Sain hubilistan päivitettyä ja kaiken pitäis olla kunnossa mut DC ei löydä mitään tiedostoja tai käyttäjiä!! Missä vika??
Kaikille hubeille oon päässy norm. sisään...Alkaa nyppimään ku ei toimi..
Kertokaahan joku!!!!
DC++ ei LÖYDÄ MITN..
3
815
Vastaukset
- päältä modeemista
tai ruksi passivetilaan, jolloin löydät aika vähän mitään.
- tytteliini.
Oletko saanut toimimaan, minä en ja tarvinkin nyt kipeesti apua... kiitos
- uunopääs
Sori mut nyt sun pitää kysyä joltain "alan mieheltä"! En ees muista kuinka sain sen toimimaan..Haku voi alkaa toimimaan jos vaihdat asetuksista "connection settings" kohdasta ittes passiiviseksi..Niin mulla alko ainakin löytämään biisejä. Hakua ei voi vaan tehdä kovin usein jos oot passiivisena..En tiedä! On jotenki vaan niin hämärä! =) Tai sit en vaa osaa käyttää! Kyllä mä nyt sillä biisejä löydän mut pitää kikkailla koko ajan vaihtamalla itteä passiiviseksi ja aktiiviseksi..Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972