanssa josta olen kiinnostunut, olen niin ujo sellaisen seurassa, josta välitän. Pyydä kävelylle metsään, ongelle, katsomaan jotain juttua luontoon tms. missä helppo tutustua paremmin. Mutta onhan meitäkin monenlaisia. Minä olen ujo ja luontoihminen. Minut hurmasi kunnon työmies merimiljöössä,herkkä ja ujo itsekin, en pidä nörteistä enkä snobeista.

      • Ketjun aloittaja

        "Lähestymisvinkkinä riittää kun katselet "salaa", jos kemiat kohtaa, juttu alkaa luistaa teitä yhdistävistä asioista. Itse en voisi mennä esim. kahville yleiselle paikalle miehen kanssa josta olen kiinnostunut, olen niin ujo sellaisen seurassa, josta välitän."

        Tuo ylläoleva tuntuu pitävän paikkansa. Nimittäin meillä synkkää kemiat ja ollaan humalassa avoimia.
        Mutta nyt kun kerroin kiinnostukseni häntä kohtaan. Hän kielsi tunteensa minua kohtaan ja katosi. Ei vastaa puhelimeen ja eikä viesteihin, ennen tuota kyllä. Tuntuu vähän oudolta, niin itse olen härkä horoskoopiltani.


      • SLo
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        "Lähestymisvinkkinä riittää kun katselet "salaa", jos kemiat kohtaa, juttu alkaa luistaa teitä yhdistävistä asioista. Itse en voisi mennä esim. kahville yleiselle paikalle miehen kanssa josta olen kiinnostunut, olen niin ujo sellaisen seurassa, josta välitän."

        Tuo ylläoleva tuntuu pitävän paikkansa. Nimittäin meillä synkkää kemiat ja ollaan humalassa avoimia.
        Mutta nyt kun kerroin kiinnostukseni häntä kohtaan. Hän kielsi tunteensa minua kohtaan ja katosi. Ei vastaa puhelimeen ja eikä viesteihin, ennen tuota kyllä. Tuntuu vähän oudolta, niin itse olen härkä horoskoopiltani.

        Kaikki perustuu ystävyydelle. Jos toinen alkaa rehentelemään, olemaan epäaito tai keskittyy materialistisiin asioihin, Vesimies ottaa ja lähtee.


      • minva1

        kuulostaa tutulta... vesimies kun olen itsekin, vuosimallia -70


    • Persoonan kautta

      Empatialla, huumorilla, jutellen, viisaudella, hyvin monin eri tavoin, monipuolisen persoonasi kautta.

    • rrr

      Vesimiesnaista voit lähestyä monin eri tavoin. Tosin tehokkain on jokin tavallisuudesta poikkeava tapa - anna mielikuvituksesi lentää. Kutsu kuumailmapallolennolle, valmista sisäfilepihvit, tarjoudu ajamaan hänet aamulla töihin tai lähetä tekstari " noudan sinut 30 min. kuluttua" jne.

      Onnea !

    • Kokenut veskariN

      Ei kannata heti alkuvaiheessa lässytellä mitään hempeyksiä eikä missään tapauksessa sanoa rakastavansa tai mitään sinnepäinkään. Itse ainakin katoan siinä vaiheessa ja mielenkiinto lopahtaa. Epäaidot asiat ihmisessä vesimiesnainen näkee ja vaistoaa heti.
      Etene hitaasti ja harkiten.

    • sanat

      keskustele, ole avoin, yllätä, nappaa syliisi, suutele tulisesti, osoita olevasi tosissasi...minä ainakin olen tosi romanttinen vesimiesnainen...

    • --vesimies

      Minut pitää aina yllättää. Pitää tulla kuin puun takaa.Saa katsoa muttei koskea saa. Minä katson sinua ja sitten haaveilen sinusta. Mutten kerro sitä sulle sinä tiedät sen kyllä. muttet arvaa tubteitani. Tällasta se on ollu ai´na.

      • 190282 N

        minut henk.koht vietellään sillä,et näytät mitä haluat..näytä se että olen sanojesi mittainen mies!!
        Älä arvostele minua..mutta ARVOSTA minua..kerro että olen ainutlaatuinen....anna minun näyttää itseni hitaasti mutta varmasti :)
        Tiedät onnistuneesi siinä vaiheessa kun tunnet terävät kynteni selässäsi..rakkaudesta..

