Olemme menossa Samuille -08 alussa. Kannattaako saarella teettää vaatteita(iltapuku olisi mielessä)? Kokemuksia ja suosituksia kaipaisin. Aikoinani olen Phuketissa teettänyt ja olin tyytyväinen. Entä muut ostkset, missä kannattaa tehdä?
Kiitokset etukäteen=)
Ostoksia /vaatteita Samuilla
loma-mielessä
1
1080
Vastaukset
- cocobanana-food-samui
heippa.samuilla hyvia ja huonoja tailor shopeja,kannattaa varata vahintaan 4pvaa aikaa puvun teettamiseen et saa kokeiltua ja korjattua mieleisekseen valitun puvun tai asun.
raatalit,retket,saarikierrokset,ostos ideat paikan paalta cocobanana food suomalainen ruoka ravintola chaweng beach koh samui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362