TILL LINDEMANN

ON HOT

ahh ♥♥♥♥♥

23

5401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miäs!

      ja niin ihana ääni. Nam!

    • eivät

      valitse "musiikkimakuaan" musiikin vaan artistien ulkonäön mukaan?

      Aina sama homma. Miehet kuuntelevat musiikkia. Naiset siis ilmeisesti kuolaavat muusikoita ja musiikki tulee siinä sivussa... ohi korvien...

      • metalunion

        Miehen yskähhtelykin kuulostaa...
        Voisitko muuten kuvailla, minkä näköinen herra Lindemann on?


      • yksi Rosenrot-promokuva Til...

      • viiksee

      • eivät

        voi koskaan uskoa, että naiset voivat pitää musiikista, VAIKKA solisti olisikin hyvännäköinen?


      • mariii2344

        "Miksi naiset eivät valitse musiikkimakuaan musiikin vaan artistien ulkonäön mukaan?"
        ooksä tosisas?! joillai se saatta täsmää,myös miehil(!!!), jote älä yleistä pelle , ja hei en mäkää rammsteini siks kuntele ett lindemann on hyvä näköne, tai siis niin NAm, vaan siks et ensinäki sen ääni on niin mahtava ja bändiki on wunderbra. ne kappaleide sanat on aiva upeit, ei välii vaik ne ois kuinka rumii/ hyvä näkösii artistit. ja jos sanoo ett se on hot, nii ei se osota et kuuntelee sen takii sit bändi. saat kait sitä ulkonäkööki musiikilliste taitoje lisäks kehua.
        aik myöhä mä tän täne kirjoti :) lol eka viesti jo pitkä aika sitte... mutt rammstein für immer!


    • depressed_soul

      Jumalaisin olento maanpäällä. Loistava ääni.

    • hgugjgiuiu

      Till Lindemann oli hot =D Mutterin aikaan, ja ennen sitä, sen elkee se alko vanhentumaan. Hotti ääni sillä kyl on vieläki ;)
      Nytte siinä on enää Kruspe ja Doom hyvän näkösiä.
      Kerranki on metalli bändi missä on yhtäänkään hyvännäkösiä jäseniä, lähes kaikki biisit hyviä!!!

      • Oijjoi!

        Till on niin ihana! Oikee naisten (tai ainaki mun) märkä päiväuni! Mä oon menossa sen kanssa naimisiin, se ei vaan vielä tiedä sitä... :) Meillä on ehkä vähän ikäeroa 22 vuotta, mut pikkujuttu :) Ja sillä on mun ikänen tytär eli 85 syntynyt ! Tiesittekö muuten että Till kasvatti tämän tyttärensä yksinhuoltajana... Kiva isi varmasti :)


      • dklfjghjdfjifh
        Oijjoi! kirjoitti:

        Till on niin ihana! Oikee naisten (tai ainaki mun) märkä päiväuni! Mä oon menossa sen kanssa naimisiin, se ei vaan vielä tiedä sitä... :) Meillä on ehkä vähän ikäeroa 22 vuotta, mut pikkujuttu :) Ja sillä on mun ikänen tytär eli 85 syntynyt ! Tiesittekö muuten että Till kasvatti tämän tyttärensä yksinhuoltajana... Kiva isi varmasti :)

        Mitä ihmettä te naiset näätte siinä =D
        Mun tyttöystävä tuijottaa meillä aina Völkerballia ihan Tillin takia. Hauskinta on se että Till on vanhempi, ku mun tyttöystävän isä =D


      • Oijjoi!
        dklfjghjdfjifh kirjoitti:

        Mitä ihmettä te naiset näätte siinä =D
        Mun tyttöystävä tuijottaa meillä aina Völkerballia ihan Tillin takia. Hauskinta on se että Till on vanhempi, ku mun tyttöystävän isä =D

        Mun miesmakuun sopii tommonen vanhempi mies, Till on melkein 2m pitkä ja 100kg eli iso mies.. ihanaa!!!
        Naiset rakastuu renttuihin ja itse ainakin tykkään oikein miehekkäistä miehistä (=Till) !! Itse tykästyin ensin musiikkiin ja sitten vasta komeeseen laulajaan...
        Videolla Ohne dich Till on niin komea!
        Pussy kappalehan on ihan vitsi mutta kun Till laulaa " be my little bitch" niin minä ainakin voisin olla :)


