Miten kaksonen sopii vaa alle?

Vaakanainen

Kertokaa ihmeessä kokemuksianne vaa an ja kaksosen suhteesta? Itse olen vaakanainen ja olen tutustunut kaksosmieheen. Kaksoset ovat mulle ihan uusi tuttavuus ;)

8

2769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen

kaksosmies on tosi makee ja ihana :) kaikki ei vaan kestä sen ailahtavaa luonnetta ja suorasanaisuutta.

• sopii

Kaksosmies sopii täydellisesti vaa'alle.

Vanhempi kaksonen on viisas, uskollinen, tasapuolinen, tasa-arvoinen sekä hallitsee kaikki huippuhuumorin lajit.

Pilkettä ja menoa riittää koko varmasti koko elämäksi.

• Nassu

tuntuu löytyvän vain "sieltä", muu on pelkkää kuvitelmaa.

• Vaakanainen -74

paras mahdollinen pari. Itse en ole tavannut, kuin ihan kaverina pari Kaksosta, joten kokemusta ei sillain ole.

• todellakaan

yhteensä itse kaksosena 10 v suhteita ainoastaan vaakojen kanssa. ei toimi, siinä mennään ylä- ja alamäkeä koko ajan ja yleensä eri tahtiin.:(

• kaksosmiehen...

ja kemiat pelaa tosi hyvin , suorastaan loistavasti:) Vaakanainen :)

• sinulle selviää

kaksosen todellinen luonne.
        Minun kohdallani se kaksonen osoittautui alahtelevaiseksi, petolliseksi, huumorintajuttomaksi tosikoksi.
        Ainainen narisija on minun käsitykseni kaksosesta.

• olen nyt
        sinulle selviää kirjoitti:

kaksosen todellinen luonne.
        Minun kohdallani se kaksonen osoittautui alahtelevaiseksi, petolliseksi, huumorintajuttomaksi tosikoksi.
        Ainainen narisija on minun käsitykseni kaksosesta.

Olen eri mieltä tuosta narisemisesta. Oma kaksosmieheni on päättäväisen optimistinen ja eteenpäin katsova. Ei todellakaan valittava!

Nyt olemme olleet yhdessä n. 6 vuotta ja koko ajan katse eteenpäin.

Ainakin minulle kaksosmies on osoittautunut ensisilmäyksestä arkeen saakka speliaaliksi tapaukseksi (: Hyrrään ihan (:

t. vaaka minäkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe