Millainen firma AK-marin kalasatamassa

huoltoa

Voiko huollon laatuun luottaa mercruiser asioissa?

19

5687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerta

toden sanoo..

• ...on!

Varmaan yksi kerta olis riittänyt tähänkin kysymykseen, vitun hintti! Toivottavasti paska åpurrkis uppoaa ja hukut.

• Matikka

Yhtään jos olisit käyttänyt järkeäsi, olisit ehkä jättänyt tuon viestin kirjoittamatta. Sillä ei maailmaa parannettu.

• .......

Suomen parhaita kavereita mercruiser asioissa tuo AK
      Suosittelen.

• olen

Asiakaspalvelusta ei tietoakaan. Laskutuksen osaa ja omasta mielestään täydellinen ihminen.

• ............
        olen kirjoitti:

Asiakaspalvelusta ei tietoakaan. Laskutuksen osaa ja omasta mielestään täydellinen ihminen.

Asiakaspalvelu voi yhdenmiehen korjaamolla olla hakoteillä, kun pitää myydä varaosia, korjata koneita ja vastailla tyhmille puhelimeen( toiset ei ymmärrä, että puhelimessa on helevetin vaikeaa koneita korjata).
        Kyse nyt vissiin tässä oli korjaus/huolto taidoista, jotka tällä ko. liikkeellä on hyvät.

...ja venealalta löydyy vain täydellisiä ihmisiä.

• petettyolo
        olen kirjoitti:

Sama meno jatkuu...

• EX ASIAKAS

Vittuilee maksavalle asiakkaalle! Onko ok? On kuitenkin liuta "idiootteja" jotka käyttävät kyseisen Herran palveluita. En kyseenalaista teknistä tietämystä, joka on varmaankin erinomaisella tasolla.
      Kävin pari kertaa paikan päällä ja palvelu oli OK, tosin MC varaosien hinnoittelu oli alalle valitettavan tyypillinen. Erehdyin pari kertaa soittamaan ja kysymään muutamaa simppeliä vinkkiä, jolloin puhelinkäyttäytyminen oli aivan ala-arvoista. Ymmärrän toki kiireen yms. mutta kuitenkin...
      Sorry vaan Askoseni, nykyään Merkkarini huoltaa JOKINEN tai VILI tilanteen mukaan, tiedät kyllä ketkä.
      Molemmilta olen saanut aivan ensiluokkaista palvelua sekä paikanpäällä että Puhelimessa!

Hyvää loppukautta kaikille veneilijöille!

• ..................

Vai,että Vilikin vielä! Kyllä sun huoltomiehet on sitten parhaasta päästä! Se kaveri on OIKEIN kuuluisa remonttitaidoistaan. Jokinen ok, mutta taitaa siltäkin kohta loppua ammattiäijät kesken. Sit voisit seuraavaksi kokeilla, vaikka jack marinea! Siinä sulle huoltomies! kokeile!
        Kyllä se niin on, että kun merkkaria haluu huollatta/korjauttaa, niin se on AK tai jollaksenpojat, muut on aikast per...stä!

• yks vaan
        .................. kirjoitti:

Vai,että Vilikin vielä! Kyllä sun huoltomiehet on sitten parhaasta päästä! Se kaveri on OIKEIN kuuluisa remonttitaidoistaan. Jokinen ok, mutta taitaa siltäkin kohta loppua ammattiäijät kesken. Sit voisit seuraavaksi kokeilla, vaikka jack marinea! Siinä sulle huoltomies! kokeile!
        Kyllä se niin on, että kun merkkaria haluu huollatta/korjauttaa, niin se on AK tai jollaksenpojat, muut on aikast per...stä!

Huomasin äsken tämän vanhan keskustelun. Itse olen siellä huollattanut omaa mercuryani nelisen vuotta. Palvelu ollut asiallista joskaan ei ylitsevuotavan ystävällistä. Oma asiallisuus varmaan auttaa pitkälle.

Tänä vuonna tuli ensimmäinen ongelmatilanne, kone hajosi ekalla siirtymäreissulla (rupesi vuotamaan öljyä). Ari ajoi reilut 200km, teki tilapäiskorjauksen ja kävin hakemassa uuden varaosan pari päivää myöhemmin kun olin hesassa. Mun mielestä vastuuntuntoista toimintaa, en vaatisi enempää ja suosittelen muillekin. osaa asiansa.

• SEA RAY 190

NÄIN ON mun kokemus on JOLLAS =0 AK=1

• huijattuolo

Eipä ole AK marin oppinut mitään asiakaspalvelusta. Asiakas on selvästi kynittävä vihollinen

• sauliniin

Molemmat AK-marine ja Jollas heikkoja.Ak-marine kolhi potkuria ja pokkana väitti että oli jo tullessa kolhu vaikka potkuri oli juuri korjattu ja ajamaton.
      Jollaksessa siipipöyrän vaihdossa jätettiin vanhat jämät puhdistamatta joka aiheutti paljon vaivaa ja rahanmenoa.Palvelu molemmissa tavanomaisen surkeaa.

• merccyry

Ole saanut AK:sta aina sen, minkä olen tarvinnutkin. Hyvä paikka.

• Merkari

Jos merkkaria tarttee stadis korjata niin ainoa vaihtoehto STADIN VENE PALE OLIINI.
      Homma hoituu ja osaa hommansa.

• Arraus

Nykyään Vuosaaressa. Asiakaspalvelu todella huonoa. Tilattua työtä ei tehty, koska "ei me alettu sitä kaivelemaan". Kiertäkää kaukaa kyseinen pulju.

• Tyytyväinenasiakas

Muutaman huoltoa varten tarvittavan osan kävin hakemassa ja samalla kysyin vinkkejä mieltä askarruttaviin kysymyksiin, vastaukset sain ja asiakaspalvelu todella loistavaa ja hinnat merkkiosille ihan linjassa muiden liikkeiden kanssa. Käytän palveluita vielä toistekin.

• Anonyymi

Aivan umpusurkeaa palvelua Vuosaaressa edelleen. En ymmärrä miten tänä päivänä ihmiset viitsii maksaa tänäpäivänä tuollaisista asiakaskohtaamisista.. Herra on niin itseään täynnä ja tekee mitä sattuu huvittamaan.

• Anonyymi

Olen myös käynyt kaksi kertaa siellä, ekan ja vikan. Hinnat ja palvelu aivan omaa luokkaansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2602
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1272
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1027
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      912
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      864
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      740
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44