Onko kenelläkään kokemuksia QP IV:stä käyttöautona. Onko jotain tyyppivikoja mitä pitäisi tietää. Kuinka kalliit ovat vakuutukset ja viekö paljon polttoainetta kaupunkiajossa. Minkä hintaiset ovat huollot ja missä kannattaa Oulussa tehdä. Lähteekö se talvella käyntiin
Uskaltaako käyttöautoksi
2
2338
Vastaukset
- juurinen
QP IV on käyttöauto parhaimmillaan. Ei siinä mitään tyyppivikoja ole (muita kyllä). Paitsi että Pena kerto, että vasemman takapyörän laakeri loppuu jo 500 tkm:n kohdalla. Vakuuutukset ovat halvemmat kuin 1.3-corollassa, ja bensaa ei kulu kaupunkiajossa ollenkaan. Huollot ovat halvat tai ilmaiset, itse asiassa tiedän yhden huoltopaikan, jossa maksavat että tuot huoltoon : ELI PUHDASTA TULOA! Soita mulle, niin kerron tuon paikan. Itelläni on ainakin aina lähtenyt käyntiin. Ois muuten yhet koristekapselit myynnissä, kiinnostaako?
- muurinen
Ei mulle tavalliset koristekapselit kelpaa. Olen ajatellut sellasia spinnereitä ja sitten tietenkin takaluukun päälle sellainen siipi. Tulee muuten Maseratistakin noilla eväillä oikeen menevän näköinen. Onko muuten QP:ssä sumarit vakiona vai pultaanko tarvike sellaiset nokalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812