      • Juupjuup
        Oijjoi! kirjoitti:

        Mun miesmakuun sopii tommonen vanhempi mies, Till on melkein 2m pitkä ja 100kg eli iso mies.. ihanaa!!!
        Naiset rakastuu renttuihin ja itse ainakin tykkään oikein miehekkäistä miehistä (=Till) !! Itse tykästyin ensin musiikkiin ja sitten vasta komeeseen laulajaan...
        Videolla Ohne dich Till on niin komea!
        Pussy kappalehan on ihan vitsi mutta kun Till laulaa " be my little bitch" niin minä ainakin voisin olla :)

        Till vain paranee..
        Ja ne miehekkäät rintakarvat, mitä harvalla on ;D
        Ja jumalainen ääni.. Hrr..

        Taitaa suomipoijjat olla saku-miehelle kateellisia :) Vaikka ei ne Rammsteinin pojat taida olla mitää varsinaisia uhkia..

        Enkä kuuntele Rammsteinia vain komean laulajan takia.. Koko musiikki on taidetta ja sanoitukset on omanlaatuisiaan, positiivisella tavalla.


      • Kattokaaaaaaaaaaaaaa
        Juupjuup kirjoitti:

        Till vain paranee..
        Ja ne miehekkäät rintakarvat, mitä harvalla on ;D
        Ja jumalainen ääni.. Hrr..

        Taitaa suomipoijjat olla saku-miehelle kateellisia :) Vaikka ei ne Rammsteinin pojat taida olla mitää varsinaisia uhkia..

        Enkä kuuntele Rammsteinia vain komean laulajan takia.. Koko musiikki on taidetta ja sanoitukset on omanlaatuisiaan, positiivisella tavalla.

        Niin till on hyvä ja oon itte 10v että repikää siitä tiiän kaiken tillistä!!!!se kasvatti tytöt nimeötä:nele ja marie!


      • Spieluhr spielen..
        Kattokaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Niin till on hyvä ja oon itte 10v että repikää siitä tiiän kaiken tillistä!!!!se kasvatti tytöt nimeötä:nele ja marie!

        No tiitätkös monta paikkaa sillä on hampaissa, monta panoa sillä on ollu, mitkä on sen pikku-kallen mitat, onko sillä kasseissa karvoja, mihin ikää se menetti poikuutesa?
        Nuo kaikki ku kerrot ni kiitän ja kumarran!


    • jabekka

      niii o sill o aiva järettömät muskelit

    • wacawaca

      Saksalaiset miehet on seksikkäitä! Lindemann on loisto esimerkki siitä.
      Seuraava baarireissu saattaa tulla kalliiks, kun täytyy lentoliput hommata ;)

    • ichliebetill

      till o maailma ihani kommei kaunein ja kaikkee muuta positiivista ja mää rakastan till lindemannii aina

    • Nunnukanunnu

      Hei oikeesti du riechst so gut musiikkivideo :D kuumaa, hot hot aii

    • Anonyymi

      Till Lindemann on niin söpösöpösöpööööö!! Ja mä aattelen vaa et pusipusipusiiii!!!ja jos mä tyylii nään kuvanki siitä nii mä vaa oon tällee "niihin söpööööööö!!!!!!! " Se on niin seksikäs!!! Haluun pussaa sitäääää!!!! Ja sen perse on täydellinen NAMMMM... HALUUN TEHÄ SEN KAA SITÄ TUHMAA JUTTUA.. SITÄÄÄ🤭 tshihii.. tiiätte kyl..

    • Anonyymi

      Mietin samaa. Olen täysin ihastunut siihe

    • Anonyymi

      JOS MÄ NÄÄN TYYLII VIDEONKI SIITÄ NII MÄ HUUDAN ET SÖPÖ SÖPÖ SÖPÖÖÖ!! olen kirjaimellisesti valmis tekemään sen kaa sitä..

    • Anonyymi

      Olen ehkä teidän mielestä sairas ja outo.. mutta minä oikeasti rakastan Till Lindemannia. Olen valmis kuolemaan hänen puolestaan. Ja..... Vihaan romantiikkaa enkä ole romantikko.. mutta tämä on totta. En rakasta sitä niinkuin te niinku"aah. Söpö!!" Vaan luotan häneen kuin omaan isään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe