Tietääks kukaan dingowebin nykytilasta? Saitti ollut varmaan viime keväästä päivityskatkolla eikä kovin lupaavalta taida näyttää. Dingowebbihän oli tauolla jonkinaikaa muttei näytä 'comeback' olevan kovin energinen vai kuinka?
dingoweb
6
485
Vastaukset
- tiedät
niin käy katsomassa...täältä tietysti saa sen varmimman ja ajankohtaisimman tiedon ;)
- !!!
Ihan hyvin tuo tuntuu toimivan... ei taida tosin olla sama osoite, ku muinoin, mut googleta, ni eiköhän löydy!
- mietiskelijäkin
tiedon silmäthän siellä aukeaa.toivottavasti ei vain yhtä ilman viittä...
- Ei ole mitään uutta!
Ehkäpä Dingowebbiä ei ole siksi päivitetty, ettei yksinkertaisesti Dingo-rintamalta ole tullut mitään uutta josta voisi kertoa!
Ja varmasti sivun pitäjillä on elämässä muutakin kuin sivujen pito kuten meillä kaikilla (ainakin toivottavasti) :D
www.dingo.se8.org ei enää toimi mutta mulla on http://www.dingo.urli.net toiminut vallan hyvin. - ...ilmeisesti näin...
...ilmeisesti on käynyt niin, että dingowebin webmaster on ottanut ylläpitotehtäviin moderaattoreita ja itse jäänyt taustalle. samantapaista toimintaa olen havainnut muuallakin...
- elve
kyllähän tuo dingoweb tuntuu taas toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931