        Siinä vaiheessa oletkin jo ns. koukussa...hi hii..


    • vinkkejä

      Vesimies-nainen 21.1 -19.2
      Vesimiesnaisen ymmärtäminen voi vaatia tavalliselta mieheltä paljon työtä.
      Hän ei kuulu eläinradan yksinkertaisimpiin tyyppeihin. Hänen naisellisuutensa laatu myös voi olla tavallisuudesta erottautuva. Miehen pitäisi osata höllätä normaaleja odotuksiaan ja toiveitaan Vesimiesnaisen edessä. Hänet tunnistaa melko vapaasta elämäntyylistä, joka ei sovi aivan ensimmäiseksi omaa perhettä ja elämänmuotoa hakevalle emotyypille. Hän voi olla rohkea ja ennakkoluuloton kokemaan ja kokeilemaan ihmissuhteidenkin rajoja. Hän on eläinradan naistyypeistä se, joka todennäköisesti nousee edustamaan mitä tahansa vielä kokeilematta olevaa vapauden muotoa. Vesimiesnainen hyväksyy viimeisenä oman vapautensa rajoitukset olipa ne fyysisiä tai henkisiä. Hän on liiankin tietoinen siitä, että hänet on luotu edistämään yhteiskunnan vähemmistöjen, erikoisryhmien ja naisen oikeuksia. Hän on aatteellinen nainen tai aikaansa seuraava älykkö, joka tietää paljon ja on siksi myös huolestunut asioiden tilasta. Maailmanparantajana hän voi aloittaa juuri sinusta, jos olet hänestä kiinnostunut. Hänen kanssaan on mahdollista oppia ymmärtämään miten suhteellisia ovat sukupuolierot ja roolikäyttäytymisen peruskaavat. Hän ei helposti loksahda perinteisiin lokeroihin ja ihmissuhde hänen kanssaan vaatii suvaitsevaisuutta, kaukokatseisuutta ja tietyn määrän mahdollisuutta ottaa etäisyyttä.

    • ei saa

      painostaa millään lailla, ei edes pikkusen eikä leikillään. Siksi tosiaan onkin parempi odottaa, että veskari tekee itse edes jonkinlaisen aloitteen, sen jälkeen saat viedä asioita eteenpäin, mutta jokainen uusi vaihe suhteessa on veskarille hankala, joten muista - EI PAINOSTUSTA. Liian nopeat muutokset eivät onnistu veskarille, ja sitten hän liukenee paikalta, koska tuntee olonsa uhatuksi. Riippuu siitä, kuinka pahasti olet onnistunut peläyttämään vesimiehesi, että näetkö häntä enää koskaan vai tokeneeko hän ja palaa luoksesi. Mutta unohda hän ei, siitä voit olla varma.

    • Iseke

      Olet saanut nyt kaikenlaisia vinkkejä ja varoituksia. Mutta sinua ehkä lohduttaa tietää, että kun kaikista vaikeuksista huolimatta onnistut saamaan vesitytön rakkauden, se on ollut tavoittelemisen arvoista. Vesimies on parisuhteesa rakastava, huolehtiva ja uskollinen kumppani. Ennen kaikkea, et varmasti tylsisty :)

      • vesimies naisen

        tapoihin kiusata ihastunutta miestä aivan älyttömästi? Tuntuu kuin yrittäisi rikkoa sisukseni ihan täysin rikki, pyrkimällä tehdä minusta mustasukkaista. Siinä jopa onnistuen. Johonkin sentään pitää vetää joku raja ilkeydessä.


      • kuuluko
        vesimies naisen kirjoitti:

        tapoihin kiusata ihastunutta miestä aivan älyttömästi? Tuntuu kuin yrittäisi rikkoa sisukseni ihan täysin rikki, pyrkimällä tehdä minusta mustasukkaista. Siinä jopa onnistuen. Johonkin sentään pitää vetää joku raja ilkeydessä.

        vesimiesnaisen tapoihin kiusata sillä tavalla, koska en ole vesimiesnainen mutta moni itsestä epävarma nainen käyttäytyy sillä tavalla. Ja miksei myös epävarma mieskin.


      • Iseke
        vesimies naisen kirjoitti:

        tapoihin kiusata ihastunutta miestä aivan älyttömästi? Tuntuu kuin yrittäisi rikkoa sisukseni ihan täysin rikki, pyrkimällä tehdä minusta mustasukkaista. Siinä jopa onnistuen. Johonkin sentään pitää vetää joku raja ilkeydessä.

