Härkä mies vei sydämeni

Tindeus

Hei,

Mistä huomaa onko Härkä mies kiinnostunut toisesta vakavassa mielessä? Minulla on härkämies kiikarissa,hän on välistä todella ihana ja mukava,toisena hetkenä välttelee ja pakenee todella kauas. En osaa suhtautua kun ei tiedä mitä toinen ajattelee,mutta tämä mies on vienyt sydämeni ihan kokonaan.

6

1620

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkämiehen peli

itselläni parhaillaan menossa. Tavattuani ensimmäistä kertaa tämän härkämiehen hän oli aivan ihana.

• Omanarvontuntosi...?

Miten olisi nyt mietintämyssyn laittaminen päähän? Kuinka annat itseäsi kohdeltavan? Ei tuollalailla. Otappas jalat allesi... palovammoja saat ja kärsit.

• Jousimiesnainen2
        Omanarvontuntosi...? kirjoitti:

Miten olisi nyt mietintämyssyn laittaminen päähän? Kuinka annat itseäsi kohdeltavan? Ei tuollalailla. Otappas jalat allesi... palovammoja saat ja kärsit.

Olen kovin kovin ihastunut härkämieheen ja en oikein saa selvää hänestä, mutta näköjään tyypillinen härkämies, osoittaa kyllä että on kiinnostunut ja välillä on niin huomioon ottava ja välillä pakenee kuin olisi saanut tarpeekseen ja sitten taas päin vastoin. Helpotti kun luin täältä "luonteesta", ehkä helpompi nyt ymmärtää.

• ymmärrä
        Jousimiesnainen2 kirjoitti:

Olen kovin kovin ihastunut härkämieheen ja en oikein saa selvää hänestä, mutta näköjään tyypillinen härkämies, osoittaa kyllä että on kiinnostunut ja välillä on niin huomioon ottava ja välillä pakenee kuin olisi saanut tarpeekseen ja sitten taas päin vastoin. Helpotti kun luin täältä "luonteesta", ehkä helpompi nyt ymmärtää.

koskaan. Mulla härkämies ollut jo vuosia ja mikään terapiatäti ei todellakaan niille kelpaa. Parempi elellä omaa elämäänsä ja vehdata kun kehtaa. Olen neitsyt nainen....ja homma toimii.

• kukkia poimimassa.

Olin puistossa, jossa kaupunki on istuttanut suuria kukkia. Polkupyörällä saapui mies, joka alkoi kerätä kukkia linkkuveitsellä pyöränsä tavarakoriin. Minua huvitti tuo näky ja menin kysymään, kuka onnellinen saa nuo kukat. Mies vastasi, vaimo. Minä kysyin miehen aurinkomerkkiä, vastasi Härkä. Ovat olleet avioliitossa yli kolmekymmentä vuotta. Lähetin vaimolle onnitteluterveiset, sanoi vievänsä. Jäin miettimään, mikä on tunnelma, kun miehen Kuu on Härässä. Onko hän henkisesti kypsä, uskollinen ja auttavainen puoliso?

• lukemassa

viestiketjusta "Hitaanpuoleinen" kirjoittamani teksti koskien tätä kysymystä, jonka kanssa itsekin painin, jos sieltä jotain apua/tolkkua saisi...
      t. Helpottunut Oikku-nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      600
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      447
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      381
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40