En nyt tässä tuo julki miksi kysyn tätä, mutta tytöt ja pojatkin, kertokaahan minulle kuppikoosta A70, minkälaiset tuon kuppikoon rinnat ovat? Onko tuo muuten pienin mahdollinen kuppikoko ja ovatko rinnat hyvin pienet, mikäli tyttö sattuu omistamaan A70-rintaliivit? Tytöt varmaan osaavat vastata tähän hyvin... kiitti.
Millainen on A70-kuppikoko?
12
8219
Vastaukset
- Rauha
Arvaus: Olet nettitutultasi kuullut, että hänellä rintaliivien koko on A70 ja nyt haluat tietää, että voitko mennä tapaamaan häntä vai onko hänellä liian pienet rinnat. Tärkeintähän naisessa/tytössä ovat tietenkin ne rinnat ja erityisesti se, kuinka suuret ne ovat. Mieleni tekisi sanoa, että kypsyhän hieman, niin ehkä sitten huomaat, ettei tällaista olekaan tarvetta kysellä. Ehkä jossain vaiheessa opit jopa arvostamaan ihmisten persoonia, et kuppikokoja.
No, joka tapauksessa kyseessä ovat hoikan tytön pienet rinnat. Se ei ole pienin mahdollinen kuppikoko, vaan pienin oo AA. Ja tiedoksesi, tuo numero rintaliivien koossa ei liity mitenkään rintojen kokoon vaan se kertoo, mikä on ympärysmitta rintojen ALTA. - Asiantuntija
Ensinnäkin kysymys A70-kuppikoosta on väärin aseteltu. Kysymyksessä ei suinkaan ole rintoihin liittyvä asia, vaan kahvion pitäjien tapa koodata kahviannokset. A70 tarjoittaa kansan kielellä pientä kuppia kahtia. Vastaavasti A100 tarjoittaa kansankielellä iso kuppia kahvia.
- Jussi
ovat mielestäni tuon koon mukaan aika pienet.
Tytön ympäryysmitta (rintojen alta) on siis n 70cm, eli varsin hoikka tyttö. A-kuppi on aika pieni, rinta kyllä erottu mutta et kyllä paljon tissillä leivo.
Katso linkkiä:
http://www.patricia.fi/main.jsp?p=99,116- wattu86
Et paljon tissillä leivo!? Voi vittu sun kanssas.. Kyllä tytöllä jolla on A70 on pienet rinnat, mut so what? Mulla itelläni on A75, eikä oo mua haitannu.. (muita, varsinkin jätkiä ehkä enemmänkin) Saanko mä kysyä, et koska jätkät oikein aikuistuu? Kun vielä lukiossakin vahdataan vaan rintojen kokoa.. Ja mulle ei niitä suuria rintoja oo annettu..
- katja
sähän tunnut olevan oikeen asiantuntia ite noissa rintaliivi kysymyksissä...hhm....
itteenikin kyllä jäi ihmetyttään mitä tarkotit "ei kyllä tisseillä paljon leivo"?!?!?
no eipä sen puoleen haluisin ite pienemmät rinnat kun useilla ongelmana on juuri se että ne on liian pienet, voisin ihan hyvin koon c80 tiputtaa vaikkapa b taikka a kuppiin!!!
ei muuta hyötyä kun pääsee taksi jonossa etuileen...heh;))
- muija
mulla itellä on saman kokoset rinnat... en väitä missään nimessä et tissini ois isot mut mulle kyl riittää et ne erottuu mahasta ja niistä saa kiinni... ja ei kyseinen koko ole pienin vaan 70AA. ja kuppikokokin riippuu hyvin paljon rintsikotten mallista!! mulle on yhet siskolta perityt rintsikat, kokoa 75C, lähes sopivat... ja siis se koko on jo aikas moinen... ite voin ainakin sanoo että osa lindexin rintsikat on tosi pieni kokosia, ei toivoakaan että sopisin kokoon 70A!!
- smilegirl
aikas pieni ihminen on kyseessä. Pieni kroppa, pienet rinnat.
(mun mielestä tommosen kysymises ei oo mitää outoo tai typerää... päin vastoin, fiksumpi kysyy kun arvuuttelee loppu ikäänsä...) - pieni rintanen
Mulla on itselläni kuppikokona A70 ja mua ottaa se aika lailla päähän.
Ensinnäkin mulla on ihan OK kroppa...leveä pylly mutta rinnat tosi pienet :(
Mutta mitä tytöt/naiset rinnoilleen voi :)- jässikkä
Toi levee lantio on tod jees!
Ei niillä rinnoilla ole niin suurta merkitystä
kuitenkaan. lantio ja peppu se on mikä tekee kuuman tytön =) Cheer Up! - Jussikkaiwnn
jässikkä kirjoitti:
Toi levee lantio on tod jees!
Ei niillä rinnoilla ole niin suurta merkitystä
kuitenkaan. lantio ja peppu se on mikä tekee kuuman tytön =) Cheer Up!Ei herran jumala SE ON LUONNE JOKA MÄÄRITTÄÄ IHMISET EI PERSE TAI RINNAT!!
- hillap
itelläni on kans 70A kuppi, mutta onko sillä nyt loppuunsa niin paljon väliä, että minkä kokonen kuppi kelläki on? pitäskö meiä naistenki valikoia et onko jätkillä liian pieni muna? kyllä se luonne määrittää naiseuden, eikä tissit tai perse. jos joku ei hyväksy sun KUPPIKOON takia nii eipä oo kyllä kummonen ihminen kyseessä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741