        Kuulostaa jotenkin epäloogiselta. Miksi kiusata miestä mustasukkaisuudella jos mies on jo ihastunut. Tietääkö tyttö, että olet ihastunut häneen?
        Tytön tapauksessa ilkeyteen en uskoo, vaan siinä on jotain muuta taustalla.
        On mahdollista, että jos hän ei tiedä sinun ihastumisesta häneen, hän yrittää saata huomiota sulta.
        Kertoisitko vähän tarkemmin sun tilanteesta, sitten ehkä löydetään avuksi joku neuvokin.


      • on tietoinen
        Iseke kirjoitti:

        Kuulostaa jotenkin epäloogiselta. Miksi kiusata miestä mustasukkaisuudella jos mies on jo ihastunut. Tietääkö tyttö, että olet ihastunut häneen?
        Tytön tapauksessa ilkeyteen en uskoo, vaan siinä on jotain muuta taustalla.
        On mahdollista, että jos hän ei tiedä sinun ihastumisesta häneen, hän yrittää saata huomiota sulta.
        Kertoisitko vähän tarkemmin sun tilanteesta, sitten ehkä löydetään avuksi joku neuvokin.

        tunteistani häntä kohtaan ja olen kertonut niistä hänelle. Olimme ensin erittäin hyviä ystäviä ja jonka kautta tuli tunteeni peliin. Tuota älytöntä kiusaamista tapahtuu humalassa. Kun on saanut itseni kiukkuiseksi ja poistumaan paikalta kotiin jne. Alkaa soittelemaan perään kuin mitään ei olisi tapahtunut ja pyytelemättä anteeksi. olen yleensä viikon pimennossa ja lepyn takaisin. Tuo käytös ja sattuu aivan järjettömästi rinnassa. Tulee mieleen voiko ihmisen toisaalta olla noin tunteeton toista kohtaan. Nyt tuntuu kuin alkaa tulla mittari täyteen tuota käytöstä ja lähden omille poluille. En oikein jaksa enään vastaavaa...


      • Iseke
        on tietoinen kirjoitti:

        tunteistani häntä kohtaan ja olen kertonut niistä hänelle. Olimme ensin erittäin hyviä ystäviä ja jonka kautta tuli tunteeni peliin. Tuota älytöntä kiusaamista tapahtuu humalassa. Kun on saanut itseni kiukkuiseksi ja poistumaan paikalta kotiin jne. Alkaa soittelemaan perään kuin mitään ei olisi tapahtunut ja pyytelemättä anteeksi. olen yleensä viikon pimennossa ja lepyn takaisin. Tuo käytös ja sattuu aivan järjettömästi rinnassa. Tulee mieleen voiko ihmisen toisaalta olla noin tunteeton toista kohtaan. Nyt tuntuu kuin alkaa tulla mittari täyteen tuota käytöstä ja lähden omille poluille. En oikein jaksa enään vastaavaa...

        Tilanne kuulostaa hyvinkin tutulta ja muutamia vuosia sitten tapanani oli toimia samoin kun tyttöystävälläsi. Ongelmanne on täysin ratkaistavissa, jos teillä on muuten vahva suhde tytön kanssa. Viimeinen pointtini on tärkeä, koska jos suhteessanne ei ole oikeasti rakkautta, peli on menetetty.
        Ok, ensin hyödyllinen pikainfo johtopäätöksiä varten. Vesinaisen luonne: utelias, sosiaalinen, ei sukupuolien erottelua kanssakäymisessä, ihmistutkija, vapaa sielu jne. Veskareilla on erittäin herkkä oikeudenmukaisuuden käsitys jonka mukaan ne toimivat. Siksi myös sinun ei tarvitse ollaa mustasukkainen hänestä.

        Oman kokemukseni perusteella puhuen, sun likkakaverin käyttäytyminen humalassa ei tarkoita yhtään mitään. Hän ei ole sinua kohtaan kylmä tai kiusottelevainen, vaan ajattelematon, koska ei elä pelkästään sinun vuoksesi. Se on vaan hälläväliä rällästelyä kännissä. On niin kiva pitä hauskaa, puhua p...a ja flirttailla pikkuisen sekä kulkea omia polkuja.
        Olen melkein pahoillani puolestasi. Luonteet ja käsitykset kun ei aina käy yksiin ihmisillä.
        Mulla on sulle kumminkin neuvo. Voisit kokeilla totuutta. Kerrot aikuismaisesti ja aidosti miltä sinusta tuntuu ja kysyt haluaisiko hän ollaa sinun saappaissasi. Älä riitele, keskustele.

        Tärkeä vielä teidän suhteen tulevaisuuden kannalta on se, että muistat käyttää samoja oikeuksia mitä olet suonut tyttöystävällesi. Se on tyttöystäväsi käyttäytymiselle hyvä jarru ja oppi. Mutta älä unohda, että suhde ei ole taistelutanner vaan kahden ihmisen kasvaminen yhdessä.

        Kaikkea hyvää ja parempia aikoja toivottaen.


    • veskari-85

      Olen lukenut jostain että vesimiehen saa vaan katoamaan perinteisillä iskukikoilla.
      Vesimiehet kuulemma tykkää aitoudesta, KESKUSTELUSTA jotka EIVÄT koska iskemistä, vaan jotain järkevää asiaa, esim. maailmantila, ilmastonmuutos tms... (vaikka päämäärä olisikin iskeminen, niin vesimiehet kavahtaa sellaista).

      Aivan totta ainakin minun kohdallani... Fiksuus (mutta ei näsäviisaus) ja huumorintaju iskee vesimieheen.
      Vesimiehet pitää persoonallisista ihmisistä, jotka he kokevat mielenkiintoisina.
      Luulenpa että se veskari nainen kavahtikin liian suoraa avautumistasi, sinun olisi pitänyt vain jatkaa juttua paljastamatta noin suoraa sanomalla kiinnostustasi, sillä silloin hän ajatteli että voi hitto, koko juttu lässähti, koska sanoit ääneen välittäväsi hänestä liian suoraan. Jaa ainakin itse veskarina pidän juuri tietynlaisesta salaperäisyydestä, jutun pitää vain sanomatta mennä tiettyyn suuntaan. Mutta jos toinen sitten ääneen pamauttaa sen niin taika on särkynyt. Noh, näin voi olla monillakin ihmisillä.
      Mutta ymmärrän sitä naista, pilasit jutun möläyttämällä ääneen. olisit vain jatkanut "ystävyyttä" vaikka välillä jotain vihjasten mutta kuitenkin tietyllä salaperäisyydellä kunnes nainen olisi ollut koukussa. Hän tuskin enää ottaa suhun yhteyttä, ainakaan niin kauan kun "se" tunne pulpahtaa mieleen kun hän muistaa sut. Joten vaikka ei olisikaan ulkonäöltään maailman hurmuri mutta sen voi korvata älyllisillä, persoonallisilla jutuilla ja huumorilla -kunhan ei yritä liian suoraa uida housuihin!!

      • VeskariN

        Nämä kaksi viimeistä viestiä pitävät hyvin paikkansa ainakin minun kohdallani. Juuri niin ajattelen ja tunnen. Mies voi pitää kiusaamisena sitä, mikä ei ole tarkoitettu sellaiseksi. Veskari saattaa paeta liian vakavia asioita, vaikka syvällinen ihminen onkin, ei halua sitä muiden tietävän.
        Mutta kun otat hänet vakavempaan puhutteluun, voi alkaa käytöskin muuttua pikku hiljaa. Älä kuitenkaan saarnaa ja ole kaikkitietävä. Tee silti oma mielipiteesi ja asiasi selväksi, niin, että hänkin sen ymmärtää ottaa vakavasti. Itse en välttämättä niin vakavasti ota, jos joku tulee rakkauttaan tunnustamaan liian aikaisin. Kyllä se aikansa kestää ennen kuin ihmiseen luottaa ja uskoo.


      • johto päätökseni
        VeskariN kirjoitti:

        Nämä kaksi viimeistä viestiä pitävät hyvin paikkansa ainakin minun kohdallani. Juuri niin ajattelen ja tunnen. Mies voi pitää kiusaamisena sitä, mikä ei ole tarkoitettu sellaiseksi. Veskari saattaa paeta liian vakavia asioita, vaikka syvällinen ihminen onkin, ei halua sitä muiden tietävän.
        Mutta kun otat hänet vakavempaan puhutteluun, voi alkaa käytöskin muuttua pikku hiljaa. Älä kuitenkaan saarnaa ja ole kaikkitietävä. Tee silti oma mielipiteesi ja asiasi selväksi, niin, että hänkin sen ymmärtää ottaa vakavasti. Itse en välttämättä niin vakavasti ota, jos joku tulee rakkauttaan tunnustamaan liian aikaisin. Kyllä se aikansa kestää ennen kuin ihmiseen luottaa ja uskoo.

