mul on semmone ongelma et hammassuojat ei vaan pysy ylhäällä onko vinkkiä..ja toinen kyssä viel et kuinka hyvät on ne kaksipuoleiset suojat onko niillä esim hengitysvaikeuksia yms.. nopiaasti nyyt
hammassuojat
3
4218
Vastaukset
- AndyS
Koeta muotoilla hammassuojat uudelleen vedessä. Muista imeä ilma pois suojien ja kitalaen vällistä, kun sovitat niitä suuhun.
Kaksipuoleiset suojat ovat aivan perseestä, koska niiden kanssa ei voi kunnolla hengittää. Joudut aukomaan suuta ja se vaarantaa päätäsi enemmän kuin mitä lisäsuoja auttaa. Älä osta.- ihan sama
oon samaa mieltä että kaksiosaiset hammassuojat ovat aivan surkeita... itselläni ei hammassuojat pysynyt aluksi suussa, viskasin uudellen kuumaan veteen ja pistin suuhun ja imin kaikki nesteet ja ilmat pois ja painelin sormien kanssa ylähuulen läpi ja painelin kielellä viellä niin nyt ei lähe melkein edes nykimällä pois. Jos yrität keittää monta kertaa uudelleen samoja hammassuojia niin ne kutistuu eikä kohta suojaa kuin etuhampaita. Ja jos joku näkee jossain myytävänä torahammaskuvioisia hammassuojia niin pistäkää linkkiä , kun en itse ole löytänyt mistään että saako niitä sitten vain teettämällä hammasteknikolla. Tai voi olla muukin erikoisemman näköinen kuviointi.
- nököhammas
ihan sama kirjoitti:
oon samaa mieltä että kaksiosaiset hammassuojat ovat aivan surkeita... itselläni ei hammassuojat pysynyt aluksi suussa, viskasin uudellen kuumaan veteen ja pistin suuhun ja imin kaikki nesteet ja ilmat pois ja painelin sormien kanssa ylähuulen läpi ja painelin kielellä viellä niin nyt ei lähe melkein edes nykimällä pois. Jos yrität keittää monta kertaa uudelleen samoja hammassuojia niin ne kutistuu eikä kohta suojaa kuin etuhampaita. Ja jos joku näkee jossain myytävänä torahammaskuvioisia hammassuojia niin pistäkää linkkiä , kun en itse ole löytänyt mistään että saako niitä sitten vain teettämällä hammasteknikolla. Tai voi olla muukin erikoisemman näköinen kuviointi.
Netistä löytyy kotimainen suojien valmistaja, jolta saat
melkein mitä vaan keksit värityksen ja kuvioinnin suhteen pyytää.
Siis hyvien suojien lisäksi. Uudet nettisivut ovat kuulemma melkein
valmiit, mutta lähettivät kuvia ja tietoa pyynnöstä.
Ei tarvinnut sen jälkeen paljon miettiä, mitä suuhunsa laittaa.
Osoite löytyy ihan .fi päätteen alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434