moi!
voiko neitokakadu ja sinikelta-ara olla samassa häkissä. ja toinen kysymys voiko sinikelta-ara nukkua parvekkeella yöt ulkona?
moi
4
466
Vastaukset
- -M-
Ihanko tosissasi kyselet vai trollaat?
En todellakaan suosittele neitsikan ja aran yhdistämistä samaan häkkiin, eihän aran tarvitse kuin rapsutella vähän liian lujaa niin pieneltä on henki pois. Toki jos on toisiinsa todella hyvin leimautunut kaveruspari niin ehkä voisi harkita, mutta vähän riskaabelia tuo on silti kun kokoero on nin järjetön...
Kesällä lämpimällä säällä ara voi yöpyä parvekkeella (tietysti turvallisesti häkissä tai verkotetulla parvekkeella) jos sinne ei varmasti pääse kissoja tai pöllöjä tms petoeläimiä kiusaamaan kaijaa tai varas viemään lintua. Sadekelillä ja turvattomammassa paikassa kannattaa tirpat pitää sisällä.
Lasitetulla parvekkeella voi pähän pidempäänkin ehkä pitää ulkona, ihan parvekkeen suojaisuudesta ja lämpötilasta riippuen.- .....
okei!
kun olen tehnyt sen sinikelta-aran koko sen häkin parvekkeelle! niin kysyin.joskus 2v harkitsen
- .....
jep, samaa mieltä ja luulisin että arasta ei muutenkaan riittävästi tietoa kun tuollaisia kysyy joten perehdy johonkin toiseen lajiin:)
- ....
koska neitokakadu pesii? olisi kiva tietää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584