        ja lähdin omille teille. Miksi kiusaan itseäni, kun tällä naisella on 4-5 miehen haaremi. Jos tykkää sellasesta elämästä, eikä kiinnosta vakaa suhde. Niin miksi pitäisi kiusata itteään. Itse keskityn yhteen naisen kerrallaan ja mielummin pitkiin vakaisin suhteisiin. Yhden illan jutut, ei vedä oikeen puoleensa. Niistä on ollut enemmän riesaa kuin hyötyä. Uskon tapaavani taas jälleen kunnon naisen, mutta ensin kärsin tämän tapuksen nahoissani. Elämä jatkuu vaikka väliin tuntuu raskasta kipua rinnassa ja pitää uskoa tulevaisuuten. Kummallisinta kun tämä nainen ei tuntunut olevan moksiskaan päätöksestäni. Vai voiko veskari olla tosiaan noin kylmäverinen ihminen.


      • sinut löytää?
        johto päätökseni kirjoitti:

        ja lähdin omille teille. Miksi kiusaan itseäni, kun tällä naisella on 4-5 miehen haaremi. Jos tykkää sellasesta elämästä, eikä kiinnosta vakaa suhde. Niin miksi pitäisi kiusata itteään. Itse keskityn yhteen naisen kerrallaan ja mielummin pitkiin vakaisin suhteisiin. Yhden illan jutut, ei vedä oikeen puoleensa. Niistä on ollut enemmän riesaa kuin hyötyä. Uskon tapaavani taas jälleen kunnon naisen, mutta ensin kärsin tämän tapuksen nahoissani. Elämä jatkuu vaikka väliin tuntuu raskasta kipua rinnassa ja pitää uskoa tulevaisuuten. Kummallisinta kun tämä nainen ei tuntunut olevan moksiskaan päätöksestäni. Vai voiko veskari olla tosiaan noin kylmäverinen ihminen.

        Sinunkaltaistasi olen juuri etsinytkin, ja pitkään. Minäkin haluaisin kuvaamaasi pitkää ja vakaata suhdetta yhden ihmisen kanssa...niin mutten olekaan veskari. Tähän asti tuntemani veskari on napsinut kaikki minusta kiinnostuneet miehet, leikitellyt hetken, jättänyt haaremiinsa kunnes ovat itse sieltä poistuneet.
        Ensi kerralla katson tarkaan että veskari on varmasti ja lopullisesti poistunut paikalta, tai minä poistun paikalta varmasti. Tai sitten tulee ruumiita, ja se veskari on ensimmäinen kuoliaaksi ammuttava. Itsepähän aloitti...


      • tähänkin vastaisi
        sinut löytää? kirjoitti:

        Sinunkaltaistasi olen juuri etsinytkin, ja pitkään. Minäkin haluaisin kuvaamaasi pitkää ja vakaata suhdetta yhden ihmisen kanssa...niin mutten olekaan veskari. Tähän asti tuntemani veskari on napsinut kaikki minusta kiinnostuneet miehet, leikitellyt hetken, jättänyt haaremiinsa kunnes ovat itse sieltä poistuneet.
        Ensi kerralla katson tarkaan että veskari on varmasti ja lopullisesti poistunut paikalta, tai minä poistun paikalta varmasti. Tai sitten tulee ruumiita, ja se veskari on ensimmäinen kuoliaaksi ammuttava. Itsepähän aloitti...

        yleensä en löydä ihmissuhteita, vaan ne kehittyy ajan myötä kuin tämä edesmennyt tapaus. :)
        Mutta toisaalta kiva ja hienoa kun löytyy muitakin samoin ajattelevia ihmisiä. :)
        Eikä tässä meidän tapauksessa ollut mitään seksiä ensin tai vastavaa pelissä, vaan ihan keskustelua syvällisistä ja muista melkein aiheesta kuin aiheesta. Välillä tietysti vähän vänkäten, kuten kuuluukin ja pitää sitä mielipiteitä olla. Oltiin hyviä ystäviä ensin ja siitä se alkoi alkoi ja loppuikin myös jo.
        Kylmä totuus on ainakin etten välitä mistään väliaikaisista suhteista, joillekin ne antaa jotain mutta minulle ei. Ilmeisesti veskarin (en yleistä) luonteeseen kuuluu tuo kun saa jonkun ihmisen päänahan ja koitetaan pitää siitä kiinni haaremissa. Vaikka olisi jo ennestään varattu, sitä kiinnostavampi haaste. Kun on ennestään jonkun kanssa suhteessa. Itse pyrin ainakin pysymään pois niistä, kun koskaan ei tiedä toisen ihmisen syvistä tunteista toista kohtaan ja kuinka paljon joku toisesta välittää. Sitten menee rikkomaan kahden ihmisen suhteen ja siinä vaiheessa ei tiedä kuinka paljon pahaa tekee sille toiselle ihmiselle. Yleensä ne loppuu jonkun ajan myötä ja kaikki kärsii lopuksi. Pitäisi ajatella miltä itsestä tuntuisi siinä tilantessa, mitä on tekemässä tai ajattelee tekevänsä.


      • Nimetön
        tähänkin vastaisi kirjoitti:

        yleensä en löydä ihmissuhteita, vaan ne kehittyy ajan myötä kuin tämä edesmennyt tapaus. :)
        Mutta toisaalta kiva ja hienoa kun löytyy muitakin samoin ajattelevia ihmisiä. :)
        Eikä tässä meidän tapauksessa ollut mitään seksiä ensin tai vastavaa pelissä, vaan ihan keskustelua syvällisistä ja muista melkein aiheesta kuin aiheesta. Välillä tietysti vähän vänkäten, kuten kuuluukin ja pitää sitä mielipiteitä olla. Oltiin hyviä ystäviä ensin ja siitä se alkoi alkoi ja loppuikin myös jo.
        Kylmä totuus on ainakin etten välitä mistään väliaikaisista suhteista, joillekin ne antaa jotain mutta minulle ei. Ilmeisesti veskarin (en yleistä) luonteeseen kuuluu tuo kun saa jonkun ihmisen päänahan ja koitetaan pitää siitä kiinni haaremissa. Vaikka olisi jo ennestään varattu, sitä kiinnostavampi haaste. Kun on ennestään jonkun kanssa suhteessa. Itse pyrin ainakin pysymään pois niistä, kun koskaan ei tiedä toisen ihmisen syvistä tunteista toista kohtaan ja kuinka paljon joku toisesta välittää. Sitten menee rikkomaan kahden ihmisen suhteen ja siinä vaiheessa ei tiedä kuinka paljon pahaa tekee sille toiselle ihmiselle. Yleensä ne loppuu jonkun ajan myötä ja kaikki kärsii lopuksi. Pitäisi ajatella miltä itsestä tuntuisi siinä tilantessa, mitä on tekemässä tai ajattelee tekevänsä.

        Joo no toi menee jo katkeruuden puolella, te kaikki jotka vastasitte "keskustelutaidot" viestin jälkeen.
        Okei, ainakin minä olen veskari ja arvostan pysyviä ihmissuhteita, enkä todellakaan mitään haaremi juttuja tai yhden illan juttuja tms,,, Se on ihmiskohtaista.
        Ehkä se nainen ei vaan ollut kiinnostunut susta tai sitten aloit ottamaan häntä päähän tms (lue: ällöttämään). on sinullekin varmaan niin käynyt joidenkin ihmisten kanssa. Unohda se naikkonen ja suuntaa eteenpäin, hän ei ollut sinun arvoisesi.


      • Nimetön
        tähänkin vastaisi kirjoitti:

        yleensä en löydä ihmissuhteita, vaan ne kehittyy ajan myötä kuin tämä edesmennyt tapaus. :)
        Mutta toisaalta kiva ja hienoa kun löytyy muitakin samoin ajattelevia ihmisiä. :)
        Eikä tässä meidän tapauksessa ollut mitään seksiä ensin tai vastavaa pelissä, vaan ihan keskustelua syvällisistä ja muista melkein aiheesta kuin aiheesta. Välillä tietysti vähän vänkäten, kuten kuuluukin ja pitää sitä mielipiteitä olla. Oltiin hyviä ystäviä ensin ja siitä se alkoi alkoi ja loppuikin myös jo.
        Kylmä totuus on ainakin etten välitä mistään väliaikaisista suhteista, joillekin ne antaa jotain mutta minulle ei. Ilmeisesti veskarin (en yleistä) luonteeseen kuuluu tuo kun saa jonkun ihmisen päänahan ja koitetaan pitää siitä kiinni haaremissa. Vaikka olisi jo ennestään varattu, sitä kiinnostavampi haaste. Kun on ennestään jonkun kanssa suhteessa. Itse pyrin ainakin pysymään pois niistä, kun koskaan ei tiedä toisen ihmisen syvistä tunteista toista kohtaan ja kuinka paljon joku toisesta välittää. Sitten menee rikkomaan kahden ihmisen suhteen ja siinä vaiheessa ei tiedä kuinka paljon pahaa tekee sille toiselle ihmiselle. Yleensä ne loppuu jonkun ajan myötä ja kaikki kärsii lopuksi. Pitäisi ajatella miltä itsestä tuntuisi siinä tilantessa, mitä on tekemässä tai ajattelee tekevänsä.

        Totta, en arvosta p**kankaan vertaa ihmisiä jotka kajoaa varattuihin. Heillä ei ole kasvoja. Tuntuu että tässä kevytkenkäisessä maailmassa kaikki kuksii kaikkia eikä millään ole enää mitään väliä. Toisenlaisiakin arvoja pitää vaalia.


      • sinut vuorostaan
        sinut löytää? kirjoitti:

        Sinunkaltaistasi olen juuri etsinytkin, ja pitkään. Minäkin haluaisin kuvaamaasi pitkää ja vakaata suhdetta yhden ihmisen kanssa...niin mutten olekaan veskari. Tähän asti tuntemani veskari on napsinut kaikki minusta kiinnostuneet miehet, leikitellyt hetken, jättänyt haaremiinsa kunnes ovat itse sieltä poistuneet.
        Ensi kerralla katson tarkaan että veskari on varmasti ja lopullisesti poistunut paikalta, tai minä poistun paikalta varmasti. Tai sitten tulee ruumiita, ja se veskari on ensimmäinen kuoliaaksi ammuttava. Itsepähän aloitti...

        löytää, joka kirjoitit tämän? Olet ainakin samalla aaltopituudella kuin minä?


        ""ja mistä
        Kirjoittanut: sinut löytää? 29.8.2007 klo 21.21

        Sinunkaltaistasi olen juuri etsinytkin, ja pitkään. Minäkin haluaisin kuvaamaasi pitkää ja vakaata suhdetta yhden ihmisen kanssa...niin mutten olekaan veskari.""


      • Veskarityttö

        Kyllä vain, keskustelutaidot vetoaa eniten. Ja huumoria pitää löytyä myös. Vetoa naisen älyyn nokkeluudella. Kuiva tekninen keskustelu ei kiinnosta, eikä yksityiskohtien tahkoaminen jostain aiheesta. Mua ainakin alkaa kyllästyttää kuuntelemaan pikkutarkkaa selostusta ja mielenkiinto häviää. Elämä ja kokemukset kiinnostaa...


      • mooora
        johto päätökseni kirjoitti:

        ja lähdin omille teille. Miksi kiusaan itseäni, kun tällä naisella on 4-5 miehen haaremi. Jos tykkää sellasesta elämästä, eikä kiinnosta vakaa suhde. Niin miksi pitäisi kiusata itteään. Itse keskityn yhteen naisen kerrallaan ja mielummin pitkiin vakaisin suhteisiin. Yhden illan jutut, ei vedä oikeen puoleensa. Niistä on ollut enemmän riesaa kuin hyötyä. Uskon tapaavani taas jälleen kunnon naisen, mutta ensin kärsin tämän tapuksen nahoissani. Elämä jatkuu vaikka väliin tuntuu raskasta kipua rinnassa ja pitää uskoa tulevaisuuten. Kummallisinta kun tämä nainen ei tuntunut olevan moksiskaan päätöksestäni. Vai voiko veskari olla tosiaan noin kylmäverinen ihminen.

        ei vesimies ole kylmäverinen vaikka siltä saattais tuntuakin vaan se on se oma elämän tyyli ja halu pitää se oma vapaus. itse henkilökohtaisesti en ole moksiskaan kenenkään mielipiteistä koska tää on mun elämä ja sorry tälläsii me vaan ollaan.


    • ladyvm67

      Pitää paikkansa. Veskarit on hieman haastavia mutta kun hänen muurinsa yli pääsee olet taatusti rakastettu ja hyväksytty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe